Sales & Marketing Conference 2017-Cluj-Napoca

 31 octombrie 2017
Hotel Golden Tulip Ana Dome, Cluj-Napoca

OVERVIEW

Singura constantă în business este faptul că nimic nu este constant. În cazul în care planul de marketing și vânzări pentru 2017 este “aproximativ la fel” cu cel din anii precedenți, sunt șanse mari ca la finalul exercițiului financiar cifrele să nu arate îmbucurător. Companiile performante sunt cele care se adaptează continuu tendințelor pieței și care provoacă status-quo-ul pentru a construi experiențe interactive de tip „buyer-centric”, cu scopul de a accelera conversia lead-urilor și de a crește încasările.

După cele doua ediții ce au avut loc în București, „Sales & Marketing Conference va avea loc, de această dată, pe 31 octombrie, în Cluj-Napoca, la Hotel Golden Tulip Ana Dome. Vom aborda principalele provocări întâmpinate de specialiștii în marketing și vânzări, importanța alinierii unei viziuni strategice la nivel inter-departamental, cele mai recente tendințe și cele mai performante instrumente utilizate de companiile lider de piață.

TARGET:

  • Directori Generali
  • Directori Comerciali / Directori de Vânzări
  • Sales Coordinators
  • Business Development Managers
  • Directori de Marketing
  • Trade Marketing Specialists
  • Directori Generali și de Dezvoltare
  • Key Account Managers
  • Antreprenori

PROGRAM

09:00-09:30     Înregistrarea participanților & welcome coffee

09:30-12:00      Sesiunea I

12:00-12:30       Business networking coffee break

12:30-14:30        Sesiunea a II-a

14:30-15:30       Business lunch

15:30-17:30        Workshop

TEMATICĂ
  • DIGITIZATION, A GLIMPSE INTO THE FUTURE. Cum integrăm eficient instrumentele digitale în strategia de sales & marketing?
  • ON THE FAST LANE OF CUSTOMER CENTRICITY. Expunerea digitală a brandului și creșterea ROI-ului: big data, customer interaction & touchpoint, customer insights
  • KEEPING UP WITH TODAY’S B2C TRENDS. Importanța adaptării la complexitatea unui sales cycle modern, utilizând direcțiile date de o strategie de marketing aplicată
  • MEETING & GREETING BUSINESS SUCCESS. Provocări și presiuni inter-departamentale: atingerea targetului de vânzări, bugetarea, “sell the price” vs. “selling price”.
  • DIGITAL SAVVY BRANDS. Digitalizarea și dezvoltarea mediului și comerțului online. În ce masură a influențat acest lucru dinamica din relația departamentelor sales și marketing?
  • SMART B2B ECOSYSTEMS. Importanța unei abordări personalizate și aspecte cheie de luat în calcul în procesul de decision-making al companiilor
  • SALES KPIs THAT LEAD TO MARKETING PERFORMANCE. Care sunt cei mai relevanți KPI și cum pot fi aceștia raportați la nivel holistic organizațional?
  • MIND THE LEADERSHIP GAP. Cum poate CEO-ul să susțină o bună comunicare între sales și marketing? Importanța alinierii inter-departamentale și a raportării către general management
  • THE FUTURE IS AGILE. “Agile selling” sau adaptarea rapidă la feedback-ul primit în timp real de la consumatori. Platformele omnichannel și identificarea celui mai eficient mix de canale de marketing și vânzari
  • THE INTERNATIONAL PERSPECTIVE. Cum adaptăm strategia la specificul fiecărei piețe, păstrând consistența brand-ului?
  • FROM SATISFIED CONSUMER TO BRAND LOVER. Cele mai noi instrumente pentru loializarea clienților, din perspectiva îmbinării forțelor de vânzări și marketing

SPEAKERI

Mai multe despre speakeri

 

Sesiunea I
  • VLAD POPA – Commercial Director, L’OREAL
  • MIHAI ONIGA – Branch Manager, BUSINESS LEASE
  • ALEXANDRU CHIRIȚĂ – Country Sales Director România & Moldova, ROBERT BOSCH

Special Guest:

PABLO FERREIROS BENNETT

PhD in Marketing, Sales & Marketing Expert, International Speaker & Advisor; Senior trainer & consultant, Sfera Business

Sesiunea a II-a
  • RĂZVAN NANULESCU – Marketing Lead, Central Eastern Europe, SANOFI
  • EDUARD MĂCĂRESCU – National Sales & Marketing Manager, MAKITA ROMÂNIA
  • CRISTINA AVRAM – Brands & Communication Marketing Manager, FABRYO CORPORATION

Special Guest:

STUART HARDY

Director of Executive Education, Berlin School of Creative Leadership


WORKSHOP

SIMULAREA SIMSALES

Această simulare oferă răspunsuri pentru câteva din întrebările importante cu care se confruntă oamenii din vânzări: Cum să-mi cresc vânzările ? Cum să obțin maximul de impact cu resursele aflate la dispoziție ? Cum să-mi asigur o foarte buna reputație și cum să-mi fidelizez clienții ?

Împărțiți în echipe aflate în competiție, participanții explorează și învață printr-un workshop scurt dar intens și într-o manieră atractivă și lipsită de riscuri despre cele mai bune soluții pe care le pot implementa chiar de a doua zi.

SPEAKERI:

 

CEZAR GUMENI

Senior consultant şi trainer, EVOLUTIV Consultants Network

 

 

GHEORGHE ȘTEFĂNESCU

Senior trainer, EVOLUTIV Consultants Network

 

ÎNREGISTRARE

Numar de persoane

 

Pret/ persoana

 

Discount Pret final/ persoana

 

1 persoana 80 Euro 80 Euro
2 persoane 80 Euro 10% 72 Euro
3 persoane 80 Euro 15% 68 Euro
4 persoane 80 Euro 20%  64 Euro
5 persoane sau mai mult 80 Euro 25%  60 Euro
  • *Preţurile de mai sus nu includ TVA 19%
  • *Prețul include participarea la conferință și workshop
  • Pentru inregistrare, vă rugăm să descărcați formularul de înregistrare de AICI și să îl transmiteți pe office@business-mark.ro 
 
UN EVENIMENT:
BusinessMark

PARTENER:
                    

PARTENER DE MOBILITATE:

SUSȚINUT DE:
           

BUSINESSMARK SUSȚINE:

     


RADIOUL PRINCIPAL:

PARTENERI MEDIA:

                                                                                    NewMoney         Jurnalul de afaceri         Femei in afaceri         business24     ziare.com                Manager Express- Online              Saptamana_Financiara [Converted]        Debizz         globalmanager_logo                 logo finzoom nou (002)     roportal   Calendar Evenimente            avocatura.com                voxcapital                   Valoarea             Legal Marketing      pr box_logo  MLM mic        administratie logo     Rabbit pozitiv    rbe LOGO