26 Ianuarie 2017
 Hotel InterContinental, București

 

context

 

PKF Finconta și BusinessMark Event Management au plăcerea de a vă invita la conferința “2017, anul planului BEPS”, ce avea loc pe 26 ianuarie 2017 la Hotel InterContinental din București. Evenimentul este organizat cu scopul de a aduce în lumină și a dezbate aspecte ce țin de aderarea Româniri la planul BEPS, ce ne rezervă viitorul din perspectiva fiscalității versus prețuri de transfer (ATAD).

Evenimentul reunește experți în aria prețurilor de transfer ce vor aborda teme precum: noile cerințe de documentare: 3 părți; importanța secțiunilor descriptive ale grupului, inclusiv analiza funcțională la nivel de grup; analiza economică a tranzacțiilor: studii de comparabilitate, analiza anuală versus multianuală și ce presupune aceasta; marile dezavantaje ale obligativității întocmirii anuale a dosarului; activități ale acționariatului versus activități de administrare și servicii suport; serviciile cu valoare adaugată redusă.

*Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali 

TARGET
  • directori financiari
  • directori generali
  • controlleri financiari
  • directori economici
  • directori contabili
  • contabili
  • auditori
  • experţi fiscali
  • analişti financiari
  • consultanţi fiscali

 


program

 

  • 09:00-09:30 Welcome coffee
  • 09:30-11:30 Sesiunea I. Prezentări, Dezbateri
  • 11:30-12:00 Coffee break
  • 12:00-13:30 Sesiunea II. Aplicatii practice, Q&A
  • 13:30-14:30 Business Lunch

 

tematica

 

  • Aderarea României la planul BEPS
  • Noile cerințe de documentare: 3 părți
  • Importanța secțiunilor descriptive ale grupului, inclusiv analiza funcțională la nivel de grup
  • Analiza economică a tranzacțiilor: studii de comparabilitate, analiza anuală versus multianuală și ce presupune aceasta.
  • Marile dezavantaje ale obligativității întocmirii anuale a dosarului
  • Ce ne rezervă viitorul din perspectiva fiscalități versus prețuri de transfer (ATAD):
    • Noi definiții pentru întreprinderile associate
    • Costul de îndatorare
    • Analiza împrumuturilor între companii afiliate
    • Alte aspecte ale fiscalității internaționale
  • Activități ale acționariatului versus activități de administrare și servicii suport
  • Serviciile cu valoare adaugată redusă

 

speakeri

florentina-susnea

FLORENTINA ȘUȘNEA

Managing Partner

PKF Finconta

Florentina Susnea ocupa pozitia de Managing Partner al Grupului Finconta, grup alcatuit din patru societăţi: PKF Finconta, PKF Finconta Consultanţă, Finconta Human Resources si Finconta Consulting SPRL. Este licentiata in economie si stiinte juridice, cu un master in Fiscalitate si politici fiscale, absolventa a programului  EMBA Tiffin University USA si Doctor in economie. Experienta de 25 de ani in servicii de consultanță fiscală completata de cei 6 ani de activitate in sistemul public  – ANAF, o recomanda ca fiind un lector de calitate ce ofera informatii corecte si exemplificari concrete cu referire la legislatia in vigoare.

codrut

MĂDĂLINA COTRUȚ

Lector Advanced Master’s International Tax Law (LLM) IBFD

University of Amsterdam

Avocat Baroul București

Mădălina Cotruț este avocat în Baroul București, lector la Advanced Master’s International Tax Law (LLM) IBFD / University of Amsterdam, guest speaker la Masterul de drept fiscal din cadrul Universității București și expert fiscal în programe derulate în diferite țări în curs de dezvoltare de Banca Mondială și Ministerul de Finanțe din Olanda. A absolvit Facultatea de drept în anul 2002 și un Master în drept european în 2007. Mădălina a lucrat pentru IBFD Amsterdam, Deloitte România și societatea de avocatură Popovici Nițu Stoica și Asociații în departamentul de taxe, axându-se pe impozitarea societăților comerciale și structurarea internațională a societăților multinaționale.

Experiența sa profesională în consultanță fiscală include pe lângă structurarea internațională a societăților multinaționale, achiziții și reorganizări, evaluarea riscurilor fiscale pentru tranzacțiile intra-grup și variate modele de business în context internațional.

saulescu1

CRISTINA SĂULESCU

Transfer Pricing Manager

PKF Finconta

Cristina Săulescu și-a început cariera în 2001. Licențiată în economie, cu un master în Management Financiar, având o experiență de 13 ani în fiscalitate, din care 7 ani în sistemul public – ANAF dar și cu numeroase participări în calitate de lector la conferințe de profil sau ca trainer în workshop-uri pe teme de fiscalitate, Cristina reușește să vină în întâmpinarea clienților cu cele mai bune sfaturi și lămuriri asupra tratamentului fiscal corect și îi acompaniază pe aceștia în afacerea pe care o conduc, ajutându-i să optimizeze costul fiscal al companiei, să afle și să beneficieze de anumite facilități fiscale existente, înlăturând orice dificultate legată de înțelegerea legislației actuale.

Mihaela.Gheorghe

MIHAELA GHEORGHE

Ofiter Conformitate

PKF Finconta

Mihaela vine din domeniul bancar, activand timp de peste 23 de ani in banci precum Bankcoop SA, National Bank of Greece (Romania), Banca Romaneasca, Credit Agricole Bank Romania, Piraeus Bank, Libra Internet Bank, Alior Bank SA Varsovia – sucursala Bucuresti.

Absolventa a Facultatii de Comert din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, si-a inceput cariera bancara in aria operatiunilor documentare destinate finantarii comertului international, continuand cu domeniul operatiunilor de trezorerie (back-office), operatiunilor externe (transferuri si decontari) si correspondent banking, iar in ultimii patru ani a fost ofiter de conformitate cu atributii  in domeniul prevenirii si combaterii spalarii banilor si a finantarii terorismului.

Pe langa activitatile legate de identificarea clientilor bancari si monitorizarea tranzaztiilor, ea a sustinut traininguri periodice si testari ale cunostintelor personalului bancar pe tematici din domeniul KYC/AML/CFT (cunoastera clientelei/combaterea spalarii banilor/combaterea finantarii terorismului).

In cadrul parcursului profesional plin de schimbari si provocari, Mihaela s-a format ca om de echipa, propunandu-si sa impartaseasca experienta si in acelasi timp invatand continuu de la cei din jur. Motto-ul ei profesional este: ”comunicare – a pune in comun”.


costuri

75 Euro – pentru primul participant

10% discount pentru doi sau mai mulți participanți din cadrul aceleiasi societati/aceluiasi grup

*Preţurile de mai sus nu includ TVA 19%

 

Inregistrare

Pentru înregistrarea în audiența evenimentului, vă rugăm să completați formularul de înregistrare și să îl transmiteți la office@business-mark.ro.

descarca

UN EVENIMENT

    

CU SPRIJINUL

BM- EVENT MANAGEMENT         Camera Consultantilor Fiscali

PARTENERI MEDIA

 Jurnalul de afaceri     promoafaceri online     ziare.com    business24   Calendar Evenimente       business editors       MLM mic         Debizz     Valoarea   antreprenor in romania         Transilvania Business   roportal       bucuresteni        administratie logo       Manager Express- Online      business think logo   PLAND DE AFACERE SIGLA    sigla economia online.ro 11000x1300 px           globalmanager_logo   Legal Marketing   logo finzoom nou (002)   ChalbertMagazine_nameplateCMYK  avocatura.com  Rabbit pozitiv    voxcapital     1asig1