BUSINESS VIBES FOR BUSINESS MINDS

 29 septembrie 2017
Hotel InterContinental, Bucuresti

 

OVERVIEW

Lumea business-ului s-a schimbat în puncte esențiale în ultimii ani, iar progresul tehnologic, accesul la informație, globalizarea, deschiderea granițelor, multiculturalismul sunt elemente ce vor duce la o schimbare continuă a consumatorilor, societăților și, implicit, a business-urilor.

Este segmentul startup-urilor, companiilor mici și medii avantajat de contextul socio-economic actual? Care sunt noile vibrații în materie de business și care sunt ”creierele” pregătite să se adapteze noilor trenduri?

BUSINESS CHALLENGE 2017, cea de a IV-a ediție a proiectului, este un eveniment dedicat inițiativelor antreprenoriale și IMM-urilor, un eveniment în care ne propunem să privim spre viitor, luând în calcul trendurile și oportunitățile la nivel local și internațional. Pornind din interior, ne dorim să înțelegem care sunt factorii ce determină ca un business să devină de succes.

TARGET

  • Antreprenori
  • Middle & top managers
  • Investitori
  • Bănci
  • Fonduri de investiții
  • Companii de leasing
  • Furnizori de soluții IT
  • Companii de consultanță
  • Companii de asigurări

PROGRAM

  • 09:00 – 09:30 Înregistrarea participanţilor şi welcome coffee
  • 09:30 – 11:30   Sesiunea I
  • 11:30 – 12:00   Business Networking Coffee Break
  • 12:00 – 14:00  Sesiunea a II-a
  • 14:00 – 15:00  Business Lunch
  • 15:00 – 17:00  Workshop – SIMTALENT

SPEAKERI

Mai multe despre speakeri

 

First business minds to join the project:

  • ELENA BADEA, Managing Director, Valoria
  • CRISTIAN PĂSAT, Director General, Nutrivita
  • RUCSANDRA HUREZEANU, Fondator & CEO, Ivatherm
  • CRISTINA GONGU, Director Sucursala Ilfov, CEC BANK
  • MIHAI VÎNĂTORU, Managing Partner, DWF- Digital Workforce
  • RADU SAVOPOL, Fondator, 5 to go
  • RUSLAN COJOCARU, Fondator, Tucano Coffee
  • DRAGOȘ IRIMESCU , Fondator & CEO, Wetterbest
  • FLORENTINA ȘUȘNEA, Managing Partner, PKF Finconta
  • DANIEL CRĂCIUN, Co-fondator, Lensa.ro
  • MARIANA ROTARIU, Fondator, Pro Life Clinics
  • CRISTIAN TUDOR, Fondator & Director Executiv, Microgreens România

TEMATICĂ

  • ROMANIA, LAND OF OPPORTUNITY. Ce beneficii oferă România pentru inițiativele antreprenoriale? Are România perspectiva de a deveni un important centru european la nivel de startup-uri?
  • FROM A NATIONAL IMPACT TO AN INTERNATIONAL ONE.  Care sunt oportunitățile de internaționalizare? Prospectarea de noi piețe.
  • NO MONEY, NO HONEY. Care sunt modalitățile de finanțare pentru proiectele antreprenoriale? Între programele guvernamentale și soluțiile private.
  • CLASH OF THE TITANS. Ce trebuie să facă diferit startup-urile și brandurile noi pentru a se evidenția pe piață, acolo unde brandurile consacrate domină? Care sunt cel mai des întâlnite obstacole?
  • CHANGE MANAGEMENT AND THE AGILE PERSPECTIVE. Dezvoltarea poate fi premisa succesului, dar și a eșecului. Cum abordăm schimbarea la nivel de business în cadrul startup-urilor, companiilor mici și mijlocii? Stick to the plan? Adapt the plan? Cum construim o cultură organizațională agilă?
  • VALUE INNOVATION AND CREATIVITY. Într-o lume în care cu toții avem acces la informație și cunoaștere, este inovația singura soluție pentru succesul brandurilor? Cum folosim capitalul de creativitate și inovație pentru a dezvolta business-uri de succes?
  • INFORMED VS INTUITIVE. Cât este intuiție și cât cunoaștere în dezvoltarea de business? Este instinctul antreprenorial supraevaluat? Se ascunde ”feeling-ul” unei afaceri de succes în cifre și analize de piață? Sunt cunoașterea și informarea adevăratele instrumente manageriale în lupta pentru succes și dezvoltare?

  • DO NOT GET REPLACEBLE! STAY FRESH! Care este cheia succesului pentru companiile mici și mijlocii în era consumatorului? Cum pot brandurile noi să își facă vocea auzită în rândul consumatorilor bine informați ai erei digitale?
  • IDEAS COME FROM EVERYTHING. Cum dezvoltăm o idee îndrăzneață într-o afacere de succes.
  • LUCKY OR SMART? Există ”noroc” atunci când discutăm despre succesul unei afaceri? Ce diferențiază un antreprenor de succes?
  • LEADERSHIP AND SUSTAINABILITY. În ce măsură pot influența IMM-urile comunitățile din care provin, cum se pot implica la nivel de sustenabilitate și dezvoltare durabilă? A devenit responsabilitatea socială un element important în business plan-ul companiilor? O perspectivă asupra companiei viitorului.
  • TECHNOLOGY LEADS TO EFFICIENCY. Cât de sus pe lista de priorități a IMM-urilor este tehnologizarea și eficientizarea proceselor?
  • FLEXIBILITY, THE WORD OF THE DECADE. Fie că discutăm despre programele de resurse umane sau despre procesele organizaționale, flexibilitatea pare a ocupa un loc central în orice încercare de a adapta viața organizațională la era digitală și la ritmul de viață și muncă. Sunt start-up-urile și IMM-urile poziționate pe un loc avantajos din acest punct de vedere?
  • STARTUP CULTURE & THE MILLENNIALS. Preferă generațiile tinere cultura organizațională a startup-urilor? Cum arată distribuția forței de muncă în viitor?
  • FAKE IT ‘TILL YOU MAKE IT. Cum treci prin perioadele dificile fără a îți uita obiectivele, păstrând încrederea?

 

WORKSHOP

SIMULAREA SIMTALENT

 

De ce să particip la acest workshop?

 

Veți avea o experiență practică și vie într-un workshop scurt, dar intens. Nu veți avea vreme să vă plictisiți.

SIMTALENT invită participanții să preia rolul de manageri în 5 companii aflate în concurență, fiecare având responsabilitatea de a-și conduce și dezvolta echipa. Veți lua decizii și veți concura pentru ”Cel mai bun scor de Talent”.

ARGUMENT pentru simularea de business SIMTALENT:

Dezvoltarea oamenilor nu este o funcție a departamentului HR, este responsabilitatea fiecărui manager care conduce oameni! Cu toate acestea, această competență nu este una care ”vine natural” managerilor deși ea contribuie imens la succesul financiar al oricărei companii.

Așadar, veți putea vedea singuri, în cadrul acestui workshop, cum vă veți putea sprijini managerii să descătușeze potențialul enorm care există în echipele lor. SIMTALENT pare un joc, dar s-a dovedit a fi un instrument de învățare prietenos și distractiv pe care managerii voștri îl vor adora!

CRISTINA ȚIRULNIC

După peste 10 ani de experiență de business în industria grea și în industria farmaceutică, Cristina a decis să se dedice în totalitate pasiunii sale de a dezvolta oamenii și de a contribui, prin educație, la dezvoltarea unei lumi mai bune.

Cristina s-a alăturat Evolutiv Consultants Network acum mai bine de 6 ani și a luat parte la co-crearea și livrarea de programe complexe de dezvoltare managerială în companii mari și medii din România.

Cristina coordonează programul ”Evolutiv Human Resources”, pe care l-a creat acum 3 ani și care este program acreditat de ITOL, UK. Cristina se mândrește și cu faptul că este absolventă a primei promoții CIPD în România și că acum 3 ani a devenit specialist internațional Investors in People.

 

ÎNREGISTRARE

 
 

Numar de persoane

 

 

Pret/ persoana

 

Discount  

Pret final/ persoana

 

1 persoana 70 Euro 70 Euro
2 persoane 70 Euro 10% 63 Euro
3 persoane 70 Euro 15% 59.5 Euro
4 persoane 70 Euro 20% 56 Euro
5 persoane sau mai mult 70 Euro 25% 52.5 Euro
  • *Costurile includ participarea la conferință și workshop
  • *Preţurile de mai sus nu includ TVA 19%
  • Pentru inregistrare, vă rugăm să descărcați formularul de înregistrare de AICI și să îl transmiteți pe office@business-mark.ro 
 
UN EVENIMENT:
BusinessMark

PARTENERI:
                  

PARTENER DE MOBILITATE:


SUSȚINUT DE:

                


BUSINESSMARK SUSȚINE:

     

PARTENERI MEDIA:

         NewMoney                        Jurnalul de afaceri          Femei in afaceri        business24     ziare.com               Manager Express- Online                Saptamana_Financiara [Converted]       Debizz       globalmanager_logo                  logo finzoom nou (002)     roportal           voxcapital               Valoarea            Legal Marketing      pr box_logo      MLM mic     rbe LOGO         administratie logo        Rabbit pozitiv