Business Challenge. Dinamizarea sectorului IMM-urilor si provocarile antreprenoriatului

16 octombrie 2014, ora 09:00
Hotel InterContinental, Bucuresti

IMM-urile reprezintă motorul economiei și susțin o creștere sustenabilă. Antreprenorii generează în Uniunea Europeană două treimi din locurile de muncă din sectorul privat, iar crearea unui mediu antreprenorial competitiv, promovarea antreprenoriatului și susținerea IMM-urilor trebuie să reprezinte priorități guvernamentale.

BusinessMark are plăcerea să vă anunţe organizarea conferinței Business Challenge. Dinamizarea sectorului IMM-urilor și provocările antreprenoriatului, eveniment ce va avea loc pe 16 octombrie 2014, la București, Hotel InterContinental.

Evenimentul va dezbate teme legate de: strategii guvernamentale și programe de susținere și dezvoltare a sectorului IMM-urilor, încurajarea investițiilor, obstacole în crearea unui mediu antreprenorial puternic în România, schimbarea culturii și îmbunătățirea educației antreprenoriale, finanțarea IMM-urilor, fonduri europene pentru IMM-uri în exercițiul financiar 2014-2020, soluții informatice pentru susținerea activității IMM-urilor, importanța predictibilității mediului fiscal, simplificare legislativă și eliminarea birocrației, cum afectează insolvența mediul de afaceri românesc, când să vinzi afacerea și cum să îțî faci un exit profitabil.

Program

09:00 – 09:30  Înregistrarea participanților și welcome coffee
09:30 – 11:30 Sesiunea I
11:30 – 12:00  Business Networking Coffee Break
12:00 – 14:00 Sesiunea a II-a
14:00 – 15:00 Business lunch

Target:

  • Manageri de companii
  • Antreprenori
  • Investitori
  • Bănci
  • Fonduri de investiții
  • Companii de leasing
  • Furnizori de soluții IT
  • Companii de consultanță
  • Companii de asigurări
  • Case de avocatură

Sesiunea I

TEMATICA

  • Strategii guvernamentale și programe de susținere și dezvoltare a sectorului IMM-urilor
  • Propuneri și soluții oferite de mediul de afaceri pentru dezvoltarea sectorului IMM-urilor
  • Încurajarea investițiilor. Aspecte fiscale, context, perspective, oportunități
  • Strategii locale de atragere a investițiilor. Harta investițională la nivel regional în România
  • Finanțarea IMM-urilor – aspecte specifice, flexibilitate, creativitate, soluții
  • Soluții de garantare a creditelor pentru IMM-uri
  • Finanțarea IMM-urilor prin intermediul bursei de valori – soluții, avantaje, costuri
  • Importanța și rolul instituțiilor financiare internaționale în finanțarea IMM-urilor
  • Susținerea IMM-urilor pentru export. Soluții de finanțare, garantare și asigurare a exporturilor
  • Principalele provocări legislative și fiscale pentru IMM-uri

  • Fonduri europene pentru IMM-uri în exercițiul financiar 2014-2020 – fonduri disponibile, sectoare, acces la finanțare al tinerilor
  • Problemele IMM-urilor în accesarea fondurilor europene și a creditelor pentru cofinanțare. Criterii de bancabilitate vs. criterii de eligibilitate, convergența criteriilor
  • Soluții pentru evitarea sau reducerea amânărilor de lansare a liniilor de finanțare
  • Soluții de reducere a perioadei de timp între aprobarea și contractarea efectivă a proiectelor. Evitarea întârzierilor evaluărilor, a plăților, prevenția corecțiilor financiare
  • IMM-urile și achizițiile publice
  • Soluții informatice pentru susținerea activității IMM-urilor – cloud, tehnologia informației, facturarea electronică, analiza datelor, aplicații practice, suport în deciziile manageriale etc.

 

 

 

SPEAKERI

Afla mai multe despre speakerii evenimentului

  • Florin Nicolae Jianu, Ministru DelegatpentruÎntreprinderiMicișiMijlocii, Mediu de AfacerișiTurism, GuvernulRomâniei
  • Ramona Ivan, Director, Direcția Relații Externe și Finanțări Structurale, CEC Bank
  • Sergiu Neguț, Managing Partner, Mindit Consulting, Growth Specialist
  • Cristian Pârvan, Secretar General, AOAR
  • Oana Stoenescu, Sales Director, GarantiLeasing
  • Gabriel Sincu, Executive Director, Tax Advisory Services, EY România

Sesiunea a II-a

TEMATICA

  • Obstacole în crearea unui mediu antreprenorial puternic în România
  • Schimbarea culturii și îmbunătățirea educației antreprenoriale – promovarea  și încurajarea antreprenoriatului, creșterea toleranței pentru eșecul în afaceri, mentorat, networking, acces la modele, incubatoare de afaceri
  • Soluții de creștere a accesului la finanțare pentru antreprenori
  • Instrumente de finanțare a antreprenoriatului: credite bancare, business angels, venture capital, private equity, microfinanțarea

  • Importanța predictibilității mediului fiscal, simplificare legislativă și eliminarea birocrației
  • Reglementări legislative și politici de susținere a antreprenoriatului
  • Cum afectează insolvența mediul de afaceri românesc? De la insolvenţă la revenirea în piaţă. Reorganizarea judiciară. Restructurarea operaţională şi financiară
  • Cîndsăvinziafacerea? Cum săîțîfaci un exit profitabil?

 

 

SPEAKERI

Afla mai multe despre speakerii evenimentului

  • Orlando Szasz, Fondator, Renania
  • Dragoș Petrescu, Proprietar, Trotter Prim – Citty Grill, Citty Cafe, Trattoria Buongiorno, Hanu’ Berarilor și Caru’ cu Bere
  • Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY România
  • Daniela Marin, National Program Manager, EBRD Small Business Support (SBS) România, Banca Europeană de Reconstrucție și Dezvoltare – BERD
  • Alexandru Lăpușan, CEO & Founding Partner, Zitec
  • Tony Romani, Manager, Mergers & Acquisitions, Transaction Advisory Services, EY România

Costuri participare

EUR90/persoană

Standard

Discount-uri de grup:

2 participanti, 81 EUR/persoana

>2 participanti, 72 EUR/persoana

 

Inregistrare

Pentru înregistrarea în audiența evenimentului, vă rugăm să completați formularul de înregistrare și să îl transmiteți la office@business-mark.ro.

Descarca formularul

 

Eveniment organizat cu sprijinul

 

Partener oficial

Parteneri

CEC 150 ani 297x85 on transp rgb  romanian software         EY_Logo5

 

Parteneri media