6  decembrie 2017
 Hotel InterContinental, București

OVERVIEW

Responsabilitatea socială devine pentru companii un element tot mai important în crearea strategiei de business. Valorile ce stau la baza unei abordări în sensul responsabilității și sustenabilității definesc poziționarea unei companii și influențează în mod direct consumatorii, angajații, clienții.

Pentru companiile viitorului, sustenabilitatea devine o a doua natură, iar atunci când abordarea în crearea planului este una strategică, efectele asupra business-ului sunt unele benefice  pe termen scurt, mediu și lung. ”Business mai bun, lume mai bună ” pare a fi deviza viitorului responasbilității sociale corporative.

În acest context, mai putem realmente spune că responsabilitatea socială și chiar sustenabilitatea sunt opționale ?

Vă invităm să discutăm despre toate acestea pe 6 decembrie 2017, la București, Hotel InterContinental, în cadrul celei de a V-a ediții a CSR OVERVIEW.

Evenimentul este dedicat specialiștilor în:

  • Sustenabilitate
  • Responsabilitate Socială Corporatistă
  • Public Affairs
  • HR & Occupational Health and Safety
  • Comunicare & PR
  • Marketing & Managementul Riscului
  • Mediu & Dezvoltare durabilă,

Precum și:

  • Antreprenorilor
  • Directorilor Generali
  • Middle și top managerilor

AGENDA

Mai multe despre speakeri

09:00 – 09:30  ÎNREGISTRAREA PARTICIPANŢILOR ŞI WELCOME COFFEE

09:30 – 11:45  SESIUNEA I

  • DANA DOBRESCU – Manager de Comunicare, UNILEVER USCE
  • MONA NICOLICI – Manager Sustenabilitate OMV Petrom
  • OANA GORBANESCU – Corporate Communication and CSR Officer, EY Romania
  • OANA CIOBANU – HR & CSR Manager, UP ROMÂNIA
  • GEORGIANA MIRON – Director Marketing și Comunicare, Groupama Asigurări
  • SIMONA CAMBURU – Coordonator Fundraising, Plantăm fapte bune în România

11:45 – 12:15  BUSINESS NETWORKING COFFEE BREAK

12:15 – 14:30  SESIUNEA A II-A

  • MIRCEA ILIE – Sustainability Leader, IKEA
  • SILVIA TEODORESCU – Senior Communicator CSR for Policolor; Senior Partner, Zaga Brand
  • CRISTINA BĂLAN – Managing Partner, CSR BootIQ
  • MAGDA CRISTESCU – Executive Director, Fundația FAN Courier
  • ADRIANA PREDA – Director Executiv, Asociația The Social Incubator

14:30 – 15:00  BUSINESS LUNCH

TEMATICĂ

  • Conceptul de sustenabilitate și modul în care acesta se reflectă la nivel de business strategy
  • Analiza CSR-ului românesc. Importanța unei comunicări corporate sustenabile și principii de dezvoltare durabilă care conduc la schimbarea modelelor de business;
  • Sustenabilitatea și inovația. Odată sustenabilitatea fiind parte din modul în care realizăm strategia de business, inovația devine un efect benefic. Necesitatea de a face schimbări aduce cu sine oportunitatea creării de noi metode și modele ce pot determina dezvoltare business-urilor.
  • Sustenabilitatea și efectele asupra viziunii de marketing. Strategia de preț devine esențială atunci când discutăm despre produse sustenabile și presiune consumatorilor asupra prețurilor mici
  • Preferințele consumatorilor și oportunitățile de business. Tot mai apreciate, produsele sustenabile pot reprezenta noi linii de producție ce pot contribui la dezvoltarea de business. Care sunt tendințele la acest nivel și care este ritmul de creștere al interesului consumatorilor pentru brandurile sustenabile?

  • CSR- ul ca abordare la nivel de board. Pentru a realiza și a implementa strategia de CSR, este nevoie de o viziune comuna a boardului executiv. În ce măsură suntem pregătiți să schimbăm vechea viziune și să facem CSR-ul parte din strategia de business?
  • CSR și employer branding. Ajută programele de CSR în poziționarea companiilor la nivel de employer branding? Efectele la nivel de atragere de talente, retenție, loialitate și performanță.
  • Raportarea non-financiară. Cum a influențat obligativitatea raportării activitățile companiilor in 2017? Suntem companiile pregătite pentru raportare?
  • Tips&tricks privind raportarea non-financiară
  • CSR și business strategy. Cum alegem cele mai potrivite cauze pentru a produce rezultate benefice în cadrul comaniilor noastre. CSR-ul ca sprijin în business development.
  • Eficiența și eficacitatea programelor de CSR. Corelarea obiectivelor ambițioase cu planul de implementare. Importanța parteneriatelor strategice.
  • Antreprenoriatul social – modele de business și impactul asupra comunității și asupra mediului de afaceri

ÎNREGISTRARE

Numar de persoane

 

Pret/ persoana

 

Discount Pret final/ persoana

 

1 persoana 70 Euro 70 Euro
2 persoane 70 Euro 10% 63 Euro
3 persoane 70 Euro 20% 56 Euro
4 persoane sau mai multe 70 Euro 25% 52.5 Euro

 

  • *Preţurile de mai sus nu includ TVA 19%
  • Pentru inregistrare, vă rugăm să descărcați formularul de înregistrare de   AICI   și să îl transmiteți pe office@business-mark.ro 
Click AICi pentru a descărca prezentările din cadrul evenimentului!
UN EVENIMENT:
BusinessMark


PARTENER:

                               


CU SUSȚINEREA: 

    


PARTENER DE MOBILITATE:    

BUSINESSMARK SUSȚINE: 

        


 

PARTENERI MEDIA:

         NewMoney                                           Jurnalul de afaceri      business24     ziare.com                                  Debizz       pr box_logo     rbe LOGO           globalmanager_logo           logo finzoom nou (002)         roportal      Calendar Evenimente       voxcapital                   Valoarea               MLM mic        administratie logo        Rabbit pozitiv