CSR Overview. Editia a II-a - Communication in CSR

5 decembrie 2014, ora 09:00
Hotel Howard Johnson Grand Plaza, Bucuresti

BusinessMark are plăcerea să anunțe organizarea evenimentului ”CSR Overview. Communication in CSR ” pe data de 5 decembrie 2014 la București, Hotel Howard Johnson Grand Plaza. Această a doua ediție a evenimentului își propune să reunească, asemenea ediției din 2013, specialiști din zona responsabilității sociale și să creeze premisele unor discuții complexe asupra importanței comunicării în CSR, precum și asupra metodelor de a sprijini eficient campaniile de comunicare socială.

Program

09:30-10:00  Înregistrarea participanților și welcome coffee
10:00 – 11:30 Sesiunea I
11:30 – 12:00  Business Networking Coffee Break
12:00-13:30 Sesiunea a II-a
13:30 – 14:30 Business lunch

Eveniment dedicat

Specialiștilor în:

  • Responsabilitate Socială Corporatistă
  • HR & Occupational Health and Safety
  • Comunicare&PR
  • Marketing & Managementul Riscului
  • Mediu & Dezvoltare durabilă

Precum și:

  • Antreprenorilor
  • Directorilor Generali
  • Middle și top managerilor

TEMATICA

  • Cum comunici eficient în CSR?
  • Comunicarea internă și programele de CSR. Importanța culturii și identității organizaționale
  • De ceeste important să comunicăm despe programele noastre de CSR? Ce spune politica noastră de CSR despre valorile, dar și produsele și serviciile companiei noastre?
  • Diferențe de comunicare socială între companiile mari și cele de mici dimensiuni
  • Beneficiile unei strategii de comunicare socială: creșterea business-ului, fidelizarea clienților, creșterea brandului, îmbunătățirea relației cu autoritățile.
  • Grupurile de presiune, media și stakeholderii. Cum construim o comunicare strategică?
  • CSR și new media. Impactul asupra consumatorilor

  • Efectele negative ale unei comunicări greșite în CSR
  • Cum alegem și comunicăm campaniile de CSR coerent cu identitatea companiei
  • Antreprenoriatul social
  • Green marketing și sustenabilitatea
  • CSR-ul și procesul de branding. Influențele implicării sociale în dezvoltarea unui brand.
  • Despre CSR si PR.  Ceformeia CSR- ulînRomânia?
  • Cum comunici cu un public educat și informat?  Rolul social media  în a prelua feedback- ul  clienților și a îl integra în campaniile de CSR
  • Aspecte internaționale privind comunicarea în CSR – comunicarea interculturală

 

SPEAKERI

Afla mai multe despre speakerii evenimentului

SESIUNEA I

  • Ioana Borangic, Communications Manager, Holcim Romania
  • Luiza Toma, PR Brand & Internal Communication, Danone
  • Teia Gavrilescu, Președinte, ViitorPlus
  • Marius Nedelcu, Regional Manager, World Class

SESIUNEA A II-A

  • Radu Coșarcă, Director relații externe, Enel
  • Oana Gorbănescu, Manager of the EY Foundation
  • Eliza Rogalski, Founding Partner, Rogalski Damaschin Public Relations
  • Despina Andrei, ‎Communication & Fundraising Manager, UNICEF

 

Costuri participare

EUR60/persoană

Standard

Discount-uri de grup:

2 participanti, 54 EUR/persoana

>2 participanti, 48 EUR/persoana

Parteneri

 

Parteneri media