Forumul medierii 2013. medierea, ingredientul afacerilor eficiente

Anul 2013 a debutat sub semnul medierii. Incepand cu acest an, părțile unor anumite tipuri de dispute, stabilite prin lege, nu mai pot să inițieze o acțiune în instanță decât după ce participă la o ședință de informare despre mediere. Instanţele sunt deja sufocate de numărul mare de procese, iar termenele de judecată sunt tot mai lungi. Mediul de afaceri este direct afectat de acest context, în condițiile în care litigiile între partenerii de afaceri cresc de la an la an.

În aceste condiții medierea are toate șansele să devină un ingredient esențial al afacerilor de succes. Economia de timp, confidențialitatea și costurile avantajoase sunt elemente care pot determina o companie multinațională, o firmă autohtonă, o bancă sau un întreprinzător să ia în calcul medierea ca primă variantă de soluționare a unei dispute comerciale.

Prima ediție a evenimentul nostru are ca principal obiectiv promovarea medierii în rândul mediului de afaceri şi conştientizarea avantajelor acestei instituţii pentru o afacere eficientă.

Oficiali ai actualului Executiv, cei mai importanți reprezentanți ai profesiei de mediator, lideri ai asociațiilor reprezentative ale mediului de business, oameni de afaceri, bancheri sau reprezentanți ai instituțiilor de învățământ superior, care au programe educaționale dedicate meditorilor vin să prezinte și să analizeze cele mai eficiente căi prin care medierea poate ajuta mediul de afaceri să funcționeze eficient.

Cui ne adresăm?

La Forumul Medierii 2013 vor fi prezenți: mediatori, oameni de afaceri, bancheri, reprezentanți ai autorităților locale, asigurători, avocați, reprezentanţi ai mass-media.

 

Agenda:

09:00- 09:30 Înregistrarea participanţilor si welcome coffee

09:30- 09:45 Deschiderea oficială a conferinţei

09:45- 11:30 Sesiunea I – 2013, anul medierii?

  • Cum arată cadrul legal după modificările Legii medierii în 2012
  • Ce stie și ce nu știe mediul de afaceri despre mediere
  • Cum s-a pregătit corpul profesional al mediatorilor pentru momentul 15 februarie
  • Degrevarea instanțelor și cum contribuie medierea la atingerea acestui obiectiv
  • Cultura medierii în afaceri
  • Promovare și educație privind medierea
  • Medierea transfrontalieră și impactul asupra mediului de afaceri

11:30- 12:00 Business networking coffee break

12:00- 14:00 Sesiunea a II- a – Soluțiile medierii la problemele mediului de afaceri

  • Câtă nevoie are economia de mediere?
  • Surse de finanțare pentru dezvoltarea activității mediatorilor
  • Domenii de business în care medierea are succes
  • Medierea în cazul litigiilor de muncă
  • Medierea în spețele bancare – misiune posibilă?
  • Soluții alternative viabile pentru disputele din asigurări
  • Medierea și gestionarea disputelor interne din companii
  • Instituțiile publice – clienți ai mediatorilor?

14:00- 15:00 Business lunch

Speakeri invitați:
  • Varujan Vosganian, Ministrul Economiei
  •  Dorin Bădulescu, mediator și președintele Consiliului de Mediere
  •  Zeno Șuștac, mediator și vicepreședintele Consiliului de Mediere
  •  Alina Gorghiu, mediator și deputat PNL
  •  Bogdan Olteanu, Vice-guvernator al Băncii Naționale a României
  • Florentina Almăjanu, Director General, Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare
  •  Adriana Ahciarliu, secretar general, Asociaţia Societăţilor Financiare ALB 
  •  Anca Ciucă, mediator și președintele Asociației Colegiul Mediatorilor
  •  Bogdan Cristian Nica, președintele ANPC
  •  Dragoș Călin/ Lucia Zaharia – GEMME, Secțiunea Română
  •  Mircea Dan Farcaș, Vicepreședinte CCIB, Președintele Centrului de Mediere al CCIB
  •  Reprezentant Asociația Română a Băncilor
  •  Reprezentant instituție bancară
  •  Reprezentant societate de avocatură
  •  Reprezentant instituție de învătământ superior

            Moderatorul evenimentului: Bogdan Barligea, Editorial Manager, Clubmediatori.ro

            *Agenda este in curs de confirmare

 

Taxă participare:
Numar de persoane 

Pret/ persoana

(RON)

Discount

 

Pret final/ persoana

(RON)

1 persoană

200

200

2persoane

200

5%

190

3persoanesaumaimult

200

10%

180

*Prețurile nu includ TVA

 

Pentru a va înregistra în audiența evenimentului, vă rugăm să ne contactati la office@business-mark.ro

 

Eveniment organizat cu sprijinul:

Parteneri media: