15 septembrie 2017
 Hotel InterContinental, Bucuresti

PROGRAM

  • 09:00 – 09:30   Înregistrarea participanţilor şi welcome coffee
  • 09:30 – 11:30   IFRS 16 – provocări şi oportunităţi în adoptarea şi aplicarea noului standard privind contractele de leasing 
    • ADRIAN BUNEA, Executive Director, Financial Accounting Advisory Services, EY România
    • CRISTIAN CONSTANTIN, Senior Manager, Financial Accounting Advisory Services, EY România

Noul standard reprezintă o revizuire profundă a modului în care societăţile contabilizează contractele de leasing şi prevede ca toate să fie raportate ca active şi pasive în bilanţul utilizatorului. Descoperiți provocările cu care se confruntă entităţile raportoare, dar şi oportunităţile şi beneficiile care au apărut: revizuirea strategiei de leasing, opţiuni suplimentare de contractare, identificarea lacunelor şi ineficiențelor infrastructurii IT.

  • 11:30 – 12:00   Business Coffee Break
  • 12:00 – 14:00   IFRS 9 pentru societăți nonfinanciare – aspecte practice privind implementarea
    • ANAMARIA CORA, Partner, Assurance, EY România
    • STELIAN VEZENTAN, Senior Manager, Financial Accounting Advisory Services, EY România

În vigoare de la 1 ianuarie 2018, noul standard ”IFRS 9 – Instrumente Financiare” vine cu provizioane în creștere, reguli noi de clasificare a investițiilor financiare, dar și o relaxare a criteriilor de aplicare a contabilității de acoperire. Aflați care sunt principalele abordări în implementare ale societăților comerciale de pe piața locală și regională.

  • 14:00 – 15:00 Business Lunch

 

SPEAKERI

Anamaria Cora este Partener în departamentul de Audit al EY România, cu o experienţă de peste 20 de ani. Încă de la începutul carierei, s-a specializat în implementarea IFRS. A asistat multe societăţi mari şi foarte mari să implementeze IFRS (integral sau la apariţia unor modificări semnificative) şi face parte, de peste 10 ani, din Biroul Tehnic IFRS al EY la nivel de EMEIA, fiind responsabilă pentru revizii tehnice şi consultări pentru cele mai complexe speţe IFRS.

Anamaria este membră a Camerei Auditorilor Financiari din România (CAFR) şi a Association of Chartered Certified Accountants (ACCA UK).

 Senior manager în cadrul echipei de Financial Accounting Advisory Services a EY România, Stelian Vezentan are o experiență de peste zece ani în consultanță financiară și audit extern. Este unul dintre specialiștii care asistă cele mai importante bănci prezente în România în proiectele lor de implementare a IFRS 9. De asemenea, ca parte a echipelor regionale de specialiști IFRS, Stelian participă activ la consilierea clienților din Europa Centrală și de Sud-Est.

Stelian este membru al Certified Financial Analysts Institute (CFA USA) și al Association of Chartered Certified Accountants (ACCA UK).

Cristian Constantin este senior manager, Financial Accounting Advisory Services, EY România. Este specializat în contabilitate IFRS și statutară, coordonează proiecte de restructurare (fuziuni, divizări) și procese de conversie la IFRS pentru clienți din diverse domenii, inclusiv consiliere în tranzacții complexe.

Cristian a coordonat  multe misiuni de audit în România, în special în domeniul telecomunicațiilor.

Este membru al ACCA și al CAFR.  

Adrian Bunea este director executiv și coordonatorul echipei de Financial Accounting Advisory Services a EY România.  A condus audituri și procese de tranziție la IFRS începând cu 2003 și a aplicat cunoștințele acumulate în analiza unor tranzacții complexe, cum ar fi acordurile de concesiune și combinările de întreprinderi. În plus, a asistat Ministerul de Finanțe în pregătirea legislației pentru adoptarea cerințelor specifice ale Directivelor Europene, precum și a unor standarde IFRS în legislația contabilă internă.

Adrian este membru al ACCA și al CAFR.  

 

PARTICIPARE

 

Numar de persoane

 

Pret/ persoana

 

Discount Pret final/ persoana

 

1 persoana 100 Euro 100 Euro
2 persoane 100 Euro 10% 90 Euro
3 persoane 100 Euro 15% 85 Euro
4 persoane 100 Euro 20% 80 Euro
5 persoane sau mai mult 100 Euro 25% 75 Euro
  • *Preţurile de mai sus nu includ TVA 19%
  • *Pentru inregistrare, vă rugăm să descărcați formularul de înregistrare de AICI și să îl transmiteți pe office@business-mark.ro 
 
UN EVENIMENT: