Operational HR 2017 - Cluj-Napoca

 2-3 noiembrie 2017
 Hotel Golden Tulip Ana Dome

 

~ OVERVIEW ~

 

Faptul că mediul de business se schimbă constant nu mai reprezintă o noutate. Viitorul rezidă în capacitatea angajaților și angajatorilor de a se adapta, evolua și prospera într-o lume nouă, în care schimbarea este noua certitudine. Reinterpretarea standardelor de performanță permite “deblocarea” capacităților angajaților de a răspunde cerințelor acestei noi lumi, în care liderii în HR au drept obiectiv principal înțelegerea oamenilor pe care îi au în grijă.

Specialiștii în HR au acum oportunitatea de a conduce departamente capabile să se dezvolte într-o lume mereu conectată, în care abordările tradiționale sunt înlocuite de viziuni emergente și de soluții proactive pentru o schimbare de paradigmă.

În ciuda predicțiilor care anunță un “jobless future”, în care inteligența artificială guvernează lumea, în cadrul OPERATIONAL HR 2017, cea de a IV-a ediție a proiectului dedicat părții operaționale a resurselor umane, ce va avea loc pe 21-22.09.2017 la Hotel Radisson Blu din București și pe 02-03.11.2017 la Hotel Golden Tulip Ana Dome din Cluj-Napoca, ne-am propus să oferim o alternativă optimistă, fiindcă acum, mai mult decât niciodată, este nevoie ca operațiunile și procesele organizaționale să devină “mai umane”.

 

TARGET

  • HR Managers & HR Directors
  • HR Business Partners
  • Specialiști în salarizare și payroll
  • Consultanți

  • Avocați cu expertiză în payroll
  • Specialiști în domeniul fiscal
  • Directori generali
  • Antreprenori

~ PROGRAM ~

 

  • 08:45 – 09:15 ÎNREGISTRAREA PARTICIPANȚILOR ȘI WELCOME COFFEE
  • 09:15 – 11:30 SESIUNEA I
  • 11:30 – 12:00 BUSINESS NETWORKING COFFEE BREAK
  • 12:00 – 14:00 SESIUNEA A II-A
  • 14:00 – 15:00 BUSINESS LUNCH
  • 15:00 – 17:00  WORKSHOP SIMTALENT (ZIUA I- 01.11.2017)

 

~ TEMATICĂ ~
PERFORMANCE AND WORKFORCE TRANSFORMATION

 

  • TURNOVER OF HIGH PERFORMERS. Managementul motivării și metode efervescente de gestionare a performanței
  • LONG-RANGE HR OPERATIONS. Adaptarea proceselor operaționale de HR la provocările contextului economic și social autohton și preîntâmpirea riscurilor
  • PERSONALIZED REWARDS & COMPENSATION STRATEGY. Modalități creative de recognition pentru angajați, în încercarea de a corela performanța cu noul “must-have”: recompensa
  • FINANCIAL OPTIMIZATION & EMERGING PAYROLL ISSUES. Cum se aliniază specialiștii în HR la optimizarea costurilor financiare ale întregii organizații?
  • BOOSTING EMPLOYEE SATISFACTION. Cum construim organizații performante, prin stimularea inteligenței colective?
  • RE-DESIGNING THE ORGANIZATION. Transformarea și cristalizarea unei organizații unitare, prin valorificarea capitalului uman
  • THE AGILE WORKFORCE. Echipe de HR ce conduc inițiative de schimbare de succes
  • ARTIFICIAL INTELLIGENCE: FRIEND OR FOE? Necesitatea echilibrului digital: softuri inteligente vs. capital uman
  • EVER-CHANGING INDUSTRIES. Modalități de păstrare a angajaților în industrii care se confruntă cu schimbări accelerate
  • SMART SUCCESSION PLANNING. Procese strategice, sistemice și deliberate care identifică liderii potențiali și le oferă oportunități de dezvoltare necesare
  • TALENT RISK MANAGEMENT. Tendințe critice în schimbarea naturii forței de muncă și înțelegerea modului de adaptare a programelor de talent management

 

~ SPEAKERI ~

MAI MULTE DESPRE SPEAKERI

 

First to join the project:

  • ALISTAIR CONNELL – CEO International Health & Benefits, AON (UK)
  • VIOLETA BALINT – HR Manager, HUTCHINSON
  • ALEXANDRU ALDOESCU – Head of HR, SAMSUNG
  • GABRIEL CHIRVASE – HR Manager, HEIDELBERGCEMENT
  • GYÖNGYI HUNYADI – HR Manager, VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION
  • OANA CIOBANU – HR & CSR Manager, UP ROMÂNIA
  • SORIN ANGHEL – Regional Sales Manager, SIGNAL IDUNA
  • STELIAN BOGZA – Co-Founder, BENEFITONLINE
  • ION BEGU – HR Manager, FABRYO CORPORATION
  • ANDREI CREȚU – Co-Fondator, 7CARD
  • DIANA NĂSTASE – HR Manager, PLEXUS
  • MAURA MOISIL – HR Business Partner, YONDER
  • CLAUDIA STAN, Manager, People Services, KPMG ROMÂNIA
  • LAURA PREDOI – HR Manager, AVITECH
  • IULIA GHIȚĂ – Account Manager, BOOKSTER
  • ELENA BADEA – Managing Director, VALORIA
  • LEONARD RIZOIU – Managing Director, LEOHR
  • Reprezentant ROMANIAN SOFTWARE

SPECIAL GUEST:

 

 

ANDRE DE WIT – Dean, LEADERSHIP ACADEMY AMSTERDAM/  Vice President Learning, CARLSBERG GROUP DENMARK

 

 

~ WORKSHOP ~

De ce să particip la acest workshop?

Veți avea o experiență practică și vie într-un workshop scurt, dar intens. Nu veți avea vreme să vă plictisiți.

SIMTALENT invită participanții să preia rolul de manageri în 5 companii aflate în concurență, fiecare având responsabilitatea de a-și conduce și dezvolta echipa. Veți lua decizii și veți concura pentru ”Cel mai bun scor de Talent”.

ARGUMENT pentru simularea de business SIMTALENT:

Dezvoltarea oamenilor nu este o funcție a departamentului HR, este responsabilitatea fiecărui manager care conduce oameni! Cu toate acestea, această competență nu este una care ”vine natural” managerilor deși ea contribuie imens la succesul financiar al oricărei companii.

Așadar, veți putea vedea singuri, în cadrul acestui workshop, cum vă veți putea sprijini managerii să descătușeze potențialul enorm care există în echipele lor. SIMTALENT pare un joc, dar s-a dovedit a fi un instrument de învățare prietenos și distractiv pe care managerii voștri îl vor adora!

CRISTINA ȚIRULNIC

După peste 10 ani de experiență de business în industria grea și în industria farmaceutică, Cristina a decis să se dedice în totalitate pasiunii sale de a dezvolta oamenii și de a contribui, prin educație, la dezvoltarea unei lumi mai bune.

Cristina s-a alăturat Evolutiv Consultants Network acum mai bine de 6 ani și a luat parte la co-crearea și livrarea de programe complexe de dezvoltare managerială în companii mari și medii din România.

Cristina coordonează programul ”Evolutiv Human Resources”, pe care l-a creat acum 3 ani și care este program acreditat de ITOL, UK. Cristina se mândrește și cu faptul că este absolventă a primei promoții CIPD în România și că acum 3 ani a devenit specialist internațional Investors in People.

Workshop oferit de:    

 

~ COSTURI PARTICIPARE ~

 

Numar de persoane

 

Pret/ persoana

 

Discount Pret final/ persoana

 

1 persoana 100 Euro 100 Euro
2 persoane 100 Euro 10% 90 Euro
3 persoane 100 Euro 15% 85 Euro
4 persoane 100 Euro 20% 80 Euro
>5 persoane  100 Euro 25% 75 Euro
  • *Costurile includ participarea la ambele zile ale evenimentului 
  • *Preţurile de mai sus nu includ TVA 19%
  • *Pentru inregistrare, vă rugăm să descărcați formularul de înregistrare de AICI și să îl transmiteți pe office@business-mark.ro 

 

~ PARTENERI ~

UN EVENIMENT:

 BusinessMark   

PARTENERI:

romanian software     logo Signal Iduna_romana       up-romania              

 

worldclass      maxrelax       leoHR     


PARTENER DE MOBILITATE:


CU SUSȚINEREA:

     


BUSINESSMARK SUSȚINE:

     


PARTENERI MEDIA:

signal-connect-logo1           NewMoney              Jurnalul de afaceri      Femei in afaceri   

  business24       ziare.com   portal-logo      Manager Express- Online                      Saptamana_Financiara [Converted]       Debizz                          globalmanager_logo                logo finzoom nou (002)     roportal          Calendar Evenimente         avocatura.com          voxcapital                Valoarea             Legal Marketing      pr box_logo     MLM mic                       administratie logo          Rabbit pozitiv    rbe LOGO