Operational HR 2017 - Cluj-Napoca

 2-3 noiembrie 2017
 Hotel Golden Tulip Ana Dome

 

~ OVERVIEW ~

 

Faptul că mediul de business se schimbă constant nu mai reprezintă o noutate. Viitorul rezidă în capacitatea angajaților și angajatorilor de a se adapta, evolua și prospera într-o lume nouă, în care schimbarea este noua certitudine. Reinterpretarea standardelor de performanță permite “deblocarea” capacităților angajaților de a răspunde cerințelor acestei noi lumi, în care liderii în HR au drept obiectiv principal înțelegerea oamenilor pe care îi au în grijă.

Specialiștii în HR au acum oportunitatea de a conduce departamente capabile să se dezvolte într-o lume mereu conectată, în care abordările tradiționale sunt înlocuite de viziuni emergente și de soluții proactive pentru o schimbare de paradigmă.

În ciuda predicțiilor care anunță un “jobless future”, în care inteligența artificială guvernează lumea, în cadrul OPERATIONAL HR 2017, cea de a IV-a ediție a proiectului dedicat părții operaționale a resurselor umane, ce va avea loc pe 21-22.09.2017 la Hotel Radisson Blu din București și pe 02-03.11.2017 la Hotel Golden Tulip Ana Dome din Cluj-Napoca, ne-am propus să oferim o alternativă optimistă, fiindcă acum, mai mult decât niciodată, este nevoie ca operațiunile și procesele organizaționale să devină “mai umane”.

 

TARGET

  • HR Managers & HR Directors
  • HR Business Partners
  • Specialiști în salarizare și payroll
  • Consultanți

  • Avocați cu expertiză în payroll
  • Specialiști în domeniul fiscal
  • Directori generali
  • Antreprenori

~ PROGRAM ~

 

  • 08:45 – 09:15 ÎNREGISTRAREA PARTICIPANȚILOR ȘI WELCOME COFFEE
  • 09:15 – 11:30 SESIUNEA I
  • 11:30 – 12:00 BUSINESS NETWORKING COFFEE BREAK
  • 12:00 – 14:15 SESIUNEA A II-A
  • 14:15 – 15:00 BUSINESS LUNCH
  • 15:00 – 17:00  WORKSHOP SIMTALENT (ZIUA I- 01.11.2017)

 

~ TEMATICĂ ~
PERFORMANCE AND WORKFORCE TRANSFORMATION

 

  • TURNOVER OF HIGH PERFORMERS. Managementul motivării și metode efervescente de gestionare a performanței
  • LONG-RANGE HR OPERATIONS. Adaptarea proceselor operaționale de HR la provocările contextului economic și social autohton și preîntâmpirea riscurilor
  • PERSONALIZED REWARDS & COMPENSATION STRATEGY. Modalități creative de recognition pentru angajați, în încercarea de a corela performanța cu noul “must-have”: recompensa
  • FINANCIAL OPTIMIZATION & EMERGING PAYROLL ISSUES. Cum se aliniază specialiștii în HR la optimizarea costurilor financiare ale întregii organizații?
  • BOOSTING EMPLOYEE SATISFACTION. Cum construim organizații performante, prin stimularea inteligenței colective?
  • RE-DESIGNING THE ORGANIZATION. Transformarea și cristalizarea unei organizații unitare, prin valorificarea capitalului uman
  • THE AGILE WORKFORCE. Echipe de HR ce conduc inițiative de schimbare de succes
  • ARTIFICIAL INTELLIGENCE: FRIEND OR FOE? Necesitatea echilibrului digital: softuri inteligente vs. capital uman
  • EVER-CHANGING INDUSTRIES. Modalități de păstrare a angajaților în industrii care se confruntă cu schimbări accelerate
  • SMART SUCCESSION PLANNING. Procese strategice, sistemice și deliberate care identifică liderii potențiali și le oferă oportunități de dezvoltare necesare
  • TALENT RISK MANAGEMENT. Tendințe critice în schimbarea naturii forței de muncă și înțelegerea modului de adaptare a programelor de talent management

 

~ SPEAKERI ~

MAI MULTE DESPRE SPEAKERI

 

ZIUA I

SESIUNEA I

  • GYÖNGYI HUNYADI – HR Manager, VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION
  • SORIN ANGHEL – Regional Sales Manager, SIGNAL IDUNA
  • GABRIEL CHIRVASE – HR Manager, HEIDELBERGCEMENT
  • STELIAN BOGZA – Co-Founder, BENEFITONLINE
  • ION BEGU – HR Manager, FABRYO CORPORATION

SESIUNEA A II-A

Special Guest:  ANDRE DE WIT – Dean, LEADERSHIP ACADEMY AMSTERDAM /  Vice President Learning, CARLSBERG GROUP DENMARK

  • ALISTAIR CONNELL – CEO International Health & Benefits, AON (UK)
  • VIOLETA BALINT – HR Manager, HUTCHINSON
  • AURELIAN CHITEZ – Sales Manager, ROMANIAN SOFTWARE
  • ALEXANDRU ALDOESCU – Head of HR, SAMSUNG

ZIUA A II-A

SESIUNEA I

  • DELIA MANDACHE – HR Manager, AD PHARMA
  • OANA CIOBANU – HR & CSR Manager, UP ROMÂNIA
  • ANDREI CREȚU – Co-Fondator, 7CARD
  • CLAUDIA STAN – Manager, People Services, KPMG ROMÂNIA
  • SILVIA PĂULESCU – HR Manager, DRAEXLMAIER
  • DAN KOBLICSKA– Executive Manager, ALTRAN

 

SESIUNEA A II-A

  • ELENA BADEA – Managing Director, VALORIA
  • MAURA MOISIL – HR Business Partner, YONDER
  • DIANA NĂSTASE – HR Manager, PLEXUS
  • ANNEMARIE FABIAN– Business Developer, BOOKSTER
  • IULIAN TERCIU – HR Director, ROMGAZ
  • LEONARD RIZOIU – Managing Director, LEOHR


 

~ WORKSHOP ~

De ce să particip la acest workshop?

Veți avea o experiență practică și vie într-un workshop scurt, dar intens. Nu veți avea vreme să vă plictisiți.

SIMTALENT invită participanții să preia rolul de manageri în 5 companii aflate în concurență, fiecare având responsabilitatea de a-și conduce și dezvolta echipa. Veți lua decizii și veți concura pentru ”Cel mai bun scor de Talent”.

ARGUMENT pentru simularea de business SIMTALENT:

Dezvoltarea oamenilor nu este o funcție a departamentului HR, este responsabilitatea fiecărui manager care conduce oameni! Cu toate acestea, această competență nu este una care ”vine natural” managerilor deși ea contribuie imens la succesul financiar al oricărei companii.

Așadar, veți putea vedea singuri, în cadrul acestui workshop, cum vă veți putea sprijini managerii să descătușeze potențialul enorm care există în echipele lor. SIMTALENT pare un joc, dar s-a dovedit a fi un instrument de învățare prietenos și distractiv pe care managerii voștri îl vor adora!

 

CRISTINA ȚIRULNIC

Senior consultant & trainer, EVOLUTIV Consultants Network

 

 

 

GHEORGHE ȘTEFĂNESCU

Senior trainer, EVOLUTIV Consultants Network

 

 

 

 

Workshop oferit de:    

 

~ COSTURI PARTICIPARE ~

 

Numar de persoane

 

Pret/ persoana

 

Discount Pret final/ persoana

 

1 persoana 100 Euro 100 Euro
2 persoane 100 Euro 10% 90 Euro
3 persoane 100 Euro 15% 85 Euro
4 persoane 100 Euro 20% 80 Euro
>5 persoane  100 Euro 25% 75 Euro
  • *Costurile includ participarea la ambele zile ale evenimentului 
  • *Preţurile de mai sus nu includ TVA 19%
  • *Pentru inregistrare, vă rugăm să descărcați formularul de înregistrare de AICI și să îl transmiteți pe office@business-mark.ro 

 

~ PARTENERI ~

UN EVENIMENT:

 BusinessMark   

PARTENERI:

romanian software     logo Signal Iduna_romana       up-romania              

 

worldclass      maxrelax       leoHR     


PARTENER DE MOBILITATE:


CU SUSȚINEREA:

        


BUSINESSMARK SUSȚINE:

     


RADIOUL PRINCIPAL:


PARTENERI MEDIA:

signal-connect-logo1                        NewMoney                    Jurnalul de afaceri      Femei in afaceri                                            business24   ziare.com   portal-logo      Manager Express- Online              Saptamana_Financiara [Converted]           Debizz                     globalmanager_logo                  logo finzoom nou (002)    roportal    Calendar Evenimente       voxcapital                Valoarea           pr box_logo     MLM mic            administratie logo          Rabbit pozitiv    rbe LOGO