OPERATIONAL HR 2017 - CLUJ-NAPOCA

 2-3 noiembrie 2017
 Hotel Golden Tulip Ana Dome

 

~ OVERVIEW ~

 

Faptul că mediul de business se schimbă constant nu mai reprezintă o noutate. Viitorul rezidă în capacitatea angajaților și angajatorilor de a se adapta, evolua și prospera într-o lume nouă, în care schimbarea este noua certitudine. Reinterpretarea standardelor de performanță permite “deblocarea” capacităților angajaților de a răspunde cerințelor acestei noi lumi, în care liderii în HR au drept obiectiv principal înțelegerea oamenilor pe care îi au în grijă.

Specialiștii în HR au acum oportunitatea de a conduce departamente capabile să se dezvolte într-o lume mereu conectată, în care abordările tradiționale sunt înlocuite de viziuni emergente și de soluții proactive pentru o schimbare de paradigmă.

În ciuda predicțiilor care anunță un “jobless future”, în care inteligența artificială guvernează lumea, în cadrul OPERATIONAL HR 2017, cea de a IV-a ediție a proiectului dedicat părții operaționale a resurselor umane, ce va avea loc pe 21-22.09.2017 la Hotel Radisson Blu din București și pe 02-03.11.2017 la Hotel Golden Tulip Ana Dome din Cluj-Napoca, ne-am propus să oferim o alternativă optimistă, fiindcă acum, mai mult decât niciodată, este nevoie ca operațiunile și procesele organizaționale să devină “mai umane”.

 

TARGET

  • HR Managers & HR Directors
  • HR Business Partners
  • Specialiști în salarizare și payroll
  • Consultanți

  • Avocați cu expertiză în payroll
  • Specialiști în domeniul fiscal
  • Directori generali
  • Antreprenori

~ PROGRAM ~

 

  • 08:45 – 09:15 ÎNREGISTRAREA PARTICIPANȚILOR ȘI WELCOME COFFEE
  • 09:15 – 11:30 SESIUNEA I
  • 11:30 – 12:00 BUSINESS NETWORKING COFFEE BREAK
  • 12:00 – 14:00 SESIUNEA A II-A
  • 14:00 – 15:00 BUSINESS LUNCH

 

~ TEMATICĂ ~

PERFORMANCE AND WORKFORCE TRANSFORMATION

 

  • TURNOVER OF HIGH PERFORMERS. Managementul motivării și metode efervescente de gestionare a performanței
  • LONG-RANGE HR OPERATIONS. Adaptarea proceselor operaționale de HR la provocările contextului economic și social autohton și preîntâmpirea riscurilor
  • PERSONALIZED REWARDS & COMPENSATION STRATEGY. Modalități creative de recognition pentru angajați, în încercarea de a corela performanța cu noul “must-have”: recompensa
  • FINANCIAL OPTIMIZATION & EMERGING PAYROLL ISSUES. Cum se aliniază specialiștii în HR la optimizarea costurilor financiare ale întregii organizații?
  • BOOSTING EMPLOYEE SATISFACTION. Cum construim organizații performante, prin stimularea inteligenței colective?
  • RE-DESIGNING THE ORGANIZATION. Transformarea și cristalizarea unei organizații unitare, prin valorificarea capitalului uman
  • THE AGILE WORKFORCE. Echipe de HR ce conduc inițiative de schimbare de succes
  • ARTIFICIAL INTELLIGENCE: FRIEND OR FOE? Necesitatea echilibrului digital: softuri inteligente vs. capital uman
  • EVER-CHANGING INDUSTRIES. Modalități de păstrare a angajaților în industrii care se confruntă cu schimbări accelerate
  • SMART SUCCESSION PLANNING. Procese strategice, sistemice și deliberate care identifică liderii potențiali și le oferă oportunități de dezvoltare necesare
  • TALENT RISK MANAGEMENT. Tendințe critice în schimbarea naturii forței de muncă și înțelegerea modului de adaptare a programelor de talent management

 

~ SPEAKERI ~

 

First to join the project:

  • VIOLETA BALINT – HR Manager, HUTCHINSON
  • RALUCA CHIOCHEA – HR Lead EMEA, JANSSEN
  • ALEXANDRU ALDOESCU – Head of HR, SAMSUNG
  • GABRIEL CHIRVASE – HR Manager, HEIDELBERGCEMENT
  • GYÖNGYI HUNYADI – HR Manager, VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION
  • OANA CIOBANU – HR & CSR Manager, UP ROMÂNIA
  • STELIAN BOGZA – Co-Founder, BENEFITONLINE
  • ION BEGU – HR Manager, FABRYO CORPORATION
  • ANDREI CREȚU – Co-Fondator, 7CARD
  • BOGDAN GEORGESCU – Founder, BOOKSTER
  • Reprezentant SIGNAL IDUNA
  • Reprezentant ROMANIAN SOFTWARE

SPECIAL GUEST:

 

 

ANDRE DE WIT – Dean, LEADERSHIP ACADEMY AMSTERDAM/  Vice President Learning, CARLSBERG GROUP DENMARK

 

 

~ COSTURI PARTICIPARE ~

 

Numar de persoane

 

Pret/ persoana

 

Discount Pret final/ persoana

 

1 persoana 100 Euro 100 Euro
2 persoane 100 Euro 10% 90 Euro
3 persoane 100 Euro 15% 85 Euro
4 persoane 100 Euro 20% 80 Euro
>5 persoane  100 Euro 25% 75 Euro
  • *Costurile includ participarea la ambele zile ale evenimentului 
  • *Preţurile de mai sus nu includ TVA 19%
  • *Pentru inregistrare, vă rugăm să descărcați formularul de înregistrare de AICI și să îl transmiteți pe office@business-mark.ro 

 

~ PARTENERI ~

UN EVENIMENT:

 BusinessMark   

PARTENERI:

romanian software     logo Signal Iduna_romana       up-romania       worldclass   maxrelax      leoHR     

CU SUSȚINEREA:


PARTENERI MEDIA:

signal-connect-logo1    NewMoney     Jurnalul de afaceri      Femei in afaceri      business24    ziare.com   portal-logo      Manager Express- Online     

 

       Saptamana_Financiara [Converted]    Debizz       globalmanager_logo                 logo finzoom nou (002)     roportal   

 

Calendar Evenimente      avocatura.com       voxcapital               Valoarea             Legal Marketing      pr box_logo

promoafaceri online      MLM mic             administratie logo     Rabbit pozitiv    rbe LOGO