21-22 septembrie 2017
 Hotel Radisson Blu, Sala AtlasBucurești

 

~ OVERVIEW ~

Faptul că mediul de business se schimbă constant nu mai reprezintă o noutate. Viitorul rezidă în capacitatea angajaților și angajatorilor de a se adapta, evolua și prospera într-o lume nouă, în care schimbarea este noua certitudine. Reinterpretarea standardelor de performanță permite “deblocarea” capacităților angajaților de a răspunde cerințelor acestei noi lumi, în care liderii în HR au drept obiectiv principal înțelegerea oamenilor pe care îi au în grijă.

Specialiștii în HR au acum oportunitatea de a conduce departamente capabile să se dezvolte într-o lume mereu conectată, în care abordările tradiționale sunt înlocuite de viziuni emergente și de soluții proactive pentru o schimbare de paradigmă.

În ciuda predicțiilor care anunță un “jobless future”, în care inteligența artificială guvernează lumea, în cadrul OPERATIONAL HR 2017, cea de a IV-a ediție a proiectului dedicat părții operaționale a resurselor umane, ce va avea loc pe 21-22.09.2017 la Hotel Radisson Blu din București și pe 02-03.11.2017 la Hotel Golden Tulip Ana Dome din Cluj-Napoca, ne-am propus să oferim o alternativă optimistă, fiindcă acum, mai mult decât niciodată, este nevoie ca operațiunile și procesele organizaționale să devină “mai umane”.

 

TARGET

  • HR Managers & HR Directors
  • HR Business Partners
  • Specialiști în salarizare și payroll
  • Consultanți

  • Avocați cu expertiză în payroll
  • Specialiști în domeniul fiscal
  • Directori generali
  • Antreprenori

~ PROGRAM ~
  • 09:00 – 09:30 ÎNREGISTRAREA PARTICIPANȚILOR ȘI WELCOME COFFEE
  • 09:30 – 12:00 SESIUNEA I
  • 12:00 – 12:30 BUSINESS NETWORKING COFFEE BREAK
  • 12:30 – 14:30 SESIUNEA A II-A
  • 14:30 – 15:30 BUSINESS LUNCH
  • 15:30 – 17:00 WORKSHOPS – PWC ROMÂNIA (ZIUA I) ȘI KPMG ROMÂNIA (ZIUA II)
 
~ TEMATICĂ ~

ZIUA I
HIGH-IMPACT HR: AN OVERVIEW OF PERFORMANCE
  • TURNOVER OF HIGH PERFORMERS. Managementul motivării și metode efervescente de gestionare a performanței
  • LONG-RANGE HR OPERATIONS. Adaptarea proceselor operaționale de HR la provocările contextului economic și social autohton și preîntâmpirea riscurilor
  • PERSONALIZED REWARDS & COMPENSATION STRATEGY. Modalități creative de recognition pentru angajați, în încercarea de a corela performanța cu noul “must-have”: recompensa
  • HR REPORTING & BUSINESS METRICS. Metode inovatoare de fluidizare a proceselor de raportare și analiză a datelor
  • FINANCIAL OPTIMIZATION & EMERGING PAYROLL ISSUES. Cum se aliniază specialiștii în HR la optimizarea costurilor financiare ale întregii organizații?
  • SUSTAINABLE HR. Abordări etice atât față de angajați, cât și față de mediul social. În ce manieră contribuie HR-ul la dezvoltarea unor companii responsabile?
  • BOOSTING EMPLOYEE SATISFACTION. Exploatarea eficientă a oportunităților de dezvoltare. Cum construim organizații performante, prin stimularea inteligenței colective?
  • FROM DIVERSITY TO INCLUSION. Apartenența la grup: catalizator și stimulent al productivității
  • CROSS-FUNCTIONAL COLLABORATION. Echipe inter-funcționale și colaborări inter-departamentale ce stimulează inovația

ZIUA II
DRIVING WORKFORCE TRANSFORMATION:  THE HUMAN SIDE OF CHANGE
  • RE-DESIGNING THE ORGANIZATION. Transformarea și cristalizarea unei organizații unitare, prin valorificarea capitalului uman
  • THE AGILE WORKFORCE. Echipe de HR ce conducă inițiative de schimbare de succes: cum concepem instrumente utile și oferim, totodată, sprijin pentru acceptarea și adoptarea noilor direcții?
  • ARTIFICIAL INTELLIGENCE: FRIEND OR FOE? Necesitatea echilibrului digital: softuri inteligente vs. capital uman. Cum putem crea o simbioză între resursele umane și cele artificiale?
  • EVER-CHANGING INDUSTRIES. Modalități de păstrare a angajaților în industrii care se confruntă cu schimbări accelerate
  • A BUSINESS LEADER’S EXPECTATION OF HR. Perspectiva managementului asupra proceselor de HR: care sunt așteptările și cerințele liderilor de la departamentele de HR?
  • DIGITAL HR. Inovații recente datorită cărora departamentele de HR pot atinge maturitatea digitală
  • EMPLOYMENT LAW UPDATE. Păstrarea echilibrului organizational în fața celor mai recente schimbări de ordin legislativ pe piața muncii
  • SMART SUCCESSION PLANNING. Procese strategice, sistemice și deliberate care identifică liderii potențiali și le oferă oportunități de dezvoltare necesare
  • TALENT RISK MANAGEMENT. Tendințe critice în schimbarea naturii forței de muncă și înțelegerea modului de adaptare a programelor de talent management
  • ENHANCED PRODUCTIVITY. Dinamica organizaională: sisteme viabile și productive de muncă
  • MAJOR TRENDS IN MOBILITY. Programe de mobilitate globală și provocările aduse de relocare

~ SPEAKERI ~

Mai multe despre speakeri

 

ZIUA I

SESIUNEA I

  • IRINA IGNĂTESCU – HR Director, G4S
  • ANDREEA GEORGESCU – Head of Human Resources, MAZARS ROMÂNIA
  • IOANA HARANGUȘ –  HR Director, VINCON
  • MIRONA GHERMAN – Workplace Solutions Analyst, Office Agency, COLLIERS INTERNATIONAL ROMÂNIA
  • ADELA PREDESCU – HR Manager, RADISSON BLU

SESIUNEA II

  • GINA CRUCERU – Group Performance & Rewards Manager, KMG International
  • IULIA GHIȚĂ – Account Manager, BOOKSTER
  • CARMEN BĂRBULESCU – HR Plant Manager, ADIENT AUTOMOTIVE
  • LEONARD RIZOIU – Managing Director, LEOHR
  • MALVIKA LUPOAIE –  HR Business Partner, HUAWEI

SPECIAL GUEST:

   

KATHRIN KÖSTER – Professor of Leadership and International Management, Heilbronn University; Founder, Köster + Partner

 

ZIUA II

SESIUNEA I

  • OLGA BOTUȘAN – EMEA HR Director, STEFANINI
  • LAVINIA ALEXIE – HR Manager, PHILIP MORRIS ROMANIA
  • MIHAELA DRUGĂ – Membru al Directoratului,  SIGNAL IDUNA
  • ARIADNA ȘUTAC – Executive Manager HR, ABB
  • CORINA GHIAȚĂU – Organizational Development Manager, ORANGE
  • DANA CIUCĂ – HR Director, ISS FACILITY SERVICES România & Grecia

SESIUNEA II

  • BASAV RAY CHAUDHURI – Change Leader, Transformation & Strategy Mentor, Executive Coach
  • VIOLETA BALINT – HR Manager, HUTCHINSON
  • MARIAN HANGANU – Sales Manager, ROMANIAN SOFTWARE
  • ANDREEA COSTIN – HR Business Partner, SIEMENS
  • ANA ALDEA – HR Lead, BRISTOL-MYERS SQUIBB
  • ELENA BADEA – Managing Director, VALORIA
  • LAURA PREDOI – HR Manager, AVITECH

 

 

 

 

 

 

~ WORKSHOPS ~

 

ZIUA I. HR SPEAKS BUSINESS- HR REPORTING & BUSINESS METRICS

Susținut de:  

 

  • de la obiective strategice la obiective de resurse umane
  • definirea și calcularea indicatorilor cheie de performanță legați de capitalul uman
  • comunicarea mesajelor cheie prin rapoarte / prezentări de impact

SPEAKERI

  • OANA MUNTEANU, Senior Manager, PwC România

 

ZIUA II. SUCCESUL ÎN SECOLUL 21 – O CĂLĂTORIE PE CELE 5 TĂRÂMURI

Susținut de:   

 

De-a lungul ultimului deceniu organizațiile au trecut prin schimbări dramatice, iar ritmul schimbării continuă să se accelereze. Organizațiile, dar și indivizii trebuie să se adapteze astăzi la o nouă realitate în care schimbarea a devenit normă.

Pe parcursul acestui workshop demonstrativ, vom explora schimbările care afectează organizațiile în prezent și vom construi împreună cele cinci tărâmuri ale modelului Five-lands, care prezintă, de fapt, esența celor mai importante competențe și abilități ale secolului 21:

  • The Mindset Land – care este mentalitatea potrivită pentru a obține succesul în secolul 21
  • The Artgineer Land – tărâmul liderilior creativi și inspiraționali
  • EQ Land – inteligența emoțională, o condiție pentru succes în secolul 21
  • Sustainability Land – cum să rămâi pe poziții și atunci când apele devin turbulente
  • I21 Land – Cine va avea success în secolul 21?

SPEAKERI

  • CLAUDIA STAN, Manager, People Services, KPMG Romania
  • RALUCA FRĂȚILĂ, Senior Manager, Culture Change Responsible, KPMG Romania
  • IRINA RUBELI, Senior Manager, Culture Change Responsible, KPMG Romania
 
~ COSTURI PARTICIPARE ~

 

Numar de persoane

 

 

Pret/ persoana

 

 

Discount

 

Pret final/ persoana

 

1 persoana 150 Euro 150 Euro
2 persoane 150 Euro 10% 135 Euro
3 persoane 150 Euro 15% 127.5 Euro
4 persoane  150 Euro 20% 120 Euro
>5 persoane  150 Euro 25% 112.5 Euro

 

  • *Costurile includ participarea la ambele zile ale evenimentului (conferință și 1 workshop/zi)
  • *Preţurile de mai sus nu includ TVA 19%
  • Pentru inregistrare, vă rugăm să descărcați formularul de înregistrare de AICI și să îl transmiteți pe office@business-mark.ro 

 

~ PARTENERI ~

UN EVENIMENT:

 BusinessMark   

PARTENERI:

romanian software     logo Signal Iduna_romana               

 

worldclass       leoHR           


CU SUSȚINEREA:

           


PARTENER CSR:

           


PARTENERI MEDIA:

signal-connect-logo1        NewMoney                Jurnalul de afaceri      Femei in afaceri      business24           ziare.com        portal-logo      Manager Express- Online                 Saptamana_Financiara [Converted]         Debizz          globalmanager_logo                    roportal            Calendar Evenimente  pr box_logo                 Valoarea                   Legal Marketing             MLM mic            administratie logo      Rabbit pozitiv   rbe LOGO               logo finzoom nou (002)