Operational HR. Editia a II-a

22, 23 septembrie 2015, ora 09:00
Hotel Radisson Blu, Bucuresti

Aflat la cea de a II-a ediție, Operational HR își propune să vină în întâmpinarea specialiștilor de Resurse Umane cu discuții utile despre activitatea lor de zi cu zi. Dincolo de planificare și strategie, orice director de HR cunoaște problemele pe care implementarea le poate ridica. Despre operațiunile și procesele înglobate de activitatea în Resurse Umane vom discuta pe 22 și 23 septembrie 2015 la hotel Radisson Blu din București, în cadrul evenimentului Operational HR  organizat de BusinessMark.

ZIUA I

Afla mai multe despre speakerii evenimentului

09:00-09:30 Înregistrarea participanților și welcome coffee
09:30 – 11:00 Dezbatere
  • Tematica
    • Design organizațional și de procese
    • Cultura organizațională – de la teorie la practică
    • Schimbare organizațională
    • Managementul conflictelor
    • Performance management
  • Speakeri:
    • Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY România
    • Irina Mincinopschi, HR Director, Depanero
    • Ioana Predescu, Associate Senior Trainer, Brightway
    • Cătălina Popescu, Manager, Deloitte Consultanță
    • Bogdan Rotaru, Human Resources Manager, IKEA Romania
  • Moderator:
    • Dragoş Popescu, Managing Partner, DIAGMA
11:00 – 11:20 Business Networking Coffee Break
11:20 – 12:30 Studii de caz
  • Gabriel Mătăuan, O&HR Director, CRH RomaniaO nouă organizație de vânzări – mai aproape de clienți pentru a crea mai multă valoare
  • Alexandra Măcinică, HR Manager, Kellogg GBS RomaniaMăsurarea performanței angajaților, performance management și KPI
  • Grosz Vilmos, Director Vanzari, SVT ElectronicsSponsor’s speech
12:30 – 12:50 Business Networking Coffee Break
12:50 – 14:40 Panel
  • Probleme şi soluții privind procesul de salarizare, administrare şi legislaţia muncii
  • Trenduri și predicții privind salarizarea și beneficiile pentru 2016
  • Taxe & fiscalitate salarială
  • Speakeri:
    • Alice Tirșea, Managing Director, UCMS Group
    • Grigoriada Stroe, HR Director, Ubisoft
    • Oana Tudorache, Manager, Payroll Services, KPMG România
    • Mihai Găvan, Sales Manager, Romanian Software
    • Raluca Bontaş, Director Global Employer Services, Deloitte România
    • Florentina Munteanu, Associate Parner, Reff & Asociaţii
14:40 – 15:40 Business lunch
15:40 – 17:10 Workshop-uri paralele

1. Workshop 1 – Optimizarea performanței departamentului de HR

În ultimii ani, în cadrul organizațiilor se observă o nevoie crescută de a poziționa departamentul de Resurse Umane ca și partener strategic. Valoarea adaugată adusă prin activitățile sale poate fi uneori dificil de identificat și măsurat , rămânând o constantă provocare. În acest context, managementul performanței, abordat din 3 perspective diferite: a oamenilor, a sistemelor și a inovației, oferă instrumentele necesare pentru a optimiza performanța departamentului de HR.

  • Teme:
    • KPI pentru HR- importanța utilizării integrate a acestora
    • Luarea deciziilor pe baza dashboard-urilor și a scorecardului departamentului
    • Obținerea unor avantaje competitive prin : performanța oamenilor, performanța sistemelor de HR, inovație
  • Speaker:
    • Marius Boghian, Head of Professional Services, The KPI Institute

2. Workshop 2 – Reinventarea Managementului Performanței și Managementul Acestei Schimbări în Organizație

Transformarea unui element fundamental al culturii organizaționale precum managementul performanței este o etapă delicată pentru organizație; modul în care compania va implementa această schimbare determină impactul în rândul angajaților, și deci succesul întregii inițiative de transformare. Într-un cerc virtuos, buna funcționare a unui proces de management al performanței bazat pe angajați va crește angajamentul acestora, încrederea și disponibilitatea lor de implicare în alte proiecte, susținând astfel schimbările viitoare prin care poate trece organizația. 82% din proiecte eșuează din cauza rezistenței din partea angajaților. 65% din proiecte nu își ating obiectivele din motive care țin de așteptări nerealiste din partea celor implicați. Aceste cifre analizate susțin o realitate a mediului de afaceri: schimbarea este singura constantă.

  • Teme:
    • Care sunt părțile interesate de schimbare și ce așteptări au acestea?
    • Cât de pregătită este organizația pentru schimbare?
    • Care sunt pârghiile cele mai eficiente pentru a atrage angajații în procesul de schimbare?
    • Cum se poate “vinde” schimbarea în organizație?
  • Speakeri:
    • Cătălina Popescu, Manager, Deloitte Consultanță
    • Minola Jac, Senior Consultant, Deloitte Consultanță

3. Workshop 3 – Relaţii de muncă flexibile – recunoaştere, utilizare, reglementare juridică şi fiscală    

Sistemul de remunerare este o componentă esenţială a relaţiei dintre angajat şi angajator; un sistem de remunerare cuprinzător trebuie sa fie echitabil intern, competitiv extern, flexibil la contextul schimbător al companiei şi al pieţei muncii, motivant şi orientat către dezvoltarea angajaţilor.

  • Teme:
    • Structuri de conlucrare profesională, contract de muncă vs. contractul de prestări servicii;
    • Riscul de recalificare a unei activităţi independente într-o activitate dependentă;
    • Flexibilitate în ceea ce priveşte locul muncii; munca de acasă; munca în străinătate;
    • Remuneraţie flexibilă; cointeresarea salariaţilor la succesul companiei prin metode de tip “equity incentives”;
    • Moduri de structurare ale unui astfel de sistem în funcţie de strategia organizaţiei, de tipul de activitate şi structura personalului din companie, de politica de costuri şi relaţia cu sindicatele.
  •  Speakeri:
    • Raluca Bontaş, Director Global Employer Services, Deloitte România
    • Florentina Munteanu, Associate Parner, Reff & Asociaţii ( societatea de avocaţi reprezentând Deloitte Legal în România )
    • Cătălina Popescu, Manager Human Capital Advisory Services, Deloitte Consultanță

ZIUA II

Afla mai multe despre speakerii evenimentului

09:00-09:30 Înregistrarea participanților și welcome coffee
09:30 – 11:00 Dezbatere
  • Probleme frecvente în procesul de recrutare
  • Recrutare și selecție
  • Integrarea noilor angajați în echipe. Riscuri și soluții
  • Recrutarea în zona de management
  • Recrutarea strategică de talente
  • Speakeri:
    • Raluca Avramescu, HR Manager, Arctic
    • Roxana Teșiu, Europe HR Head, Wipro
    • Irina Iliescu, HR Manager, McCann
    • Carmen Iancu, Executive Director HR, Caroli Foods
    • Gabriela Vasile , Senior Recruiter, Oracle România
    • Mihai Zant,Head of Training and Recruitment, Apa Nova Bucuresti
    • Ana-Maria Andrei, HR Operations Manager, Bergenbier
  • Moderator:
    • Leonard Rizoiu, Managing Director, Leo HR
11:00 – 11:20 Business Networking Coffee Break
11:20 – 12:20 Interactive speech
  • Dragoş Popescu, Managing Partner, DIAGMA – Ai 48 de ore să ajungi la Polul Nord! – Un exerciţiu practic, o abordare „hands-on” în recrutare
  • Andreas Fuhrmann, Managing Partner, TRANSEARCH International România
12:20 – 12:40 Business Networking Coffee Break
12:40 – 14:30 Panel
  • Tematică:
    • Compensation & benefits
    • Echilibrul dintre așteptările angajaților și programul de beneficii
    • Cum poți eficientiza costurile păstrând echipele motivate?
    • Retenția angajaților. Efectele pe termen mediu și lung ale unui grad mic de retenție. Soluții.
  • Speakeri:
    • Malvika Lupoaie, Human Resource Business Partner, Huawei Romania
    • Lorelai Marchidan, HR Director, Servier Pharma
    • Ariadna Şutac, Executive Manager Human Resources, ABB
    • Alexandru Savin, Account Manager, TotalSoft
    • Raluca Costea, HR Business Partner, British American Shared Services Europe
    • Monica Vieriță, Director Resurse Umane Romania, Germania si SUA, Luxoft Professional
    • Florentina Scarlat, Regional Sales Manager, Signal Iduna
14:30 – 15:30 Business lunch
15:30 – 17:00 Workshop-uri paralele
  • Workshop 1 – Regimul orelor de repaus saptamanal versus cel al orelor de sarbatori legale
    • Desfasurarea activitatii intr-o zi de repaus saptamanal  care este in acelasi timp si zi de sarbatoare legala
    • Interpretarea orelor lucrate peste norma lunara, in cazul programului de lucru in flux continuu
    • Posibilitatea pontarii in CO, intr-o zi de sambata sau duminica, in cazul programului de lucru in flux continuu
    • Posibilitatea pontarii in CM, intr-o zi de sambata sau duminica, in cazul programului de lucru in flux continuu
    • Sărbători religioase anuale, declarate astfel de cultele religioase legale, altele decât cele creştine, pentru persoanele aparţinând acestora
  • Speaker:
    • Gabriela Pletosu , Director, Departament Servicii Administrare Personal, UCMS Group Romania

 

  • Workshop 2 - Cum te ajută o soluție software să câștigi timp și să salvezi bani din bugetul companiei în timp ce te ocupi de HR operațional
    • “Angajatul potrivit la locul potrivit” este idealul la care aspiră orice manager de HR, fie că are 50 sau 5000 de angajați în grijă. Pentru că au trecut ani buni de când recrutarea și administrarea pesonalului se făceau cu creionul pe hârtie, ce-ai zice să ajungi să cunoști toate secretele platformelor specializate și dedicate domeniului HR?
    • Într-un mod atractiv, vei învăța cum să câștigi timp și să salvezi bani din bugetul companiei, folosind eficient un produs de salarizare, urmat de unul de management al timpului, unul de administrare de personal, un calculator de venituri și cine știe ce surprize îți mai pregătim;
  •  Speaker:
    • Mihai Găvan, Sales Manager, Romanian Software

 

  • Workshop 3 – Social Media componentă esenţială în procesul de recrutare
    • Pe o piaţă în care candidatul îşi alege angajatorul, atunci când devine din ce în ce mai greu să găsim candidaţii pe care ni-i dorim, iar lupta pentru candidaţii buni depăşeşte chiar graniţele ţării este firesc să ne gândim la noi strategii şi metode de recrutare. Vechile metode de a recruta devin de multe ori ineficiente, iar lupta se duce acum pe un noi fronturi. Să fie oare acestea reţelele sociale?
  • Speaker:
    • Monica Costea, HCM Senior Sales Consultant CEE, Oracle România

 

Costuri participare

EUR200/persoană

costul include participarea la conferinta in ambele zile si participarea la un workshop/zi

Discount-uri de grup:

 2 participanti, 180 EUR/persoana

>2 participanti, 160 EUR/persoana

 

Inregistrare

Pentru înregistrarea în audiența evenimentului, vă rugăm să completați formularul de înregistrare și să îl transmiteți la office@business-mark.ro.

Descarca formularul

 

Partener oficial

romanian software          ucms-logo-medium

Parteneri

logo Signal Iduna_romana       maxrelax        total soft       medlife-01       acumen-integrat-logo-new-black-(print)

 

 

 Selfie fun           Cupcake_Philosophy            leoHR      logo NISSA. white bk       Smile Experts     Champollion jpg

 

 

o-sponsorship-clr   Logika IT Solution - logo         FranklinCovey       worldclass

 

Parteneri media

Jurnalul de afaceri      business24   ziare.com     promoafaceri online       Brightway      Calendar Evenimente

 

Legal Magazin   Debizz  Learn&Go   4career     EduManager    Manager Express- Online  logo_startups

 

bucuresteni     roportal   Valoarea      sigla economia online.ro 11000x1300 px     Exec-edu_logo 10 ani_ok