Parteneriat cu Let’s Do It România – cum să inspiri o atitudine pozitivă

Ce putem face pentru a proteja mediul înconjurător? Cum îi determinăm pe oamenii din companii să se implice și să construiască pentru un viitor mai bun? Sunt întrebări la care am încercat să găsim răspunsuri încă de la prima întâlnire cu Let’ s Do it Romania – cea mai mare mișcare socială din România, cu peste 1.400.000 de voluntari implicați în 7 ani de activitate.

Din dorința comună de a-i responsabiliza pe români față de mediu și de a contribui la dezvoltarea sustenabilă a României, ne-am unit forțele și am început să privim fiecare inițiativă cu o nouă atitudine.  

Sprijin pentru comunitățile defavorizate

În 2017, la invitația Let’ s Do it Romania și Teach for Romania am acceptat să ne implicăm în campania „Let’s Share & Care!”, un proiect de economie circulară. Acesta își propune să susțină copiii din comunitățile sărace, cu o rată mare a abandonului școlar, dar și să combată risipa prin refolosirea resurselor. „Let’s Share & Care!” presupune colectarea hainelor, jucăriilor, rechizitelor, mobilierului și a altor obiecte ce pot fi refolosite.

Ce înseamnă această campanie pentru echipa BusinessMark? Ne bucurăm că avem ocazia să contribuim la dezvoltarea durabilă a comunităților din România prin susținerea educației și încurajarea unui stil de viață responsabil. Mai presus de toate, este sentimentul de satisfacție pe care îl avem atunci când știm că donațiile ajung acolo unde este nevoie.

    

 

Învățare prin puterea exemplului

Unul dintre obiectivele parteneriatului a fost acela de a-i inspira pe oamenii din mediul de business că pot face mai mult pentru societate și că, la rândul lor, pot fi schimbarea pe care și-o doresc să o vadă în lume. Altfel spus, să descopere și să construiască o cultură în care angajații sunt încrezători în propriile forțe, implicați în acțiuni sociale, proactivi și cu un puternic simț civic.

Pe rând, Andrei Coșuleanu, Anca Baniță, reprezentanții Let’ s Do it Romania!, și Kathrin Koster – Professor of Leadership and International Management, Heilbronn University ni s-au alăturat la conferințele pe care le organizăm. Au avut ocazia să se întâlnească cu reprezentanții mediului de business și să le vorbească despre: responsabilitatea față de mediu, impactul mobilității electrice asupra societății, optimism și puterea de a-i face pe ceilalți să facă schimbări pozitive în jurul lor.

 

Astăzi, poate mai mult ca oricând, este timpul ca fiecare dintre noi să se implice în viața comunității. În același spirit, vom continua să sprijinim și să ne implicăm în inițiative ce au rolul de a face din România un loc mai bun și curat pentru generații întregi.