25 septembrie 2014, ora 09:00
Hotel Radisson Blu, Bucuresti

BusinessMark are plăcerea să anunțe organizarea evenimentului Romanian Sales Conference, eveniment dedicat profesioniștilor din zona de vânzări. Conferința va avea loc pe data de 25 septembrie 2014, la Hotel Radisson Blu din București și va aduce în discuție provocările din zona de business pe care le întâmpină profesioniștii în vânzări și dezvoltare. De asemenea, vom face o analiză a modului în care procesele caracteristice acestei profesii pot fi eficientizate, dar și a modului în care poți profita de oportunități și poți depăși dificultățile specifice contextului economic actual prin dezvoltarea unei strategii de business adaptate pieței. Nu în ultimul rând, vom aduce în discuție aspecte precum importanța comunicării, a dezvoltării de soft skills și a capacității de negociere.

Romanian Sales Conference este un eveniment ce își propune să reunească oameni de business, profesioniști ai zonei de sales și dezvoltare, specialiști cu viziune și înțelegere aprofundată a mediului de afaceri și a modului de evoluție a pieței.

Program

09:00-09:30  Înregistrarea participanților și welcome coffee
09:30 – 11:3Sesiunea I
11:30 – 12:00  Business Networking Coffee Break
12:00-14:00 Sesiunea a II-a
14:00 – 15:00 Business lunch

Target

  • Directori și manageri de vânzări
  • Sales Coordinators
  • Directori de dezvoltare
  • Antreprenori
  • Directori generali
  • Key account managers

Tematică

  • Cedefinește un om de vânzări de success?
  • Vânzarea de produs vs. vânzarea de servicii
  • Managementul procesului de vânzări – pregătire, planificare, implementare. Ce poate face diferența?
  • Implicarea și fidelizarea clienților
  • Vânzarea ca dezvoltare de business. Cum să identifici oportunitățile de business la momentul oportun?
  • Noile coordonate din zona de sales. Impactul emergenței unei economii mondiale dificile
  • Accelerarea de business și accelerarea performanței în vânzări. Cum construiești o echipă de vânzări eficientă într-un context concurențial dur?
  • Activitatea de sales și alinierea la marketing
  • Provocările generate de dezvoltarea marketingului online și a e-commerce-ului
  • Influența tehnologiei asupra activității de vânzări. Perspectivele erei tehnologice

  • Importanța leadership-ului în vânzări
  • Coaching și training. Cum dezvolți aptitudinile necesare unui om de vânzări de succes?
  • Percepție și putere. Cum te percep ceilalți și cum poate influența acest lucru succesul în vânzări?
  • Tehnici de negociere. Condiții pentru o negociere avantajoasă
  • Premisele negocierii. Cum poți obține un deal avantajos prin transpunerea în locul celuilalt?
  • Dezvoltarea personală și succesul în profesia de sales
  • Soft skills șiimportanțalorînprocesul de vânzare
  • Inteligența emoțională
  • Importanța comunicării în domeniul vânzărilor. Cum comunicăm eficient?
  • Comunicarea în vânzări. Între influențare și persuasiune
  • Cum motivezi oamenii de vânzări? Compensații și beneficii eficiente
  • Recrutarea de talente în zona de sales

 

Speakeri

SESIUNEA I

  • Bogdan Pîrvu, Director, Vopsele și Tencuieli Decorative, Adeplast
  • Daniel Roșca, Marketing Manager, B2B Strategy
  •    Ioana Răzvan, Managing Partner -Business Development Manager, Synergizer
  •    Răzvan Copoiu, Vicepreședinte, Divizia de Industrie, Schneider Electric
  •    Tudor Montescu, Manager, Advisory, EY România

SESIUNEA A II-A

  • Ștefan Stavrositu, Country Sales Director, ING Asigurări de Viață
  •    Cosmin Ulmean, Country Sales Manager România & Serbia, Takko Fashion International
  • Laurențiu Dimitriu, Corporate Sales Director, Nestle România
  •    Marius Nedelcu, Regional Manager, World Class
  • Teo Migdalovici, Alchemist, ME.ALCHEMY.COM, Ambasador Lions Festivals în România
  • Loránd Soares-Szász, Business coach, trainer, speaker și antreprenor

 

 

Parteneri

Predoiu Law Firm        worldclass           synergizer_logo_orizontal           SARTO_made_to_measure

 

Parteneri media