3 Martie 2016, 9:00 – 17:30
Hotel Radisson Blu, București

În era consumatorului, specialiștii în vânzări, business development și departamentele de marketing trebuie să colaboreze pentru a avea o viziune strategică unică și o abordare client-centric. 

Cumpărătorii de astăzi sunt mai informați, au mai multe opțiuni, sunt activați digital și au așteptări mai mari în ceea ce privește valoarea care le este livrată. Aceștia utilizează toate canalele pe care le au la îndemână pentru a cerceta, interacționa sau tranzacționa.

Sales & Marketing Conference va avea loc pe 3 martie 2016, la Hotel Radisson Blu din București și se va concentra pe oferirea de soluții reale pentru provocările critice pe care le întâmpină oamenii de vânzări și marketing, detaliate în studii de caz prezentate de lideri din industrie.

 

TARGET

SAGEATA BLEUDirectori Comerciali și de Vânzări

 

SAGEATA NEAGRAGeneral Managers

 

SAGEATA BLEUDirectori Dezvoltare

SAGEATA NEAGRAMarketing Managers

 

SAGEATA BLEUAntreprenori

 

SAGEATA NEAGRASales and Marketing Specialists

 

PROGRAM

 

 TABEL ALBASTRU

 

TEMATICA

 

  • Sales Enablement (SE) și eforturi concertate de marketing și vânzări pentru a ne alinia la era consumatorului. Cum accelerăm creșterea vânzărilor, folosind cel mai eficient mix de canale de marketing și vânzari?
  • Cum îmbinăm mesajele de marketing cu obiectivele cheie ale oamenilor de vânzări în conturarea unei strategii go-to-market?
  • Optimizarea platformelor de vânzări. Cum comunicăm în mod eficient cu fiecare stakeholder implicat în decizia de cumpărare?
  • Go Digital. Metode prin care organizațiile se pot adapta la mediul de afaceri digital savvy. Alinierea marketing-vânzări pentru optimizarea “customer touchpoints”. Justificarea investițiilor în tehnologie
  • Avantajul competitiv oferit de “customer data” – cum folosim acest tool pentru a contura un plan de vânzări unic?
  • The Network effect. Noi oportunități și canale hibrid – cele mai bune metode de conectare a partenerilor și consumatorilor
  • Partner Relationship Management (PRM) – importanța conservării unor relații solide cu partenerii, din prisma managerilor de business development
  • Platformele omnichannel – cum putem oferi cumpărătorilor o experiență de achiziție unică, în termeni “oriunde, oricând, oricum”?
  • Customer Journey. Ce metrici și măsurători putem folosi pentru a contoriza engagement-ul? Customer engagement automation (CEA) și cele mai noi tehnici de fidelizare a consumatorilor
  • Reputația companiei, reflectată de către specialiștii în vânzări – “halo effect” sau cum se transpun competențele omului de vânzări în termeni de încredere și integritate a întregii organizații
  • Cum simplificăm provocările de vânzări pentru a spori eficiența echipelor? Tactici de penetrare a barierelor care împiedică alinierea marketing-vânzări

 

SPEAKERI

 

 

SESIUNEA I
  • Ionuț Ilie, Customer Development Director, Unilever
  • Bogdan Muraru, National Sales Director Romania & Moldova, AVON
  • Zsuzsa Bereschi, Managing Consultant, Horváth & Partners
  • Ioana Grigore, Sales & Marketing Director, ALTEX

     Path to purchase. Rolul digitalului in achizitia din magazin”

  • Florin Chiper, Sales & Marketing Manager ACC, Henkel

Procesul și managementul schimbării în echipa de vânzări Henkel

SESIUNEA II
  • Cătălin Constantinescu, Head of Sales & Supply, MOL România

    “The Role of Customer Value Proposition in strengthening company market worth”.

  • Eduard Măcărescu, National Sales & Marketing Manager, Makita România

     “Abordarea japoneză a Marketing-ului

  • Carmen Mardale, Trainer & Coach, EXEC-EDU
  • Cătălin Olteanu, Commercial Director, ALD Automotive România, Société Générale

     “Partner Relationship Management”

  • Adrian Petre Popa, Head of Sales Process Automation, Siemens

     “Cum aduci clientul în ADN-ul organizației?”

  • Mihai Tamaș, Head of Enterprise Business Division, Samsung Electronics
MODERATORI
  • Cătălin Stancu, Managing Partner, Sfera Business
  • Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark

Afla mai multe despre speakerii evenimentului

 

SEMINAR

 

De la Obiective Strategice la Plan de Acțiuni Comerciale

  • Modul în care sunt translatate obiectivele strategice ale companiei în inițiative comerciale și customizarea acestora pe canalele de vânzare
  • Construcția și implemenarea planului promoțional pe client- între comunicare, trade marketing și sales
  • Despre congruența cu strategia clientului și cum o construcție “tailor made” poate atrage implicarea acestuia în îndeplinirea propriilor indicatori de performanță
  • Studiu de caz- “Construcția setului de Inițiative Comerciale Cheie Anuale”

 Speakeri:

  •  Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY România
  • Cătălin Stancu, Managing Partner, Sfera Business

 

COSTURI DE PARTICIPARE

 

120 EUR – PACHET CONFERINTA +  SEMINAR
100 EUR – PACHET CONFERINTA
40 EUR – PACHET SEMINAR

*Preţurile de mai sus nu includ TVA 20%

*DISCOUNT DE GRUP- Pentru mai mulți participanți, la costul final se acordă discount-uri de grup, astfel:

  • 10% pentru 2 participanți
  • 15% pentru 3 participanți
  • 20% pentru 4 participanți
  • 25% pentru 5 sau mai mulți participanți

 

Inregistrare

Pentru înregistrarea în audiența evenimentului, vă rugăm să completați formularul de înregistrare și să îl transmiteți la office@business-mark.ro.

Descarca formularul

 

UN EVENIMENT

BusinessMark

 

PARTENER

EY_Logo5            sfera business           kmlogo-long     Esselte_Logo_ToDo

ll_Leitz_jobwelldone_coloured_150_1525_600         logo_CODECS         chef-dexter-2  logo        logo (1)    logo NISSA. white bk  

 

PARTENERI MEDIA

Jurnalul de afaceri    promoafaceri online     ziare.com    business24   Calendar Evenimente   PLAND DE AFACERE SIGLA    business think logo

 

image descriptionimage description    MLM mic       Debizz       Legal Magazin        antreprenor in romania      business editors

 

roportal   bucuresteni       administratie logo    globalmanager_logo   Manager Express- Online  

MANAGER.RO BUN       sigla economia online.ro 11000x1300 px          Brightway             Transilvania Business           Femei in afaceri

 

Valoarea     Energynomics logo     logo complet