9 Martie 2017
 Hotel Radisson BluBucurești

 

CONCEPT

 

Singura constantă în business este că nimic nu este constant. În cazul în care planul de marketing și vânzări pentru 2017 este “aproximativ la fel” cu cel din anii precedenți, sunt șanse mari ca la finalul exercițiului financiar cifrele să nu arate îmbucurător.

Companiile performante sunt cele care se adaptează continuu tendințelor pieței și care provoacă status-quo-ul pentru a construi experiențe interactive de tip „buyer-centric”, cu scopul de a accelera conversia lead-urilor și de a crește încasările.

Astfel, în cadrul celei de-a doua ediții a „Sales & Marketing Conference”, ce va avea loc pe 9 martie 2017, la Hotel Radisson Blu din București, vom aborda principalele provocări întâmpinate de specialiștii în vânzări, business development și marketing, importanța alinierii unei viziuni strategice la nivel inter-departamental, ultimele practici și instrumente utilizate de companiile lider de piață.

TARGET
  • Directori Comerciali / Directori de Vânzări
  • Sales Coordinators
  • Business Development Managers
  • Directori de Marketing
  • Trade Marketing Specialists
  • Directori Generali și de Dezvoltare
  • Key Account Managers
  • Antreprenori


 

program

 

09:00-09:30 Înregistrarea participanților & welcome coffee

09:30-12:00  Sesiunea I

12:00-12:30   Business networking coffee break

12:30-14:30    Sesiunea a II-a

14:30-15:30   Business lunch

15:30-17:30   Workshop INCOME/OUTCOME- Susținut de Evolutiv

 

tematica

 

  • Tehnologizarea și schimbările pe care le-a generat la nivel de procese. Cum integrăm eficient instrumentele digitale în strategia de sales & marketing?
  • Customer centricity și abordarea 360˚ la nivel online & offline. Expunerea digitală a brandului și creșterea ROI-ului: big data, customer interaction & touchpoint, customer insights
  • Cele mai importante trend-uri în B2C. Importanța adaptării la complexitatea unui sales cycle modern, utilizând direcțiile date de o strategie de marketing aplicată
  • Provocări și presiuni inter-departamentale: atingerea targetului de vânzări, bugetarea, “sell the price” vs. “selling price”. De la aliniere la integrare: bune practici, perspective și oportunități
  • Digitalizarea și dezvoltarea mediului și comerțului online. În ce masură a influențat acest lucru dinamica din relația departamentelor sales și marketing?
  • Sales & marketing în climatul B2B: tehnici, tendinte și bune practici. Importanța unei abordări personalizate și aspecte cheie de luat în calcul în procesul de decision-making al companiilor

  • Cum poate CEO-ul să susțină o bună comunicare între sales și marketing. Importanța alinierii inter-departamentale și a raportării către general management: bune practici și oportunități
  • Agile selling”: cum marketingul și vânzările se pot adapta mai rapid la feedback-ul primit în timp real de la cumpărători. Platformele omnichannel și identificarea celui mai eficient mix de canale de marketing și vânzari
  • Sales & Marketing din perspectivă internațională. Cum adaptăm strategia la specificul fiecărei piețe, păstrând consistența brand-ului?
  • Metrici și măsurători comune pentru o mai bună evaluare a performanței. Care sunt cei mai relevanți KPI și cum pot fi aceștia raportați la nivel holistic organizațional
  • De la customer satisfaction la brand lovers. Cele mai noi instrumente pentru loializarea clienților, din perspectiva îmbinării forțelor de vânzări și marketing
  • Expunerea in Social Media, “Engage selling” si impactul asupra ratei de conversie: tendinte si bune practice. Interactive sales & marketing

 

speakeri

 

  • AUREL NEȚIN, Director & General Country Manager, Lenovo Romania
  • DOINA CEPALIS, General Director, Te-Rox Prod
  • BOGDAN IFRIM, Country Head, ArcelorMittal FCE
  • FRÉDÉRIC LAMY, CEO, Leroy Merlin Romania
  • CORINA GAFTOI, Sales & Marketing Director, Adesgo
  • RĂZVAN NANULESCU, Marketing Lead Central Eastern Europe (CEE) & Romania, Sanofi
  • CEZAR GÂRBEA, Marketing Manager South Europe, Brown-Forman
  • CRISTINA AVRAM, Consumer Marketing Manager, Fabryo
  • RĂZVAN DIACONU, Customer Marketing Manager Central and Southern Europe, Michelin
  • PETRONIUS SECĂREANU, General Manager CEE, Canon

SPECIAL GUEST:

ferriros

Pablo Ferreiros Bennett

PhD in Marketing. Sales & Marketing expert. International Speaker & Advisor 

rotund

Matthias Wenk

Marketing Operations Director, Ryanair

afla


workshop

INCOME/OUTCOME ® SIMULATION, ANDROMEDA TRAINING, USA

gigi2

GIGI ANDRIES

Senior Trainer

EVOLUTIV CONSULTANTS NETWORK

gogu

GHEORGHE ȘTEFĂNESCU

Senior Trainer

EVOLUTIV CONSULTANTS NETWORK

Income|Outcome este o experiență de business în care participanții devin directori executivi de top, echipele se transformă în corporații gigant, iar spațiul de învățare într-o piață concurențială, dinamică și în continuă schimbare.
Să vorbim aceeași limbă.
Sunt multe idei, pe care participanții la simularea financiară Income/Outcome® le duc, la final, în viața de business reală:

Fiecare dintre noi, acolo unde suntem, în cadrul firmei noastre, suntem interconectați. Deciziile noastre au impact asupra echipei noastre, asupra altor echipe și departamente, asupra organizației ca întreg.

Putem înțelege și vedea mai ușor consecințele deciziilor pe care le luăm la un moment dat. Astfel, anticipând consecințele, putem lua decizii mai bune.

Fiecare dintre noi, antreprenori, manageri, angajați putem înțelege și putem comunica în limbajul financiar.
Simularea creează un context ideal pentru învățare, iar lecțiile însușite au aplicații imediate, fiind direct transferabile în realitatea simulării și, mai apoi, în realitatea de zi cu zi.

Participanții își vor îmbunătăți competențele de ordin financiar și analitic pe măsură ce se vor lucra cu sumele de bani, vor planifica și acționa treptat în activități din ce în ce mai complexe, în care apar tot felul de situații provocatoare, care sunt întâlnite în viața reală.

La urma urmei, este vorba despre realitatea financiară a organizației dvs. Puteți vedea și simți profitul, bilanțul, fluxurile de cash, iar toate acestea se pot organiza în grafice simple și indicatori.

 

costuri

 

 

Numar de persoane  Pret/ persoana  Discount Pret final/ persoana 
1 persoana 100 Euro - 100 Euro
2 persoane 100 Euro 10% 90 Euro
3 persoane 100 Euro 20% 80Euro
4 persoane sau mai multe 100Euro 25% 75 Euro

*Prețurile includ participarea la ambele zile ale evenimentului

*Preţurile de mai sus nu includ TVA 19%

 

Înregistrare

Pentru înregistrarea în audiența evenimentului, vă rugăm să completați formularul de înregistrare și să îl transmiteți la office@business-mark.ro.

click

UN EVENIMENT

BusinessMark

CU SPRIJINUL

BCCBR Logo          BRCC_logo_stacked_colour_safe_300dpi       

PARTENERI

Untitled-3         Logo transparent auriu              Donut Studio LOGO            Champollion jpg

PARTENERI MEDIA

 

 social media romania  identitatea romaneasca  zelist-monitor-logo   iaa     marketingromania      logosales61    Jurnalul de afaceri     promoafaceri online   ziare.com  business24   Calendar Evenimente       MLM mic         Debizz     Valoarea    antreprenor in romania            roportal     pr box_logobucuresteni        administratie logo       Manager Express- OnlinePLAND DE AFACERE SIGLA     sigla economia online.ro 11000x1300 px       globalmanager_logo  Legal Marketing     logo finzoom nou (002)    ChalbertMagazine_nameplateCMYK avocatura.com       Rabbit pozitiv voxcapital     Femei in afaceri  Business Woman   rbe LOGO   logo_startups