30 septembrie – 1 octombrie 2015, ora 09:00
Hotel Radisson Blu, Bucuresti

BusinessMark, în parteneriat cu Biroul Cannes Lions Romania, are plăcerea să anunțe organizarea evenimentului SMART MARKETING ce se va desfășura în zilele de 30 septembrie și 1 octombrie 2015 la Hotel Radisson Blu din București.

Programul primei zile a evenimentului va anticipa așteptările specialiștilor în marketing și comunicare din mediul de business oferind informații și discuții utile în ceea ce privește tendințele din acest sector.

Cea de a II-a zi a evenimentului va concentra discuții despre trendurile in marketing contemporan, eficienta creativa si Branding, dublate de predictii si analize legate de evolutia industriilor de PR, design, packaging si comunicare digitala ce vor fi illustrate cu studii de caz de la  cea mai recenta editie a Cannes Lions, cel mai reputat eveniment dedicat gandirii creative la nivel global.

SMART MARKETING va reuni speakeri de renume pentru a oferi tips&tricks și studii de caz utile oricărui profesionist din domeniu.

Target

  • Marketing & PR managers;
  • Brand managers
  • Digital managers
  • Responsabili Social Media;
  • Antreprenori;
  • Directori generali;
  • Directori dezvoltare
  • Reprezentanți ai comunității creative

ZIUA 1

AGENDA

Afla mai multe despre speakerii evenimentului

  • 08:30-09:00 Înregistrarea participanților și welcome coffee
  • 09:00-10:50 Sesiunea I
    • Mihaela Mureșan, Deputy Marketing Manager SEE, IKEA SEE (Croația, România, Serbia, Slovenia), IKEA Group – Provocari ale strategiei de digital marketing
    • Tudor Galoş, Consumer Marketing Manager, Microsoft Romania – Marketing in 2016: Ce dispare, ce ramane, ce vine
    • Kurt Weber, Managing Director, Horváth & Partners Management Consulting – Next Best Offer – comportamentul clientului, data analytics şi optimizarea campanilor de marketing
    • Felix Tătaru, Președinte, GMP Group; Senior Vice President, IAA – Noua paradigma a comunicarii “dictata” de noul consumator
    • Constantin Magdalina, Knowledge Management, Market Enablement , EY RomâniaContent Marketing
  • 10:50-11:10 Business networking coffee break
  • 11:10-12:40 Sesiunea II
    • Andreea Mihai, Marketing Director, Carrefour România – Facebook – Digital Customer Service Desk 
    • Raluca Păuna, Advertising & Brand Manager, Blue Air – Strategii de online marketing
    • Silviu Stefan, National Sales Manager – Incentive Solutions, Sodexo Pass Romania
    • Elisabeta Moraru, Industry Manager, Google
  • 12:40-13:00 Business networking coffee break
  • 13:00-14:45 Sesiunea III
    • Simona Stoica, Marketing Manager, Lenovo România – Video-urile. Cum le integram in campaniile noastre si de ce sunt ele necesare?
    • Călin Clej, Marketing Director, Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo – Big Data in Brand Activation
    • Cecilia Tănăsoiu, Managing Director Prometheus – The Group – Există publicitate online dincolo de rata de click?
    • Andreea Moisa, Managing Director, Beans United – Cum sa generezi mai multe lead-uri prin Inbound Marketing
    • Mircea Pascu, CEO , Geometry – The new PR or why my people are smarter than me
  • 14:45-15:30 Business Lunch
  • 15:30-17:30 Workshops 
    • Workshop 1
      • Campanii SMART de promovare online – creșterea performanței prin PPC
      • Speaker: Elena Dobre , Digital Marketing Strategist
    • Workshop 2
      • The best of Spikes  – Înțelepciune contemporană pe filiera creativității asiatice
      • Speaker: Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions

ZIUA 2 - CANNES FOR CLIENTS

Organizat în parteneriat cu CANNES LIONS ROMANIA

 

 09:00-09:30 ÎNREGISTRAREA PARTICIPANȚILOR ȘI WELCOME COFFEE

09:30-11:30 Sesiunea I – EFICIENȚĂ ȘI INOVAȚIE

Moderator: Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions, Romania, fondator al The Alternative School for Creative Thinking, cea mai premiata platforma de educatie creativa din Estul si Centrul Europei

  • MODUL 1. BRANDING CONTEMPORAN si EFICIENTA CREATIVA
    • 9.3o-10.oo // Corina Bernschutz, Innovation Lama, Bernschutz & Co; Câștigătoarea primului trofeu românesc la Cannes, in categoria Media Creativa – “Branding contemporan. Marea reinventare: despre prezentul viitor al brandurilor noastre de toate zilele”
    • 10.oo-10.3o // Mihai Fetcu, Creative Director, Geometry – multiplu medialiat la Cannes Lions 2015, câștigător a peste 17 premii de eficiență la nivel local si international- “Eficiență creativa:  Cum reușesc brandurile inteligente să invoce afecțiunea, interesul, implicarea și finanțele audiențelor.”
  • MODUL 2. ARTA INOVATIEI 
    • 10.30-11.oo//Jorg Riommi, Chief Creative Officer, Publicis, fost jurat Eurobest & Dubai Lynx, premiat la Cannes Lions 2015 – “Inovatie si Inspiratie sau despre ce-i face pe clienti fericiti”
    • 11.00-11.30// Mihaela Păduraru, Business Development Director, Media Concept Store/ Produsul Anului, in dialog cu Celina Condorovici, Senior Brand Manager, Albalact – “Inovația de produs si Marketingul inteligent. Studiu de caz: Laptele Zuzu – o poveste despre ambajaje construite cu empatie”

11:30-12:00 BUSINESS NETWORKING COFFEE BREAK

12:00-14:00 Sesiunea a II-a – DESIGN + PR + CYBER = FUSION COMMUNICATION

  • MODUL 3. DESIGN. TRENDURI IN DESIGN VIA CANNES LIONS 2015 
    • 12.00-12.30// Vlad Tomei, Mihai Gheorghe, Super Something, singurul birou de creatie din Romania calificat pe shortlist la Cannes, categoria Design, in 2015
  • MODUL 4. PR CREATIV. TRENDURI IN PR VIA CANNES LIONS 2015 
    • 12.3o-12.50// Alina Damaschin, Creative Leader & Head of Consumer PR, Rogalski Damaschin PR, fost jurat roman la Eurobest, multipremiat la competitii internationale de creativitate si eficienta in PR 
  • MODUL 5. CYBER-CREATIVTIATE. TRENDURI IN GANDIREA DIGITALA CU IMAPCT IN VANZARI, FIDELIZARE SI RETENTIE DE CLIENT 
    • 12.5o-13.00// Filip GonzacencoSilvia Gradinaru, Ogilvy, veterani The Alternative School for Creative Thinking– 3 concluzii despre cyber-creativitate via Cannes Lions 2015
    • 13.00-13.30// Laurențiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star, cea mai premiata agentie de creatie digitala din Romania – “Experienta canneza si viitorul brandurilor digitale”
    • 13.30-14.oo// Epilog: Teodora Migdalovici, autor, trainer international cu rezultate confirmate la Cannes, detinatoarea unui numar relevant de premii in lobby, cultura brandului si PR (Media Award, Most Passionate Cannes Lions Ambassador – silver, Private Diplomacy Award, Brand Leadership Award, Dragan Sakan Award, European Excellence Award, Stevie Award) –  “Ce m-au invatat primii 17 ani de creativitate globala ? Perspectiva unui consummator de festival cu ochii pe consumator ”

14:00-15:00 Business Lunch

 

Costuri participare

EUR+TVA100/persoană

1 zi

Discount-uri de grup:

 2 participanti, 90 EUR+TVA/persoana

>2 participanti, 80 EUR+TVA/persoana

EUR+TVA180/persoană

2 zile

Discount-uri de grup:

 2 participanti, 162 EUR+TVA/persoana

>2 participanti, 144 EUR+TVA/persoana

Inregistrare

Pentru înregistrarea în audiența evenimentului, vă rugăm să completați formularul de înregistrare și să îl transmiteți la office@business-mark.ro.

Descarca formularul

 

 

 
EVENIMENT ORGANIZAT DE: 

BusinessMark     

 

IN PARTENERIAT CU:

CANNES LIONS ROMANIA

PARTENER PRINCIPAL:

MSFT_logo_rgb_C-Gray 

PARTENERI:

     sodexo-simpla        Horvath!        valoris           Leonidas   

logo NISSA. white bk        Cupcake_Philosophy          Selfie fun

 

PARTENERI MEDIA:

Jurnalul de afaceri      business24   ziare.com     promoafaceri online       Brightway      Calendar Evenimente

 

      Legal Magazin   Debizz   Learn&Go   4career     EduManager      logo_startups    social media romania

 

bucuresteni   roportal   Transilvania Business      catalog-cursuri    MANAGER.RO BUN  Manager Express- Online

 

Exec-edu_logo 10 ani_okzelist-monitor-logo   sigla economia online.ro 11000x1300 px     Femei in afaceri      Romanian copy     bulevard

 

 

Valoarea         PROFIT360       great news sigla