Speakeri Business Challenge 2017

Rucsandra Hurezeanu vine dintr-o familie de medici și farmaciști. Mama ei a fost una dintre primele antreprenoare din România de la începutul anilor ’90 în industria farmaceutică și de retail. 

Rucsandra studiaza medicina la București, face un MBA la Paris la Ecole Superieure de Commerce de Paris ESCP, are un EMBA la ASEBUS și un Doctorat în Boli infecțioase. 

După 7 ani în industria farmaceutică având experiențe multiple în marketing și vânzări, în 2005, creează Ivatherm, prima companie de dermo-cosmetice din România. Ivatherm combină tradiția, și inovația, prin apa termală Herculane, cea mai veche stațiune balneară, cu cele mai recente ingrediente active din cosmetologie creând produse cosmetice moderne și eficiente. Astăzi Ivatherm este unul din primii cinci jucători pe piața de dermocosmetice din România și cu o expansiune internațională rapidă în peste 15 țări în Europa de Est, Orientul Mijlociu și Asia.

Rucsandra Hurezeanu a primit în ultimii ani numeroase premii și distincții, printre care Entrepreneur of the Year Award de la Annual Investments Award în 2011, Champion in Business Award oferit de Enterprise Investors, BCR și ZF în 2012, Award for Innovation in Business, Revista Forbes, 2013, Romanian Brand Award, Inspiring Woman of the Year 2016 oferit de asociația the Woman. Scrie opinii în revista Unica, a fost invitat permanent în emisiunea Arena Leilor din 2010 pe TVR 2. Din 2015 a devenit Președinte al Organizației Patronale a Industriei Cosmetice din România și este Board Mamber la Family Business Network România.

Cristian Păsat (40) este inginer constructor de profesie și antreprenor cu experiență de peste 15 ani în domeniul construcțiilor și comerțului. În 2007 a co-fondat Nutrivita, companie de marketing și distribuție, actualmente unul dintre principalii jucători pe piața produselor dietetice și BIO, cu o cifră de afaceri de 2,3 milioane de euro in 2016. Principalele mărci reprezentate exclusiv în România de Nutrivita sunt Isostar, Cereal Bio, Gerble, Gerlinea, Bjorg. În 2017 compania a lansat prima marcă proprie – Bio Junior, gamă de produse certificată ecologic pentru copii.

 

 

 

 

 

Florentina Șușnea ocupă poziția de Managing Partner al Grupului Finconta, grup alcătuit din patru societăţi: PKF Finconta, PKF Finconta Consultanţă, Finconta Human Resources și Finconta Consulting SPRL. Este licențiată în economie și științe juridice, cu un master în Fiscalitate și politici fiscale, absolventă a programului EMBA Tiffin University USA și Doctor în economie. Experiența de 25 de ani în servicii de consultanță fiscală completată de cei 6 ani de activitate în sistemul public – ANAF, o recomandă ca fiind un lector de calitate ce oferă informații corecte și exemplificări concrete cu referire la legislația în vigoare.

 

 

 

 

 

Dragoș Irimescu este un antreprenor român cu experiență de 20 de ani pe piața de țiglă metalică. De profesie inginer specialist în prelucrarea oțelului și utilaje pentru prelucrarea metalelor și absolvent al Institutului Politehnic din București, specializarea Tehnologia Construcțiilor de Mașini, Dragoș Irimescu este unul dintre puținii antreprenori din domeniu care își practică meseria.

Dragoș s-a identificat dintotdeauna cu două mari pasiuni: cea pentru comerț și negociere, și interesul pentru cifre și analize.

Primele încercări spre calea de antreprenoriat au fost în perioada studenției. Din 1990 s-a dedicat comerţului, a deschis un magazin, apoi 5-6. Din 1999 și până în 2005 a produs uşi şi ferestre din aluminiu, la fabrica Selena Parc din Băicoi, activitate care i-a asigurat veniturile necesare pentru următoarea investiție consistentă. În 2006 a devenit acţionar majoritar în Final Construct (sub numele Depaco, din 2007) şi Polnebo.

Visul său a devenit realitate însă în 2007, atunci când a preluat frâiele companiei Depaco, astăzi unul dintre liderii industriei locale de sisteme pentru acoperişuri și prezentă în piaţă prin brandul Wetterbest.

De-a lungul timpului, business-ul s-a extins și diversificat, grupul Wetterbest fiind format în prezent din două companii: Depaco (producător de ţiglă metalică, tablă cutată şi sisteme de drenaj) şi Cortina Wetterbest (producător şi distribuitor de ţiglă metalică).

Wetterbest se mândrește cu una dintre cele mai mari capacități de producție de țiglă metalică și accesorii pentru acoperișuri și una dintre cele mai moderne linii de fabricație de accesorii de drenaj din țară. Grupul deține două fabrici, una în Băicoi (județul Prahova), unde se află peste 40 de linii automate și 6 hale de producție și una în Podari (județul Dolj).

Un aprig promotor al valorilor românești și susținător al tinerilor, consideră că fiecare dintre noi putem aduce schimbări mici în comunitatea din care facem parte, iar aceste schimbări mici cumulate pot determina o schimbare generală la nivelul întregii țări. În sprijinul credințelor sale, în 2015 a pus bazele Asociației „Wetterbest pentru Comunitate”, prin intermediul către desfășoară frecvent proiecte sociale, dedicate în special tinerilor.

Radu Savopol are 42 de ani şi este absolvent al Facultăţii de Design din cadrul Universitatii Româno-Americană, având o experientă de mai bine de 15 ani în domeniul HoReCa. Deşi este născut în Bucureşti, primul său drum în antreprenoriat l-a reprezentat firma de design interior no.9, urmat de localul Old Nick Pub pe care l-a deschis în 2001 în Sinaia, amenajându-l după bunul plac. De atunci, lista proiectelor sale a crescut constant, fiind reunite sub umbrela companiei Old Nick Bar Caffe: cafeneaua La Cafenea din Sinaia deschisă în 2008, pub-ul Old Nick Pun din Bucureşti, inaugurat în 2011 şi cel mai recent proiect al sau, lanţul de cafenele 5 to go, conceptul unic în România prin care vinde cafea, produse de patiserie şi beverages sub un preţ unic de 5 lei.  Extinderea în cele cinci oraşe din România în doar 1 an s-a realizat cu ajutorul sistemului de francizare, iar, mai nou, oferă şi tinerilor şansa să devină antreprenori sub brand-ul său, „5 to go”.

În 2013, Cristian Tudor a înființat Ferma Fresh Microgreens România. Aceasta a crescut inițial ca afacere de familie, iar astăzi este o companie aflată în plină expansiune, atât datorită produselor sale cât și datorită serviciilor orientate către client.

Trebuie menționat, pentru cei ce nu știu, că Microgreens – numele sub care sunt cunoscute microplantele pe plan internațional – sunt o nouă categorie de legume sub forma unor plante tinere, comestibile, deja intrate în categoria de SUPERFOOD, datorită conținutului ridicat de substanțe benefice (minerale, vitamine, samd). Pe lângă concentrația mai mare de nutrienți, gustul și aroma sunt mult mai intense decât la plantele mature, ceea ce le face ideale pentru gastronomie.

Proprietățile microplantelor au deschis segmente de piață diversificate pentru compania condusă de Cristian.

Industria ospitalității din România, în special restaurantele, apreciază calitatea microplantelor, perfect comparabilă cu cea a produselor importate. Sunt peste 500 de clienți HoReCa în portofoliul Microgreens România și numărul este în creștere.

Problema nutriției și a unei alimentații sănătoase este o altă piață emergentă în România. Din ce în ce mai mulți nutriționiști includ microplantele în dietele lor și în curele Detox. Rezultatele sunt notabile și sunt documentate de studii realizate de prestigioase institute de cercetare în medicină, la nivel internațional.

Nu în ultimul rând, utilizatorii casnici, amatori de Gourmet la ei acasă, învață treptat că microplantele nu sunt un rafinament inaccesibil ci un aliment ușor de utilizat, atât ca aport aromatic cât și ca supliment nutritiv.

Sintetizând, punctele tari ale lui Cristian sunt perseverența, maleabilitatea și generozitatea.

Perseverența – pentru că are răbdare să construiască o comunitate și să disemineze cunoștințele despre microplante unui public larg.

Maleabilitatea – pentru că știe să adapteze serviciile, de la livrare la mixurile de Microgreens, unor cereri foarte diverse, corespunzătoare segmentelor de piață.

Și generozitatea – pentru că susține numeroase inițiative care promovează un stil de viață sănătos în România. De la noi rețete, dintre care multe vegane, până la diete și cure, Microgreens România oferă gratuit specialiștilor ingredientele necesare pentru a experimenta.

Toate aceste atuuri asigură o dezvoltare durabilă și susțin un adevărat parteneriat cu clienții care, cel mai adesea, în timp devin prieteni de nădejde.

Ruslan Cojocaru este antreprenor de la 22 de ani. Acum are 39 de ani si peste 10 start-upuri în portfoliu. A început cu un mic magazin de telefoane mobile, care a devenit rapid brandul leader de piață în segmentul sau în Republica Moldova. Apoi a construit cu echipa o rețea națională de magazine digitale și restaurante. Acum dezvoltă proiectul Tucano Coffee, care este prezent deja in 5 țări, inclusiv Romania. Sloganul brandului este Love.Peace.Coffee, el fiind și întruchiparea misiunii companiei. 

El va vorbi despre rezultatele și greșelile sale în branding, cultura corporativă și dezvoltare.

 

 

 

 

Mariana Rotariu a înființat Pro Life Clinics în 2009 din dorința de a oferi o alternativă la serviciile medicale ambulatorii integrate in spitalelor de stat.

In 2008 a decis intrarea in invatamantul universitar si a devenit preparator la Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” din Iași,  In 2014 a obtinut titlul de doctor si din 2015 ocupa postul de sef lucrari la Facultatea BIoinginerie medical, sectia balneofizioterapie si recuperare medicala Universitatea de Medicină și Farmacie „Grigore T. Popa” din Iași, 

Antreprenoarea susține că întotdeauna și-a ghidat eforturile de creștere a business-ului prin valori precum corectitudine și asumarea greșelilor, iar modelul ei de business a fost de la bun început centrat pe pe pacienti dar si pe echipa medicala.

Valorile centrale – compasiunea, dedicarea, simpatia, potrivit cărora a decis aderarea la această sferă de business, au ajutat-o să își nișeze serviciile pe grupuri vulnerabile ale populației iar astfel a crescut accesibilitatea pacienților din zona rurală sau a pacienților din centrele coordonate de Direcția de Protecție a Copilului Iași la servicii medicale de calitatedar si  pentru deținuții Penitenciarului Iași unde cu aprobarea ANP, a deschis un punct de lucru.

In primavara 2017 a obtinut locul 3 la sectiunea anteprenoriat social in competitia  EY Romania si Special Award for Innovation in Health 2017

Din 2013, 4 ani  consecutivi in Top 10 firme Camera de Comert, Iasi.

După ce a adunat peste 10 ani de experiență de business în industria grea și apoi în industria farmaceutică, Cristina a decis să se dedice în totalitate pasiunii sale de a dezvolta oamenii și de a contribui, prin educație, la dezvoltarea unei lumi mai bune.

Cristina s-a alăturat Evolutiv Consultants Network acum mai bine de 6 ani și a luat parte la co-crearea și livrarea de programe complexe de dezvoltare managerială în companii mari și medii din România.

Cristina coordonează programul ”Evolutiv Human Resources”, pe care l-a creat acum 3 ani și care este program acreditat de ITOL, UK. Cristina este mândră că a finalizat cu succes 8 grupe, fiecare grupă cu durata de 6 luni și interacțiuni diverse între participanți și traineri/speakeri invitați.

Cristina se mândrește și cu faptul că este absolventă a primei promoții CIPD în România și că acum 3 ani a devenit specialist internațional Investors in People.

În următoarea perioadă, Cristina se concentrează intens pe integrarea mai multor simulări de business în programele de dezvoltare ale Evolutiv.  

Daniel Crăciun are 27 de ani, este Web Developer de 13 ani și antreprenor de la 18 ani, atunci cand a deschis prima sa companie. A activat în mai multe domenii (panificație, auto, web development si e-commerce). Ultimul său business, Lensa.ro, a fost început cu 500 de euro în 2013, ajungând anul acesta să depășească 1 milon de euro cifra de afaceri. Daniel este o persoană deschisă, dornică să ajute și iubeste antreprenoriatul.