Speakeri HR Business Strategist, Timișoara

 

antoneta gales

 

Antoneta Galeș este partener strategic al Consiliului de Administrație Selgros Cash&Carry România și Director de Comunicare şi Dezvoltare organizaţională în cadrul companiei. Antoneta coordonează alinierea strategiilor pentru oamenii din organizaţie cu strategiile de business și este răspunzătoare de modelarea strategiei organizaţiei pentru creşterea competitivităţii în piaţă. De asemenea, conduce politicile de dezvoltare, creştere a angajamentului şi motivației oamenilor din companie, precum și strategia de comunicare a companiei. A fost unul dintre primii angajați Selgros și a făcut parte din echipa cheie care a pus bazele Selgros în România.

De peste 15 ani în Selgros, Toni (așa cum îi spun toți colegii) este un susținător activ al dezvoltării oamenilor. Întreaga ei activitate s-a concentrat pe trening, coaching și atingerea potențialului maxim. Acțiunile sale sunt îndreptate către crearea unui mediu care să pună în valoare calitățile și punctele tari ale fiecărui om. Consideră că pasiunea pentru oameni a făcut-o să își dezvolte talentul pe care îl are, respectiv acela de a insufla celorlalți curajul de a deveni cea mai bună variantă a lor.

Deține un master în resurse umane și comunicare și este Senior Professional in Human Resources din 2012 (certificare Society for Human Resources Management USA). Studiul comportamentelor și al motivației – este art-terapeut și Solution-focused Coach – aduce plus-valoare întregii activități pe care o desfășoară.

 

liana

 

Liana face parte din povestea Evozonului de aproape 7 ani. S-au “imprietenit” cand era o firma de 50 de oameni. Acum, impreuna cu 500 de oameni, incearca sa pastreze mentalitatea de firma de 50 de oameni si naturaletea pe care ti-o aduce o cultura de firma mica.
Inainte de masterul de “Comunicare Manageriala si Resurse Umane” de la SNSPA, a studiat Filozofia la Cluj, la Babes-Bolyai.
Crede ca cea mai faina chestie la care poate sa lucreze un om de resurse umane e cultura organizatiei.

 

andreea dobre

 

Andreea Dobre este managerul de HR al unei organizații multinationale care oferă lux şi frumusețe pe piața românească – Marionnaud România!

Andreea are o experiență de 10 ani în potrivirea perfectă a oamenilor cu locurile lor de muncă. Este un îndrumător empatic şi vorbeşte despre asta cu pasiune, ore întregi.

Orientată să descopere tot ceea ce înseamnă Learning & Development, în ultimii patru ani a dezvoltat alături de Marionnaud programe personalizate si inovative, în linie cu strategia companiei şi bine pliate pe interesele şi spiritul angajatilor.

 

oana piper

 

Oana Piper este managerul companiei Supremia Grup, lider pe piata ingredientelor alimentare din Romania.

Cu o experienta de peste 13 ani in domeniul resurselor umane, Oana considera ca misiunea departamentului sau este de a obtine armonizarea obiectivelor angajatilor cu cele ale organizatiei si implinirea potentialului acestora prin programe de HR inovative.

La Supremia Oana conduce toate functiile de HR: recrutare, selectie, motivare, training si dezvoltare, managementul performantei, comunicare interna, managementul talentelor.
Abordarea este axata pe imbunatatire continua, compania implementand un sistem de management de tip kaizen.

 virginia pauna

 

Virginia este lider de proiect pentru Aon Best Employers Study, sondajul de engagement organizat de Aon Hewitt la nivel global de 20 de ani. Virginia coordonează proiectul în România pentru al 5-lea an consecutiv. Concluziile studiului furnizează, alături de informații interne despre percepția angajaților, și posibilitatea de a obține o comparație cu alte companii participante din România. În baza rapoartelor oferite de studiu, companiile pot lua măsuri pentru îmbunătățirea indicatorilor analizați, care ar putea contribui la îmbunătățirea rezultatelor generale ale companiei.

Virginia are mai mult de 9 ani experiență în domeniul resurselor umane, fie că vorbim de implicarea și satisfacția angajaților, fie că vorbim de planuri de beneficii pentru angajați, și aduce valoare prin planurile dezvoltate împreună cu companiile pentru care a oferit sprijin. Este pasionată de fotografie, și acesta este unul din motivele pentru care Virginia are capacitatea de a aborda orice situație dintr-o perspectivă creativă, dar cu o mare atenție la detalii. Iubește oamenii și îi place să călătorească, să învețe ceva nou de la fiecare experiență pe care o trăiește.

 

alina ghita

 

Alina Ghita este licențiată în Marketing și Afaceri Economice Internaționale, master în Comerț Exterior și un alt master în Comunicare Managerială și Resurse Umane și certificată în diverite instrumente de evaluare SHL (assessment center, OPQ, Verify), Kirkpatrick (evaluarea programelor de training – Bronze Level).

S-a alăturat echipei de Expansiune Lidl in 2008, perioadă în care compania începea să se dezvolte și în România. După doi ani de la angajare, a pus bazele a două departamente: Resurse Umane și Juridic în contextul preluării unui lanț de magazine. De aproximativ 5 ani, coordonează departamentul de Talent Management și proiecte ce vizează construirea unei culturi organizaționale și a unui brand de angajator menite să fie relevante pe piața muncii din România și Europa. Crede cu tărie în rolul HR-ului ca și partener strategic în organizație și în atingerea indicatorilor de succes prin implicarea și expertiza fiecărui membru al echipei.

Ceea ce o motivează în fiecare dimineață să vină cu drag la job sunt oamenii, pentru că întreaga mea activitate este îndreptată către ei. Reușita îi dă o staisfacție mare: să vadă cum oamenii pe care i-a angajat sau pe care i-a cunoscut încă din prima zi de lucru a lor progresează și ajung chiar ei în funcții de conducere. Anul aceasta a fost extrem de mândră să primească certificarea acordată de Top Employer Institute în numele a peste 5.000 de colegi care fac lucrurile să se întâmple.

 

raluca avramescu

 

Raluca Avramescu are o experienta de 13 ani in resurse umane si este executiv in cadrul GfK, Institutul de Cercetare de Piata din Romania. Anterior a coordonat activitatea de resurse umane din cadrul Arctic.

A condus proiecte complexe de transformare organizationala care au vizat redefinirea abordarii de business, dezvoltarea capabilitatilor organizationale in concordanta cu evolutia pietei si instituirea unei infrastructuri solide de management.
Ca executiv de resurse umane cauta sa dea sens si consistenta demersurilor din business cu si despre oameni. Complexitatea si dinamica companiilor in care a activat i-au fundamentat o expertiza solida in toate ariile resurselor umane.
Cea mai mare mandrie a sa este legata de relevarea potentialului individual, optimizarea echipelor si cresterea liderilor. Dintodeauna a urmarit sa aiba un impact pozitiv asupra vietii oamenilor.
Este psiholog de formatie si si-a inceput activitatea ca recrutor militar. Din pasiune pentru dezvoltarea personala a experimentat diverse formari, iar din 2014 isi cultiva intens abilitatile de coach. In tot ceea ce face se remarca prin calitate, creativitate si dedicatie.

romanian-hanganu

 Marian Hanganu este absolvent al facultății de Management din cadrul ASE București.
De-a lungul carierei sale a fost director de marketing și de vânzări în companii ca Siveco România, TotalSoft, Teamnet International. Ca antreprenor a fost implicat în companii de training și consultanță, dezvoltare software și recrutare în domeniul IT.

stelian bogza

 

Stelian are o experiență de peste nouă ani în domeniul bancar și financiar în segmentul relațiilor business-to-business, marketing și vânzări.

Din 2014, aduce împreună cu Adrian Sârbu un sistem unic în România de beneficii opționale pentru angajați. Experiența în domeniu financiar-bancar împreună cu experiența lui Adrian în dezvoltarea afacerilor i-au ajutat să identifice oportunitatea unei noi tendințe de externalizare a serviciilor pentru motivarea angajaților care își doresc pachete de beneficii mai flexibile, adaptate nevoilor lor.

“Am ales să merg pe calea antreprenorială după mai bine de 9 ani petrecuți în sistemul bancar românesc unde am ajuns sa înțeleg nevoia și prețul pe care fiecare angajat îl pune pe opțiunea de a-și alege beneficiile oferite de companie. Benefit Online reprezintă soluția pe care mi-aș fi dorit să o primesc de la toate companiile în care am lucrat și acum că am lansat-o pe piață, am convingerea că va face mulți angajați mai fericiți și mai motivați.”

 

sergiu tamas

 

Sergiu Tamaș este Head of HR Corporate în cadrul companiei NTT DATA România, cu o experiență de peste 10 ani în resurse umane, training și coaching.

Împreună cu echipa NTT DATA România, construiește de mai bine de 4 ani strategii de integrare, programe de retenție și talent management, specifice industriei IT.

Sergiu este trainer și coach acreditat, a absolvit două programe de Master în management educațional și educație incluzivă, iar în prezent este implicat în cadrul unui program de studii doctorale în domeniul Științelor Politice, la universitatea Babes Boyai.

 

SORIN ANGHEL

 

Sorin Anghel detine o experienta de peste 14 ani in management, marketing, vanzari in IT, Telecom si Healthcare.

Lider proactiv cu experienta in mediile multinationale, Sorin detine experienta si in planificarea strategica, new business start-up, bugetare, mentoring si staff traning. In prezent ocupa functia de Corporate Healthcare Manager la Signal Iduna Romania.

 

andrei cretu

 

Andrei este co-fondatorul 7card – primul serviciu de beneficii sportive cu acoperire națională din România, cu peste 700 de companii în portofoliu. Înainte să devină antreprenor, Andrei a fost consultant de business timp de 8 ani, oferind soluții de management în diverse zone de dezoltare a businessului pentru companii importante din Europa Centrală și de Est.

 

leonard rizoiu

 

Leonard RIZOIU, absolvent de Inginerie Economica, si cu diferite programe de master si aprofundare a studiilor atat in Romania cat si la universitati de prestigiu din strainatate.

Specializat in selectie si recrutare si comunicare organizationala, traininguri in international account management, executive coaching si social media recruitment.

O experienta de 15 ani in domeniul resurselor umane, cu expertiza in selectie si recrutare, atat in companii din Romania cat si la nivel international; coordinator de echipe de recrutori atat in agentii de recrutare cat si in cadrul companiilor, trainer acreditat in module specific departamentelor de resurse umane.

De 2 ani antreprenor, livreaza proiecte se recrutare dar si de consultanta in resurse umane in domenii ca : automotive & manufacturing, sales & marketing; BPO & Share Service Centers; retail & FMCG; finance & banking.