Speakeri Operational HR 2015

Gabriel Matauan

Gabriel Mătăuan, O&HR Director, CRH Romania

Gabriel şi-a început cariera în cercetare (Institutul de Economia Comerţului şi Turismului, Institutul de Cercetare a Calităţii Vieţii), conducând apoi instituţii implicate în formarea managerilor şi dezvoltarea de proiecte sociale şi comunitare. Din anul 2000 a ocupat poziţii executive în resurse umane. In present este Director de Organizare&Resurse Umane al Lafarge Romania (pana in septebrie va fi CRH, ATENTIE!). Este licenţiat al Facultăţii de Comerţ a Academiei de Studii Economice şi doctor în Sociologie al Universităţii Bucureşti, unde şi susţine cursuri în calitate de conferenţiar

 

Ariadna Sutac

Ariadna Sutac, Executive Manager Human Resources, ABB

Ariadna Sutac a absolvit facultatea de Management in anul 2000, iar un an mai tarziu si facultatea de Economie Generala, specializarea Economie si Dreptul Afacerilor, in cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti. Din 2010 detine o diploma de Master in Dreptul muncii, dupa absolvirea unui program de master in cadrul Universitatii Bucuresti.

Si-a inceput cariera profesionala ca Asistent Universitar pe disciplina Managementul Resurselor Umane, iar din 2001 s-a alaturat companiei BrainSpotting (Recrutare IT&C), in calitate de Consultant HR, ocupand succesiv pozitii de Consultant HR Senior si Manager Recrutare. In perioada 2010-2014, Ariadna Sutac a lucrat pentru IBM Romania in calitate de Specialist Senior Recrutare pentru organizatia de vanzari, devenind apoi HR Generalist si in final HR Partner pentru 2 centre de servicii si 2 laboratoare de dezvoltare ale IBM din Romania. Din iunie 2014 s-a alaturat echipei ABB, in momentul de fata fiind Executive Manager Human Resources.

 

MARIUS BOGHIAN

Marius Boghian, Head of Professional Services, The KPI Institute

Marius Boghian este Consultant în Programe Educaționale și  Management, certificat în Indicatori Cheie de Performanță și coordonează echipa de Servicii Profesionale a The KPI Institute.

Marius are peste 9 ani de experiență acumulată în diverse organizații, din România, Danemarca și Chile, lucrând în mediul corporate, antreprenorial și non-guvernamental.

Marius este trainer certificat din anul 2006, ceea ce i-a permis să se dezvolte în domeniul formării profesionale. A livrat programe de Management de proiect, Leadership, Comunicare organizațională, Formare de formatori pentru clienți precum: Dalkia, Telekom, NETOP, Vodafone, Bucharest City Hall, ISCA Denmark. Expertiza în training a fost îmbogățită cu perspectiva de Formator intern din cadrul KRUK România, unde a fost responsabil de implementarea de programe de formare la toate nivelele de management (2013).

Pe un palier aditional, Marius a fost implicat în calitate de Coordonator Regional în managementul unui proiect de dezvoltare a resurselor umane, finanțat din fonduri europene cu 4 milioane de euro. Proiectul a fost dedicat îmbunătățirii performanțelor organizaționale și a capitalului uman din cadrul a 75 de companii ce operează în Romania (2011-2013). A fost implicat în dezvoltarea și implementarea unui pachet de servicii (diagnoză organizațională și training) de care au beneficiat direct 600 de manageri ce activau în companiile selectate. În acea perioadă, Marius a contribuit la dezvoltarea unui set de 13 cursuri cu durata de 1 – 5 zile (fiecare), a dezvoltat 25 de rapoarte de progres și diagnoză organizațională pentru clienți precum: Avia Motors, Howard Johnson, Tractebel (GDF Suez), EvoBus, Batta.

 

UCMS_Alice Tirsea_speaker

Alice Tirșea, Managing Director, UCMS

Alice Tirsea este Managing Director al UCMS Group Romania din 2013, compania cu 20 de ani de experienta in servicii externalizate de calcul salarial si administrare de personal si in solutii software pentru managementul resurselor umane.

Alice se considera un om de HR caruia ii place sa faca business si care stie ca rezultatele nu se pot obtine decat daca iti apreciezi oamenii cu care lucrezi, ii rasplatesti pentru eforturile lor si le dai ocaziile sa se dezvolte pe toate planurile.

Alice crede ca nu e intamplator faptul ca a lucrat industria de servicii inca din prima zi de munca intrucat ii plac oamenii, sa le inteleaga motivatiile si nevoile, ii place sa construiasca relatii armonioase si sa aduca zambete de multumire pe chipul clientilor si al colegilor.

 andreas bun

Andreas Fuhrmann, Managing Partner, TRANSEARCH International România

După ce a lucrat mai mulți ani într-o poziție de conducere în Henkel KGaA , o mare multinațională din Duesseldorf , la începutul anilor 90 a fost repartizat în România . Înființarea unei filiale locale pentru o companie multinațională și punerea acesteia in funcţiune a fost o provocare importantă. Precum cele mai multe dintre companiile din acea perioadă, a trecut prin toată gama de “boli ale copilăriei “, compania începandu-şi activitatea în primii ani de capitalism românesc. După ce a terminat cel de-al treilea mandat ca General manager a decis să renunțe la ” carierea de expat ” şi s-a mutat în Consultanţă managerială, Coaching, Onboarding, Evaluare/Dezvoltare și Training personalizat .

 

Elena Badea

Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY România

Elena Badea este absolventa a Universitatii “Politehnica” Bucuresti, insa a construit o cariera de peste 22 de ani in marketing, vanzari si business development. De peste 13 ani este Director Marketing la EY Romania, timp in care a coordonat comunicarea brandului odata cu evolutia companiei pe piata locala. Are o vasta experienta in business development, account management, marketing corporativ, operational, si marketing digital. In acelasi timp a contribuit la numeroase cercetari privind mediul de business si antreprenorial din Romania si s-a implicat in numeroase programe de formare si coaching pentru manageri si oameni de afaceri, dar si in proiecte de responsabilitate sociala si educatie. De peste 7 ani este implicata in mediul academic, fiind invitata sa predea cursuri in cadrul programului de Master al Griffiths School of Management din cadrul Universitatii “Emanuel” din Oradea. De asemenea publica frecvent articole in presa centrala din Romania si este invitata ca vorbitor la numeroase conferinte nationale pe teme actuale de marketing si business development. In ultimii trei ani a sustinut ca trainer peste 300 de ore de cursuri atat in cadrul unor companii multinationale cat si in cadrul unor mari firme antreprenoriale romanesti. Temele pe care le abordeaza includ: marketing si comunicare, business development, account management, limbajul trupului in afaceri, tehnici de prezentare, de networking, de dezvoltare a brandului personal, dar si psihologia vanzarilor.

 

Monica_Vierita IMG

 Monica Vieriță, Director Resurse Umane Romania, Germania si SUA, Luxoft Professional

Experienţa de 15 ani în domeniul resurselor umane, având responsabilitatea proiectării şi implemetării de politici de HR şi a dezvoltării unor programe interne de training pentru middle şi top management. Implicare directă în integrarea operaţională şi de HR a unor noi locaţii prin alinierea cu practicile şi cultura globală şi în stabilirea strategiilor de dezvoltare organizaţională.

Arii de specialitate: dezvoltare politici de HR, managementul performanţei, cultura organizaţională.

Filozofia ca profesionist: încrederea ca pasiunea, profesionalismul, curajul de a inova şi comunicarea deschisă sunt ingredientele cele mai importante pentru a realiza ceva cu adevarat semnificativ. Şi plăcerea de a face ceea ce faci.

 

ZANT_Miha1

Mihai Zant – Head of Training and Recruitment, Apa Nova Bucuresti

Mihai ZANT are o experienta de 10 ani in managementul echipelor si a comunitatilor. A regandit procesele de HR si a contribuit la schimbarea culturii organizationale intr-una din cele mai mari companii de utilitati din Romania. Este absolvent de Executive MBA la ESCP Europe, crede in invatarea continua si ca oamenii sunt cei mai importanti pentru succesul unei companii.

 

oana tudorache

Oana Tudorache, Manager, Payroll Services, KPMG România

Oana Tudorache este Manager în Departamentul de Taxe al KPMG şi coordoneaza echipa care oferă servicii de salarizare. Oana are o experiență vastă în coordonarea și implementarea proiectelor de payroll outsourcing, oferind şi consultanță în domeniul impozitului pe venit şi al contribuţiilor sociale, asistenţă în construirea şi revizuirea politicilor de beneficii şi ale altor tipuri de structuri de remunerare.

Experienţa ei include şi asistenţă în coordonarea procedurilor de tranziţie în cadrul transferurilor de întreprindere.

Oana organizează în mod constant cursuri pe teme specifice din domeniul legislaţiei muncii, salarizării şi este invitată ca speaker la diverse evenimente de specialitate.

Oana este absolventă a Facultăţii de Drept din cadrul Universităţii din Bucureşti, pregătirea juridică ajuntând-o să identifice pe lângă aspectele de fiscalitate şi implicaţiile legale ale problemelor cu care se confrunta companiile ce solicită din partea KPMG.

 

Mihai Gavan

Mihai Găvan, Sales Manager, Romanian Software

Mihai Găvan este Sales Manager în cadrul companiei Romanian Software, cu o experiență de peste 10 ani în marketing și promovarea de soluții software, alaturi de Romanian Software de peste 7 ani, timp în care a oferit soluții flexibile, adaptate nevoilor spcifice ale companiilor partenere din toate sectoarele de activitate.

Mihai a absolvit un program de Master în Marketing și Management strategic la Academia de Studii Economice.

 

 

CPopescu 

 Cătălina Popescu, Manager, Deloitte Consultanță

Cătălina are peste 7 ani de experiență de consultanță în domeniul resurselor umane în cadrul Deloitte, implementând proiecte de management al performanțelor și reproiectare a sistemului de remunerare, reproiectare organizațională și a proceselor de afaceri pentru mari companii internaționale dar și clienți din mediul antreprenorial.

 

leonard rizoiu

Leonard Rizoiu , Managing Partner, LEO HR

Leonard RIZOIU, absolvent de Inginerie Economica, si cu diferite programe de master si aprofundare a studiilor atat in Romania cat si la universitati de prestigiu din strainatate.

Specializat in selectie si recrutare si comunicare organizationala, traininguri in international account management, executive coaching si social media recruitment.

O experienta de 15 ani in domeniul resurselor umane, cu expertiza in selectie si recrutare, atat in companii din Romania cat si la nivel international; coordinator de echipe de recrutori atat in agentii de recrutare cat si in cadrul companiilor, trainer acreditat in module specific departamentelor de resurse umane.

De 2 ani antreprenor, livreaza proiecte se recrutare dar si de consultanta in resurse umane in domenii ca : automotive & manufacturing, sales & marketing; BPO & Share Service Centers; retail & FMCG; finance & banking.

 

irina iliescu

Irina Iliescu – Manager HR,  McCann Erickson România

Înainte de a se alătura McCann Erickson, a petrecut 8 ani în calitate de HR & Corporate PR Director într-un grup de comunicare de marcă, în cadrul căruia a dezvoltat și implementat numeroase programe de succes.

Înainte de aceasta, a coordonat capitolul românesc al IAA timp de un deceniu, unde, de-a lungul anilor, a fost unul din pionierii care au contribuit la creșterea standardelor publicității în România, printr-o gamă largă de proiecte inovatoare.

CV-ul său menționează de asemenea că pentru o anumită perioadă de timp a ocupat postul de asistent la Academia de Studii Economice.

În afara muncii, își petrece cea mai mare parte a timpului călătorind în întreaga lume, susținând totodată, ca voluntar, cursuri de engleză și antreprenoriat în cadrul unui centru de dezvoltare pentru copii.

 

Florentina Scarlat

Florentina Scarlat, Regional Sales Manager, Signal Iduna

Florentina Scarlat are o experienta de peste 10 ani, dintre care ultimii sase in domeniul beneficiilor extra-salariale din zona medicala pentru angajati. Aceasta a ocupat inclusiv posturi de middle management si a coordonat pana la 400 de specialisti in marketing.

 

 RALUCA AVRAMESCU pt site

Raluca Avramescu, HR Manager, Arctic

Raluca Avramescu coordoneaza activitatea de resurse umane din Arctic, liderul pietei de electrocasnice din Romania, care detine cea mai mare fabrica de frigidere din Europa. Are o experienta de 12 ani in resurse umane si este executiv in cadrul Arctic de 7 ani.

A condus proiecte complexe de transformare organizationala ce au vizat redefinirea abordarii de business, dezvoltarea capabilitatilor organizationale in concordanta cu evolutia pietei si instituirea unei infrastructure solide de management. A asigurat cresterea cu peste 40% a organizatiei, gestionand un volum semnificativ de recrutare si provocarile sezonalitatii industriei.

Ca executiv de resurse umane cauta sa dea sens si consistenta demersurilor din business cu si despre oameni. Complexitatea si dinamica companiei i-a fundamentat o expertiza solida in toate ariile resurselor umane.

Cea mai mare mandrie a sa este legata de relevarea potentialului individual, optimizarea echipelor si cresterea liderilor. Dintodeauna a urmarit sa aiba un impact pozitiv asupra vietii oamenilor.

Este psiholog de formatie si si-a inceput activitatea ca recrutor militar. Din pasiune pentru dezvoltarea personala a experimentat diverse formari, iar din 2014 isi cultiva intens abilitatile de coach. In tot ceea ce face se remarca prin calitate, creativitate si dedicatie.

 

UCMS_Gabriela Pletosu_speaker

 Gabriela Pletosu , Director, Departament Servicii Administrare Personal, UCMS Group Romania

Gabriela Pletosu conduce Departamentul de Servicii Administrare Personal in cadrul UCMS Group Romania, compania cu 20 de ani de experienta in servicii externalizate de calcul salarial si administrare de personal si in solutii software pentru managementul resurselor umane.

Gabriela are o cariera de 17 ani in domeniul Resurse Umane si a lucrat anterior intr-o companie multinationala cu peste 1200 de angajati unde in ultimii 7 ani a ocupat o pozitie de management ca Manager Payroll si Administrare Personal.

Gabriela este o persoana foarte optimista si crede cu tarie in atitudinea echilibrata si constructiva ca singura cale catre relatii fructuoase cu cei din jur. Este foarte orientata catre oameni si ii plac provocarile, fiind intotdeauna deschisa la nou.

 

Dragos Popescu  

Dragoş Popescu, Managing Partner, DIAGMA

Dragoş Popescu şi-a construit cariera de consultant şi trainer pornind de la o solidă experienţă directă în business. A ocupat poziţii manageriale de vârf, în particular în industria telecom. Derulează proiecte de consultanţă în optimizarea afacerilor şi dezvoltare organizaţională. Susţine în mod curent sesiuni de training pe teme de Managementul Afacerilor si Vanzari.

Cursurile sale sunt puternic interactive şi sunt întotdeauna însoţite de exemplificări  practice şi instrumente concrete, dezvoltate şi/sau dobândite de Dragoş în experienţa sa de business. O picătură (sau mai multe) de umor transformă, de fiecare dată, cursurile susţinute de el în experienţe plăcute şi memorabile.

Dragoş este iniţiatorul conceptului şi autorul programului BusinessDrive, mini-MBA bazat pe o simulare de business.

 

minola jac

Minola Jac, Senior Consultant, Deloitte Consultanță

Minola a intrat in echipa Deloitte Consultanta acum 4 ani, dupa un parcurs de 14 ani in Comunicare si PR. Face parte din echipa Capital Uman, acoperind un spectru larg de proiecte, de la management al performantelor, pana la reproiectare organizationala si dezvoltare cadru de guvernanta corporativa. In ultimii 2 ani, s-a concentrat asupra componentei de change management din proiecte din arii diverse, dezvoltand si implementand componentele de identificare parti interesate, analiza disponibilitate pentru schimbare, creare si derulare planuri de comunicare.

 

2ae317e

Alexandra Măcinică, HR Manager, Kellogg GBS Romania  

Alexandra Măcinică este licenţiată în administrarea afacerilor (cursuri urmate la Academia de Studii Eco­no­mie din Bucureşti) şi deţine o diplomă de MBA în management de la Uni­ver­sitatea Wales. La începutul carierei, noul HR manager al Kellogg’s pentru Româ­nia a mai lucrat pentru com­panii precum Sigma Publishing House şi Powertek Company ca manager de distribuţie, respectiv director financiar.

 

 

Munteanu Florentina (4)

Florentina Munteanu, Associate Parner, Reff & Asociaţii ( societatea de avocați reprezentând Deloitte Legal în România )

 

Raluca Costea

Raluca Costea, HR Business Partner, British American Shared Services Europe

 Raluca are o experienta importanta, dobandita in diverse companii multinationale din Romania: HP, Oracle, Orange. Ea s-a alăturat echipei HR din BASSE (divizia financiara a BAT) în 2013 pe poziţia de L&D Manager unde s-a ocupat de strategia, planul si initiativele locale & globale de L&D  acoperind insa si alte zone de HR (Reward & Benefits, Recruitment etc) . Momentan ocupa o pozitie de HR BP – un rol hybrid cu responsabilitati atat in zona de HRSS, cat si in cea de proiecte, cu focus pe: performance management, workforce planning, mentoring & Coaching, HR systems etc.

 

Raluca Bontas

Raluca Bontaş, Director Global Employer Services, Deloitte România