Speakeri Operational HR 2017, Bucuresti

Kathrin Köster este profesor în cadrul programului de Leadership și Management Internațional al Universității Heilbronn din Germania și fondator Köster + Partner. A fost un agent al schimbării încă din perioada adolescenței. În căutarea răspunsurilor despre sensul vieții, a călătorit în China și Japonia pentru a studia alte culturi, filosofii și a cunoaște alte limbi străine. Mereu a fost determinată să schimbe perspective și să capete experință din provocări noi și nefamiliare.

Kathrin are experiență de lucru în Asia, America de Nord și în diferite părți ale Europei. Fiind una dintre puținele femei de origine străină, aceasta a avut un rol de conducere în cadrul Sony Corporation. S-a angajat într-un rol de conducere a schimbării la Sony Ericsson. A fost o provocare dificilă să unească două companii din culturi naționale cu totul diferite și culturi corporative distincte. În calitate de vicepreședinte în cadrul departamentului de Cercetare și Educație al Universității Heilbronn, Kathrin determină schimbarea prin înființarea unei noi entități juridice pentru educația continuă.

În 2004, Kathrin și-a înființat propria organizație Köster + Partner pe baza conceptului de Responsabilitate Socială Individuală ISR. Köster + Partner ajută liderii și organizațiile să ia în considerare dezvoltarea durabilă. Accentul este pus pe echilibru și rezistență ca o bază solidă pentru agilitate și inovație – cu motto-ul de a aduce mai multă fericire la locul de muncă.

Basav, fost manager al departamentului de Transformare și Change Management din cadrul Schlumberger, este un business leader cu experiență internațională, cu o gamă largă de competențe în management, change management, finanțe și corporate strategy. A lucrat pentru companii “blue chip”, precum Schlumberger, Unilever și PricewaterhouseCoopers, într-un timp cumulat de nu mai puțin de 29 de ani.

După ce a trăit și a lucrat în Europa și Asia, în țări diverse, precum Marea Britanie, Franța, Olanda, Rusia, România, Malaezia și India, Basav a dezvoltat o înțelegere profundă a diversității culturale și a sensibilității politice în organizațiile cu adevărat globale.

Basav este, în prezent, în curs de obținere a certificării sale pentru a-și exercita rolul de Executive Coach, pentru a-și completa acreditările de leadership. În prezent, locuiește în București împreună cu familia sa și, în timpul liber, se bucură de discuții pe teme politice sau istorice alături de prietenii săi.

 

 

 

Gina are o carieră de peste 10 ani în Resurse Umane și în acești ani a activat în industrii dinamice (FMCG, Oil&Gas, Retail), a lucrat cu oameni din multe colțuri ale lumii și s-a implicat în proiecte importante și provocatoare, care au adus schimbarea în organizațiile respective. 

A coordonat sau a fost parte din mai multe echipe funcționale din cadrul departamentelor de Resurse Umane, putând să contribuie astfel la succesul colegilor săi prin implicarea în procese cheie: Managementul Carierei, Managementul Performanței, Recrutare și Selecție, Recunoaștere și Recompensare, Training și Dezvoltare, Relații de Muncă. 

A absolvit Facultatea de Filosofie și Studii Europene din cadrul Universității din București, urmată de masterat in Comunicare Managerială și Managementul Resurselor Umane din cadrul Facultății de Comunicare și Relatii Publice a Școlii Naționale de Știinte Politice și Administrative din București.

În prezent ocupă poziția de Manager Resurse Umane Performanță, Recunoaștere și Recompensare în cadrul companiei KMG International (Rompetrol Group) și împreună cu echipa sa contribuie zi de zi prin activitățile lor la starea de bine a angajaților și la recunoașterea reușitelor profesionale ale acestora.

Lavinia este absolventă a Facultății de Științe, specializarea Psihologie, din cadrul Universității “Lucian Blaga” din Sibiu și deține o diplomă de master în Managementul Resurselor Umane.

Cu o experiență de aproximativ 15 ani în domeniul resurselor umane, din care 3 la nivel international, Lavinia a fost implicată în proiecte de dezvoltare organizațională, relații de muncă, compensații și beneficii, managementul schimbării, atragerea și managementul talentelor, retenția și implicarea angajaților în domenii precum automotive, inginerie, agricultură și, în prezent, FMCG, ca parte a echipei Philip Morris.

Consideră ca lucrul care a influențat cel mai mult traiectoria sa profesională este faptul că și-a început activitatea de resurse umane într-o companie automotive cu procese și practici foarte mature, în care rolul strategic al resurselor umane era recunoscut, asumat și total integrat în business. Astfel, a avut ocazia să fie parte sau să coordoneze proiecte în afara zonei funcționale si să se poziționeze ca partener strategic de business.

Procesul de transformare al Philip Morris,  transformare a produsului, dar și transformare organizațională, a convins-o pe Lavinia să se alature acestei echipei la sfârșitului anului 2016. Este, de departe, proiectul cu cel mai mare grad de ambiguitate, în care activează cu “motoarele turate la maximum” atât în rolul de generalist resurse umane, cât și în cel de leader al procesului de transformare. 

Irina este absolventă a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universității “Al. I. Cuza” din Iași, cu masterat în Psihoterapie și Intervenție Psihosocială.

Primii ani dupa terminarea facultății au fost destinați studiului și formării în psihoterapie, pentru ca, mai apoi, dupa o experiență în sistemul educațional american, să revină în țară și să-și înceapă cariera în resurse umane.

Traseul ei profesional a trecut prin toate ariile provocatoare ale HR-ului: rol activ în schimbarea culturii organizaționale și definirea statutului și a funcțiunii de HR într-o companie condusă de un fond de investiții în domeniul materialelor de construcții, apoi coordonator al departamentului de dezvoltare organizațională și ulterior, HR Manager într-o companie japoneză din industria automotive, cu expunere în recrutare și selecție, training, performance management, employees relation și comunicare internă, payrolling & reporting, pentru ca mai apoi să preia provocarea de HR Director în G4S, cea mai mare companie privată de servicii de securitate din lume.

G4S are peste 600 000 angajați în întreaga lume și 7000 angajați în România la nivel național, activând local în 2 divizii de business: security și cash. 

Irina promovează interacțiunea dintre oameni, crede cu tărie în puterea unui zâmbet și pune pasiune în tot ceea ce face.

Cu joburi în top și middle management în ultimii 15 ani în Michelin și ISS, Dana Ciucă și-a construit o carieră solidă în HR dupa ce a debutat inițial în domeniul financiar. Business executive cu vastă înțelegere a businessului în care activează, Dana a fost implicată la nivel de regiune (Europa) în diverse proiecte cu impact asupra organizației, în procese de change management, organisational design, organisational restructuring, business transformation, people development.

Cel mai complex proiect la care a participat alături de o echipa de consultanți Accenture a fost un proces de redesign organizațional în ISS Franța, organizație cu peste 40000 angajați la momentul respectiv.

Dana coordonează în prezent echipele de HR ale ISS România și Grecia, implementând politica grupului, în contextul dinamicii actuale din piețele locale.

Focusată pe dezvoltarea multi-dimensională, absolventă EMBA _Kennesaw State (2015), Open University_UK și Academia de Studii Economice, Dana își dezvoltă în pararel și competențe de coaching, NLP.`

Proiectul de suflet ramâne înființarea și coordonarea fundației ISS Social Responsibility, fundație dedicată exclusiv sprijinirii cazurilor medicale ale angajaților proprii, context în care Dana își reamintește cu drag motto-ul personal: “Let go of who you think you are supposed to be and embrace who you are!”. (Brene Brown)

Din 2013, Iulia face parte din echipa Bookster – prima bibliotecă pentru companii din România (și din lume). În semnătura ei a fost scris pe rând Happy Reader, Content Manager și apoi Account Manager. Rolul său, la fel ca al tuturor membrilor echipei, este ca cei 38 000 de abonați să aibă o experiență extraordinară la Bookster.

Aventurile sale profesionale mai includ cei 4 ani în care a fost avocat de business și consilier în proprietate industrială, dar și un blog despre cărți.

 

 

 

 

Cu o experienţă de peste 10 ani ȋn HR şi studii de psihologie organizaţională, psihoterapie şi coaching, Corina Ghiaţău a dezvoltat şi implementat procese şi programe de dezvoltare organizaţională precum Talent Management, Wellbeing, Engagement şi Employee Experience, atȃt ȋn Romȃnia, cȃt şi ȋn Polonia şi ȋn Franţa, pentru zona Europa.

 

 

 

 

 

 

 

Andreea este absolventă a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației din cadrul Universității “Al. I. Cuza” din Iași, și deține o diplomă de master în Psihologie Organizațională.

Cu o experiență de peste 18 ani în domeniul resurselor umane, Andreea a activat in industrii diverse precum retail, pharma, banking, FMCG și consultanță financiară.

În prezent ocupă poziția de Head of Human Resources în cadrul Mazars România.

De-a lungul timpului a fost implicată în proiecte de recrutare, managementul performanței și employer branding, trainings si dezvoltare organizațională, compensații & beneficii.

Este pasionată de proiectele de dezvoltare și transformare organizațională care au impact în performanța financiară a companiei. De aici și preocuparea ei pentru HR reporting and business metrics, prin care măsoară impactul intervențiilor HR în business.

 

Violeta este absolventa a facultatii de Litere Lucian Blaga din Sibiu, specializarea romana-franceza si lucreaza in domeniul resurselor umane de aproape 14 ani. Este certificata SPHR.

S-a pregatit din punct de vedere educational pentru a fi dascal, insa dupa absolvirea facultatii, a avut sansa sa fie angajata a companiei franceze SOMAREST, companie a grupului LVMH,  din Sibiu, unde a lucrat timp de 3 ani cateva luni ca traducator, iar apoi ca Specialist HR.  Practic, meseria a ales-o si nu invers.  

In anul 2007, a continuat parcursul professional in cadrul companiei germane DRAEXLMAIER, unde a fost HR Manager al fabricii din Codlea, Brasov.  

Din anul 2011 conduce departamentul de resurse umane al firmei Hutchinson, companie franceza, parte a grupului petrolier Total. Gestioneaza procesele de recrutare si retentie, training si dezvoltare, administrare personal, salarizare, compensare si beneficii etc.  Incepand cu anul 2016, face parte si din echipa de Dezvoltare Proiecte Internationale a grupului Hutchinson.

Lucreaza in acest domeniu, in primul rand, pentru ca ii plac oamenii, apoi pentru ca ii place sa se implice in proiecte durabile si de impact. Hutchinson i-a oferit ocazia de a se dezvolta profesional si personal si uneori glumeste  «serios», spunand ca este «copilul sau cel mare».

Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul reurselor umane, Mihaela Drugă ocupă în prezent poziția de Membru al Directorului în cadrul companiei de asigurări Signal Iduna România. Mihaela a fost implicată de-a lungul timpului în proiecte de dezvoltare organizaţională, managementul schimbării, managementul performanţei, programe de retenție și talent management.

Cu o perspectivă și înțelegere ample atât asupra business-ului cât și a managementului resursei umane, Mihaela coordonează atât arii de backoffice, cât şi de frontoffice și contribuie la stabilirea şi indeplinirea cu succes a standardelor de performanță în serviciile livrate de Signal Iduna. Ca parte a managementului executiv al companiei, Mihaela reusește să promoveze dezvoltarea abilităților angajaților în acord cu obiectivele profesionale și cu cele de business. Astfel, angajații tin pasul cu dezvoltarea companiei și dinamica pieței, unde schimbările au loc într-un ritm accelerat.

Olga s-a alăturat echipei Stefanini în anul 2017.

Din noua poziție, Olga va coordona strategia departamentelor de HR din toate țările din regiunea EMEA în care Stefanini este prezentă, va fi responsabilă de implementarea proiectelor de HR și va coordona întreg procesul de recrutare. În birourile Stefanini din regiunea EMEA lucrează în prezent 2700+ angajați. Totodată, Olga Botușan devine, prin noua poziție, membru al echpei de Executive Leadership în cadrul regiunii EMEA.

”Poziția de HR Director pentru o regiune atât de importantă pentru Stefanini cum este EMEA e o mare responsabilitate pentru mine, dar și o ocazie de a-mi valorifica experiența acumulată, la un alt nivel, cel regional”, spune Olga Botușan. ”Există diferențe în piețele pe care le voi coordona, diferențe de cultură, de abordare, de nivel de pregătire și voi încerca să le integrez pe toate, dar și să le aduc la un numitor comun – propria noastră cultură Stefanini.”

Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul resurselor umane, Olga Botușan a lucrat în companii de IT/ Telecom, Consultanță sau Business Process Outsourcing (BPO). Mai mult decât atât, ea a ocupat poziții de management în ultimii 10 ani, în mai multe companii multinaționale, cum ar fi HP și Accenture.

Olga Botușan a terminat Facultatea de Psihologie din cadrul Universității București și a urmat un masterat în domeniul managementului resurselor umane în aceeași instituție universitară.

Cu o experienta de 20 de ani in resurse umane, Carmen si-a inceput cariera in resurse umane intr-o companie multinationala de proiectare si inginerie – Washington Group.

De 14 ani lucreaza in Industria automotive, in cadrul companiei ADIENT AUTOMOTIVE – former- Johnson Controls ca Director de resurse umane  Sucursala Ploiesti, si a inceput activitatea intr-o fabrica “green field” unde a construit si implementat toate procesele de Resurse Umane.

In prezent, fabrica din Ploiesti are peste 1800 de angajati si numarul acestora va creste pana la 2100 de angajati, datorita proiectelor noi care au fost atribuite anul acesta fabricii.

Experienta lui Carmen este completata de diverse programe de instruire in domeniul resurselor umane.

Ca Director Resurse Umane, Carmen a fost dedicata conceptului Diversity & Inclusion – fiind nominalizata Diversity Champion pe fabricile din Romania.

In 2007 – a implementat, in cadrul companiei, proiectul Diversity Commitment Poster si a organizat Diversity Regional Roundtable pentru Europa cu subiecte legate de worklife balance si GenY.

ADIENT AUTOMOTIVE este o companie multinationala cu peste 230 de fabrici in toata lumea si peste 75.000 de angajati, In Romania ADIENT are 8 fabrici : in judetul Timis, Arges si Prahova si un numar de 5500 de angajati.

Carmen a absolvit Universitatea ‘Dunarea de Jos” din Galati – Facultatea de Mecanica si este Inginer.

Motto-ul ei este: “Omul este ca un diamant, cu cat il slefuiesti mai mult cu atat straluceste mai frumos!”

Mirona Gherman s-a alăturat echipei Colliers International în 2015 ca Analist în cadrul departamentului de birouri. În acest rol, Mirona a dezvoltat metode de monitorizare a proiectelor, s-a ocupat de comunicarea internă și externă, a pregătit prezentări inovatoare și a asigurat actualizarea procesului de analiză a pieței. Începând de anul trecut, Mirona a preluat funcția de Analist Workplace Solutions. Principalele sale activități implică ajutarea organizațiilor să își regândească modul în care lucrează și să dezvolte noi concepte de lucru și de birou care au impact asupra obiectivelor organizaționale, productivității, implicării și sănătății angajaților. Acest lucru se realizează prin echilibrarea obiectivelor și cerințelor corporative pe termen lung și prin adaptarea acestora la cerințele locale specifice.

 

 

 

 

 

Ariadna are peste 15 ani experiență în domeniul resurselor umane, atât în consultanță cât și în companii inovatoare din domeniile inginerie și IT. 

Și-a început cariera profesională ca Asistent Universitar pe disciplina Managementul Resurselor Umane. A lucrat mai apoi în consultanță timp de 8 ani, fiind Consultant HR Senior și Manager Recrutare în cadrul companiei de consultanță în recrutare de personal BrainSpotting. Ulterior schimbă domeniul și intră în industria IT unde pentru o perioadă de 4 ani ocupă succesiv diferite poziții în cadrul IBM România, ultima fiind HR Business Partner pentru IBM Software Development Lab, Global Marketing Center și încă 2 centre de dezvoltare și servicii.

Provocarea actuală în ABB Group este transformarea organizațională, proces complex și de anvergura care presupune schimbarea filozofiei de business a companiei precum și modul de organizare a funcțiunilor de suport. 

Ariadna, atât în calitate de Executive Member cat și prin rolul de HR joacă un rol cheie de facilitator în acest parcurs de schimbare și de optimizare a eficienței capitalului uman. 

Este absolventă a Masterului în Dreptul muncii din cadrul Universității București și a facultăților de Management și Economie Generală, specializarea Economie și Dreptul Afacerilor, în cadrul Academiei de Studii Economice din București.

 

 

Marian Hanganu este absolvent al facultății de Management din cadrul ASE București.

De-a lungul carierei sale a fost director de marketing și de vânzări în companii ca Siveco România, TotalSoft, Teamnet International. Ca antreprenor a fost implicat în companii de training și consultanță, dezvoltare software și recrutare în domeniul IT.

 

 

 

 

 

 

 

Ioana Haranguș contribuie la îmbunătățirea destinelor oameniilor din companii de mai bine de 10 ani, pentru un destin mai bun al organizațiilor. Din 2007 până în 2012, a coordonat proiectele de cultură organizațională în cadrul companiei Vodafone, iar în urmă cu mai bine de 5 ani a lăsat multinaționala pentru un business 100% românesc, care avea să îi aducă în fiecare zi provocări frumoase.

Astăzi este HR Director în cadrul Vincon, unul dintre top 3 producători de vin din România și se implică zilnic în stabilirea strategiei de resurse umane, planificarea nevoilor de recrutare și selecție din cadrul companiei, dezvoltarea și motivarea tuturor angajaților. Cea mai mare provocare în echipa Vincon a fost componenta de dezvoltare organizațională, care a implicat un proces amplu sș benefic de trecere de la structura piramidală la o structură de tip “flat organization”. Succesul dezvoltării organizaționale este resimțit de mai bine de 3 ani, compania înregistrând în această perioadă creșteri constante de două cifre ale veniturilor.

“Enable people and organization to be the best they can be” este gândul cu care se trezește în fiecare dimineață și o motivează să pornească la drum. Se bucură atunci când vede că acțiunile gândite și planificate sunt puse în practică și reușesc să facă oamenii fericiți.

 

Deținând peste 10 ani de experiență în domeniul resurse umane, Laura a lucrat în companii de IT/Telecom, Consultanță și FMCG, în cadrul cărora a dezvoltat și implementat cu succes proiecte de anvergură legate de talent management, work-life balance, CSR, comunicare. Laura s-a alăturat companiei Avitech Co în 2008 și coordonează procesele de recrutare și retenție, training și dezvoltare, beneficii și compensații.

Laura Predoi privește lucrurile din două perspective: cea economică, prin finalizarea studiilor în cadrul ASE București și cea psihologică, umană, prin finalizarea studiilor în cadrul Facultății de Psihologie. Și-a completat dezvoltarea competențelor de resurse umane și management prin programe de studii aprofundate de masterat în cadrul Universității Politehnica București și în domeniul Calității în cadrul ASE București.

Laura este un manager cu o înțelegere practică a nevoilor de business, dar și o fină observatoare a potențialului uman și a nevoilor angajaților. Ambele aspecte sunt profund interconectate cu pasiunea pe care o are pentru domeniul în care lucrează, precum și cu principiul de a livra calitate în toate proiectele în care se implică.

Leonard RIZOIU, absolvent de Inginerie Economica, si cu diferite programe de master si aprofundare a studiilor atat in Romania cat si la universitati de prestigiu din strainatate.

Specializat in selectie si recrutare si comunicare organizationala, traininguri in international account management, executive coaching si social media recruitment.

O experienta de 15 ani in domeniul resurselor umane, cu expertiza in selectie si recrutare, atat in companii din Romania cat si la nivel international; coordinator de echipe de recrutori atat in agentii de recrutare cat si in cadrul companiilor, trainer acreditat in module specific departamentelor de resurse umane.

De 2 ani antreprenor, livreaza proiecte se recrutare dar si de consultanta in resurse umane in domenii ca : automotive & manufacturing, sales & marketing; BPO & Share Service Centers; retail & FMCG; finance & banking.

Claudia este specialist senior în resurse umane, cu o experiență mixtă de practician și consultant HR, dobândită în cei 16 ani de experiență.

Domeniile cheie de specializare cuprind: Managementul Talentelor, Managementul Performanței, L&D, Transformarea funcției de HR și dezvoltare organizațională.

Viitorul muncii este unul din domeniile de maxim interes pentru Claudia, fiind implicată în proiectele KPMG din sfera “Future of work”, oferind asistență clienților în proiecte de transformare și de gestionare a provocărilor secolului 21.

 

 

Raluca are o experiență de peste 12 ani în KPMG, inițial în zona de consultanță fiscală și ulterior, în ultimii ani, ca HR Business Partner.

Implicarea ei ca HR Business Partner a apărut din dorința de a ajuta organizația să dezvolte o declarație de valoare pentru angajați (employee value proposition), precum și o cultură organizațională puternică, care să asigure succesul în contextul unei piețe a muncii în continuă schimbare

 

 

 

 

Irina s-a alăturat echipei KPMG în anul 2006, în departamentul de Audit Servicii Financiare. Schimbarea către un rol de HR Business Partner a venit în mod natural, având în vedere preocuparea ei continuă pentru coaching si programele de dezvoltare personală și profesională, dar si oportunitatea de aduce valoare adaugată în HR, după experiența de “client intern” într-un departament operațional.

Irina este consultant autorizat pe metodologia Five-lands Journey si face parte din echipa KPMG ce se concentrează pe dezvoltarea unei culturi organizaționale agile și pregătite pentru provocările secolului 21.

 

 

 

 

Oana conduce practica de consultanţă în Resurse Umane din România şi Bulgaria. Are peste 12 ani de experienţă în consultanţă în Resurse Umane şi Dezvoltare Organizaţională în ţările din Europa Centrală şi de Est şi CSI. Oana are experienţă în definirea strategiei de resurse umane, evaluarea eficacităţii şi proceselor funcţiunii de Resurse Umane, diagnosticarea şi dezvoltarea structurii organizaționale, precum și managementul schimbării, pentru diferite companii din sectoarele financiar-bancar, retail şi distribuţie, utilităţi, precum şi organizaţii din sectorul public.

Oana este absolventă a Facultăţii de Drept şi a Facultăţii de Administraţie Publică din cadrul Universităţii Babeş Bolyai. De asemenea, Oana deţine acreditare World@Work şi acreditare pentru utilizarea metodologiei Saratoga – analiza şi comparaţia indicatorilor eficienţei capitalului uman.