Speakeri Sales & Marketing Conference, editia a II-a

 ryanair

 

pablo

Doctor in Marketing (PhD), MBA si MBA International (Helsinki School of Economics). 

Pablo a deținut funcții de conducere în vânzări și marketing la mai multe companii multinationale de-a lungul ultimilor 10 de ani. El a realizat proiecte pentru universitati de top din întreaga lume și companii precum BMW, Audi, Vodafone, Repsol, HSBC, etc.

In calitate de speaker internațional, Pablo a tinut conferințe în mai mult de 50 de tari de pe 5 continente. In prezent, el este CEO si fondator al unei firme internaționale de consultanță in marketing, ajutând companiile din întreaga lume să crească vânzările și să devină mai globale.

 

LAmy

Frédéric Lamy, în vârstă de 45 de ani, este de 3 ani CEO si administrator al Leroy Merlin România. El a absolvit ESSEC si Wharton Business School. Si-a început cariera în 1994 ca auditor financiar la Arthur Andersen, timp de 3 ani. Ulterior, s-a alăturat grupului IT Compaq, timp de 2 ani, in calitate de controlor financiar pentru divizia Consumer PC. In anul 1999, el a creat si lansat Dyson Brand, în Franța, ca director financiar, iar în 2001 a initiat un proces de Leverage Management Buy Out (LMBO) in cadrul unei companii franceze specializata pe produse electrocasnice mici, companie pe care a vândut-o unui grup german în 2004. Ulterior, s-a alăturat grupului international britanic, Kesa, în calitate de Director Comercial.

În 2009, Frédéric s-a alăturat Leroy Merlin Group. După o perioada de pregatire operațională ca manager de magazin și manager de produs, el a fost numit director general al Leroy Merlin în Turcia timp de 3 ani. A devenit CEO al Leroy Merlin România în anul 2014 și a transformat în totalitate compania datorită achiziționarii retailerului austriac Baumax. Leroy Merlin România este acum o companie de bricolaj de vânzare cu amănuntul de 15 magazine și 2000 de oameni, realizând mai mult de 1 miliard lei cifra de afaceri.

Frédéric Lamy este de asemenea Consilier in Comertul Francez (CCEF) și Președinte al Fundatiei Școlii Franceze Bucuresti din aprilie 2015.

 

bogdan ifrim

 

sanofi

 

Cu o experiență de peste 15 de ani în industria pharma, Răzvan conduce, în present, divizia de marketing a francizei de medicamente cardio-vasculare pe regiunea CEE (15 țări) în cadrul Sanofi, unul dintre liderii mondiali în domeniul sănătății și liderul pieței farmaceutice din România.

A terminat Biologia în cadrul Universității „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca și are un M.B.A. Westfallische Hochschule Gelsenkirchen, certificat Academia de Studii Economice București.

În cadrul proiectelor gestionate de el, s-a ocupat de bugetare, business development, coaching, analiză și planificare de piață, management de proiect, marketing si vânzări, supervizare, poziționare și planificare strategică. Implicat în lansarea de produse pe piață din Romania și Europa Centrala și de Răsărit, a contribuit la obținerea poziției de cel mai vândut medicament de pe piața farma din România, a medicamentului Humira.

Răzvan este adeptul unei gândiri strategice și a flexibilității în adaptarea strategiilor în funcție de schimbarea mediului de piață. 

 

cristina avram

In prezent, Cristina Avram gestioneaza activitatea de marketing pentru intregul portofoliu de branduri Fabryo: savana, APLA, INNENWEISS si ROST.

Cristina coordoneaza campaniile de pozitionare si comunicarea de brand, strategia de marketing pentru lansarea de noi branduri si extensii de brand, mixul de comunicare de marketing si design-ul de ambalaj. Toate actiunile au scopul de a valorifica brandurile in relatie cu consumatorii si de a sustine dezvoltarea companiei.

Inainte de Fabryo, Cristina Avram si-a consolidat experienta lucrand ca Senior Brand Manager si Brand Manager in companii din industria berii si FMCG.

cezar garbea

Şi-a început cariera în marketing în 2007, în cadrul producătorului de lactate Friesland Foods (în prezent FrieslandCampina), unde a activat timp de un an. În perioada 2008-2010 a ocupat poziţia de junior brand manager în cadrul Procter & Gamble, iar apoi mai puţin de un an a fost brand executive al mărcilor Dunhill şi Vogue în cadrul producătorului de ţigări British American Tobacco.Ulterior, a fost timp de doi ani brand manager al produselor Garnier din portofoliul L’Oreal.

La începutul lui 2013, Cezar a fost numit de Brown-Forman în poziţia de brand manager al Jack Daniel’s, cel mai vândut brand de whisky de pe piaţa locală.

In prezent, el ocupa functia de Marketing Manager South Europe in cadrul Brown-Forman, una dintre cele mai mari companii americane cu un portofoliu larg de bauturi spirtoase și vinuri, precum Jack Daniels, Chambord, Finlandia, Herradura, Southern Comfort, Woodford Reserve si multe altele.

Cezar continua să-si construiască cariera într-un mediu provocator, consolidandu-si cunoștințele și abilitățile, dovedind expertiza in a fi un adevărat factor de creștere pentru societate și nu în ultimul rand, bucurandu-se de fiecare zi la job.

 

adesgo

 

razvan diaconu

 

 gigi

Gigi Andrieș a intrat în lumea organizațiilor care învață pe cea mai firească dintre căi: învățând pentru a-și putea face mai bine meseria.

În 1994 – când acumulase deja, ca inginer electronist și șef al unei echipe, o experiență practică în management – Gigi a intrat în contact, prin programele-pionier în epocă ale Open University Business School, cu teorii și instrumente noi pentru practicienii români.

Ceea ce a descoperit învățând pentru sine a vrut să împărtășească: așa a devenit, în 1995, tutor pentru primele generații de antreprenori și manageri ai României post-comuniste.

Ca licențiat Open University Business School (UK), a devenit trainer pentru de management competitiv, management performant, management al resurselor umane.

Din 2005, Gigi devine Director al Departamentului de Training și Consultanță al CODECS, după ce se ocupase, începând cu 1998, cu dezvoltarea și coordonarea filialei Moldova. Își completează experiența practică de manager prin competențe de coach (Alain Cardon, MCC), practician NLP, trainer certificat pentru metodele 360 Solutions și Morgen Buying Facilitation (Morgen Facilitations Inc.). Din 2010, Gigi este și Fellow ITOL.

În 2009, Gigi intră în antreprenoriat, fondând – alături de un grup de traineri și consultanți cu care împărtășește valori și experiențe comune – Evolutiv Consultants Network, o companie pe care, ca director general, o și conduce. Cele peste 8.000 de ore petrecute în fața unor săli de manageri de toate nivelurile din întreaga țară înseamnă pentru Gigi bucuria de a fi contribuit la transformarea și maturizarea unor organizații, la performanțe în business care s-au tradus, pentru cei alături de care a lucrat, în satisfacții profesionale, dezvoltare personală, prosperitate. I-au întărit convingerea că oamenii vor să învețe, să-și testeze limitele, să joace în echipe câștigătoare – și că menirea lui e să le fie alături. Și l-au mai învățat, în același timp, că timpul petrecut alături de soție și de cei doi copii, acasă sau în vacanțe, sunt un inepuizabil rezervor de energie, echilibru și motivație în viața profesională.

gheorghe

A venit în zona managementului de proiect, care-l preocupă de peste 20 ani, din lumea tehnicienilor: în primii ani după ce și-a dat licența la Facultatea de Automatică a Universității Politehnice București, Gogu a lucrat ca inginer de sistem la Combinatul Petrochimic Borzești, pentru ca mai apoi să conducă departamentul IT&C al Carom Onești, unde a gestionat încă din anii ‘90 o rețea de 350 computere cu peste 500 de utilizatori.

Experiența practică în management a început să și-o completeze cu instrumente teoretice acum 20 de ani, făcând primul curs de inițiere în management în 1992, urmat de traininguri în Olanda și o diplomă în management de proiect Open University Great Britain.

Gogu are o experiență de 15 ani în trainingul managementului de proiect; susține un set complet de programe pe toate componentele managementului de proiect, de la formarea echipei de proiect până la managementul riscului, de la managementul timpului până la cel al banilor. Contribuțiile sale au un caracter practic nemijlocit, fie din postura de autor de cursuri, articole și lucrări de specialitate, fie ca trainer (peste  6.000 de cursanți), consultant și coach, fie ca speaker la evenimentele de management de proiect ori prin acțiuni de voluntariat și prin activități în cadrul asociațiilor profesionale. Gogu este certificat internațional ca Project Management Professional – PMP® al Institute PMI (SUA) și este membru al Project Management Institute PMI (Romania Chapter) și membru fondator International Institute for Business Analisys (Romania Chapter).