Speakeri Sales&Marketing Conference Cluj-Napoca

Pablo a deținut funcții de conducere în vânzări și marketing la mai multe companii multinaționale de-a lungul ultimilor 10 de ani. Acesta a realizat proiecte pentru universități de top din întreaga lume și companii precum BMW, Audi, Vodafone, Repsol, HSBC, etc.

În calitate de speaker internațional, Pablo a ținut conferințe în mai mult de 50 de țări de pe 5 continente. În prezent, este CEO și fondator al unei firme internaționale de consultanță în marketing, ajutând companiile din întreaga lume să crească vânzările și să devină globale.

 

Eduard este Manager de Vânzări și Marketing în cadrul Makita România începând cu anul 2012. El are o experiență cumulată de peste 16 ani, dintre care 13 ani în poziții de middle și top management. Faptul că a lucrat de-a lungul anilor atât pentru retaileri internaționali, cât și pentru producători/firme de distribuție, i-a permis să înțeleagă perfect situația din ambele perspective – cumpărător/vânzător, reușind astfel să gestioneze optim situații complexe și maximizând rezultatele. 

De asemenea, faptul că a lucrat în medii foarte diferite – japonez, austriac, german, românesc – l-a facut să înțeleagă culturi diferite și i-a dat posibilitatea să abordeze procesul decizional din perspective noi, neașteptate.

 

 

 

 

Cu o experiență de peste 15 de ani în industria pharma, Răzvan conduce, în prezent, divizia de marketing a francizei de medicamente cardio-vasculare pe regiunea CEE (15 țări) în cadrul Sanofi, unul dintre liderii mondiali în domeniul sănătății și liderul pieței farmaceutice din România. 

A terminat Biologia în cadrul Universității „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca și are un M.B.A. Westfallische Hochschule Gelsenkirchen, certificat Academia de Studii Economice București.

În cadrul proiectelor gestionate de el, s-a ocupat de bugetare, business development, coaching, analiză și planificare de piață, management de proiect, marketing si vânzări, supervizare, poziționare și planificare strategică. Implicat în lansarea de produse pe piață din Romania și Europa Centrala și de Răsărit, a contribuit la obținerea poziției de cel mai vândut medicament de pe piața pfarma din România, a medicamentului Humira.

Răzvan este adeptul unei gândiri strategice și a flexibilității în adaptarea strategiilor în funcție de schimbarea mediului de piață.

Vlad are o experiență comercială de peste 12 ani, dezvoltată cu precădere în cadrul companiilor internaționale.
De 7 ani a ocupat poziții de management comercial în România dar și în afara țării. În perioada 2012-2015 a ocupat poziția de director comercial pentru Europa de Sud Est în cadrul L’Oreal, divizia de lux, având în subordine 11 țări.
De 2 ani a acceptat o noua provocare și a revenit pe tărâm românesc, preluând conducerea departamentului comercial al diviziei de mass market al L’Oreal Romania.

Vlad Popa este un director comercial din era nouă și consideră că omul de vânzări modern trebuie să fie un “business developer”capabil să raționeze din perspective multiple și înzestrat cu un puternic spirit antrepenorial.
Este convins că cel mai mare « asset » al unei companii sunt OAMENII și orice investiție în această resursă are cu siguranță un ROI pozitiv.


În prezent, Cristina Avram gestionează activitatea de marketing pentru întregul portofoliu de branduri Fabryo: Savana, APLA, INNENWEISS și ROST.

Cristina coordonează campaniile de poziționare și comunicarea de brand, strategia de marketing pentru lansarea de noi branduri și extensii de brand, mixul de comunicare de marketing și design-ul de ambalaj. Toate acțiunile au scopul de a valorifica brandurile în relație cu consumatorii și de a susține dezvoltarea companiei.

Înainte de Fabryo, Cristina Avram și-a consolidat experiența lucrând ca Senior Brand Manager și Brand Manager în companii din industria berii și FMCG.

 

 

Mihai Oniga și-a început cariera ca antreprenor, dezvoltând două afaceri, una în zona de comerț exterior și una care a activat în domeniul IT, dezvoltare de aplicații informatice personalizate.

În 2001 și-a început activitatea in domeniul financiar-bancar, fiind implicat în dezvoltarea produselor, marketing, precum și finanțarea segmentului de Întreprinderi Mici și Mijlocii din România. Astfel, în peste 16 ani de activiate a finanțat mii de companii, de diverse dimensiuni, activând în domenii foarte variate, inclusiv multe legate de industria auto.

A fost membru în cadrul Comisiei de Fonduri Europene din cadrul Asociației Române a Băncilor, precum și membru în comisia de lucru pentru Fonduri Europene în Agricultură din cadrul Ministerului Agriculturii.

În 2017 s-a alăturat echipei Business Lease România, unul dintre jucătorii importanți din piața de leasing operațional din România și leaderul pe zona de management de flote auto, prin deschiderea în luna mai a sucursalei de la Cluj-Napoca.

Motto-ul lui este: “condițiile se schimbă, rezultatele nu ar trebui să o facă”. Piața și economia din România, dar nu numai, se schimbă cu o viteză foarte mare. Organizațiile și mai ales oamenii trebuie să reușească să se adapteze fără a afecta rezultatul final și obiectivele.

În prezent, Alexandru Chiriță coordonează operațiunile diviziei de Scule Electrice din cadrul companiei germane Robert Bosch, lider mondial în domeniul tehnicii și inovației. Sfera sa de responsabilități include activitățile de Sales, Marketing, Business Development precum și Customer Support. Anterior, acesta a ocupat poziția de Marketing Manager în cadrul  Pirelli Tyres Romania dar a activat și ca Senior Brand Manager în cadrul diviziei de Scule Electrice – Robert Bosch.


Cezar Gumeni a absolvit Universitatea Tehnică “Gheorghe Asachi” din Iași. Ulterior, Cezar a dobândit cunoștințe și abilități manageriale în cadrul Open University Business School (UK), instrumente de management strategic la Critical Path Strategies (Boerne Texas, USA) și abilități de bază în coaching la MetaSysteme Coaching(France).

De mai bine de 15 ani, Cezar a ocupat poziții de top în companii multinaționale precum Sensient Technologies Corporation Milwaukee – Wisconsin, Zeelandia Group BV, acoperind România și țările est europene. Profilul său antreprenorial este în prezent întregit de experiența pe care a acumulat-o dezvoltând brandul local Cake Expert.     

Cezar a susținut un număr semnificativ de cursuri de vânzare consultativă, tele sales, negociere comercială și management pentru companii naționale (Azomures, Macromex, Electroalfa, TVR Iasi, Transgor Logistics, Chimagri Distributie, Thinslices Development, Bakery Ingredients) și multinaționale (Arcelor Mittal, Bunge, Lesaffre, VBH)   

Voluntariatul este una dintre modalitățile de a contribui în societate, jucând un rol activ în calitățile sale de: Președinte CA al Fundației Comunitare din Iași, membru al Consiliului Consultativ al AIESEC Iași și membru al Rotary Club Iași, Curtea Domnească.

Cezar are 50 de ani, este căsătorit cu Nicoleta Gumeni și are un fiu de 14 ani, pe nume Luca.   

Gheorghe (Gogu) Ștefănescu este  trainer și consultant cu o experiență de peste 15 ani în dezvoltarea organizațională. Este licențiat al Facultății Automatica- I.P.București și este certificat internațional ca Project Management Professional – PMP – la Project Management Institute, SUA.

A lucrat în servicii IT&C și industria petrochimică.

Contribuțiile sale au un caracter practic nemijlocit, fie din postura de autor de cursuri, articole și lucrări de specialitate, fie din postura de trainer (peste 8000 de cursanți) și consultant, fie ca voluntar în organizațiile profesionale. 

Este pasionat de provocările pe care le implică proiectele  fiind coordonatorul programului „Evolutiv Project Management”, program care oferă un set complet de instrumente   pe toate componentele managementului de proiect.    

Gogu este un susținător al simulărilor de business pe care le  consideră abordări extrem de eficace în demersurile de dezvoltare organizațională și personală.