Speakeri SHIFT Change Management, ediția a II-a

stuart

 

Stuart se descrie drept ,,Human Engineer”, fiind recent menționat la Festivalul Creativ de la Cannes printre cei mai importanți 100 Influenceri Creativi din lume. Este Director al programului de Executive Education din cadrul Berlin School of Creative Leadership.

Principalul său obiectiv este să sa se asigure că inovația și cele mai recente concepte din afacerile de mare performanță sunt integrate în programele de dezvoltare creativă ale Școlii din Berlin.

De-a lungul carierei sale, Stuart a urmărit să atingă excelența, încă de când s-a pregătit pentru a deveni profesor. A studiat Artele Creative la universitate și, de peste 25 de ani, activează în liga întâi în domeniul dezvoltării oamenilor la nivel internațional. Stuart a fost pionier în introducerea ,,învățării experențiale” în anii 1990.

Abilitățile sale speciale se centrează pe gestionarea emoțiilor de grup la nivelul corporațiilor. Are o gamă vastă de clienți și a lucrat cu un spectru larg de companii din top Fortune 500, generând perspective unice cu privire la provocările întâmpinate de liderii creativi de astăzi. S-a concentrat, în special, pe Human Change Management sau Change Leadership, cum preferă să îl numească.

A conceput sisteme de referință și abordări Human Change Leadership pentru câteva companii globale, printre care: General Motors, VW Gedas, T-Systems, Bosch, Bayer și SAP, jucând un rol esențial în crearea Telekom Navigator, care a primit Certificarea Universității Cranfield
University, pe lângă conceperea și conducerea intervențiilor consultative vizând schimbarea, în întreaga lume, din Iran, până în SUA și China. Principalul său interes este felul în care Change Leadership-ul determină valoarea inovatoare.

În ultimii 2 ani a lucrat mult în Brazilia, Orientul Mijlociu și Orientul Îndepărtat, concepând și livrând intervenții de tip leadership creativ pentru o serie de companii din diverse sectoare. Activitățile lui Stuart au fost promovate la BBC, ITV și televiziunea germană, iar articolele sale au fost publicate în revistele europene de afaceri. Metodologiile sale sunt certificate de Universitatea Cranfield, fiind un mentor extrem de căutat de către directorii de top din domeniu.

 

basav

 

Basav, fost manager al departamentului de Transformare și Change Management din cadrul Schlumberger, este un business leader cu experiență internațională, cu o gamă largă de competențe în management, change management, finanțe și corporate strategy. A lucrat pentru companii “blue chip”, precum Schlumberger, Unilever și PricewaterhouseCoopers, într-un timp cumulat de nu mai puțin de 29 de ani.

După ce a trăit și a lucrat în Europa și Asia, în țări diverse, precum Marea Britanie, Franța, Olanda, Rusia, România, Malaezia și India, Basav a dezvoltat o înțelegere profundă a diversității culturale și a sensibilității politice în organizațiile cu adevărat globale.

Basav este, în prezent, în curs de obținere a certificării sale pentru a-și exercita rolul de Executive Coach, pentru a-și completa acreditările de leadership. În prezent, locuiește în București împreună cu familia sa și, în timpul liber, se bucură de discuții pe teme politice sau istorice alături de prietenii săi.

 

 

Gilles Antoine este Country General Manager al L’Oreal Romania din 2012. Lucreaza in cadrul grupului L’Oreal de 23 de ani. Gilles Antoine a acumulat o vasta experienta internationala; a coordonat oameni si a condus business-uri in sase tari pe trei continente, imbunatatindu-si capacitatile manageriale si de leadership cu fiecare misiune. Gilles Antoine s-a confruntat cu provocarile unui mediu de afaceri extrem de complex in Venezuela; a dezvoltat divizia de produse de larg consum in tari de dimensiuni medii ca Peru, Columbia sau America Centrala, dar si pe piete mai mature, cum ar fi Mexic sau Brazilia; a coordonat de asemenea Divizia de Produse de Larg Consum pentru intreaga America Latina, din Brazilia.

 

MARTINE DRAULLETTE

 

Martine Draullette este expert contabil autorizat (Certified Public Accountant) și a absolvit un MBA în Audit Financiar și Contabil de la ESSEC Business School din Franța.

Martine Draullette și-a început cariera la PriceWaterhouse în 1984, în Franța și Marea Britanie, unde a avut contact cu sectorul farmaceutic din poziția de manager senior responsabil pentru subsidiarele Roche și BMS din Franța.

Cariera lui Martine Draullette în cadrul Grupului Roche a început în 1996, când a fost numită Head of Accounting, Reporting and Manufacturing Controlling. Subsidiara Roche din Franța este a doua din Europa, cu vânzări anuale de peste 1,3 mld euro.

Începând cu octombrie 2003, a fost numită Finance Director al Roche Franța. În această perioadă, responsabilitățile sale au cuprins activitățile de finanțe, taxe, achiziții, cercetare de piață și eficacitatea echipelor de vânzări precum și un rol de coordonare și supervizare a activităților IT ale subsidiarei. În această poziție, Martine Draullette a fost și membra a Pharma Medicines Finance Leadership Team, împreună cu directorii financiari regionali.

Martine Draullette este General Manager al Roche România începând cu iunie 2015.

Martine Draullette este căsătorită și are doi copii. Îi plac drumețiile și activitățile în aer liber, lectura și timpul petrecut cu familia.

 

kathrin

 

Kathrin Köster este profesor în cadrul programului de Leadership și Management Internațional al Universității Heilbronn din Germania și fondator Köster + Partner. A fost un agent al schimbării încă din perioada adolescenței. În căutarea răspunsurilor despre sensul vieții, a călătorit în China și Japonia pentru a studia alte culturi, filosofii și a cunoaște alte limbi străine. Mereu a fost determinată să schimbe perspective și să capete experință din provocări noi și nefamiliare.

Kathrin are experiență de lucru în Asia, America de Nord și în diferite părți ale Europei. Fiind una dintre puținele femei de origine străină, aceasta a avut un rol de conducere în cadrul Sony Corporation. S-a angajat într-un rol de conducere a schimbării la Sony Ericsson. A fost o provocare dificilă să unească două companii din culturi naționale cu totul diferite și culturi corporative distincte. În calitate de vicepreședinte în cadrul departamentului de Cercetare și Educație al Universității Heilbronn, Kathrin determină schimbarea prin înființarea unei noi entități juridice pentru educația continuă.

În 2004, Kathrin și-a înființat propria organizație Köster + Partner pe baza conceptului de Responsabilitate Socială Individuală ISR. Köster + Partner ajută liderii și organizațiile să ia în considerare dezvoltarea durabilă. Accentul este pus pe echilibru și rezistență ca o bază solidă pentru agilitate și inovație – cu motto-ul de a aduce mai multă fericire la locul de muncă.

 

anca banita

 

Anca Baniță este unul dintre inițiatorii și manager de comunicare la “Let`s Do It, Romania!”, cea mai mare mișcare socială din România, care a mobilizat peste 1 400 000 de români pentru a face curațenie în toată țara, într-o singură zi, în cele 5 ediții de până acum.

Lucrează de 10 ani în comunicare, cu experiență atât în zona corporate, cât și în agenții mari de PR din țara.

Anca este trainer certificat și susține cursuri în domenii ca Branding Personal și plantează semințe de schimbare socială prin programul “Be a Doer!”, ce are la bază povestea “Let`s Do It, Romania!”.

Un căutător constant de inspirație, Anca scrie despre evoluție personală pe blogul său ancabanita.com.

 

 

corneliu caramizaru

 

Cu o experiență de peste 20 de ani în zona comercială, în FMCG, Cornel Cărămizaru este din anul 2016 primul român din istoria prezenței FrieslandCampina în România care conduce operațiunile companiei olandeze la nivel local.

Cornel Cărămizaru s-a alăturat companiei in anul 2011, în poziția de Director de Vânzări și Trade Marketing al FrieslandCampina, anterior deținând roluri comerciale în cadrul Pepsico.  

El deține un MBA în Marketing și este specializat în managementul strategic și de conducere al afacerilor.

 

diana grigoras

 

Diana Grigoraș este un leader tânăr și entuziast, cu 10 ani de experiență în Business Transformation și coaching. A acumulat experiența diverselor activități în managementul schimbării, leadership, coaching și loializare în medii de business inspiraționale din cadrul Emerson, Hewlett Packard, UPC si Orange.

A absolvit Universitatea Romano-Americană, unde a studiat Finanțe și Relații Internaționale. De asemenea, deține certificarea Business Coach – NLP Practitioner.

 

simona petrica

 

Simona a absolvit Facultatea Politehnică din București, fiind specializată în Robotică la Automatică și Calculatoare și are un master în Managementul Proiectelor. Deși formarea sa de bază este tehnică, Simona este o persoană cu o inteligență emoțională nativă, care a reușit să îmbine cu succes aptitudinile tehnice cu cele umane, activând cu succes în cel mai inovator domeniu al momentului.

Cu peste 10 ani de experiență în domenii precum E-commerce și Telecom, Simona Petrica, Head of Change Management, coordonează în prezent activitatea de Project Management și Quality Assurance pentru Fashion Days și eMAG Fashion. De peste 5 ani in cadrul Fashion Days, Simona a contribuit la toate proiectele majore și programele de dezvoltare ale companiei, reușind să îmbine cu succes și entuziasm toate coordonatele de calitate, cantitate și timp. Din actuala poziție, Simona coordonează echipe extinse și cross-functionale, al căror focus principal este dezvoltarea și modelarea businessului pentru a răspunde nevoilor unei piețe mereu în schimbare.