Speakeri SMART Marketing 2015

Andreea Mihai

Andreea Mihai, Director de marketing , Carrefour Romania

Andreea Mihai este absolventa a Facultatii de Administratie Economica si Sociala la Universitatea Bordeaux Montesquieu IV, Bordeaux – Franta (1996), licentiata in Gestiunea Afacerilor SELS – ASE, Bucuresti, Romania (1998 – Lucrarea de diploma in marketing – lansarea de noi produse pe piata) si absolventa a Executive MBA INDE Bucuresti si CNAM Paris (2005).

 Din septembrie 2000 este Directorul de marketing Carrefour Romania, iar in perioada 1996 – 2000 a  fost, pe rand, Brand manager Niran Co. si Director comercial si marketing Niran Co. – pentru marcile Ghivenchy, Nina Ricci, Bourjois, Versace, Dolce&Gabbana, Escada, Gres.

 Andreea este pasionata de muzica clasica, literatura de specialitate si calatorii.

 

Elena_Dobre_2015

Elena Dobre  – Digital Marketing Strategist

Elena Dobre este strategist in marketing online si trainer certificat al Institutului de Marketing din Bucuresti. Cu o experienta de peste 5 ani alaturi de clienti internationali si mari companii din Romania, Elena s-a perfectionat in strategii PPC, Analytics si website usability. A gestionat unele dintre cele mai mari bugete de marketing online din Romania, pentru clienti precum eMag, Flanco, Autovit, Mercador, Oriflame. Experienta dobandita ca strategist AdWords in departamentul de vanzari al multinationalei americane Google o recomanda ca speaker la evenimente de top din domeniul marketingului online.

 

ela

Elisabeta Moraru, Industry Manager, Google

Elisabeta are peste 13 ani de experienta in vanzari si marketing, dezvoltare business si training. Ea este de 3 ani Industry Manager la Google, in prealabil ocupand pozitii de conducere in Xerox si Microsoft. Ela detine un Doctorat in sociologie si Masterat la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti.

 

tudor galos

Tudor Galoş, Consumer Marketing Manager, Microsoft România

Cu 12 ani experienţă în poziţii de marketing locale şi regionale în cadrul companiei Microsoft şi peste 800 prezentări la activ Tudor Galoş este un speaker pasionat, un evanghelist pentru tehnologiile disruptive, dar şi pentru abordări inedite de marketing precum “Agile Marketing”.  A pornit ca Desktop Product Manager pe România şi Bulgaria fiind responsabil de lansări precum Windows XP Service Pack 2 şi Office 2003, apoi a coordonat activităţile de marketing pentru Windows în cadrul regiunii Europa de Sud – Est. În 2006, în cadrul echipei Microsoft România a coordonat lansările Windows Vista, Office 2007, Windows 7 precum şi cea a Internet Explorer 8, 9 şi 10. Tudor este şi cel care, alături de o echipa de oameni pasionaţi, a pornit în 2008 activităţile de Social Media ale Microsoft România. În prezent coordonează activităţile de Consumer Marketing în cadrul Microsoft România.

 

Mihaela Muresan

 Mihaela Mureșan, Deputy Marketing Manager, IKEA South-East Europe

Mihaela are 15 ani de experiență în marketing și comunicare, a lucrat în media (Radio Contact, Publimedia) și retail (LG Electronics, Media Galaxy/Altex, IKEA) și a lansat branduri noi pe piața autohtonă (Media Galaxy și IKEA), dar și peste hotare (IKEA în Croația). Face parte din echipa IKEA care a lansat Serviciul IKEA Comenzi online în România în iulie 2014.
Mihaela crede în puterea unui brand consistent, în integrare și sinergii, în importanța strategiilor de marketing și comunicare pentru un business solid, pentru care înțelegerea profundă a pieței și consumatorilor este esențială. Crede că brandurile contează mai mult decât discounturile și poveștile mai mult decât prețurile. Crede în oameni și în puterea lor de a schimba lucrurile și consideră schimbarea și viteza noile constante ale lumii în care trăim.

 

Calin Clej_PepsiCo (1) bun

Călin Clej, Marketing Director, Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, PepsiCo

Călin face parte din echipa PepsiCo din anul 2007, când s-a alăturat companiei în calitate de CSD Marketing Manager România.

În 2014, el a preluat poziţia de Marketing Director, Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise, din care coordonează, la nivel regional (12 pieţe), agenda de Brand şi Trade Marketing  pentru băuturile din portofoliul companiei, între care: Pepsi, 7UP, Mirinda, Mountain Dew, Rockstar Energy Drink, Prigat, Lipton, Gatorade.

 

cecilia tanasoiu

Cecilia Tănăsoiu, Managing Director, Prometheus – The Group

Cecilia este pasionată de ad tech și analytics și conduce agenția Prometheus, care face parte din The Group.
De mai bine de 10 ani de când lucrează în digital, a gândit și implementat mii de campanii pentru nenumărate branduri, devenind un veritabil profesionist în domeniu.
Lansarea primei agenții din România specializate în programmatic media și marketing analytics – Prometheus – se datorează în mare parte tenacității și determinării sale.

 

MAGDALINA CONSTANTIN BUN

Constantin Măgdălina, Knowledge Management, Market Enablement , EY România

Constantin este responsabil cu funcția de Knowledge Management in cadrul EY România. In cei trei ani de activitate la EY a iniţiat şi derulat peste 20 de studii ce analizeaza aspecte legate de mediul de afaceri din România: de la previziunile economice de creştere ale firmelor, la experienta de cumparare in era consumatorilor digitali, social media si mediul de afaceri romanesc, la utilizarea dispozitivelor mobile non-computer. Constantin a absolvit facultatea de Istorie și Știinte Politice din cadrul Universitatii Bucuresti şi are un Master in Marketing şi Comunicare la Academia de Studii Economice Bucuresti. Are o experienta profesionala de 7 ani, timp în care a lucrat atât in tara cat şi in strainatate. Este autor a numeroase articole cu teme legate de inovaţie, transformarea digitala, IT&C, şi este invitat ca speaker la numeroase evenimente şi conferinte de business.

 

Aura Cadiş

 Aura Cadiş, Senior Project Manager, Horváth & Partners Management Consulting

Aura Cadiş este Senior Manager la Horváth & Partners Romania cu o experienta locala si internationala de peste 14 ani in managementul si implementarea performantei vanzarilor si controlling, managementul proiectelor si managementul schimbarii, reorganizare si optimizarea proceselor de business la nivel strategic si operational.  Ea a absolvit programul de MBA al Open University Business School (UK) si Programul de leadership in Business & Industry al Institutului Lee Iacocca, USA. Anterior a lucrat pentru Robert Bosch GmbH (Germania, Franta). In 2007 s-a alaturat echipei de consultanti in management Horváth & Partners unde a dobandit o experienta vasta in industria financiara, retail, oil & energy, bunuri de consum si bunuri industriale, logistica, auto.

 

Felix Tataru

 Felix Tătaru, Președinte, GMP Group, Senior Vice President, IAA

Felix Tătaru este Preşedintele GMP Group, cel mai premiat grup de comunicare independent de pe piaţa locală şi Senior Vice President la IAA Global. 

În prezent este Senior Vice President al International Advertising Association, asociaţia profesioniștilor în marketing și comunicare ce include peste 4.000 de membri la nivel global. Ca o consecință a alegerii sale în poziţia de Senior Vice President, Felix Tătaru va deveni Președinte al organizației mondiale în 2016.

Felix Tătaru are experiență în marketing politic fiind implicat în calitate de consultant în aproximativ 20 de campanii electorale.

 

Raluca_Pauna 

Raluca Pauna, Advertising&Brand Manager, Blue Air

Raluca lucrezeaza in cadrul companiei Blue Air de la infiintarea acesteia (2004). In primii 2 ani a fost responsabila de coordonarea departamentului Relatii Clienti, ulterior fiind transferata la departamentul de Marketing, functie ocupata pana in prezent.

 

teo migdalovici

Teo Migdalovici, Ambasador Cannes Lions

În calitate de Ambasador Cannes Lions Ambassador în România, Teo Migdalovici este una dintre cele mai influente persoane, motivând, instruind și reformând domeniul creativ de-a lungul ultimului deceniu. Promovează în mod susținut talentele locale, motivând industria creativă românească să concureze și, în ultimă instanță, să dobândească premii importante în cadrul tuturor festivalurilor relevante din întreaga lume. Ca recunoaștere a contribuțiilor sale, organizatorii festivalului i-au acordat locul al 2-lea la categoria Cel mai Pasionat Ambasador Cannes, în 2013.
Teo consideră că creativitatea este principala șansă salvatoare a României contemporane, reflectând această perspectivă în toate proiectele sale internaționale și îndeplinind o muncă demnă de un veritabil diplomat pentru reputația României în străinătate.