Speakeri SMART Marketing 2017

Marcin Molin a fost recent numit Director General al Diviziei de Sănătate din cadrul Philips, Europa de Sud-Est și a fost relocat recent din Praga în București, unde a deținut funcția de Director de Marketing pentru Europa Centrală.

Are peste 14 ani de experiență în domeniul marketingului și brand managementului, având roluri de conducere în Europa Centrală și de Est, atât în cadrul companiei Philips, cât și al altor companii importante. Are o vastă experiență în dezvoltarea de campanii de marketing inovatoare și impresionante și lucrează cu pasiune pentru construirea echipelor de înaltă performanță. Principalele sale domenii de interes real time & 121 marketing-ul.

S-a născut în Polonia, unde a urmat cursuri academice în marketing și publicitate. Este căsătorit și are trei copii.

 

 

 

Doctor în Marketing (PhD), MBA și MBA International (Helsinki School of Economics). 

Pablo a deținut funcții de conducere în vânzări și marketing la mai multe companii multinaționale de-a lungul ultimilor 10 de ani. Acesta a realizat proiecte pentru universități de top din întreaga lume și companii precum BMW, Audi, Vodafone, Repsol, HSBC, etc.

În calitate de speaker internațional, Pablo a ținut conferințe în mai mult de 50 de țări de pe 5 continente. În prezent, este CEO și fondator al unei firme internaționale de consultanță în marketing, ajutând companiile din întreaga lume să crească vânzările și să devină globale.

 

 

 

 

 

Liviu Marica este Marketing Manager ASUS Romania din anul 2015. ASUS este unul dintre primii trei producători de notebook-uri la nivel mondial, dar și compania care fabrică cele mai bune plăci de bază din lume.

Liviu are o experienţă de peste 15 ani în marketing şi publicitate. A coordonat numeroase campanii de PR şi a implementat în fiecare an strategii noi de marketing.

Crede în neuromarketing şi content marketing dar aplică cu succes şi mix-uri de marketing care includ mijloace clasice de comunicare.

Este căsatorit şi are un băiat de 9 ani pe nume David.

 

 

De-a lungul celor 8 ani de experiență în marketing, Enida a contribuit la dezvoltarea unor branduri premium din FMCG și din industria dermatocosmeticelor.

Pasionată de inovațiile care schimbă în bine viața oamenilor, Enida s-a alaturat L’Oreal România în urmă cu 5 ani, în echipa de marketing a brandului Vichy.

Trei ani mai tarziu, Enida a preluat coordonarea echipei Vichy România & Bulgaria, iar astăzi, Vichy continuă să dețină poziția de lider al categoriei în România și în Bulgaria.

 

 

 

Ramona Bratu (Ra) coordoneaza echipa de marketing si events a celui mai popular radio din Romania, radio care de altfel ocupa prima pozitie in preferintele bucurestenilor, de la lansarea sa in anul 2008. 

Ramona face parte din echipa de management si organizare a unora dintre cele mai importante evenimente din industria muzicala romaneasca, initiate sub umbrela Radio ZU. De asemenea, si campaniile out of the box, creative, dar mai ales realizate peste noapte, fac parte din daily business-ul ei.„În ziua de azi, totul este pe fast forward, însă importanța vitezei cu care trebuie făcute lucrurile nu trebuie să depășească importanța lucrului bine făcut”, spune Ramona.

Cei 12 ani dedicati marketingului, comunicarii si evenimentelor i-au oferit ocazia dobandirii unui background potrivit sa faca fata oricarei situatii. “Important este doar sa vrei sa gasesti solutii”, spune ea.

 Se considera o norocoasa pentru ca mereu a facut parte din echipe care au ajutat-o sa creasca profesional.

Este pasionata de design, arta, bineinteles asezonate cu muzica.

Angelica Barbu comunică pentru Grupul CEZ în România ca Manager Brand Marketing & Communication din 2013, având o experienţă de peste 10 ani în comunicare, preponderent în sectorul energetic. Printre proiectele recente ale Grupului coordonate de ea se numară campania de brand “Energia vine de la oameni”, campania de marketing şi CSR “Biblioteca de energie” şi campania de awareness “Energie în mişcare”.

 

 

 

 

 

Şi-a început cariera în marketing în 2007, în cadrul producătorului de lactate Friesland Foods (în prezent FrieslandCampina), unde a activat timp de un an. În perioada 2008-2010 a ocupat poziţia de junior brand manager în cadrul Procter & Gamble, iar apoi mai puţin de un an a fost brand executive al mărcilor Dunhill şi Vogue în cadrul producătorului de ţigări British American Tobacco. 

Ulterior, a fost timp de doi ani brand manager al produselor Garnier din portofoliul L’Oreal.
La începutul lui 2013, Cezar a fost numit de Brown-Forman în poziţia de brand manager al Jack Daniel’s, cel mai vândut brand de whisky de pe piaţa locală. 

În prezent, el ocupa funcția de Marketing Manager South Europe în cadrul Brown-Forman, una dintre cele mai mari companii americane cu un portofoliu larg de băuturi spirtoase și vinuri, precum Jack Daniels, Chambord, Finlandia, Herradura, Southern Comfort, Woodford Reserve și multe altele.
Cezar continuă să-și construiască cariera într-un mediu provocator, consolidandu-si cunoștințele și abilitățile, dovedind expertiză în a fi un adevărat factor de creștere pentru societate și nu în ultimul rand, bucurându-se de fiecare zi la job.

În 2014, Ciprian a fondat Republica BIO, retailer online de produse certificate ecologic. După ce a facut din Republica BIO unul dintre cele mai respectate branduri pe piața românească, Ciprian își conduce acum echipa către piețele internaționale, piețe mult mai dezvoltate din punct de vedere al consumului. Rolul său la Republica BIO: ”să construiesc un business sustenabil și etic pentru următorii 100 de ani.’’

Ciprian Stancu și-a început cariera în PRO TV, în anul 2000. A fost numit în 2010 CME Head Sales for New Media & MediaPro. În perioada 2011-2013, a coordonat managementul de vânzări din cele 6 țări ale CME din funcția de Head of CME Sales. El se recomandă simplu: “Am fost mulți ani negociator”.

 

Pasionat de sport, Nicu face parte, de 9 ani, din echipa celui mai mare retailer sportiv din România.

Prezent în echipa Decathlon încă de la deschiderea primului magazin, a trecut prin toate etapele, iar de 2 ani gestionează echipa de comunicare și marketing a companiei. În paralel, este Brand Manager în România pentru mărcile Kalenji și Newfeel, care fac parte din grupul Decathlon.

Pasionat de marketing și dornic de inovație, Nicu și-a propus să apropie brandul Decathlon de clienți și să transforme retailerul francez într-o figură prietenoasă și de încredere.