Speakeri Supply Chain & Logistics Forum 2017

Jordi Torrent ocupă în prezent funcția de director de Strategie în cadrul Portului Barcelona. În această poziție, a dezvoltat Planul strategic al Portului III, care a adaptat strategia și obiectivele portului la cele mai recente tendințe comerciale și logistice globale și regionale. Este implicat în mod special în sectorul intermodal și a conceput și implementat inițiative în acest domeniu, cum ar fi dezvoltarea proiectelor PPP ale terminalelor interioare și ale serviciilor feroviare din Spania și Franța. De peste 10 ani este implicat în sectoare ce aparțin de port, logistică și feroviar.

Jordi Torrent are o experiență anterioară în domeniul ajutorului umanitar și al cooperării internaționale. În acest domeniu, a lucrat în Balcani și în Orientul Mijlociu în timpul și după conflictele armate. Deține o diplomă de licență la Universitatea Autonomă din Barcelona și o diplomă de masterat în afaceri internaționale în cadrul Universității din Barcelona.

 

 

 

ISIK BICER, Dept. of Technology & Operations Management, Rotterdam School of Management, Erasmus University, Erasmus University Rotterdam – Assistant Professor of Supply Chain Management

Din ianuarie 2017, Dr. Bicer este asistent profesor în managementul lanțului de aprovizionare în cadrul Rotterdam School of Management. Înainte de a se alătura RSM, a lucrat ca cercetător la Institutul Federal de Tehnologie (EPFL) din Lausanne, Elveția.

A obținut doctoratul în Managementul Operațiunilor în cadrul Universității din Lausanne, Elveția. A colaborat cu companii și organizații guvernamentale, cum ar fi GSK, Nissan și Departamentul de Comerț al SUA. De asemenea, are o experiență de 4 ani și jumătate în sectoarele financiar și farmaceutic.

 

 

 

 

Paul are o experiență de peste 12 ani în logistică, dezvoltând de-a lungul carierei proiecte inovatoare pentru conturi cheie precum Orange, Bunge, Deichamann sau Carrefour.

Cele doua principii importante care îi ghidează cariera lui Paul sunt reprezentate de evoluția profesională continuă a membrilor echipei pe care o conduce, dar și permanenta dezvoltare a relației profesionale cu clienții pe care de cele mai multe ori îi consideră parteneri, prieteni, competitori și chiar membri ai familiei.

De aproximativ 3 ani de zile Paul este trainer al cursurilor de specializare în Managementul Depozitării, iar de la jumatatea anului 2017 face parte din Consiliul Director ARILOG, promovând bunele practici și schimbul de informații profesionale în rândul membrilor breslei de logisticieni la nivel local și European.

 

De 10 ani în piața de logistică Food – temperatură controlată

  • SCM Orkla Foods Romania (Ardealu, Tomi, Unirea, Linco, etc.)
  • Logistics Director KFC & Pizza Hut Romania
  • Logistics Clients Manager Macromex
  • Secretar ArolaFrig – Asociatia Operatorilor logistici și depozitarilor de produse temperatură controlată din România

 

 

 

 

  • Născut în Brașov acum 54 de ani.
  • Lucrez la Selgros din 2001 de la intrarea pe piața din România
  • Din 2001 până în 2002 Șef Departament food în magazinul Brașov
  • Din 2002 până în 2014 Director Relații cu Clienții
  • Din 2014 mă ocup de noul proiect privind distribuția în calitate de Director Distribuție
  • Sudii – inginer electro – Universitatea Transilvania Brașov, economist – Universitatea George Baritiu Brasov, Master – Management și Comunicare în Afaceri – SNSPA, studii postuniversitare – Managementul Resurselor Umane – Universitatea Transilvania Brașov, doctorat inginerie industrială – Universitatea Politehnică București.

 

 

 

Începând din luna septembrie 2016, Laurențiu Duică ocupă funcția de Associate Director Industrial Agency în cadrul companiei de consultanță imobiliară Colliers International, fiind responsabil cu dezvoltarea strategiei de creștere a departamentului.  Laurențiu are o experiență de peste 13 ani în piața de industrial, perioadă în care a lucrat atât pe partea operațională, cât și pe partea de vânzări.

În perioada 2015-2016, Laurențiu a ocupat poziția de Head of Leasing and Development în cadrul fondului de investiții P3, care a intrat în România în anul 2015, prin achiziția parcului industrial Europolis Park, aceasta fiind cea mai mare tranzacție încheiată vreodată pe piața locală de industrial. Anterior, Laurențiu a lucrat timp de șapte ani în compania FM Logistic, unul din cei mai mari provideri logistici din Europa și România, avansând până la funcția de Commercial Manager.

Sorin Spiridon, CMC are o experiență profesională de peste 25 de ani în management, managementul vânzărilor și achizițiilor, analiza de business, precum și în consultanța de management. Înainte să lucreze în domeniul consultanței de management în cadrul companiei de consultanță Ensight Management Consulting, a ocupat funcția de Președinte de Vânzari în cadrul grupului RTC, grup care avea în componență 25 de companii. De asemenea a inființat și condus din poziția de Manager de Raportare și Analiză pentru același grup de firme. Deține două brevete de autor înregistrate la ORDA pentru Matrice Distribuție Articole-Clienți și Creșterea Vânzării și Marjei Procentuale în 4 Pași și a dezvoltat și implementat o metodologie inovativă de Diagnoză Internă, cu ajutorul căreia companiile pot obține creșteri de vânzări și marja și/sau reducere de costuri.

 

 

Roxana s-a născut acum 29 de ani la Galați. Este căsătorită și are o fetiță de 1 an. 

În Galați a urmat cursurile Școlii Generale Nr.1 din comuna Independența unde a dezvoltat o pasiune pentru matematică, chimie și istorie, grație unor profesori minunați pe care încă îi consideră primii săi mentori. Pasiunea pentru chimie a continuat și pe parcursul liceului chiar dacă a ales secția de matematică – informatică a Colegiului Național „Vasile Alecsandri”.
Studiile le-a continuat la București, unde a urmat cursurile Facultății de Management, în cadrul Academiei de Studii Economice și apoi cursurile Facultății de Relații Economice Internaționale, în cadrul unui program de master în Business Communication, pe care l-a absolvit în anul 2016.

În anul 2010 s-a alăturat echipei thyssenkrupp Materials Romania, în departamentul de Vânzări al filialei București. Aici a descoperit pasiunea pentru comunicare și negociere. Din martie 2013 ocupă poziția de Director al Filialei București, coordonând atât echipele de vânzări cât și echipa operațională a depozitului din București. În cadrul activității sale, a colaborat strâns cu departamentul de Achiziții și Logistică pentru gestionarea stocului și a gamelor de produse comercializate, s-a implicat activ în negocieri de proiecte și generează idei de dezvoltare pentru companie.