Speakeri The Best of FMCG, ediția a II-a

 

În calitate de Ambasador Cannes Lions Ambassador în România, TEO MIGDALOVICI este una dintre cele mai influente figuri, motivând, instruind și reformând domeniul creativ de-a lungul ultimului deceniu. Ca recunoaștere a contribuțiilor sale, organizatorii festivalului i-au acordat argint la categoria Cel mai Pasionat Ambasador Cannes, în 2013.

“Creativitatea este una dintre elementele identitare ale României contemporane”, si aceasta perspectiva se reflectă în toate proiectele sale internaționale. Ea îndeplinește, astfel, munca unui veritabil diplomat pentru reputația României în străinătate. Cel mai recent proiect, #LadiesFirst, e o convingătoare confirmare.

Deoarece crede în potențialul creativ al României, Teo Migdalovici a lansat in urma cu 12 ani The Alternative School, un program MBA premiat la nivel internațional, ai cărui studenți și absolvenți continuă să obțină rezultate remarcabile (aur, argint, distincții de merit sau Grand Prix-uri).

Brand Leadership Award, Global Super Achiever Award, Private Diplomacy Award, European Excellence Award și Stevie Award sunt doar câteva dintre distincțiile acordate cărților, proiectelor sale de cercetare sau educaționale. Datorită modului in care interpretează informațiile accesate la festivaluri de creativitate unde merge de peste 18 ani, ea este constant invitată să participe, în calitate de keynote speaker, la evenimente business exclusive, centrate pe marketing, comunicare, branding și inteligența emoțională.

Atunci când nu se implică în arta subtilă a promovării domeniului creativ românesc în străinătate, Teo este terapeut de business, coach și strateg de branding personal la MEALCHEMY.COM, o platformă complexă, care conferă expresivitate imaginii publice a antreprenorilor remarcabili, profesorilor de business internațional, membrilor juriilor festivalurilor de primă mână sau creativilor rebeli.

 

 

Tahaab s-a născut în august 1984, iar primul său cuvânt a fost, pe cât de neobișnuit, pe atât de interesant: “Astronaut”. Filmul său preferat este Forrest Gump pentru că a învățat cum să facă dintr-o viață obișnuită una legendară. Anul 2002 a fost cel în care a început să scrie poezie și de atunci continuă să o facă cu aceeași pasiune.

10 ani mai târziu avea să descopere că latura sa artistică, din copilărie, se reflectă în viitoarea carieră. Din 2012 și până în prezent inițiază strategii creative de marketing pentru PC7, în cadrul MENA. Datorită implicării sale, PC7 este desemnată, în 2016, cea mai eficientă agenție din lume în cadrul Global Effie Index după ce, anterior, deținuse patru ani la rând titlul de Agenția anului, cu un record de 71 de premii Effie (cel mai înalt nivel deținut de un strateg).

Tot în 2016, s-a clasat ca lider de strategie numărul 1 mondial la The Big Won Rankings, fiind cel mai premiat strateg al MENA, cu peste 280 de premii în cadrul Dubai Lynx, Cannes Lions, Effies, Warc, D & AD, One Show, Clios, The International ANDYs și New York Festivals.

În timpul liber, tot pe plan profesional, Tahaab ține discuții și training-uri la festivaluri sau universități pe teme de marketing de conținut și planificare strategică. Pe plan personal, Tahaab iubește fotografia, călătorește, scrie poezie și studiază tehnologia.

 

 

Doctor În Marketing (PhD), MBA si MBA International (Helsinki School of Economics).
Pablo a deținut funcții de conducere în vânzări și marketing la mai multe companii multinaționale de-a lungul ultimilor 10 de ani. El a realizat proiecte pentru universități de top din întreaga lume și companii precum BMW, Audi, Vodafone, Repsol, HSBC, etc.

În calitate de speaker internațional, Pablo a tinut conferințe în mai mult de 50 de țări de pe 5 continente.

În prezent, el este CEO și fondator al unei firme internaționale de consultanță în marketing, ajutând companiile din întreaga lume să crească vânzările și să devină mai globale.

 

 

cezar garbea

 

Şi-a început cariera în marketing în 2007, în cadrul producătorului de lactate Friesland Foods (în prezent FrieslandCampina), unde a activat timp de un an. În perioada 2008-2010 a ocupat poziţia de junior brand manager în cadrul Procter & Gamble, iar apoi mai puţin de un an a fost brand executive al mărcilor Dunhill şi Vogue în cadrul producătorului de ţigări British American Tobacco.Ulterior, a fost timp de doi ani brand manager al produselor Garnier din portofoliul L’Oreal.

La începutul lui 2013, Cezar a fost numit de Brown-Forman în poziţia de brand manager al Jack Daniel’s, cel mai vândut brand de whisky de pe piaţa locală.

În prezent, acesta ocupă funcția de Marketing Manager South Europe în cadrul Brown-Forman, una dintre cele mai mari companii americane cu un portofoliu larg de băuturi spirtoase și vinuri, precum Jack Daniels, Chambord, Finlandia, Herradura, Southern Comfort, Woodford Reserve și multe altele.
Cezar continuă să-și construiască cariera într-un mediu provocator, consolidandu-și cunoștințele și abilitățile, dovedind expertiză în a fi un adevărat factor de creștere pentru societate și nu în ultimul rând, bucurandu-se de fiecare zi la job.

 

 

Gina Miu este Category Marketing Manager pentru produsele tartinabile ale Orkla Foods România, contribuind la creșterea unor branduri precum Ardealul și Linco. Are o experință de aproximativ 10 ani, gestionând în mare parte mărci românești din FMCG, ca Dero, Delikat, Napolact, pe lângă branduri globale precum Coccolino.

Zona ei principală de interes este cea de strategie de marketing, identificare surse de creștere și dezvoltare de mixuri de marketing eficiente.

 

ana iorga

 

Ana Iorga este expert în consumer neuroscience iar pasiunea ei este de a aduce știința în domeniul marketingului. Cu o experiență de peste 11 ani ca antreprenor și specialist în comunicare, Ana conduce agenția de publicitate full service Lemon Studio iar în 2012 a fondat laboratorul de cercetare de neuromarketing Buyer Brain. Ana a terminat Facultatea de Medicină și a urmat apoi cursurile MBA-ului Romano-Canadian, de unde a obținut dublă specializare – în Marketing și Finanțe. În prezent este doctorandă în cadrul Facultății de Marketing de la ASE, studiind Consumer Neuroscience.Expertiza ei, provenită din formarea ca medic și experiența dobandită în comunicare, îi permit să aibă o înțelegere profundă a impactului pe care diverse procese cerebrale le au asupra comportamentului consumatorului.Ana este membră a câtorva organizații de marketing și comunicare, printre care TAAN, una din cele mai vechi rețele de agenții de publicitate din lume. Ea este membră în board-ul Neuromarketing Science and Business Association (NMSBA), singura asociație de profil care reunește specialiști din neuromarketing, atât din domentiul academic, cât și din cel de business. Ana este editor al revistei Insights, publicată de NMSBA, predă la Hamburg Media School, în cadrul programului Neuromarketing Managers și este co-editor al cărții Ethics in Neuromarketing.

 

lia vasilescu

 

In functia sa curenta, Lia are in grija marca Love Plus si programul de educatie pentru sanatate ,,Fac ce vreau, dar stiu ce fac”, intr-o piata extrem de interesanta. Lia si-a inceput cariera in Connex si a continuat cu Procter&Gamble in proiecte multifunctionale de Shopper Marketing pentru clienti strategici din Balcani si apoi in echipa marcii Gillette. In parcursul sau profesional a urmat Danone si, din 2009, Population Services International – Love Plus, rol in care se ocupa de proiectele de marketing si trade marketing, de programele de educatie pentru sanatate adresate tinerilor si de dezvoltarea liniilor noi de business. 

Lia crede ca adevarul nu se afla in exclusiv “turnul de fildes” de la birou, ci in interactiunea de calitate cu consumatorul, in experientele date de brand si in dialogul deschis cu toti partenerii comerciali. 

 

adrian climent

 

Adrian Climent este un om de marketing pasionat, cu o experienta de peste 10 ani acumulata in companii multinationale atat in tara cat si in strainatate. Cariera si-a inceput-o in agentie de publicitate, dar a migrat repede la client  specializandu-se in lansarea de produse noi, strategie de portofoliu si comunicare.

 Parcursul sau profesional cuprinde Reckitt Benckiser, apoi Danone, Intersnack si Kandia pentru care a lucrat nenumarate lansari de produse noi dezvoltate de la zero, promotii nationale si campanii de comunicare de succes, pentru branduri cu un target variat.

Este un adept al utilizarii creativitatii si inovatiei in fiecare proiect si la fiecare etapa de executie, dorind intotdeauna sa gaseasca solutii noi, potrivite, cu plus de valoare.

 

 luciana rosca

 

Luciana  Rosca are o experienta de 16 ani in Trade marketing si vanzari in industriile FMCG si Pharma. Actualmente Trade Marketing Manager Sanofi Romania, are ca focus dezvoltarea de  platforme de comunicare, catre cumparatorii din farmacii si dezvoltarea de parteneriate strategice cu clienti externi cheie, aliniate la obiectivele de business. In ultimii ani a reusit sa puna in practica platforme de comunicare innovatoare pentru ocaziile de cumparare ale produselor din categoria de vitamine, hepatoprotectoare, analgezice, creand astfel shopperului noi experiente si perspective de testare si cumpărăre.

 

bombita

 

Alexandra Bombiță s-a calificat la competiția Young Lions Design de la Cannes Lions 2016 după ce a câștigat un concurs național la Școala Alternativă. Licențiată în PR și Publicitate și în trecut copywriter la Leo Burnett București.

Este tânără, spirituală, cu un excepțional simț al umorului și gata să povestească despre determinarea care a condus-o spre experiența participării la prima mare competiție din cadrul Festivalului.

Above 106 este un grup de elita al veteranilor de la The Alternative School for Creative Thinking.

 

mihaela peduraru

 

Mihaela Păduraru ocupă în prezent funcția de Business Development Director la Media Concept Store, agenție locală de publicitate full-service.Unul din proiectele pe care le coordonează în cadrul agenției este “Produsul Anului”, competiție adresată FMCG-urilor și nu numai, sub licența internațională, care, începând cu 2009 este prezent și pe piața locală.Cu o experiență de 18 ani în publicitate, Mihaela a dobândit pe lângă expertiză de new business, și o solidă experiență în OOH, începând cu 1998. A lucrat în trecut la Mindshare Media (Ogilvy Group) și apoi la Media Direction ca director al diviziei de OOH, coordonând în cadrul lor importante conturi internaționale (British American Tobacco, Unilever , Kraft Foods Romania, Bancpost, Pepsi, Wrigley, Dacia-Renault-Nissan).

 

 

mihaela podea

 

“Content creator” cu o experiență de peste 7 ani în media & advertising, Mirela s-a ocupat de-a lungul timpului de reputația brand-urilor Ciuc Premium, Intel, NIVEA, OTP Bank, Philips, Siemens, Tuborg, ș.a. Printre proiectele de portofoliu se numără „Victoria 20.20” – Siemens România, „România Modernă” – Ciuc Premium, “Tuborg Party Manager” – United Romania Breweries Bereprod și “Women with a view” – Intel Corporation.

În prezent este responsabilă de realizarea și coordonarea strategiilor de comunicare pentru brand-uri ale SKIN Media precum BaByliss Paris sau Kuvings.

Absolventă și premiantă a The Alternative School for Creative Thinking în ediția Eurobest Hamburg 2010, crede cu tărie că skill-urile se cultivă, iar cheia succesului este, din perspectiva ei, concentrarea pe soluţie şi nu pe conflict.

 

serafini

 

Catalina Serafini este Marketing Manager la Papillon Laboratoires Cosmetiques, care deține cu mândrie Loncolor, marca de vopsea de păr nr.1 în România. Ea este responsabilă pentru dezvoltarea direcției strategice pentru fiecare sub-brand din portfoliu, pentru crearea programelor de marketing, managementul mărcilor şi pentru definirea strategiei de comunicare.

Principalele puncte tari ale Catalinei sunt creativitatea, determinarea și cunoașterea în profunzime a consumatorului român. Acceptă cu entuziasm orice provocare legată de mărcile pe care le are în management, în special pe acele care țin de lărgirea segmentului de consumatori care cunosc și iubesc brandul Loncolor. Și-a asumat misiunea de a întineri imaginea brandului, de a o face mai modernă, ancorată în realitățile consumatorului actual, fără însă a deteriora valorile centrale și ADN-ul brandului. O primă confirmare a direcției bune în care se îndreaptă brandul este intrarea Loncolor în ediția de 2016 a TOP 100 cele mai puternice branduri românești direct pe poziția 41, pentru prima dată în cei șapte ani de când este realizat acest proiect de revistă Bizz.

Mai mult, în 2016, sub supravegherea Cătălinei, 2 noi produse inovatoare au fost lansate cu succes pe piața de vopsirea părului, Loncolor Expert AOE-TEChTM şi Loncolor Expert Oil Fusion, produse care confirmă noua poziționare Loncolor.

Cu pregătire academică în sociologie, Cătălina își bazează toate deciziile pe cunoașterea aprofundată a consumatorului român, datorată experienței ei îndelungate în cercetarea consumatorilor și in generarea de insight-uri. .
De-a lungul anilor, a moderat mai mult de 500 de focus-grupuri, 400 de interviuri în profunzime și peste 100 de workshop-uri interdepartamentale care s-au finalizat cu conturarea unor direcții acționabile pe categoriile/brandurile investigate. Prin urmare, a câștigat o vastă experiență în ceea ce privește înțelegerea nevoilor consumatorilor și a motivațiilor de consum, poziționarea brandurilor, managementul de brand, dezvoltarea direcțiilor strategice potrivite, modelarea strategiilor de comunicare și publicitate. Clienții săi au fost din cele mai importante categorii din FMCG, oferindu-i posibilitatea de a înțelege în detaliu provocarile fiecarei piețe investigate.

 

daniela sima

 

Activează pe piața românească de FMCG de aproape 20 de ani și a acumulat o experiență vastă în domenii operaționale precum achiziții, vânzari și marketing. A contribuit ca și Category Manager, Food Manager și Director de Marketing la succesul uneia dintre cele mai importante companii din Retailul Modern.

A absolvit Certificatul Profesional și Diploma Profesionala In Management din cadrul CODECS și a finalizat în anul 2012 programul MBA din cadrul Open University Business School.

În calitate de tutor, Daniela a susținut în cadrul companiei CODECS, o perioadă lungă de timp, cursuri de Management Performant și Managementul Resurselor Umane.

Are la activ traininguri pe teme de achiziții, negocieri, comunicare și public speaking. În prezent este Senior Trainer and Consultant Sfera Business.

 

catalin stancu

 

Manager executiv cu peste 15 ani experiență în conducerea echipelor. A dezvoltat și livrat programe de vânzări, negocieri, management strategic, managementul echipei de vânzări, managementul performanței.

Trainer acreditat ANC și NLP Practitionner certificat de International Association for Neuro-Linguistic Programming. Este consultant autorizat PERSOLOG și trainer certificat Points of You. A absolvit Facultatea de Relații Economice Internaționale (ASE – 1998), iar din octombrie 2015 a început studiile Asebuss School of Business – programul Executive Master of Business Administration (EMBA).

În multe situații a trebuit să redeseneze structuri întregi ale departamentelor comerciale, să rescrie procese de vânzări, să reconstruiască sau să dea noi valențe echipelor de vânzări pe care le-a coordonat. În mod cert este un dezvoltator de structuri de echipe de vânzări care livrează în cel mai scurt timp rezultate și fac performanță.