Speakeri The future of marketing, Cluj-Napoca

pabloMKT

Doctor în Marketing (PhD), MBA și MBA International (Helsinki School of Economics).

Pablo a deținut funcții de conducere în vânzări și marketing la mai multe companii multinationale de-a lungul ultimilor 10 de ani. El a realizat proiecte pentru universitati de top din întreaga lume și companii precum BMW, Audi, Vodafone, Repsol, HSBC, etc.

În calitate de speaker internațional, Pablo a ținut conferințe în mai mult de 50 de țări de pe 5 continente. În prezent, el este CEO și fondator al unei firme internaționale de consultanță în marketing, ajutând companiile din întreaga lume să crească vânzările și să devină globale.

Teo MigdaloviciMKT

În calitate de Ambasador Cannes Lions Ambassador în România, TEO MIGDALOVICI este una dintre cele mai influente figuri, motivând, instruind și reformând domeniul creativ de-a lungul ultimului deceniu. Ca recunoaștere a contribuțiilor sale, organizatorii festivalului i-au acordat argint la categoria Cel mai Pasionat Ambasador Cannes, în 2013.

“Creativitatea este una dintre elementele identitare ale României contemporane”, si aceasta perspectiva se reflectă în toate proiectele sale internaționale. Ea îndeplinește, astfel, munca unui veritabil diplomat pentru reputația României în străinătate. Cel mai recent proiect, #LadiesFirst, e o convingătoare confirmare.

Deoarece crede în potențialul creativ al României, Teo Migdalovici a lansat in urma cu 12 ani The Alternative School, un program MBA premiat la nivel internațional, ai cărui studenți și absolvenți continuă să obțină rezultate remarcabile (aur, argint, distincții de merit sau Grand Prix-uri).

Brand Leadership Award, Global Super Achiever Award, Private Diplomacy Award, European Excellence Award și Stevie Award sunt doar câteva dintre distincțiile acordate cărților, proiectelor sale de cercetare sau educaționale. Datorită modului in care interpretează informațiile accesate la festivaluri de creativitate unde merge de peste 18 ani, ea este constant invitată să participe, în calitate de keynote speaker, la evenimente business exclusive, centrate pe marketing, comunicare, branding și inteligența emoțională.

Atunci când nu se implică în arta subtilă a promovării domeniului creativ românesc în străinătate, Teo este terapeut de business, coach și strateg de branding personal la MEALCHEMY.COM, o platformă complexă, care conferă expresivitate imaginii publice a antreprenorilor remarcabili, profesorilor de business internațional, membrilor juriilor festivalurilor de primă mână sau creativilor rebeli.

 

sideri

 

Cu o experienta de aproape 20 de ani  pornita de la inceputurile telecomunicatiilor mobile, cu implicare si expunere pe toate palierele marketingului Aurelian Sideri a dezvoltat strategii si a coordonat implementarea si lansarea acestora. Elementele de referinta sunt produsele si serviciile care au definit trendurile in piata si care cel mai adesea au fost preluate de competitori. Intotdeauna cu un pas inaintea competitorilor a impus dezvoltarea in zone de inovatie si  digitalizare care acum sunt in expansiune.

 

VALENTIN IORDACHE

Cunoscut mai ales ca unul dintre cei mai buni comunicatori din zona instituțiilor publice, Valentin Iordache este și un reputat specialist și consultant, recunoscut internațional, domeniul aviației civile.

Are o experiență de peste 20 de ani în aviație, și, din 1998, ocupă constant poziții de top în managementul Aeroportului Henri Coandă, iar ulterior al Companiei Naționale Aeroporturi București (CNAB). Din 2001 este și purtător de cuvânt al companiei.

Este doctor în inginerie industrială și primul român (și unul dintre primii zece europeni) care au obținut certificarea International Airport Professional acordată de Organizația Aviației Civile Internaționale (ICAO) și Consiliul Internațional al Aeroporturilor. Este membru al mai multor grupuri de lucru din aviația civilă, expert și consultant internațional ICAO pe linie de management și dezvoltare aeroportuară.

Este unul dintre principalii organizatori ai unor evenimente de mare amploare: Summit-ul NATO și Sommet-ul Francofoniei – activități de aeroport – organizate la București, Otopeni Air Show și Bucharest Air Show (2009-2016), dar și finala UEFA Europa League din 2012.

De asemenea, conduce echipa care organizeaza toate evenimentele de promovare a CNAB, inclusiv la forumurile și târgurile internaționale de specialitate.

dumitrascu

În cei zece ani de FMCG, Andrei Dumitrascu a experimentat și s-a bucurat de fiecare moment al drumului său. A facut parte din diferite structuri și departamente, de la Vânzări, Trade Marketing și până la Marketing, a dezvoltat oameni și echipe și a generat rezultate semnificative.

În prezent, Andrei Dumitrascu conduce cu#spiritliber echipa de Marketing Băuturi din cadrul PepsiCo România după ce, anterior, a ocupat poziția de Snacks Marketing Activation Manager în cadrul aceleiași companii.

Absolvent al Academiei de Studii Economice din București, Andrei și-a aprofundat studiile economice prin intermediul unui Master în cadrul Universității Paris XII Val de Marne, absolvit în anul 2009.

 

cristian clita

Cu mai bine de patru ani de experiență în diverse agenții de digital din România, Cristian a ajuns la IKEA România în anul 2012, în funcția de PR Responsible. Începând din anul 2013, timp de doi ani a coordonat și a avut grijă de prezența brand-ului IKEA în țările din Europa de sud-est. În luna martie 2015, Cristian a preluat întreaga activitate digitală atât în România cât și în celelalte țări din regiune (Croația, Serbia și Slovenia) iar din luna septembrie a anului trecut a făcut un nou pas în carieră, ocupând în prezent funcția de Digital marketing manager pentru regiunea Europei de sud-est. Tot timpul pe drumuri, Cristian reușește să rămână conectat la tot ce este nou în digital și social media și să se asigure că brandul IKEA răspunde și în aceste medii nevoilor pe care oamenii le au în viața de zi cu zi.
 
 
gameloft - ticaloiu
 
 

Avand peste 10 ani de experienta in managementul campaniilor de comunicare, atat din perspectiva clientului cat si a agentiei, un background solid in dezvoltarea si implementarea strategiilor de comunicare interna si externa, branding si rebranding, Alex Ticaloiu este in prezent PR Manager al Gameloft Romania.

De-a lungul timpului, a coordonat peste 40 de campanii majore (TV, radio, online, print, outdoor, BTL), a organizat  evenimente de business, a crescut branduri si a oferit consultanta pentru peste 60 de clienti din intreaga lume.

 

 

Mario Gazebro este un tânăr senior art director și ilustrator. S-a întâlnit cu arta urbană pentru întâia oară în primul an de liceu. Mai târziu, a reușit să treacă, cu succes, de la graffiti la caligrafie. În momentul de față se specializează în lettering și tipografie și și-a organizat deja prima expoziție, Literofilie, intitulată adecvat pentru un tip îndrăgostit de literele frumoase. Recent, Mario a câștigat totodată primul său Gold Cannes Award pentru campania ,,Opriți masacrul păsărilor noastre cântătoare!”, în cadrul căreia s-a ocupat de partea de ilustrație. Dacă vreți să vedeți niște chestii mișto, ați face bine să îl căutați pe https://www.instagram.com/mariogazebro/

 

mina ionescu

Nu numai o persoană cu viziune, dar și una pasionată de trenduri, Mina abordează zona de digital din perspectiva diferențelor pe care domeniul le aduce industriei. Indiferent dacă este vorba despre modele de afaceri sau despre agilitate organizațională, ea nu vede digital ca un add-on, ci ca un mod diferit de gândire.

Mina coordonează strategi, creativi și dezvoltatori de mai mult de 2 ani la Geometry Global Bucharest. În prezent, ocupă funcția de Head of Digital Project Management. Portofoliul său cuprinde campanii pentru mai mult de 25 de clienți din industrii variate (FMCG, pharma, auto, sport, telekom, banking). În 2015 a fost probabil cel mai premiat manager digital, cu 4 premii Effie și multe altele de creativitate.

Mina își dedică timpul liber lucrurilor care îi fac plăcere. Când nu își petrece timpul cu cei dragi, se bucură de mici proiecte DYI care îi permit să-și exprime partea creativă. În 2016, și-a creat propriul brand de miere – “Mierăria”.

 

ruxandra drilea

 

Ruxandra Drilea este Copywriter la Publicis România și Young European Creative of the Year la ADC*E. Premiată la Effie, Golden Drum, Cannes, Fibra.
A reprezentat România la ADC Europe în Creative Camp 2014 la München și în 2016 la Nuremberg. A terminat Publicitate la SNSPA, Școala ADC, unde a obținut bursa Grolsch și The Alternative School for Creative Thinking.

 

diana papuc

 

Diana Papuc locuiește în București și este Art Director.

Calatoria ei a început acum aproape 12 ani, când s-a îndrăgostit de publicitate și de puterea acesteia de a spune o poveste. A păstrat totuși un loc special în inima ei pentru branding și ilustrație. Deține premii la festivaluri naționale și internaționale, printre cele mai recente fiind Cannes Lions și Golden Drum.

Mereu înconjurată de colegi sau clienți deveniți între timp prieteni, Diana este o resursă nesfârșită de veselie, glume și povești pline de culoare.