Speakeri Work in Motion

 

marian hanganu

 

Marian Hanganu este absolvent al facultății de Management din cadrul ASE București.

De-a lungul carierei sale a fost director de marketing și de vânzări în companii ca Siveco România, TotalSoft, Teamnet International. Ca antreprenor a fost implicat în companii de training și consultanță, dezvoltare software și recrutare în domeniul IT.

 

 claudia stan

 

 

Claudia are o experiență de peste 15 ani în domeniul resurselor umane atât în zona de consultanță cât și ca practician de resurse umane.

Din anul 2012, Claudia coordonează echipa People and Change din cadrul funcției People Services la KPMG, oferind asistență în resurse umane clienților, în arii precum: Managementul Talentului, Optimizarea funcției de Resurse Umane, Recrutare și Selectie, Managementul Performanței, Dezvoltare organizațională sau Training.

Înainte de a se alătura echipei de consultanță în resurse umane, a avut o serie de roluri de practician în resurse umane la KPMG, cel mai recent fiind cel de HR Business Partner, unde era responsabilă de implementarea strategiei de Resurse Umane la nivelul funcției de Audit din KPMG.

Claudia este expert autorizat în metodologia SHL cu privire la Centrele de Evaluare si testare ocupațională, în metodologia de diagnoza culturală Human Synergistics, este Formator și Manager de Proiect certificat ANC.

Managementul Talentelor și Mobiltatea îi sunt subiecte dragi Claudiei, atât din perspectiva consultantului cât și din experiența personală a unei detașări internaționale în UK.

 

razvan popescu

 

 

Răzvan este un profesionist cu o experienta de peste 10 ani in domeniul Resurselor Umane. El a contus diverse echipe de HR in intreaga Europă.

El și-a început cariera prin construirea echipei de învățare și dezvoltare din Hewlett-Packard, apoi a ocupat la funcția de generalist HR în Vodafone, iar după aceasta, timp de 8 ani, a avut roluri de conducere regionale și globale la British Council.

Acum conduce echipa de HR și Talent Acquisition din Europa de Est în cadrul companiei Louis Berger International și sprijină operațiunile Xoomworks Ltd din Cluj în calitate de executive coach.

Este, de asemenea, un mentor voluntar în cadrul fundației Cherie Blair Mentoring for Women.

Răzvan este un câștigător al Bursei Executive MBA de la COTRUGLI Business School.

 

nadia badia

 

Nadia Badea are o experiență de peste 15 ani în domeniul resurselor umane, parțial completată cu funcțiunea de consilier jurudic și compliance officer.

Din anul 2011, Nadia coordonează departamentul de Resurse Umane din cadrul 3M România oferind direcția strategică, în arii precum: Managementul Strategic al Talentelor, Recrutare și Selectie, Managementul Performanței, Dezvoltare organizațională, Compensatii si Beneficii.

Începând cu anul 2016, Nadia a preluat un important rol regional în calitate de HR Business Partner pentru cel mai mare grup de business 3M – Grupul Industriale și de asememea rolul extins de HR Manager pentru regiunea de Sud Est a Europei având în subordine coordonarea departamentului de resurse umane și adminsitrativ pentru țările din această regiune.

Înainte de a se alătura echipei 3M, Nadia a lucrat în calitate de HR coordinator și ulterior HR manager, pentru alte companii multinaționale de renume (Zublin, Henkel, Air Liquide).

Mobilitatea într-o corporație multinațională este un capitol esențial în ceea ce privește managementul talentelor și definirea unei cariere internaționale de succes.

 

simona scutaru

 

Simona Scutaru este Country HR Director în cadrul Federal-Mogul Motorparts, companie ce activează în domeniul industriei auto.

Din 2014, când Federal-Mogul a venit pe piață din România, construiește împreună cu echipa, strategii de creștere durabilă a business-ului Auto în România, implementând 2 proiecte de Green field în Ploiești (2 fabrici de componente auto) și conducând un centru de servicii globale în București. Crede cu tărie că rolul HR-ului este un rol strategic care nu trebuie să aibă alt obiectiv decât acela de a crește un business competitiv, durabil și cu impact pozitiv în societate. Toate celelalte, Talent management, Selecție și recrutare, Employer branding și Comunicare etc. sunt doar procese și instumente care pot ajuta la atingerea obiectivului de business și nu pot reprezenta ele, în sine, un obiectiv.

Cu o experiență de peste 18 ani în mediul corporate și peste 8 ani în Resurse umane, Simona este absolventă a Facultății Politehnica București, deținând și numerase formari în domeniul Resurselor Umane dar și alte zone de business precum: Management, Sisteme de management al calității, Sănătate securitate în muncă, Lean manufacturing.

Iar atunci când nu face HR în business, se implică în proiecte de educație în școli împreună cu câteva ONG-uri, este Consilier de carieră, și se implică în activități de Parenting.

 

monica stefan

 

Monica Ștefan este un profesionist cu peste zece ani de experiență în domeniul resurselor umane, bucurându-se de experiență în România și internațională în arii precum strategic compensation and benefits, evaluarea performanțelor, mamagementul carierei, operațiuni HR.

În prezent ocupă poziția de Global Mobility Manager, având responsabilitatea de a defini strategia și politicile de remunerații și beneficii aplicabile expatriaților de lungă și de scurtă durată de la nivelul întregii companii, precum și de a superviza implementarea politicilor de către regiuni.

Consideră că mobilitatea globală este un domeniu foarte provocator și dinamic, cu impact tot mai mare asupra performanței organizațiilor.

 

corina mindoiu

 

Corina este Senior Manager in cadrul departamenului de Asistenta fiscala persoane fizice al EY Romania.

Experienta Corinei de peste 10 ani in fiscalitate  acopera zona de consultanta privind impozitul pe venit, asigurari sociale, proceduri de imigrare si planificare fiscala.

Mai mult, Corina este specializata in proiectarea si implementarea structurilor de remunerare a personalului, ocupandu-se si de relatia cu autoritatile fiscale in ceea ce priveste aspecte legate de conformitatea fiscala, contributii sociale si imigrare.

Corina este membru al ‘Camerei Consultantilor fiscali’ din Romania, detine o diploma de licența in ‘Drept’ si ‘Contabilitate si Informatica de Gestiune’ si  o diploma de master in ‘Drept comercial’ la Academia de Studii Economice din  Bucuresti.

 

 

olivier ravon

 

Cetatean francez, m-am mutat in Bucuresti in 2004. Am studiat International Trade in Bordeaux si pe urma Business Administration la Universitatea Greenwich in Londra. In ultimii 20 de ani, am activat in Moving & Relocation si am expertiza completa in Global Mobility (curs GMS– Worldwide ERC®, finalizat in 2016)

M-am alaturat echipei Gosselin acum 3 ani cu scopul de integra si personaliza complet toate fostele birouri Gosselin CEE ca parte a programului companiei de a-si consolida diferitele divizii sub o singura marca : Gosselin Mobility.

Incepand cu 2013, m-am implicat intr-o organizatie de caritate in Romania pentru a ajuta si medita copiii asociatiei Ana si Copiii.