Supply Chain& Logistics Forum 2017

 26 septembrie 2017
Hotel InterContinental, Bucuresti

OVERVIEW

 

Supply Chain Management și Logistică în secolul 21?

Get the right products at the right time to the right people, in an efficient and effective way!

Easier said than done! Într-o lume din ce în ce mai volatilă, lanțurile de aprovizionare trebuie să se poată adapta schimbărilor asupra cărora nu au control – dezastre naturale, instabilitate politică, reglementări și schimbări economice dramatice. Dacă mai adăugăm și tendințe cum ar fi schimbarea rapidă a tehnologiei și mediului digital, creșterea continuă a cererii pentru calitate și diferențiere sau lipsa resurselor, lanțurile de aprovizionare se află sub o presiune enormă de a performa.

Jocul s-a schimbat, la fel și obiectivele. Dar pentru a face față acestui nou val, managerii trebuie să înțeleagă ce este nou, ce este posibil și ce este diferit acum.

Cum? Vom dezbate împreună la “Supply Chain & Logistics Forum. Step forward. Editia a II-a”, ce va avea loc pe 26 septembrie 2017 la Hotel InterContinental din București. Obțineți insights de la companii de top din piață, conectați-vă cu alți profesioniști și bucurați-vă de experiența BusinessMark. Boost up, astfel încât să puteți vedea unde se îndreaptă lucrurile și cum să ajungeți acolo, ce pârghii funcționează cel mai bine astăzi și ce strategii dețin premise cu potențial în urmatorii ani.

 

TARGET

  • Directori operaționali
  • Directori logistică
  • Supply Chain Managers
  • Directori financiari
  • Directori generali
  • Manageri planificare, aprovizionare, depozite
  • Directori import-export
  • Coordonatori distribuție, transport
  • Directori comerciali și vânzari

 

PROGRAM

  • 08:45-09:15    REGISTRATION & WELCOME COFFEE
  • 09:15-11:30    SESIUNEA I
  • 11:30-12:00    BUSINESS NETWORKING COFFEE BREAK
  • 12:00-14:15    SESIUNEA A II-A
  • 14:15-15:00    BUSINESS LUNCH
  • 15:00-17:30    WORKSHOP “STREAMLINE YOUR SUPPLY CHAIN”

SPEAKERI

MAI MULTE DESPRE SPEAKERI

SESIUNEA I

  • ALEXANDRU CRĂCIUN, Director Comercial, Administrația Porturilor Maritime Constanța, Logistics and Operations Senior Consultant, Sfera Business
  • PAUL NIȚĂ, Vicepreședinte, ARILOG, Site Manager, XPO Supply Chain
  • SORIN SPIRIDON, Manager, Ensight Management Consulting
  • LAURENȚIU DUICĂ, Associate Director Industrial Agency, Colliers International
  • DANIEL DRĂGUȘIN, Demand Planning Manager, Ursus Breweries
  • MIHAI PETRE, Senior Manager, Servicii consultanță vamală, Deloitte România; Membru fondator AEO Forum

KEYNOTE SPEAKER

 

 

JORDI TORRENT, Strategy Director, Port of Barcelona

“Latest trends in the supply chain: impact on ports“

 

 

SESIUNEA A II-A

  • IOAN ADRIAN DRAGOMIR, Distribution Director, Selgros Cash&Carry
  • CĂTĂLIN CÎRNARU, Supply Chain Manager, Flanco Retail
  • VICTOR DĂNILĂ, Supply Chain Manager, Orkla Foods România
  • ROXANA NEATU, Director Filiala București, Thyssenkrupp Materials România
  • CIPRIAN SÎRBU, Logistics Director, Vivre CEE

GUEST SPEAKER

 

ISIK BICER, Dept. of Technology & Operations Management, Rotterdam School of Management, Erasmus University Rotterdam – Assistant Professor of Supply Chain Management

“Improvement of operational flexibility and its implications for digitalization“

 

TEMATICĂ

 

FAST

  • Multichannel supply chain. Rute flexibile și alternative pentru accesul pe noi piețe. Valorificarea mix-ului logistic și al transporturilor rutiere, aeriene, maritime și feroviare
  • Intralogistics and movement of goods. Facilități imobiliare și logistice: parcuri logistice, containere, cargo, utilaje
  • Accelerating time-to-market. Reducerea nivelurilor de aprobare și accelerarea luării deciziilor într-o cultură results-oriented
  • Vămuirea centralizată a mărfurilor, primul pas spre automatizare

EFFICIENT

  • Integrated planning & optimization. Reducerea costurilor prin eficientizarea proceselor și a comunicării în lanțul de aprovizionare
  • Managing short term volatility. Cum adaptăm rapid lanțul valoric pentru a rămâne competitivi pe piață
  • Stock management and planning. Bune practici și îmbunătățirea performanței în depozitare și livrare
  • Workforce in supply chain. Digitalizare și automatizare vs. profesioniști înalt calificați

RIGHT

  • Customer-led insights and forecasting. Cum valorifică retailerii indiciile pieței pentru a livra valoare adaugată
  • Legal. Politici de reglementare, cele mai noi aspecte legale și oportunități financiare. Noul Cod Vamal al UE
  • Organizational alignment și cross-functional support. Coordonarea departamentelor de vânzări, operațiuni, procurement cu procesele din retail supply chain
  • Control and sustainability: capacități de raportare în timp real, process metrics și sisteme integrate moderne. Risk management

INNOVATIVE

  • Digital Supply Chain. Digital Economy: aplicații, softuri si senzori pentru optimizarea departamentului de logistică și supply chain
  • Internet technologies in SCM. Îmbinarea talent, physical, information and financial supply chains cu social media, mobility, analytics/big data & cloud
  • Private label strategy. Cum reușesc brandurile retailerilor să fie profitabile și de ce este un aspect cheie in diferențiere

E-COMMERCE CENTRIC

  • Challenges-to-opportunities. Provocări specifice comerțului online la nivel de supply chain
  • To outsource or not to outsorce? Între externalizarea unor segmente operaționale și dezvoltarea acestora la nivel intern. Bune practici și oportunități.
  • High volume moments in online sales. Cum adaptăm strategia tradițională la momentele cheie precum Black Friday, Crăciun, etc.? Cum pot fi adaptate procesele de supply chain pe termen scurt?
  • Latest trends and technologies. Optimizarea proceselor de supply chain & logistics și soluții inteligente în materie de previzionare a cererii, inventar, strategii de depozitare și distribuție, integrarea soluțiilor tehnologice
  • Agility and innovation. Soluții e-payment, distribuție, vânzări și ultimele tendințe în supply-chain management pentru e-commerce

 

 

 

WORKSHOP

STREAMLINE YOUR SUPPLY CHAIN

Pe măsură ce mediul de afaceri devine din ce în ce mai complex, pe fondul presiunilor economice în creștere și a volatilității piețelor interne, optimizarea practicilor lanțurilor de aprovizionare a devenit crucială pentru obținerea succesului, acum mai mult decât în anii precedenți. Companiile ar trebui să vizeze un plan strategic pentru reducerea costurilor operaționale și capitalului de lucru și, în același timp, îmbunătățirea relațiilor cu clienții, veniturilor și dezvoltării sustenabile.

Cu ajutorul software-ului avansat ORTEC pentru optimizarea lanțului de aprovizionare, vi se oferă posibilitatea de a evalua, proiecta, optimiza și transforma lanțul de aprovizionare – luând în considerare costurile și constrângerile pentru design-ul rețelei.

Speaker: SZABOLCS BALÁZS, Regional Manager, ORTEC Central and Eastern Europe

 

Workshop susținut de:     

 

ÎNREGISTRARE

 

Numar de persoane

 

 

Pret/ persoana

 

Discount  

Pret final/ persoana

 

1 persoana 100 Euro 100 Euro
2 persoane 100 Euro 10% 90 Euro
3 persoane 100 Euro 15% 85 Euro
4 persoane 100 Euro 20% 80 Euro
5 persoane sau mai mult 100 Euro 25% 75 Euro
  • *Costurile includ participarea la conferință și workshop
  • *Preţurile de mai sus nu includ TVA 19%
  • Pentru inregistrare, vă rugăm să descărcați formularul de înregistrare de AICI și să îl transmiteți pe office@business-mark.ro 

 

 

UN EVENIMENT:
BusinessMark

SUSȚINUT DE:

                     


BUSINESSMARK SUSȚINE:

       

PARTENERI MEDIA:

         NewMoney                                      Jurnalul de afaceri      Femei in afaceri        business24     ziare.com                       Saptamana_Financiara [Converted]    Debizz       pr box_logo     rbe LOGO           globalmanager_logo           logo finzoom nou (002)         roportal      Calendar Evenimente      avocatura.com        voxcapital                   Valoarea            Legal Marketing   MLM mic        administratie logo        Rabbit pozitiv