10  noiembrie 2017
 Hotel Radisson Blu, București

OVERVIEW

BusinessMark, cu sprijinul Camerei Consultanților Fiscali, are plăcerea să vă anunţe organizarea unei noi ediții a Tax & Finance Forum, proiect ce va include patru evenimente:

  • 1.11.2017 – CLUJ-NAPOCA, Hotel Golden Tulip Ana Dome
  • 10.11.2017 – BUCUREȘTI, Hotel Radisson Blu
  • 17.11.2017 – BRAȘOV, Hotel Kronwell
  • 28.11.2017 – TIMIȘOARA, Hotel Timișoara

Evenimentele din cadrul TAX & FINANCE FORUM 2017 vor aborda cele mai importante aspecte fiscale, prezentate și analizate de experți din cele mai mari companii de consultanță din România. Vom dezbate tendințele în fiscalitatea la nivel internațional, modificările legislative din Codul Fiscal și Normele de Procedură Fiscală și noi reglementări contabile.

Ediția de la București va include o conferință și seminarii de câte două ore ce vor acoperi cele mai de interes subiecte de fiscalitate pentru mediul de afaceri, iar evenimentele de la Cluj-Napoca, Timișoara și Brașov vor include două sesiuni TAX Focus, cu slot-uri de 30-45 de minute de prezentări și sesiuni de întrebări și răspunsuri. De asemenea, în cadrul sesiunii IFRS Focus vom prezenta principalele subiecte și standarde de raportare financiară internațională.

TARGET :

  • Directori financiari
  • Directori generali
  • Controlleri financiari
  • Directori economici
  • Directori contabili
  • Contabili
  • Auditori
  • Experți fiscali
  • Analiști financiari
  • Consultanți fiscali

 

PROGRAM

08:30 – 09:00 Înregistrarea participanţilor şi welcome coffee

09:00 – 11:00  Sesiunea I – Conferință TAX Focus

11:00– 11:20     Business Networking Coffee Break

11:20 – 12:50     Sesiunea a II-a – Conferință TAX Focus

12:50 – 13:30    Business Lunch

13:30 – 15:30    Seminarii paralele – EY & MAZARS

15:30 – 16:00   Business Networking Coffee Break

16:00 – 18:00   Seminar – Dobrinescu Dobrev

SPEAKERI

Mai multe despre speakeri

SESIUNEA I

  • CLAUDIA CHIRAN, Tax Manager, EY România
  • FLORENTINA ȘUȘNEA, Managing Partner, PKF Finconta
  • MARIANA BARBU, Director, Consultanță Fiscală, PwC România
  • CRISTINA MOGOȘ, Senior Manager, PwC România
  • ALEXANDRU COMĂNESCU, Senior Manager, Deloitte România

SESIUNEA A II-A

  • Drd. LUISIANA DOBRINESCU, Partener, Dobrinescu Dobrev SCA
  • CRISTINA SPIRESCU, Tax Associate Manager, KPMG România
  • INGE ABDULCAIR, Senior Manager, Consultanță Fiscală, PwC România
  • MIHAI PETRE, Senior Manager, Customs & Global Trade, Deloitte România

TEMATICĂ

TAX FOCUS

  • Tendințe în fiscalitatea la nivel mondial și european. Noua abordare OECD a taxării internaționale. Armonizarea legislației românești
  • Noutăți în sfera impozitului pe profit
  • Impactul modificărilor fiscale la nivelul angajatorului și al angajatului
  • TVA – noutăți, split-TVA, deducere, ajustări, rambursare, interpretări legislative, abordarea ECJ, exemple practice. Modificări recente în domeniul TVA. Practica inspecțiilor fiscale în materia rambursării de TVA
  • Noile modificări ale Codului de procedură fiscală
  • Prețurile de transfer – modificări legislative, documentare, control, noutăți în România și la nivel internațional, legislația BEPS
  • Trenduri in controalele fiscale efectuate de autoritati
  • Vămuirea centralizată- metodă de eficientizare a costurilor
  • Modalități de evaluare a gradului de pregătire a departamentelor fiscale pentru a răspunde solicitărilor business-ului
  • Mobilitatea internațională a angajaților – provocări fiscale

SEMINARII
13:30 – 15:30 SEMINARII PARALELE 1 & 2

SEMINAR 1. Combaterea evaziunii fiscale. De la deziderat la realitate

  • Lupta împotriva evaziunii fiscale – context european
  • Lupta împotriva evaziunii fiscale – măsuri naționale
  • Plata defalcată a TVA – cum se va aplica practic?
  • Controalele fiscale – tendințe și dificultăți
  • Jurisprudența CJUE – sursă de argumente în cadrul inspecțiilor fiscal

Speakeri:

  • FLORINA PARÎNG, Tax Senior Manager, EY România
  • CĂTĂLINA MARCU, Tax Consultant, EY România

Seminar susținut de:     

SEMINAR 2.

  • Analiza prețurilor de transfer și obligațiile contribuabililor: Obligațiile contribuabililor pentru documentarea prețurilor de transfer; Acordul de preț în avans; Practica controalelor privind prețurile de transfer și tranzacțiile cu risc

Speaker: LIVIU GHEORGHIU, Senior Manager Tax        Advisory, Mazars

  • Modificări aduse Codului muncii în 2017

Speaker: CĂTĂLINA CĂLINESCU, Senior Manager        HR & Payroll Services, Mazars

  • Regulamentul General de Protecție a Datelor: Cine este vizat?

Speaker: GEORGEL GHEORGHE, Senior Manager        Audit & Financial Advisory Services, Mazars

Seminar susținut de:   


16:00 – 18:00 SEMINAR 3

Cele mai frecvente greșeli fiscale identificate în inspecție fiscală; strategii de procedură în inspecția și în contenciosul fiscal

Probleme de natură fiscală:

  • impozit pe venit și contribuții sociale – modificări fiscale recente și riscuri din practica fiscală (servicii medicale, venituri din dividende vs. venituri din alte surse, obligația de plată a CAS și CASS pentru diferite tipuri de contracte încheiate de societăți),
  • scutirea de impozit pentru profesioniștii din domeniul IT – riscuri și avantaje de natură fiscală, modalități de structurare a activității, modificări legislative recente;
  • deductibilitate costuri pentru diferite operațiuni desfășurate de o societate (reorganizări ale societății, activități de tip holding);
  • probleme de deductibilitate a TVA: o nouă interpretare a ANAF în ceea ce privește calitatea de document justificativ a unei facturi și răspunderea solidară, preluarea TVA în deconturile ulterioare, ca urmare a ajustării favorabile a TVA, etc); influența modificărilor fiscale recente;
  • mituri de interpretare a inspecției fiscale, desființate de practica judiciară;
  • argumente generice ce trebuie avute în vedere în cadrul discuției finale cu contribuabilul;
  • evoluții jurisprudentiale legate de deductibilitatea cheltuielilor;
  • documentarea contestației și pregătirea dosarului pentru o eventuală expertiză judiciară;
  • modalități de evitare a executării silite (modificări de procedură cu privire la acțiunea în suspendare și eșalonare);
  • răspunderea solidară a asociaților/administratorilor pentru neachitarea obligațiilor fiscale scadente; motivarea în fapt și în drept a deciziei de atragere a răspunderii solidare; incidența prescripției obligațiilor fiscale.

Speaker:

  • LUISIANA DOBRINESCU, Partener, Dobrinescu Dobrev SCA

Seminar susținut de: 

ÎNREGISTRARE

 

PACHET

 

120 EUR/PERS.

PACHET FULL (CONFERINȚĂ + 2 SEMINARII)

*VA RUGAM SA MENTIONATI SEMINARUL S1 SAU S2/ S3
100 EUR/PERS.

CONFERINȚĂ + 1 SEMINAR

*VA RUGAM SA MENTIONATI SEMINARUL S1, S2 SAU S3
80 EUR/PERS.

2 SEMINARII 

*VA RUGAM SA MENTIONATI SEMINARUL  S1 SAU S2/ S3
70 EUR/PERS.

CONFERINTA

50 EUR/PERS.

1 SEMINAR

 

*VA RUGAM SA MENTIONATI SEMINARUL  S1, S2 SAU S3

 

*Conferința se va desfășura în intervalul orar 09:00 – 13:00

*Seminariile S1 (EY Romania) si S2 (Mazars) se vor desfășura în paralel in intervalul orar 13:30 – 15:30

*Seminarul S3 (Dobrinescu Dobrev) se va desfășura în intervalul orar 16:00 – 18:00

*Preţurile de mai sus nu includ TVA 19%

*DISCOUNT DE GRUP– Pentru mai mulți participanți, la costul final se acordă discount-uri de grup, astfel:

  • 10% pentru 2 participanți
  • 15% pentru 3 participanți
  • 20% pentru 4 participanți
  • 25% pentru 5 sau mai mulți participanți

 

  • *Preţurile de mai sus nu includ TVA 19%
  • Pentru inregistrare, vă rugăm să descărcați formularul de înregistrare de   AICI   și să îl transmiteți pe office@business-mark.ro 
Clik AICI pentru a descărca prezentările din cadrul evenimentului!
UN EVENIMENT:
BusinessMark

PARTENERI:

                            


CU SUSȚINEREA:

      


BUSINESSMARK SUSȚINE:

     


PARTENER DE MOBILITATE:


PARTENERI MEDIA:

         NewMoney                    Jurnalul de afaceri        business24     ziare.com                           Debizz       pr box_logo     rbe LOGO           globalmanager_logo           logo finzoom nou (002)         roportal      Calendar Evenimente      avocatura.com        voxcapital                   Valoarea            Legal Marketing   MLM mic        administratie logo        Rabbit pozitiv