Tax & Finance Forum. Editia a II-a

13,14 noiembrie 2014, ora 09:00
Hotel Radisson Blu, Bucuresti

 

BusinessMark are plăcerea să vă anunţe organizarea celei de-a doua ediții a Tax & Finance Forum, eveniment ce va avea loc pe 13, 14 noiembrie 2014, la București, Hotel Radisson Blu.

Forumul constituie un prilej de analiză şi dezbatere a fiscalității în România, reunind reprezentanţi ai Ministerului Finanțelor, ai celor mai mari companii de consultanță și experți financiari, factori de decizie din departamentele financiar-contabile ale celor mai importante companii prezente pe piața românească.

În prima zi a Tax & Finance Forum se vor dezbate subiecte legate de: impactul fiscalității asupra mediului de afaceri, optimizareaprocesului de rambursare a taxelor și impozitelor, legea holdingurilor, aspecte privind legislația europeană, modificări, armonizarea legislației românești, TVA, impozitul pe profit/venit, contribuții sociale, impozitul pe construcții, impozitarea veniturilor obținute de nerezidenți din România, mobilitatea angajaților – implicații fiscale, planificarea fiscală, optimizarea impozitelor și a taxelor.

A douazi a Tax & Finance Forum va oferi răspunsuri la unele dintre cele mai importante aspecte fiscale în cadrul unor seminarii susținute de reprezentanți ai celor mai mari companii de consultanță. Printre subiectele abordate se numără: inspecția fiscală, litigiile fiscale, planificarea prețurilor de transfer, mobilitatea angajaților – implicații fiscale și aspecte practice privind rambursările de TVA.

 

Program ziua I

09:00 – 09:30  Înregistrarea participanților și welcome coffee

09:30 – 11:30 Sesiunea I

11:30 – 12:00  Business Networking Coffee Break

12:00 – 14:00 Sesiunea a II-a

14:00 – 15:00 Business lunch

Program ziua a II-a

09:00 – 09:30  Înregistrarea participanților și welcome coffee

09:30 – 13:00 Seminarii paralele – Seminar 1 & 2

  • 09:30 – 11:00 Sesiunea I 
  • 11:00 – 11:30 Coffee Break
  • 11:30 – 13:00 Sesiunea a II-a

13:00 – 14:00  Business Lunch

14:00 – 17:30 Seminarii paralele – Seminar 3 & 4

  • 14:0– 15:3Sesiunea I
  • 15:3– 16:00 Coffee Break
  • 16:0– 17:3Sesiunea a II-a

 

Ziua I. Sesiunea I

Tematică:

  • Impactul fiscalității asupra mediului de afaceri
  • Aspecte privind competitivitatea României din punct de vedere fiscal. Avantaje fiscale. Așteptările investitorilor. Stabilitatea legislației fiscale românești
  • Optimizarea procesului de rambursare a taxelor și impozitelor
  • Legea holdingurilor. Aspecte privind consolidarea fiscală
  • Soluții de îmbunătățire a relației contribuabil – autoritate fiscală

Speakeri invitați:

Mai multe despre speakerii evenimentului

  • *Dan Manolescu, Secretar de Stat, Ministerul Finanțelor Publice
  • Mariana Vizoli, Director general adjunct, Direcția de legislație, Cod fiscal și reglementări vamale. Ministerul Finanțelor Publice
  • Mihaela Mitroi, Partner, Tax & Legal Services Leader, Romania, Moldova & South East Europe, PwC Romania
  • Manuela Furdui, Managing Partner, FINEXPERT
  • Teodora Alecu, Ph.D, Director, Tax, Transfer Pricing Services, KPMG România
  • Reprezentant Agenția Națională de Administrare Fiscală
  • *Ionuţ Dumitru, Preşedinte, Consiliul Fiscal
  • Reprezentant Agenția Națională de Administrare Fiscală

* Sub rezerva confirmarii

Ziua I. Sesiunea a II-a

Tematică:

  • Aspecte privind legislația europeană. Modificări. Armonizarea legislației românești
  • TVA- noutăți, deducere, rambursare, interpretări legislative, evitarea dublei impuneri, exemple practice
  • Aspecte privind impozitul pe profit/venit, contribuții sociale – noutăți, modificări
  • Impozitul pe construcții. Industrii afectate. Implicații
  • Impozitarea veniturilor obținute de nerezidenții din România
  • Mobilitatea angajaților – implicații fiscale
  • Sediul Permanent – aspecte, tendințe
  • Noutăți privind reglementările contabile
  • Scutirea de la plata TVA la import
  • Planificarea fiscală. Optimizarea impozitelor și a taxelor
  • Soluții de susținere a activității financiare într-o organizație

Speakeri invitați:

Mai multe despre speakerii evenimentului

  • Gabriel Sincu, Executive Director, Tax Advisory Services, EY România
  • Adrian Luca, Partener, Transfer Pricing Services
  • Luisiana Dobrinescu, Partener, Dobrinescu Dobrev SCA
  • Mihai Petre, Senior Manager, Customs & Global Trade, DeloitteRomânia
  • *Georgeta Petre, Director, Direcția de reglementări contabile, Ministerul Finanțelor Publice

* Sub rezerva confirmarii

 

 

Ziua a II-a

SEMINAR 1 – Inspecţia fiscală versus controalele antifraudă. Vârfuri de atac

  • Cele mai întâlnite motive de impunere în cadrul inspecţiilor fiscale: clădirile nereevaluate în scopul stabilirii taxelor locale şi tranzacțiile cu contribuabilii cu comportament fiscal inadecvat.
  • Inspecția fiscală şi controalele antifraudă: distincţii de procedură (drepturile contribuabililor în cadrul celor două proceduri,  posibilităţi de contestare a actelor emise)
  • Abuzul de măsuri asigurătorii. Principalele motive de contestare.
  • Contestarea deciziei de impunere versus Contestaţia civilă împotriva titlului executoriu. Principalele erori întâlnite în practică.
  • Suspendarea executării deciziei de impunere. Acţiunea de contencios sau garanţia bancară.
  • Procedura de restituire a sumelor achitate în baza deciziilor de impunere anulate pe calea contenciosului administrativ

 

Speakeri:

  • Luisiana Dobrinescu
  • Anca Grigore
  • Ionuţ Dobrinescu

Seminar oferit de:Dobrinescu Dobrev

 

 

SEMINAR 2 – Planificarea prețurilor de transfer și impactul asupra mediului de afaceri

Tematică:

  • Modificări legislative și efectele acestora
  • Lectiiinvatate din inspectiilefiscale. Jurisprudenta;
  • Serviciile intra-grup: intreplanificare fiscala si artificialitate;
  • Controverse in intocmirea studiilor de benchmarking;
  • Preturile de transfer: incotro?
  • Strategia contribuabililor: recomandari

Speakeri:

  • Adrian Luca, Director, Transfer Pricing Services
  • Adriana Stoian, Director, Transfer Pricing Services
  • Daniel Sacal, Manager, Transfer Pricing Services

 

Seminar oferit de:     Transfer Pricing Services

 

 

SEMINAR 3  – Aspecte practice privind rambursările de TVA

  • TVA- noutăți, deducerea TVA – jurisprudența utilă, legislație
  • Aspecte practice întâlnite în procesul de rambursare a TVA. Interpretarea legislației fiscale de către reprezentanții ANAF; Aplicabilitatea deciziilor Curții de Justiție a Uniunii Europene.
  • TVA – costuri ascunse, aspecte legislative europene și românești, exemple practice
  • Aspecte privind evitarea dublei impuneri

Seminar oferit de:     pwc_master_logo_shortform

 

 

SEMINAR 4 – International Mobility – Tax Implications

Sesiunea I: Angajați străini înRomânia

Sesiunea a II-a: Angajați români în străinătate

Tematică:

  • Structura contractuală
  • Obligații administrative
  • Obligații fiscale
  • Aspecte privind dubla impozitare

Speakeri:

  • Gabriel Sincu, Executive Director, Tax Advisory Services, EY România
  • Gabriel Sârbu, Tax Manager, Tax Advisory Services, EY România

Seminar oferit de:     EY_Logo5

 

 

Costuri participare

EUR90/persoană

Conferinta

Discount-uri de grup:

2 participanti, 81 EUR/persoana

>2 participanti, 72 EUR/persoana

EUR70/persoană

Seminar

Discount-uri de grup:

2 participanti, 63 EUR/persoana

>2 participanti, 56 EUR/persoana

EUR140/persoană

Conferinta + 1 Seminar

Discount-uri de grup:

2 participanti, 126 EUR/persoana

>2 participanti, 112 EUR/persoana

EUR200/persoană

Conferinta + 2 Seminarii

Discount-uri de grup:

2 participanti, 180 EUR/persoana

>2 participanti, 160 EUR/persoana

 

Inregistrare

Pentru înregistrarea în audiența evenimentului, vă rugăm să completați formularul de înregistrare și să îl transmiteți la office@business-mark.ro.

Descarca formularul

 

Parteneri

 

Parteneri media