The Best of FMCG, ediția a II-a

 30 Mai 2017
 Hotel InterContinental, sala FortunaBucurești

 

concept

 

BusinessMark și Biroul Cannes Lions România  sunt bucuroși să anunțe organizarea celei de a II-a ediții a evenimentului The Best of FMCG, ce va avea loc pe 30 mai 2017 la București, Hotel InterContinental, Sala Fortuna.

Discutăm despre creativitate și seducție vizuală în FMCG, despre tradiție și inovație, despre strategii on- și off- line de interacțiune cu brandul. Privim spre branduri românești fermecătoare și spre branduri străine bine integrate în cultura românească. Toate acestea vor fi privite prin filtrul fin al specialiștilor și discutate cu atenție în cadrul celei de a II-a ediții a evenimentului The Best of FMCG.

TARGET

 

PROGRAM

 

08:30-09:00 ÎNREGISTRAREA PARTICIPANȚILOR & WELCOME COFFEE

09:00-11:30 SESIUNEA I

  • TEODORA MIGDALOVICI – Founder, The Alternative School for Creative Thinking, International Public Speaker, Cannes Lions Ambassador #AllThingsConsumer
  • MIRELA PODEA – PR Manager, Skin Media #AllThingsBeauty
  • CRISTINA UNGUREANU – Head of Strategy, Geometry Global #AllThingsBeauty
  • LIVIA CLAUDIA BEUDEANU – Brand Manager, Philips în dialog cu ANDRA STUPARU – Head of Digital, Philips #AllThingsConsumer
  • ALEXANDRA BOMBIȚĂ – above 106; Young Lion, The Alternative School for Creative Thinking #AllThingsConsumer
  • MIHAELA PĂDURARU – Project Manager, Produsul Anului, în dialog cu CĂTĂLINA SERAFINI – Marketing Manager, Papillon Laboratoires Cosmetiques#AllThingsInnovation, #RomanianBrands

11:30-12:00 BUSINESS NETWORKING COFFEE BREAK

12:00-14:00 SESIUNEA A II-A

  • CEZAR GÂRBEA – Marketing Manager, Brown Forman  #AllThingsLeisure
  • LIA VASILESCU – Marketing Manager, PSI România  #AllThingsLeisure
  • GINA MIU – Category Marketing Manager, Orkla Foods  # AllThingsTradition
  • ADRIAN CLIMENT – Group Brand Manager, Kandia  # AllThingsRomanian

 

pabloPABLO FERREIROS BENNETT

PhD in Marketing. Sales & Marketing expert

International Speaker & Advisor

# AllThingsLifestyle

 

14:00-14:45 BUSINESS LUNCH

14:45-16:30 SESIUNEA A III-A

 

tahabTAHAAB RAIS

Regional Head of Strategic Planning & Regional Director – McCann

FP7/MENA (A part of McCann Worldgroup) #AllThingsEfficiency

 

  • ANA IORGA – Founder, Buyer Brain  #AllThingsShopping
  • LUCIANA ROȘCA – Trade Marketing Manager, Sanofi (Brand case study: Magne B6)  #AllThingsEfficiency
  • ANA MARIA BĂJAN – Marketing, Business Development & PR Executive Director, Caroli Foods (Brand case study: Șunca Sissi)  #AllThingsGender
  • CĂTĂLIN STANCU – Managing Partner, Sfera Business  #AllThingsRomanian
  • DANIELA SIMA – Senior Trainer & Consultant, Sfera Business  #AllThingsRomanian

 

afla mai multe

 

TEMATICA

 

#AllThingsTradition // #AllThingsLifestyle // #AllThingsLeisure //

#AllThingsMoney // #AllThingsRomanian // #AllThingsGlobal

  • Rocky times and happy endings. Brandurile tradiționale și modificările culturale. Cum a evoluat relația brand-consumator de-a lungul anilor?
  • Brands’ personality and delightful shopping. Care sunt metodele prin care brandurile pătrund în sufletele noastre și devin obiceiuri?
  • The consumer ‘s quality time & the FMCG brands. Magnetismul brandurilor și puterea acestora de a ocupa fiecare fragment temporal din viața consumatorului
  • Money and the consumer habits today. Ce factori ghidează deciziile de cumpărare?
  • Romanian brands & their roots. Consumatorul român față de cel străin și cum ”traducem” brandurile pe diferite piețe
  • To know is to love. Brandurile străine ce cunosc cel mai bine consumatorul român. Branduri globale, succes românesc

#AllThingsShoppingAddiction

  • Compulsive shopping & FMCG. Comportamentul consumatorului: his choices, his money, his taste, his life, his values

#AllThingsBeauty trends //  #AllThingsBeer trends //  #AllThingsFood trends //

#AllThingsCleaning  // #AllThingsPackaging // #AllThingsProductInnovation

  • Old fashioned & new age brands. Care sunt brandurile ce se diferențiază și cum ajung ele în lumina reflectoarelor? Branduri noi și branduri tradiționale, poziționare și strategie
  • Retailer-consumer-brand relationship. Eficiența trade marketing-ului în această industrie
  • On line vs. On the shelf în FMCG. Interacțiunea cu produsul și cum putem crea noi experiențe senzoriale
  • Innovation in the cleaning universe. Noul tip de dialog dintre consumatori și branduri
  • Visual seduction. Packaging & design – cum influențezi decizia de cumpărare?
  • Smart brands. Cum se diferențiază brandurile inteligente?

 

COSTURI

 

Numar de persoane  Pret/ persoana  Discount Pret final/ persoana 
1 persoana 80 Euro - 80 Euro
2 persoane 80 Euro 10% 72 Euro
3 persoane 80 Euro 15% 68 Euro
4 persoane 80 Euro 20% 64 Euro
5 persoane sau mai multe 80 Euro 25% 60 Euro


*Preţurile de mai sus nu includ TVA 19%

Înregistrare

Pentru înregistrarea în audiența evenimentului, vă rugăm să completați formularul de înregistrare și să îl transmiteți la office@business-mark.ro.

formular-click

UN EVENIMENT

BusinessMark