10 Mai 2017
 Hotel Golden Tulip Ana DomeCluj-Napoca

 

OVERVIEW

 

BusinessMark, în parteneriat cu Biroul Cannes Lions România, are plăcerea să anunțe organizarea la Cluj-Napoca, pe 10 mai 2017,  la Hotel Golden Tulip Ana Dome, a evenimentului THE FUTURE OF MARKETING.

Aflat între creativitate si pragamatism, departamentul de marketing trebuie să privească spre noul consumator și să creeze strategii adaptate acestuia. Cum implementăm ”creative efectiveness”și cum traducem creativitatea în mediul digital? Cum realizăm strategii de marketing așezând la bază conceptul de autenticitate? Acestea sunt câteva dintre subiectele pe care ne propunem să le discutăm în cadrul THE FUTURE OF MARKETING, eveniment dedicat trendurilor în marketing.

Discuțiile vor include studii de caz de la  cea mai recentă ediție a Cannes Lions, cel mai reputat eveniment dedicat gândirii creative la nivel global.

 

 

PROGRAM

 

09:00-09:30 ÎNREGISTRAREA PARTICIPANȚILOR & WELCOME COFFEE

09:30-12:00 SESIUNEA I

12:00-12:30 BUSINESS NETWORKING COFFEE BREAK

12:30-14:30 SESIUNEA A II-A

14:30-15:30 BUSINESS LUNCH

15:30-16:30 PROIECȚIE CASE STUDIES MOBILE & CYBER CANNES 2016

 

TEMATICA

 

SESIUNEA I
  • Povești AUTENTICE care ajută brandurile puternice să se conecteze cu consumatorii. Cum seduc brandurile oneste și cum ajung să obțină ”veritabilul” în materie de branding?
  • BURDEN OF PROOF. Poate fi demonstrată autenticitatea? Transparența ca valență a autenticității. Cât de util este să invităm consumatorul “behind-the-scenes”?
  • MARKETER’S BLIND SPOT: metode de a depăși obstacolele pe care le întâmpinăm în crearea mesajelor autentice
  • Cum definim o STRATEGIE DE MARKETING EFICIENTĂ? Canale alternative și abordări creative, dar și pragmatice la nivel de marketing
  • RELEVANȚĂ într-o lume comunicațională din ce în ce mai fragmentată.
  • THE POWER OF TRUST. Importanța încrederii în construirea unui brand solid
  • MARKETING & CHANGE MASH-UP: Marketing contextual – cum își păstrează brandurile esența în mediul de business din ce în ce mai versatil?

SESIUNEA II
  • UNIVERSUL AUDIENȚEI
    • Noul consumator: profil, gusturi, preferințe
    • Gen – ce mai înseamnă în secolul 21 masculin / feminin și cum reacționează brandurile la mutațiile identitare?
    • Branding experiențial, branding activ vs branding reactiv
  • TEHNOLOGIE vs ECONOMIE
    • Inovație, marketing și inventică, algoritmi, VR, UX, AI
    • Cuantificare și amplificare a rezultatelor în timp real
  • EFICIENȚA CREATIVĂ: 2016- 2020
  • TRENDURI ÎN MODĂ, ARHITECTURĂ, ARTE VERSUS BRANDING
  • PERFORMANCE, PRODUCTION & AUTHENTICITY


SPEAKERI

 

 

SESIUNEA I
  • AURELIAN SIDERI, Marketing Director, Enel Energie
  • CRISTIAN CLITA, Digital Marketing Manager South East Europe, IKEA Group
  • VALENTIN IORDACHE, External Relations Director, Bucharest Aiports Company
  • ANDREI DUMITRAȘCU, Beverages Marketing Activation Manager, PepsiCo
  • MARILENA BÂRLIGA, Marketing Director, Provident Financial
  • ALEXANDRU ȚICĂLOIU, PR & Communication Manager, Gameloft
  • * CRISTINA FLORESCU, Marketing Director, REWE
  • * CRISTINA POPESCU, Communication Director Eastern Europe, Danone
  • * RĂZVAN ORBULESCU, Marketing Director South East Europe, FrieslandCampina

SPECIAL GUEST

ferriros

Pablo Ferreiros Bennett

PhD in Marketing. Sales & Marketing expert. International Speaker & Advisor 

*sub rezerva confirmării

SESIUNEA a II-a
  • TEO MIGDALOVICI, Founder, The Alternative School for Creative Thinking; International Public Speaker
  • MINA IONESCU, Senior Design Account manager, Geometry Global
  • RUXANDRA DRILEA, Absolventă The Alternative School for Creative Thinking, finalist la Cannes 2016
  • DIANA PAPUC, Juratul român la Eurobest 2016
  • MARIO GAZEBRO, Member of Gold Winning Team, Lions Entertainment 2016

afla mai multe

 

COSTURI DE PARTICIPARE

 

Numar de persoane  Pret/ persoana  Discount Pret final/ persoana 
1 persoana 80 Euro - 80 Euro
2 persoane 80 Euro 10% 72 Euro
3 persoane 80 Euro 20% 64 Euro
4 persoane sau mai multe 80 Euro 25% 60 Euro

*Preţurile de mai sus nu includ TVA 19%

Înregistrare

Pentru înregistrarea în audiența evenimentului, vă rugăm să completați formularul de înregistrare și să îl transmiteți la office@business-mark.ro.

clickptdown

 

UN EVENIMENT

BusinessMark        logos Cannes BM-02

 

PARTENERI MEDIA

 

 Jurnalul de afaceri     promoafaceri online     ziare.com    business24   Calendar Evenimente       business editors    MLM mic         Debizz     Valoarea    antreprenor in romania            roportal     pr box_logo      bucuresteni   rbe LOGO      administratie logo       Manager Express- Online  PLAND DE AFACERE SIGLA     sigla economia online.ro 11000x1300 px       globalmanager_logo  Legal Marketing     logo finzoom nou (002)    ChalbertMagazine_nameplateCMYK    avocatura.com       Rabbit pozitiv    voxcapital    Femei in afaceri  Business Woman  logo_startups