10 citate care să te inspire în 2019
2018 a fost un an cel puțin interesant! Am cunoscut oameni noi, care ne-au devenit prieteni și parteneri, i-am reîntâlnit pe cei vechi, am schimbat idei, povești și experiențe și ne-am unit cu toții pentru scopuri comune. La conferințele BusinessMark, fiecare participant a împărtășit din experiența și cunoștințele sale, așa că am strâns 10 gânduri care să te ghideze în 2019:
- ‘Când construiești o companie, aceasta ia forma personalității tale și cum ești tu construit ca individ. De aceea, odată cu creșterea și dezvoltarea ta, organizația va crește în aceeași direcție către care tu, ca individ te îndrepți.’ – Gunița Kulikovska, Founder & CEO, VIVIDLY
- ‘Experiența mi-a demonstrat că încredereae ste cuvântul cheie pentru o relație de succes între leader-ul unei organizații și HR. E imposibil să clădești o organizație pornind de la premisa că cel ce îți recrutează membrii echipei nu este cea mai bună dintre variantele posibile.’ – Ristena Vegheș – HR Manager Litens Automotive Eastern Europe
- ‘Puneți sub semnul întrebării șabloanele, căutați mai mult feedback critic din partea colegilor, fiți arhitectul propriului job, acceptați frica și continuați.’ – Adelina Fronea, Coach & Senior HR Consultant
- ‘Oamenii care fac într-adevăr o diferență sunt de multe ori cei care nu se potrivesc perfect – nu reacționează la fel ca şi ceilalti şi îşi iau alte riscuri. Atunci când se dezbate o idee nouă, cei care nu sunt de acord sunt cruciali pentru obținerea rezultatului corect în cele din urmă.’ – Carmen Meșter – Experienced HR Manager
- ‘Singura constantă în viața angajaților este schimbarea, transformarea.’ – Nicoleta Azoiței – HR Manager, GENPACT
- ‘Dincolo de inovație sau tehnologii de machine learning, fă un pas înapoi, privește-te, înțelege contextul în care te poziționezi și acționează în consecință. Fără frică. Acesta este sfatul meu pentru orice tânăr aspirant sau chiar pentru oamenii deja în domeniu.’ – Dragoș Hâncu, Fondator și General Manager, Amber Studio
- ‘Brandul stă în autenticul afacerii. Sondăm, săpăm, agregăm, concluzionăm, extrapolăm, definim, desenăm. Sunt câțiva pași simpli: auditul intern de percepții, auditul extern de percepții, întocmirea raportului de concluzii și recomandări, construirea platformei de brand, implementarea sesiunilor de brand.’ – Mihaela Rădulescu – Fondator și Consultant de Branding, INNEROUT – REPUTATION MANAGEMENT
- ‘E important să fim orientați către echipă, astfel încât angajații să devină funcționali, autonomi.‘ – Luiza Banyai, HR Development Manager, ENEL
- ‘Avem inteligență artificială, avem blockchain, avem și cyber security. Însă, cel care înțelege business-ul clientului tău este componenta umană. Nu va fi niciodată eliminată, însă trebuie suficient de bine pregătită pentru a face față provocărilor generate de contextul dinamic.’ – Mamas Koutsoyiannis, CEO, Moore Stephens KSC România & Republica Moldova
- ‘Ca sfat pentru cei care sunt prezenți, în opinia mea, dacă nu vă place ceea ce faceți, începeți să vă gândiți rapid la ceea ce v-ar plăcea să faceți.’ – Bogdan Oprea, Fondator și Președinte, BGS
Tu ce îți propui în acest an și ce te motivează să îți îndeplinești obiectivele?