Calendarul evenimentelor BusinessMark – toamnă 2022
În luna septembrie 2022, dăm startul unui nou sezon de evenimente marca BusinessMark, ce se vor desfășura sub o nouă identitate și cu un motto ce reflectă evoluția brandului nostru în cei aproape zece ani de activitate: Events designed to make an impression!
Și în acest sezon, continuăm să aducem comunităților noastre peste 20 de evenimente, din domenii și industrii precum: supply chain & logistics, real estate & construction, financiar, banking, fintech & financial services, tax & finance, IMM & antreprenoriat, food & agribusiness, resurse umane, sustenabilitate & CSR, management, retail & FMCG, în cadrul cărora vor avea oportunitatea de a discuta cu profesioniști din companii de top, de a afla toate noutățile și de a se perfecționa.
Evenimentele BusinessMark se vor desfășura în format hibrid și vor avea loc atât în București, cât și în principalele orașe din țară. În premieră, vorbim despre „ingredientele” ce fac un brand ”magnetic” în ochii candidaților la Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Oradea, unde va avea loc evenimentul „Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices.”
CALENDARUL EVENIMENTELOR BUSINESS – TOAMNĂ 2022

Evenimente dedicate specialiștilor de resurse umane
Primul eveniment dedicat specialiștilor de resurse umane va fi HR Uncovered, ce va avea loc în luna septembrie, urmat de Oradea HR VIBES, ce va avea loc în luna octombrie, și de Magnetico. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices, ce se va desfășura în lunile octombrie (Iași), noiembrie (Cluj, Timișoara) și decembrie (București).
Discutăm despre impactul pandemiei asupra economiei și modului de lucru, despre digitalizare și automatizare, despre provocările și beneficiile modelelor de muncă hibride, recrutarea în post-pandemie, impactul tehnologiei și trenduri în HR, engagement și motivarea angajaților, employer branding și employee experience.
Evenimente dedicate specialiștilor din domeniul financiar
Evenimentele din seria Tax & Finance Forum ajung în luna noiembrie la Cluj-Napoca și București.
Discutăm despre: instrumentul multilateral care modifică tratatele de evitare a dublei impuneri ale României începând cu 1 ianuarie 2023; prețurile de transfer în 2022 la nivel internațional și local; inspecția fiscală a dosarului de prețuri de transfer – exemple și bune practice;ESG, transpunerea Directivei UTP în România; abordări recente ale instanțelor române în litigiile fiscale; munca de (aproape) oriunde – aspecte practice; implicații fiscale și de securitate socială; noi măsuri fiscale privind impozitul pe profit care vin în sprijinul mediului de afaceri; noutăți legislative în contextul digitalizării fiscale – provocările anului 2022; principalele aspecte privind RO e-factura, RO e-transport și Spațiul Privat Virtual (SPV); SAF-T – ultimele noutăți și lecții învățate din proiectele de implementare.
Eveniment dedicat specialiștilor din food & agribusiness
Ca în fiecare toamnă, evenimentul Romanian Food & Agribusiness Conference revine la București. Discutăm despre rezultatele anului agricol 2022 și perspectivele pentru viitor, impactul crizei sanitare și a a contextului economic asupra sectorului agricol, evoluția pieței de retail alimentar în România și previziunile pentru viitor, finanțarea în agricultură, industria laptelui, agricultura sustenabilă – cele mai bune produse și soluții pentru fermieri, agricultura inteligentă – tehnologii noi, aplicații și soluții de digitalizare în agricultură, piața asigurărilor agricole.
Eveniment dedicat specialiștilor din domeniile banking, fintech și financial services
În luna noiembrie va avea loc la București o nouă ediție FinConf România, în cadrul căreia vom discuta despre orizontul 2025 în banking, impactul pandemiei asupra economiei și a sistemului bancar, rolul sistemului bancar în susținerea economiei românești și a mediului de afaceri afectat de contextul socio-economic național și global, perspective privind creditarea și evoluția dobânzilor, impactul majorării dobânzilor, importanța inovației și a digitalizării în sectorul financiar, cum arată viitorul la nivel de securitate în sectorul financiar, Fintech și impactul asupra serviciilor financiare.
Evenimente dedicate specialiștilor din domeniul financiar
În luna noiembrie, vor avea loc la București și Timișoara noi edițiile de toamnă ale CFO Conference, urmând ca în luna decembrie să discutăm la Financial Outcome despre închiderea anului financiar 2022 – aspecte privind IFRS și noutăți fiscale pentru 2022.
Vom discuta despre managementul financiar strategic, ca rol catalizator pentru creșterea performanței organizației, despre provocările cu care se confruntă un director financiar în contextul economic actual, despre cum se construiește și consolidează un departament financiar performant, despre CFO leadership în vremuri de criză, aspecte practice privind prețurile de transfer la închiderea anului financiar 2022, perspective și tendințe în inspecțiile fiscale, politici contabile, ajustări, sponsorizări.
Eveniment dedicat specialiștilor din domeniile supply chain și logistică
Revenim în luna septembrie cu o nouă ediție a Supply Chain & Logistics Forum & Expo, eveniment cu tradiție în cadrul căruia vom vorbi despre: optimizare și tendințe în supply chain, digitalizarea și automatizarea lanțului de aprovizionare ca avantaj competitiv, provocările specifice comerțului online la nivel de supply chain și logistică, adaptarea proceselor de supply chain și logistică la momentele de creștere bruscă a cererii, gestionarea și eficientizarea retururilor, adaptarea companiilor de curierat la noul context și perspectivele de dezvoltare ale pieței de curierat, optimizarea depozitelor, inovație în supply chain.
Eveniment dedicat specialiștilor din domeniile real estate & construction
Real Estate & Construction Forum revine în luna septembrie 2022 la București, într-o nouă ediție dedicată a patru sectoare: retail, industrial & logistics, office și rezidențial.
Vom discuta despre piața de real estate și previziunile pentru 2023, evoluția pieței imobiliare europene, cum vor evolua prețurile imobiliarelor în 2023, cum s-a schimbat profilul consumatorului în pandemie, sursele de finanațare pentru investițiile în proiecte imobiliare – programe și soluții alternative la împrumuturile bancare, noii poli de dezvoltare imobiliară și cele mai atractive zone pentru investitori, tehnologii moderne, soluții inovatoare, aplicații și servicii care optimizează costurile și cresc profitabilitatea investițiilor, eficiență energetică, digital facility systems, smart living.
Eveniment dedicat specialiștilor din domeniile IMM & Antreprenoriat
În luna noiembrie, vă așteptăm la București la o nouă ediție a Business Challenge, eveniment în cadrul în căruia vom discuta despre necesitatea de a avea o perspectivă a schimbării business-ului și cât de pregătiți suntem pentru noua viteză de evoluție a tehnologiei, societății și economiei. Totodată, discutăm despre modalitățile de finanțare pentru proiectele antreprenoriale și pentru IMM-uri – între programe guvernamentale și soluții private, despre tehnologie ca avantaj competitiv pentru start-up-uri și IMM-uri, despre optimizarea costurilor și despre cum aducem inovația la nivelul IMM-urilor și start-up-urilor.
Eveniment dedicat specialiștilor în sustenabilitate și CSR
În luna decembrie, vă invităm la noua ediție a POSITIVE BUSINESS. A talk about sustainability and positive impact in business, ce se va desfășura în București și în cadrul căreia vom discuta despre cum a afectat pandemia planurile de sustenabilitate ale companiei, despre schimbările climatice și efectul asupra business-urilor, despre rating-ul environmental, social and corporate governance (ESG), despre Pactul Ecologic European, despre cum transpui valorile companiei într-o strategie de sustenabilitate, care să reflecte valoarea pe care compania o creează în lume prin imactul său, despre cum putem, într-un mediu de business aflat constant sub presiune, nu numai să minimizăm efectele negative ale companiei, dar chiar să lăsăm lumea un loc mai bun, despre responbabilitatea digitală, despre obiceiurile consumatorului modern.
Eveniment dedicat specialiștilor în managementul schimbării
Luna noiembrie 2022 aduce cu sine o altă ediție a SHIFT. Change Management Conference, eveniment în cadrul căruia vorbim despre business transformation și business intelligence, evoluția business-urilor în era tehnologică, M&A și integrarea de echipe, echipe mixte și forme de lucru, sustenabilitate și integrarea valorilor la nivel de business, adaptare la schimbare continuă și agilitate, mindset și atitudine.
Eveniment dedicat specialiștilor în Retail & FMCG
Ediția de toamnă a reTAG- a retail, FMCG & e-commerce conference for the modern world se va desfășura în luna octombrie la București. În cadrul acestei ediții, discutăm despre digital transformation în retail, FMCG și e-commerce, despre modelele viabile de omnichannel retail, despre ce trebuie să facă brandurile pentru a răspunde nevoilor noilor generații de consumatori, ținând cont de factorii care ghidează deciziile de cumpărare ale acestora, despre inteligență artificială și impactul pe care îl va avea în experiența de cumpărare din următorii ani, despre aspectele fiscal cu impact asupra industriei retail & FMCG și noutățile legislative cu impact asupra e-commerce-ului.
Scurt istoric
Începând cu 2013, BusinessMark a organizat 259 evenimente „concept propriu”, 121 proiecte de event management, 69 de evenimente online. Am avut alături de noi 4.020 speakeri și 61.000 de participanți, în opt orașe din România.
Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale.
Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.
Abonați-vă la newsletter sau urmăriți-ne pe Facebook, LinkedIn, Instagram și YouTube și aflați primii când vă puteți înscrie la evenimentul dorit! Totodată, vă invităm să intrați în comunitatea Ready for Business, pe Facebook și pe LinkedIn.