2017.11.17 Eveniment

Echilibrul dintre viața profesională și personală, agilitatea forței de muncă, beneficiile extrasalariale, câteva aspecte de luat în considerare după cea de-a doua zi la Operational HR, Cluj-Napoca

Pe 3 noiembrie, la Cluj-Napoca, BusinessMark a organizat cea de-a doua zi a evenimentului ”Operational HR”. Specialiștii în domeniul resurselor umane au discutat despre operațiuni și procese organizaționale și au trasat câteva aspecte de luat în considerare pe viitor:

[one_third]

[/one_third]

[one_third]

[/one_third]

[one_third]

[/one_third]

            OANA CIOBANU –  HR & CSR Manager, UP ROMÂNIA a deschis cea de-a doua zi a conferinței și a ales ca subiect de discuție: Work life balance și Well-being – Strategie pentru performanță organizațională. După ce a prezentat viziunea companiei în care lucrează și a oferit exemple de bune practici, Oana Ciobanu a menționat câteva aspecte învățate în timp: continuitatea și coerența duc la formarea comportamentelor și atitudinilor pozitive (proactivitate, inițiativă, dorință de implicare, idei de îmbunătățire etc.), valorizarea inițiativelor/ ideilor duce la un plus de implicare, impactul activităților trebuie evaluat în feed-back-uri interne și în creșterea angajamentului, ținând cont de resursa de timp.

            ANDREI CREȚU este Co-Fondatorul 7CARD, o companie prezentă în peste 35 de orașe din România, cu peste 40 de activități sportive, acces la 500 de cluburi de sport și 1000 de companii implicate. În cadrul evenimentului, acesta a punctat câteva dintre beneficiile mișcării pentru angajații și angajatorii implicați într-un astfel de program: crește atractivitatea ca angajator, stimulează retenția și angajamentul, angajații sunt mai relaxați și mai sănătoși.

            În continuarea discuțiilor, CLAUDIA STANManager, People Services, KPMG ROMÂNIA a vorbit despre abilitățile viitorului, despre cum arăta viața organizațională acum 20 de ani și cum este în prezent. În acest context, aceasta a notat că pentru a ține pasul cu schimbarea este necesar să rămânem relevanți. Ce a făcut în cadrul companiei în care lucrează? A aplicat un model bazat pe metodologia Five-lands Journey to Success, dezvoltat de Ayalla Reuven-Lelong, EQ-EL: Mindset Land, Artgineer Land, EQ Land, Sustainability Land și I-21.

[one_third]

[/one_third]

[one_third]

[/one_third]

[one_third]

[/one_third]

            SILVIA PĂULESCU ocupă funcția de HR Manager în cadrul DRAEXLMAIER, o companie care oferă produse inovatoare și competențe integrate, fiind furnizorul pentru mai mult de 100 de modele de mașini categoria Premium. După ce a discutat punctual despre acțiunile pe care le realizează în cadrul companiei, Silvia Păulescu a oferit câteva concluzii: cei mai eficienți recruiteri pentru blue collar sunt angajații proprii, business-ul este despre oameni, iar aceștia sunt principala preocupare a departamentului de resurse umane.

Tema pregătită de DAN KOBLICSKA –  Executive Manager, ALTRAN a făcut referire la: Salariul corect. Negociere. Comunicare. Oportunitate. Principalele prezumții ale discuției au fost: (1) Un nivel minim de formalizare a proceselor de recrutare, evaluare, dezvoltare a angajaților, bazat pe merite și valoare, (2) O organizație dinamică și matură care înțelege piața, domeniul de activitate și reacționează la schimbare și (3) O doză de bun simț și respect între partenerii de discuție, o colaborare fundamentală pe principii etice.

            MAURA MOISIL – HR Business Partner, YONDER a oferit o perspectivă de ansamblu asupra contextului local afirmând că modul cum ne adresăm problema performanței slabe sau a performerilor slabi depinde de cultura companiei, abilitățile manageriale ale superiorului direct, respectiv de cum este construit sistemul sau teoria de management a performanței din companie.

[one_third]

[/one_third]

[one_third]

[/one_third]

[one_third]

[/one_third]           

            ANNEMARIE FABIAN este Business Developer în cadrul BOOKSTER, prima bibliotecă pentru companii din România cu peste 40 000 de cititori, 350 de clienți și 55 000 de materiale. Aceasta a discutat despre viziunea echipei sale și despre cum reușesc să mențină o legătură puternică cu cititorii spunând o poveste autentică de fiecare dată. Rezultatatele sunt vizibile în mesajele pozitive pe care le primesc, de apreciere și susținere a unei idei frumoase.

            DIANA NĂSTASE – HR Manager, PLEXUS a deschis un subiect important în activitatea mangerilor de resurse umane, cel al organizației agile și al agilității forței de muncă. Ce face responsabilul de HR în acest context? STOP – proceduri/ politici, rapoarte, întreabă executivul etc., START – înțelege / învață business-ul, pune accent pe oameni, nu pe politici, pe echipă/ nu pe individ și CONTINUĂ în același mod.

            LEONARD RIZOIU – Managing Director, LEOHR a discutat despre retenția angajaților – noua frontieră în HR. Acesta a oferit un instrument eficient pe care responsabilii de resurse umane îl pot folosi în activitatea lor: stay In, stay interview-ul care reprezintă o discuție structurată și periodică dintre un consultant extern și un salariat pentru a identifica condițiile care l-ar determina pe salariat să plece din companie. Printre beneficii, a menționat: eficiența costurilor, un punct de vedere precis, descoperirea climatului de muncă real, creșterea retenției.

 

            Evenimentul ”Operational HR” a fost organizat de BusinessMark alături de: ROMANIAN SOFTWARE, Signal Iduna, UP Romania, Max Relax, World Class, Ciocolaterie Leonidas Cluj, LEO HR, Evolutiv Consultants Network, AVIS, Maastricht School of Management Romania, DWNT, Business Ladies Club și Plantăm fapte bune în România.

Material de opinie semnat de
  • BusinessMark

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.