ACCELERATE. Sales Conference ediţia a III-a

ACCELERATE. Sales Conference este cea de a III-a ediție a evenimentului dedicat specialiștilor în vânzări și business development organizat de BusinessMark.

Într-un context economic în continuă mișcare, cu o dezvoltare tehnologică rapidă, provocările nu întârzie să apară pentru companii nici în zona de vânzări.

Despre adaptarea la piață, emergența performance marketing-ului, importanța dezvoltării viziunii de business development și aptitudinile necesare unui om de vânzări pentru a obține rezultate în contextul economic actual vom discuta în cadrul evenimentului ACCELERATE. Sales Conference, pe 18- 19 noiembrie, în București, la Hotel Radisson Blu.

TARGET

  • Sales Managers
  • Sales Coordinators
  • Directori de dezvoltare
  • Antreprenori
  • Directori generali
  • Key account managers
Prezentare studiu “Provocările unui manager de vânzări” ne va dezvălui date relevante în următoarele zone de interes:
  • Rolurile și responsabilitățile unui manager de vânzări. Între misiunea de afaceri și dezvoltarea echipei și membrilor echipei, în contextul de business actual;
  • Care sunt elementele care caracterizează eficiența unui manager de vânzări? Care sunt cele mai importante comportamente care structurează activitatea unui manager de vânzări?
  • Cum a evoluat în ultimii ani contextul general de afaceri și care sunt cele mai importante schimbări în relația vânzător-client în România?
  • Care consideră managerii de vânzări că sunt cele mai importante așteptări ale unui client de la partenerul lui de afaceri
  • “ Despre funcționarea unei echipe de vânzări– care sunt cele mai importante premise pentru maximizarea rezultatelor?”
  • “ Despre modificarea psihologiei cumpărătorului și cum noul model al vânzării ia îconsiderare procesul deciziei de achiziție
Speakers:
    • Leadership-ul în vânzări. Strategii pentru echipe de vânzări performante?
    • Care sunt principalele dificultăți pe care le întâmpină specialiștii în vânzări în prezent?
    • Cum s-a schimbat activitatea specialistului în vânzări în ultimii ani? La ce schimbări ne putem aștepta în următorii ani?
    • De la Sales funnel la customer journey. Cum ne adaptăm?
    • Cum s-a schimbat clientul în ultimii ani și cum le putem satisface așteptările?
    • Aliniere Sales-Marketing. Cum trebuie să colaboreze cele două departamente pentru a asigura un ciclu coerent și complet unui client
    • Era digitală și influența asupra procesului de vânzări. Cum s-a modificat relația dintre vânzător și cumpărător?
    • Emergența e-commerce și influența asupra activității departamentului de vânzări
    • Customer engagement. Cum creezi relații de lungă durată cu clienții tăi ?
    • Perspectiva specialistului în vânzări ca expert/consultant pentru clienții săi
    • Vindeți așa cum doresc clienții dumneavoastră Pornind de la elementele esențiale discutate în discursul principal al Robertei De Sanctis, acest atelier își propune să vă împărtășească în ce fel pot acționa organizațiile de vânzări de succes ca o interfață între o firmă și clienții acesteia, fiind astfel principalul protector al scopului suprem al firmei în deservirea clienților săi existenți și potențiali. Ne vom ocupa în principal de două aspecte majore, prin intermediul unei abordări interactive, bazată pe împărtășirea experințelor cu participanții. Primul se va concentra asupra felului în care trebuie gestionată baza de clienți aflată în dezvoltare. Clienții – și nu numai cei sofisticați – solicită experiențe de vânzări mai rapide, mai unitare și chiar mai plăcute; vor mai multe informații și mai multă valoare. Aceasta înseamnă că informațiile despre clienți au un rol vital în dezvoltarea unui avantaj competitiv care depinde de departamentul de vânzări. Al doilea aspect se va concentra asupra felului în care organizațiile de vânzări înving comodificarea într-o economie gobală a cererii insuficiente și a ofertei excedentare prin excelență în schimbarea organizației comerciale și prin adoptarea unor noi abordări prin gestionarea în principal a unor conturi cheie.
    Mihai Arghire are o experienta de 7 ani ca trainer si consultant de business in cadrul Brightway, fiind specializat in sustinerea programelor de training pe urmatoarele teme: vanzari, negociere, customer care, leadership, public speaking, time management. Finantist la baza, Mihai si-a inceput cariera lucrand intr-o banca si o fima de asigurari, insa, dorind mai mult...
    Energie, iniţiativă, spirit de echipă şi loialitate sunt caracteristicile definitorii ale Roxanei Memetea, Managing Partner al DDB Romania. Aceste criterii le regasim în caracterul inovativ şi in succesul proiectelor strategice al căror promotor este în cadrul agenţiei. Parcursul său profesional în industria publicităţii este solid şi presărat cu numeroase realizări, începându-şi activitatea în acest domeniu...
    Roberta, italiancă, profesor de marketing la SDA Bocconi School of Management. Este profesor asociat de marketing la Universitatea Bocconi; Responsabilă cu Relația Corporatistă în cadrul Masteratului de Marketing și Comunicare, la Universitatea Bocconi. Printre domeniile sale de competență se numără Business to Business Marketing, Comunicare, Retailing, marketing viti-vinicol. Deține un masterat în Business Administration (MBA),...
    Dan Vasile are o experienţă de 18 ani în sectorul IT&C, în prezent conducând divizia de soluţii de business din cadrul Microsoft România. Dan face parte din echipa Microsoft din 2006, având o experienţă extinsă în project management, vânzări, marketing şi managementul relaţillor cu clienţii
    Cu aproape zece ani experiență în industria de servicii financiare, retail, online marketing și comerț online, Rareș Florea deține funcția de Director Comercial în cadrul Vector Watch pentru Europa Centrală și de Est. Absolvent al Universității București, Facultatea de Administrație Publică, Rareș a intrat în contact cu mediul de afaceri internațional încă de la primul...
    Experiența de peste 18 ani în Marketing. Începutul carierei a fost din poziția de Sales Rep, urmată de diverse poziții precum Area Sales Manager, HoReCa, Brand Marketing, Consumer Dialogue, Trade Development, Strategy & Planning, B2B, Project Management și în zona de Business Development. Rolurile au fost la diferite nivele (România, South Eastern Area, Eastern Europe...
    Mihai ocupă postul de CEO în cadrul evoMAG.ro, din anul 2005. Este absolvent al Universităţii Politehnica din Bucureşti şi a finalizat cu succes masteratul în cadrul Maastricht School of Management. Mihai şi-a început cariera pe post de CEO al TOYZ.ro. În paralel cu activitatea de CEO al evoMAG, îşi împartaseste know-how-urile cu echipa de la...
    De peste 10 ani activeaza in resurse umane, in organizatii multinationale, precum Cegedim Romania, Orkla Foods, iar in prezent coordoneaza in calitate de HR Manager divizia de Supply Chain & Finance a unei mari companii multinationale din sectorul FMCG. De aproximativ 5 ani si-a descoperit vocatia de coach si a investit cu multa pasiune in...
    Managing Partner, Sfera Business Manager executiv cu peste 15 ani experienta in conducerea echipelor, a dezvoltat si livrat programe de vanzari, negocieri, management strategic, managementul echipei de vanzari, managementul performantei. Trainer acreditat ANC si NLP Practitionner certificat de International Association for Neuro-Linguistic Programming. Este consultant autorizat PERSOLOG si trainer certificat Points of You. A absolvit Facultatea...
    Detaliile Evenimentului
    • De la
      18/11/2015 09:00
    • Până la
      19/11/2015 16:45
    • Loc
    • Organizator
      BusinessMark
    • Categorie
    • Adresa
      Calea Victoriei 63-81, București 030167
    Parteneri