ACCELERATE. Sales Conference, ediția a IV-a, Cluj-Napoca

În orice business, departamentul de vânzări este cel care generează încasări. Oricât de eficiente operațiunile și procesele, de inovatoare tehnologia folosită sau de mărețe obiectivele financiare, fără un mecanism de vânzări bine pus la punct, compania nu performează.

Astfel, cea de-a IV-a ediție a ACCELERATE. Sales Conference, semnată BusinessMark, aduce în prim-plan noi perspective și soluții concrete dedicate specialiștilor în vânzări și business development, aplicabile într-un context economic volatil, ca răspuns la provocările întâmpinate de mediul de business.

Devenit deja un eveniment de tradiție, conferința va aborda vânzările atât din perspectiva management, cât și client, propunând dezvoltarea direcțiilor de sales leadership, sales effectiveness, sales technology și sales development.

TARGET

  • SALES MANAGERS
  • SALES COORDINATORS
  • DIRECTORI DE DEZVOLTARE
  • ANTREPRENORI
  • DIRECTORI GENERALI
  • KEY ACCOUNT MANAGERS
Dragos este specializat in Managementul Procesului de Vanzare si conduce o echipa de vanzari directe pentru unul dintre cei mai importanti operatori de servicii medicale private din Romania. Din acest rol, Dragos continua sa fie alaturi de colegii din toate liniile de business. Dragos are o experienta de peste 10 ani in zona de Team...
Experienta sa peste 18 ani in piata de asigurari a fost construita in cadrul unor companii importante din domeniu, in special in departamentele responsabile de vanzari si de dezvoltarea relatiilor cu brokerii de asigurare. Absolvent al Facultatii de Contabilitate si Informatica de Gestiune, al Facultatii de Stiinte Politice, Sociologie si Relatii Internationale, Cosmin Angheluta a...
După 12 ani de activitate în agribusiness, am decis să schimb radical domeniul de activitate, şi am îmbrăţişat provocarea din automotive. La începutul carierei am avut privilegiul să fiu printre “ vânzătorii “ unei echipe în care s-a investit enorm, şi apoi am avut oportunitatea să transmit mai departe experienţa şi cunoştiinţele acumulate, fie în...
Cu o experienta de peste 10 ani in pozitii executive in cadrul unor companii financiare cu expunere internationala, Florentina Taudor a devenit General Manager la Renania in 2012. Au recomandat-o performantele din zona de sales, dublate de vocatia pentru organizare eficienta si talentul de a inspira oameni. Prin consecventa principiilor sale “formeaza, impartaseste, cultiva initiative,...
Demis are o experienta de peste 15 ani in marketing si advertising. Este unul dintre fondatorii agentiei de publicitate MARKS din Bucuresti. In portofoliul agentiei se afla clienti precum Groupama Asigurari, FAN Courier, Regina Maria, Unicredit, Arabesque, Genpact si altii. Din anul 2015 este si co-founder al primei companii de car sharing din Romania, Pony...
Managing Partner, Sfera Business Manager executiv cu peste 15 ani experienta in conducerea echipelor, a dezvoltat si livrat programe de vanzari, negocieri, management strategic, managementul echipei de vanzari, managementul performantei. Trainer acreditat ANC si NLP Practitionner certificat de International Association for Neuro-Linguistic Programming. Este consultant autorizat PERSOLOG si trainer certificat Points of You. A absolvit Facultatea...

* Dezvoltarea de echipe performante: recrutare, training, coaching
* Performanța în vânzări, cultură organizațională și leadership
* Alinierea dintre marketing și vânzări: tactici și tendințe în inbound și outbound marketing pentru accelerarea vânzărilor
* Big Data: SMART Big Data, analytics și metrics pentru îmbunătățirea deciziilor și a performanței
* Design-ul structurilor echipelor de vânzări pentru creșterea eficienței
* Managerul de vânzări: roluri și responsabilități. Îmbinarea eficientă dintre creșterea vânzărilor și dezvoltarea membrilor echipei
* Trade marketing, asul din mânecă la punctul de vânzare. Căror companii li se potrivește și cât de eficiente sunt instrumentele dedicate
* Prioritizareamotivării și responsabilizării oamenilor din vânzări, un aspect cheie în orice business
* Vânzarea C-level, strategii pentru enterprise selling, sales linguistics și sales psychology
* Instrumente de vânzări inovatoare și strategii de leadership pentru creșterea performanței
* Asigurarea loialitatii forței de vânzări: importanță, beneficii și bune practici
* De la “cold calling” la “closing the deal”, negotiation skills și power selling
* Capitalizarea dezavantajului de preț în vânzări profitabile: soluții și impact
* Customer engagement în contextul unui mediu competitiv și ofertant și importanța stabilirii unei relații pe termen lung
* Instrumente digitale utile în procesul de vânzări
* Măsurarea comportamentelor și opiniilor clienților și integrarea rezultatelor în strategia de business
* Design-ul proceselor pentru o strategie ”customer centric”
* Customer-centric KPIs pentru echipele de vânzări
* Puterea social media în relația cu clientul
* Cum s-a schimbat clientul în ultimii ani și cum îi putem satisface așteptările?

Detaliile Evenimentului
  • De la
    27/10/2016 09:00
  • Până la
    27/10/2016 17:00
  • Loc
  • Organizator
    BusinessMark
  • Categorie
  • Adresa
    Observatorului Street 129, Cluj-Napoca
Parteneri