Automotive Market Forum

Anul 2016 se dovedește a fi unul extrem de profitabil pentru industria auto din România. Atât producţia de autovehicule, cât şi piața de componente auto arată perspective de creştere, cifra de afaceri totală a industriei ajungând la aproape 20 de miliarde de euro.

Totodată, numărul companiilor consumatoare active de servicii de externalizare este din ce în ce mai mare, apelând la servicii de outsourcing pentru scăderea costurilor și pentru eficientizarea operațiunilor. Trendul crescător se păstrează și pentru segmentul de leasing operational, în creștere cu 10% în prima jumătate a anului, iar potențialul pieței este unul ridicat, pe fondul contextului economic favorabil și al nevoii companiilor de optimizare a costurilor.

În continuare, industria automotive se află într-o dezvoltare perpetuă și se orientează, din ce în ce mai mult, către outsourcing. Astfel, atât actorii care activează în această industrie, cât și partenerii de afaceri, trebuie să știe să evalueze nevoile consumatorilor, pentru a ghida strategia de afaceri în direcția corectă.

TARGET

  • Autorități
  • Producători, exportatori și importatori auto
  • Producători de echipamente și accesorii
  • Fleet Managers
  • Furnizori
  • Consultanți
  • Dezvoltatori de soluții
Paul Badea este un tanar antreprenor roman, co-proprietar si CEO al BADSI, dealerul nr 1 al marciiNissan in Romania. Paul este pasionat de sustenabilitate, in special in domenii ca mobilitate si educatie. Este implicat in proiecte ca ARMS-Asociatia Romana pentru Mobilitate Sustenabila si HUBS un proiect de educatie sustenabila bazat pe practica autenticitate si feedback. Este...
Pasionat de automobile, Dragos Stoica, in prezent Director Comercial Corporate la Tiriac Auto, a absolvit Universitatea Politehnica din Bucuresti, Facultatea de Transporturi si detine un Master in Business Management la Academia de Studii Economice, Bucuresti. Dragos Stoica si-a inceput cariera in domeniul auto intr-un program de internship in vanzari si imediat ulterior a ocupat rolul de...
Cu o experienţă de peste 25 de ani în domeniul resurselor umane, Nicoleta conduce din anul 2010 echipa HR DRÄXLMAIER România, unul dintre cei mai mai angajatori din țară. DRÄXLMAIER Group are, în prezent, aproximativ 15.000 de angajati în România, în cele cinci centre de dezvoltare și producție din Pitești, Satu-Mare, Timișoara, Hunedoara și Brașov....
Costin a intrat în industria automotive din 2004. Competiția, excelența și viteza cu care se întâmplă lucrurile, nu l-au lăsat să schimbe industria. A parcurs mai multe etape în carieră, de la Coordonator de materiale, la Director Logistică, apoi Director Lansare și acum Plant Manager. Îl provoacă privilegiul de a livra tapițerie pentru mai mult...
Stéphane Renie are peste 20 de ani de experienta in ceea ce priveste vanzarile la nivel international si marketingul. Dupa 15 ani petrecuti in cadrul Renault pe pozitii de management si avand responsabilitati din arii precum publicitate, strategii de marketing si vanzari B2B atat in Franta, cat si in afara tarii, acesta a devenit Managing...
Catalin Olteanu este Director Comercial al ALD Automotive Romania din ianuarie 2015, fiind responsabil cu strategia comercială și portofoliul de clienți, cu dezvoltarea activităților de vânzare a serviciilor companiei, previzionarea vânzărilor, managementul bugetului și al resurselor. De asemenea, este responsabil cu identificarea noilor oportunități în piață și cu dezvoltarea unor noi produse si canale de...

* Automotive Industry overview. Noi perspective în materie de producţie, vânzare, export şi import de autoturisme în 2016. Cum contribuie industria auto la dezvoltarea economiei?Trends & opportunities on the Auto market. Cele mai recente tendințe în dezvoltarea industriei autoProducţia de automobile din România – perspective și propuneri pentru susținerea pieței auto și echilibrarea balanței cererii import-exportSectorul producătorilor de componente auto de pe piaţa locală – profitabilitate, inovație și evoluții încurajatoareIndustria automotive si exporturile – aportul industriei la echilibrarea balanței comerciale a RomânieiBranding de țară – construirea unei strategii de atragere a investitorilor.Oportunități de creștere a atractivității pieței românești pentru investițiile în segmentul autoFinanțarea investițiilor în industria automotive cu sprijinul schemelor de ajutor de stat
Legislația fiscală românească și impactul asupra investițiilor in automotive

Outsourcing-ul ca instrument de business efficiency. Care este stadiul în care se situează outsourcing-ul auto din România?Piaţa de leasing operațional şi perspectivele de creştere– în ce fel ajută la eficientizarea sistemului?Partner relationship management & strategic outsourcing. Strategii de construire a unui dialog eficient cu partenerii de afaceri.Auto fleet management și metode inteligente de administrare a acestora. Fleet management forecast. Proactivitatea ca element vital de aliniere la noile standarde de calitate.Fleet safety & risk management. Programe de compliance, screening și monitorizare pentru a crește securitatea flotelor. Digitalizarea și sisteme inteligente de navigație – GPS, telematică și noile tehnologii existente pe piața autoVânzările de mașini din România. Trend-uri, analize. Mașini noi vs. second-handThe new world of electric vehicles – metode de a transforma în avantaj competitiv sectorul mobilității nepoluante. Piața de mașini electrice și plug-in hibridePiața LCV-urilor – status, perspective

Detaliile Evenimentului
  • De la
    09/11/2016 09:00
  • Până la
    09/11/2016 17:00
  • Loc
  • Organizator
    BusinessMark
  • Categorie
  • Adresa
    Calea 13 Septembrie 90, București 050726
Parteneri