Brașov HR Vibes

Resursa umană este printre cele mai important aspecte ce determină succesul unei organizații. Tocmai de aceea, companiile încep să-și creeze modele de business adaptate dorințelor angajatului modern. Indiferent, lucrurile continuă să avanseze exponențial iar dorințele angajaților sunt și ele susceptibile la schimbări, fapt ce creează dificultăți în a ține pasul cu industria și ne îndeamnă să fim întotdeauna pregătiți să luăm decizii luând în considerare viitorul, ce poate nu este atât de îndepărtat.

Cu toate acestea,  accesul la informație este cu siguranță un avantaj, iar la această ediție HR VIBES, nu vrem să ne concentrăm doar pe tendințe și previziuni, dar și pe cele mai bune practici ce s-au dovedit a fi de succes până acum în eficientizarea proceselor departamentului de HR.

Cum îmbunătățim Experiența Angajaților pentru a ne asigură că aceștia dau randamentul optim? Cum creăm un brand demn de mândria angajaților, pentru a spori retenția acestora? Cum ne adaptăm cu adevărat noilor tehnologii și cum le folosim în îmbunătățirea proceselor curente?

Te invităm să afli la BRAȘOV HR VIBES, pe 15 mai 2019, alături de speakeri internaționali și naționali.

Audiență

HR Managers & HR Directors

HR Business Partners

HR Specialists

Consultanți

Directori generali

Antreprenori

Group Head of Talent, MCCANN WORLDGROUP. Jess a lucrat în domeniul oamenilor, al culturii și al talentelor, în diverse industrii, companii și continente timp de aproape un deceniu. Ea este pasionată de oameni și de cultură, mergând deasupra rolului ei de șef al oamenilor și talentelor de la UK Tech Track # 1, Google Ventures...
Global Head Talent Acquisition & Experience, LIDL Germany. Tim Ackermann este expert HR și Talent Acquisition, pasionat și experimentat, cu o experiență de peste 20 de ani în diverse domenii și regiuni globale, la companii precum Deutsche Bank, Microsoft, Swarovski și Zalando. Recent, Tim s-a alăturat companiei Lidl, unul dintre cei mai mari retaileri de...
Talent Acquisition & Employer Branding Manager Europa, BRITISH AMERICAN TOBACCO Anca Păun este Talent Acquisition and Employer Branding Manager pentru Europa. Cu o experiență de peste 12 ani în Executive Search și Employer Branding, Anca a colaborat cu companii precum KMTrust & Partners, Coca-Cola, iar in prezent s-a alaturat echipei globale de Employer Branding în...
Human Resources Manager , TATA TECHNOLOGIES. Manager resurse umane, psiholog organizațional, psihoterapeut, formator de formatori, lector pentru cursuri de formator, de manager resurse umane și de consilier pentru dezvoltare personală, conducător de grupuri pentru dezvoltare și optimizare personală. Drumul Elenei către acest punct al carierei s-a desăvârșit în mai multe scoli, instituții de formare și...
Chief People Officer, KFC, PIZZA HUT, TACO BELL ROMANIA, part of Sphera Franchise Group. Cristina Uleșan, Assoc. CIPD,  aduce experiența unui profesionist în domeniul Resurse Umane în industrii variate (financiar-bancar, BPO, Food, consultanță). În cei 17 ani de activitate profesională, Cristina a participat la proiecte de dezvoltare a talentelor în organizații financiar-bancare precum Garanti Bank,...
HR Director, POLICOLOR. De peste 13 ani în HR, în industrii diverse , de la banking la producția de lacuri și vopsele, cu o mare curiozitate pentru tot ce înseamna business, dar și cu o mai mare dorință de a descoperi ce motivează pe fiecare dintre membrii unei echipe să iși atingă potențialul maxim ,...
Co-fondator, 7CARD. Andrei este co-fondatorul 7card – primul serviciu de beneficii sportive cu acoperire națională din România, cu peste 700 de companii în portofoliu. Înainte să devină antreprenor, Andrei a fost consultant de business timp de 8 ani, oferind soluții de management în diverse zone de dezoltare a businessului pentru companii importante din Europa Centrală...
Co-Founder, BENEFITONLINE. Stelian are o experiență de peste 9 ani în domeniul bancar și financiar în segmentul relațiilor business-to-business, marketing și vânzări. Din 2014, aduce împreună cu Adrian Sârbu un sistem unic în România de beneficii opționale pentru angajați. Experiența în domeniu financiar-bancar împreună cu experiența lui Adrian în dezvoltarea afacerilor i-au ajutat să identifice oportunitatea...
Sales Director, ROMANIAN SOFTWARE. Aurelian Chitez este director de vanzari in cadrul companiei Romanian Software, avand o experienta de peste 10 ani in vanzari si promovarea de solutii software dedicate resurselor umane. Aurelian a absolvit un program de Master in Comunicare si Relatii Internationale. Este alaturi de Romanian Software de 16 ani, timp in care...
Manager HR, PRODLACTA. Absolventă a Facultății de Drept din Brașov și  Master în Drept la Universitatea “Transilvania” Brașov, urmând mai apoi cursurile de calificare ca și Manager Resurse Umane. Experiență în domeniul HR de peste 9 ani, ultimii 7 ani ocupând funcția de Manager HR în cadrul companiei Prodlacta SA Brașov. În perioada lucrată în...
HCM Global Sales Director, TOTALSOFT Mihai are o experiență bogată în domeniul resurselor umane de peste 14 ani, cu o viziune cuprinzătoare asupra tehnologiilor, strategiilor și a celor mai bune practici în materie de resurse umane. Pornind de la nevoile cele mai de bază ale resurselor umane, cum ar fi salarizarea sau managementul general, până...
Managing Associate, coordinator NNDKP Brasov Șandor Gal are peste 14 ani de experiență profesională în roluri de avocat, dar și de consilier juridic in-house. Experiența sa acoperă domeniul litigiilor, al dreptului administrativ, fiscal, vamal, achiziții publice locale de peste 30 de milioane lei, drept civil și comercial, drept imobiliar, inclusiv contracte de construcții. Practica profesională...
383 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup
10% - 2 participanti
15% - 3 participanti
20% - 4+ participanti

  • WILL YOU STAY?- Retenția este o adevărată provocare pentru organizații, mai ales atunci când cererea este mai mare decât oferta. Talentele sunt conștiente de faptul că nu sunt „legate” de locul lor de muncă, tocmai de aceea, implicarea acestora devine esențială. Rolul HR-ului în îmbunătățirea experienței angajaților ca strategie de retenție.
  • A GLIMPSE INTO THE FUTURE- Inteligența artificială este din ce în ce mai prezentă în organizații, aceasta fiind o soluție pentru eficientizarea proceselor standardizate. Cum poate AI-ul să ușureze procesele de recrutare, selecție, retenție, training și motivare, astfel încât departamentul de HR să devină unul pur strategic, evitând task-urile de rutină?
  • 2 IS NOT ALWAYS BETTER THAN 1- Angajarea rapidă poate fi cea mai bună soluție pentru compensarea capacității de muncă. Însă, concentrarea pe productivitatea angajaților curenți poate fi o soluție mai eficientă pe termen lung. Cum putem identifica cei mai productivi angajați folosind People Analytics și să folosim datele acestea pentru a recruta angajați la fel de performanți în viitor?
  • WHAT’S THE VIBE LIKE?- Mediul de muncă este un influentator indubitabil când vine vorba de retenție și productivitate. Cum ne asigurăm că mediul de lucru este propice pentru toți angajații noștri? Cum formăm echipe în care membrii să se complementeze reciproc astfel încât, productivitatea acestora să fie optimă?
  • THE PERFORMERS- Strategiile tradiționale de evaluare anuală a performanței s-au dovedit a fi mai puțin eficiente la nivel de motivare. În schimb, experții recomandă o viziune per ansamblu care ia în considerare performanța angajatului din prima, până în ultma zi de lucru. Cum dezvoltăm un plan integrat de management al performanței, mai mult de atât, într-un context agil de muncă?
  • AND THE AWARDS GOES TO... - Personalizarea pachetelor de beneficii și recompense, în funcție de dorințele și nevoile fiecărui angajat, poate conduce la satisfacție ridicată din partea acestora. Cum dezvoltăm strategii de dezvoltare a pachetelor de beneficii personalizate, astfel încât, să motivăm angajații să își atingă performanțele maxime?
  • SOFT SKILLS SOCIETY- Într-o lume în care informația și cunoașterea devin din ce în ce mai accesibile, putem discuta despre o schimbare a priorităților la nivel de recrutare? Putem angaja oameni bazați pe atitudinea, viziunea și autonomia acestora, urmând ulterior să fie upskilled de către companii? Care sunt efectele acestei metode?
  • KEEP UP- Tinerele generații sunt obișnuite cu un stil de viață rapid. Tocmai de aceea, aceștia vor să fie independenți de procedurile tradiționale ale organizațiilor și să ia inițiativă să execute lucrurile pe cont propriu.  Cum reușim să le dăm acestora libertatea de care au nevoie, totodată riscând apariția unor greșeli pe parcurs?
  • WORK-LIFE-BALANCE -  Deși zilele de lucru lungi pot aduce productivitate pe termen scurt, acumularea de stres în urmă acestora poate avea efecte drastice, atât asupra angajatului, cât și supra companiei. Cum putem evita orele lucrate peste program, fără să afectăm performanța companiei pe termen scurt?
  • WHAT BRAND IS THAT?- În cele mai multe cazuri angajatul modern vrea să lucreze pentru un brand cu care acesta să se identifice. În acest context, reputația companiei este extrem de valoroasă în atragerea potențialilor angajați. Cum creăm un brand puternic care să atragă exact candidații de care avem nevoie?
BUSINESSMARK SUSȚINE:

CU SUSȚINEREA:
RADIOUL OFICIAL:
PARTENERI MEDIA:
ziare.combusiness24 Debizzinoras Jurnalul de afaceriglobalmanager_logo administratie logo

Detaliile Evenimentului
Parteneri