Business Challenge 2017

BUSINESS VIBES FOR BUSINESS MINDS

Lumea business-ului s-a schimbat în puncte esențiale în ultimii ani, iar progresul tehnologic, accesul la informație, globalizarea, deschiderea granițelor, multiculturalismul sunt elemente ce vor duce la o schimbare continuă a consumatorilor, societăților și, implicit, a business-urilor.

Este segmentul startup-urilor, companiilor mici și medii avantajat de contextul socio-economic actual? Care sunt noile vibrații în materie de business și care sunt ”creierele” pregătite să se adapteze noilor trenduri?

BUSINESS CHALLENGE 2017, cea de a IV-a ediție a proiectului, este un eveniment dedicat inițiativelor antreprenoriale și IMM-urilor, un eveniment în care ne propunem să privim spre viitor, luând în calcul trendurile și oportunitățile la nivel local și internațional. Pornind din interior, ne dorim să înțelegem care sunt factorii ce determină ca un business să devină de succes.

TARGET

  • Antreprenori
  • Middle & top managers
  • Investitori
  • Bănci
  • Fonduri de investiții
  • Companii de leasing
  • Furnizori de soluții IT
  • Companii de consultanță
  • Companii de asigurări
  • ROMANIA, LAND OF OPPORTUNITY. Ce beneficii oferă România pentru inițiativele antreprenoriale? Are România perspectiva de a deveni un important centru european la nivel de startup-uri?
  • FROM A NATIONAL IMPACT TO AN INTERNATIONAL ONE. Care sunt oportunitățile de internaționalizare? Prospectarea de noi piețe.
  • NO MONEY, NO HONEY. Care sunt modalitățile de finanțare pentru proiectele antreprenoriale? Între programele guvernamentale și soluțiile private.
  • CLASH OF THE TITANS. Ce trebuie să facă diferit startup-urile și brandurile noi pentru a se evidenția pe piață, acolo unde brandurile consacrate domină? Care sunt cel mai des întâlnite obstacole?
  • CHANGE MANAGEMENT AND THE AGILE PERSPECTIVE.Dezvoltarea poate fi premisa succesului, dar și a eșecului. Cum abordăm schimbarea la nivel de business în cadrul startup-urilor, companiilor mici și mijlocii? Stick to the plan? Adapt the plan? Cum construim o cultură organizațională agilă?
  • VALUE INNOVATION AND CREATIVITY. Într-o lume în care cu toții avem acces la informație și cunoaștere, este inovația singura soluție pentru succesul brandurilor? Cum folosim capitalul de creativitate și inovație pentru a dezvolta business-uri de succes?
  • INFORMED VS INTUITIVE. Cât este intuiție și cât cunoaștere în dezvoltarea de business? Este instinctul antreprenorial supraevaluat? Se ascunde ”feeling-ul” unei afaceri de succes în cifre și analize de piață? Sunt cunoașterea și informarea adevăratele instrumente manageriale în lupta pentru succes și dezvoltare?
  • DO NOT GET REPLACEBLE! STAY FRESH! Care este cheia succesului pentru companiile mici și mijlocii în era consumatorului? Cum pot brandurile noi să își facă vocea auzită în rândul consumatorilor bine informați ai erei digitale?
  • IDEAS COME FROM EVERYTHING. Cum dezvoltăm o idee îndrăzneață într-o afacere de succes.
  • LUCKY OR SMART? Există ”noroc” atunci când discutăm despre succesul unei afaceri? Ce diferențiază un antreprenor de succes?
  • LEADERSHIP AND SUSTAINABILITY. În ce măsură pot influența IMM-urile comunitățile din care provin, cum se pot implica la nivel de sustenabilitate și dezvoltare durabilă? A devenit responsabilitatea socială un element important în business plan-ul companiilor? O perspectivă asupra companiei viitorului.
  • TECHNOLOGY LEADS TO EFFICIENCY. Cât de sus pe lista de priorități a IMM-urilor este tehnologizarea și eficientizarea proceselor?
  • FLEXIBILITY, THE WORD OF THE DECADE. Fie că discutăm despre programele de resurse umane sau despre procesele organizaționale, flexibilitatea pare a ocupa un loc central în orice încercare de a adapta viața organizațională la era digitală și la ritmul de viață și muncă. Sunt start-up-urile și IMM-urile poziționate pe un loc avantajos din acest punct de vedere?
  • STARTUP CULTURE & THE MILLENNIALS. Preferă generațiile tinere cultura organizațională a startup-urilor? Cum arată distribuția forței de muncă în viitor?
  • FAKE IT ‘TILL YOU MAKE IT. Cum treci prin perioadele dificile fără a îți uita obiectivele, păstrând încrederea?
PARTENER DE MOBILITATE:


SUSȚINUT DE:

                


BUSINESSMARK SUSȚINE:

     

PARTENERI MEDIA:

         NewMoney                        Jurnalul de afaceri          Femei in afaceri        business24     ziare.com               Manager Express- Online                Saptamana_Financiara [Converted]       Debizz       globalmanager_logo                  logo finzoom nou (002)     roportal           voxcapital               Valoarea            Legal Marketing      pr box_logo      MLM mic     rbe LOGO         administratie logo        Rabbit pozitiv                             

 

Detaliile Evenimentului
Parteneri