Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

Business Challenge 2018

În contextul dinamicii economiei internaționale, al progresului rapid al tehnologiei, al noilor valori și priorități aduse de tinerele generații, lumea de business se schimbă.

Adaptarea, flexibilitatea, capacitatea de a anticipa tendințele devin condiții existențiale pentru companii.

Cum se situează în acest context inițiativele antreprenoriale și IMM-urile?

Discutăm despre toate acestea în cadrul celei de a V-a ediții a evenimentului BUSINESS CHALLENGE, ce va avea loc pe 27 septembrie 2018 la București, la Hotel Radisson Blu.

Detaliile evenimentului

Audiență

  • Antreprenori
  • Fondatori și acționari
  • General Managers
  • Executive Managers
  • Business Development Managers
  • Regional Managers
  • Marketing Managers
  • HR Managers
  • Commercial Managers

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • CHALLENGE ACCEPTED! Între disciplină și viziune, între pragmatism și creativitate, între libertate și responsabilitate, ce determină liderii să pornească și să se păstreze pe drumul antreprenoriatului?
  • VALUES SHIFT. Cum s-au schimbat valorile și principiile noilor generații? Afacerile locale, responsabile, autentice, implicate social sunt în topul preferințelor acestora. Ce avantaje aduce ”noul consumator” pentru companiile mici și mijlocii?
  • FUTURE PROOF. La ce riscuri te expui dacă viitorul ”te ia prin surprindere”? Cum eviți acest scenariu rămânând conectat la tendințe și necăzând în capcana zonei de confort?
  • THE MIRACLE OF TECHNOLOGY. Tehnologia ca avantaj competitiv pentru start-up-uri și IMM-uri. Cum poate ajuta tehnologia pentru a câștiga teren în fața competitorilor deja consacrați prin optimizare, automatizare, personalizare, eficientizare?
  • TRANSFORM – ADAPT – REPEAT. De ce este necesar să avem o perspectivă a schimbării asupra business-ului? Suntem realmente pregătiți pentru noua viteză de evoluție a tehnologiei, societății, economiei?
  • SWEET INNOVATION. Deși pare a fi aspirația multor companii, inovația își are traducerea mai degrabă în plan pragmatic decât în plan ideatic. Cum înțelegem inovația la nivelul IMM-urilor, start-up-urilor? Cum conectăm analiza realistă a pieței cu obiectivele companiei prin creativitate pragmatică?
  • DO THE MATH. Optimizarea costurilor. Ce instrumente avem la îndemână?
  • FAST SLOW GROWTH. De la ”fast growing” la ”step by step”, abordările referitoare la dezvoltare aduc propriile provocări. Toate, însă, implică curaj, risc, asumare. De ce instrumente avem nevoie pentru a ne adapta diferitelor scenarii?
  • GO BIG OR GO HOME. Când business-ul se extinde spre piețele internaționale, devine necesară calibrarea perspectivei la ”the big picture”. Cum putem eficientiza tranziția de la local la internațional?
  • BURNT OUT VS. SOLD OUT. Vânzările pentru companiile mici și mijlocii. Cum evităm epuizarea resurselor prin implementarea de strategii ”șirete”, eficiente, potrivite propriului target?
  • FLIP THAT BUSINESS. Cum ”renovezi” un business când scenariul negativ începe sa domine? Cum utilizăm flexibilitatea companiilor mici și mijlocii pentru a redefini sisteme, strategii și a întoarce soarta?
  • WHY PERSONAL IS IMPORTANT? Care este impactul GDPR asupra IMM-urilor? Cum ne optimizăm resursele pentru o bună otpimizare a modelului de business?
  • INVEST. Care sunt modalitățile de finanțare pentru proiectele antreprenoriale? Între programele guvernamentale și soluțiile private.
  • BRANDING AND PERSONAL BRANDING. Importanța leaderilor în cazul companiilor antreprenoriale și IMM-urilor. De ce este important ca brandul personal să existe în coerență cu cel al companiei, dar nu în interdependență?

Sponsori & parteneri

Parteneri:

Cu susținerea:

Traducere oferită de:

BusinessMark sprijină:

Radio oficial:

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.