
În contextul dinamicii economiei internaționale, al progresului rapid al tehnologiei, al noilor valori și priorități aduse de tinerele generații, lumea de business se schimbă.
Adaptarea, flexibilitatea, capacitatea de a anticipa tendințele devin condiții existențiale pentru companii.
Cum se situează în acest context inițiativele antreprenoriale și IMM-urile?
Discutăm despre toate acestea în cadrul celei de a V-a ediții a evenimentului BUSINESS CHALLENGE, ce va avea loc pe 27 septembrie 2018 la București, la Hotel Radisson Blu.
AUDIENȚĂ
- Antreprenori
- Fondatori și acționari
- General Managers
- Executive Managers
- Business Development Managers
- Regional Managers
- Marketing Managers
- HR Managers
- Commercial Managers
- SPECIAL GUEST: GUNITA KULIKOVSKAFounder & CEO
- SPECIAL GUEST: YASEN RUSEVCo-founder & CEO
- RĂZVAN BUTUCARUPartner Financial Advisory Services
- GEORGIANA IONSenior Manager Financial Advisory Services
- ADRIAN MIHALCEAManager Financial Advisory Services
- BOGDAN OPREAFondator și Președinte
- SORIN KERTESZFondator și Director Executiv
- DORU DRAGOMRPresedinte
Discount de grup
10% - 2 participanti
15% - 3 participanti
20% - 4+ participant
- CHALLENGE ACCEPTED! Între disciplină și viziune, între pragmatism și creativitate, între libertate și responsabilitate, ce determină liderii să pornească și să se păstreze pe drumul antreprenoriatului?
- VALUES SHIFT. Cum s-au schimbat valorile și principiile noilor generații? Afacerile locale, responsabile, autentice, implicate social sunt în topul preferințelor acestora. Ce avantaje aduce ”noul consumator” pentru companiile mici și mijlocii?
- FUTURE PROOF. La ce riscuri te expui dacă viitorul ”te ia prin surprindere”? Cum eviți acest scenariu rămânând conectat la tendințe și necăzând în capcana zonei de confort?
- THE MIRACLE OF TECHNOLOGY. Tehnologia ca avantaj competitiv pentru start-up-uri și IMM-uri. Cum poate ajuta tehnologia pentru a câștiga teren în fața competitorilor deja consacrați prin optimizare, automatizare, personalizare, eficientizare?
- TRANSFORM – ADAPT – REPEAT. De ce este necesar să avem o perspectivă a schimbării asupra business-ului? Suntem realmente pregătiți pentru noua viteză de evoluție a tehnologiei, societății, economiei?
- SWEET INNOVATION. Deși pare a fi aspirația multor companii, inovația își are traducerea mai degrabă în plan pragmatic decât în plan ideatic. Cum înțelegem inovația la nivelul IMM-urilor, start-up-urilor? Cum conectăm analiza realistă a pieței cu obiectivele companiei prin creativitate pragmatică?
- DO THE MATH. Optimizarea costurilor. Ce instrumente avem la îndemână?
- FAST SLOW GROWTH. De la ”fast growing” la ”step by step”, abordările referitoare la dezvoltare aduc propriile provocări. Toate, însă, implică curaj, risc, asumare. De ce instrumente avem nevoie pentru a ne adapta diferitelor scenarii?
- GO BIG OR GO HOME. Când business-ul se extinde spre piețele internaționale, devine necesară calibrarea perspectivei la ”the big picture”. Cum putem eficientiza tranziția de la local la internațional?
- BURNT OUT VS. SOLD OUT. Vânzările pentru companiile mici și mijlocii. Cum evităm epuizarea resurselor prin implementarea de strategii ”șirete”, eficiente, potrivite propriului target?
- FLIP THAT BUSINESS. Cum ”renovezi” un business când scenariul negativ începe sa domine? Cum utilizăm flexibilitatea companiilor mici și mijlocii pentru a redefini sisteme, strategii și a întoarce soarta?
- WHY PERSONAL IS IMPORTANT? Care este impactul GDPR asupra IMM-urilor? Cum ne optimizăm resursele pentru o bună otpimizare a modelului de business?
- INVEST. Care sunt modalitățile de finanțare pentru proiectele antreprenoriale? Între programele guvernamentale și soluțiile private.
- BRANDING AND PERSONAL BRANDING. Importanța leaderilor în cazul companiilor antreprenoriale și IMM-urilor. De ce este important ca brandul personal să existe în coerență cu cel al companiei, dar nu în interdependență?