BUSINESS CHALLENGE 2019

Business Challenge 2019

Care este factorul ce aduce succesul în business? Poate fi o idee originală, poate fi o excelentă optimizare a proceselor, un insight obținut pentru o anumită nișă; poate fi prețul sau implicarea socială; poate fi modul de comunicare sau promovarea; poate fi o bună înțelegere a tendințelor și a modului în care evoluează piața sau consumatorul.

La ce ce cocktail de factori ne gândim atunci când ne imaginăm succesul? Este bine să ne asumăm riscuri și din ce punct devine periculoasă o astfel de abordare?

Provocările în business nu sunt puține, iar jocul devine cu atât mai complicat atunci când discutăm despre start-up-uri, IMM-uri și inițiative antreprenoriale.

BUSINESS CHALLENGE este o conferință dedicată antreprenorilor și managerilor din cadrul companiilor medii și mici, o conferință ce își propune să abordeze problemele specifice cu care aceștia se confruntă, dar și să evidențieze potențialul imens ce stă în spatele business-urilor puse în mișcare de mințile agile și creative.

Vă așteptăm la cea de a 7-a ediție a conferinței pentru a vă conecta cu alți peste 100 de participanți și speakeri și a discuta despre cum provocarea în business poate fi câștigată.

Take the challenge!

Vă așteptăm pe 18 octombrie 2019 la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, la BUSINESS CHALLENGE!

              AUDIENȚĂ

  • Antreprenori
  • Fondatori și acționari
  • General Managers
  • Executive Managers
  • Business Development Managers
  • Regional Managers
  • Marketing Managers
  • HR Managers
  • Commercial Managers
Director, Sucursala Ilfov, CEC Bank
Founder & designer, IUTTA Dupa 7 ani într-un job stabil din domeniul tehnic, Nicoleta și-a asumat riscul de a incepe dezvoltarea unui business creativ. Pornind de la 0, IUTTA a crescut exponențial de la an la an, devenind un brand purtat peste tot în țară. Cu toate că inspirația genților și accesoriilor din piele pe...
Managing Partner, Artesana La 24 de ani, a lăsat un job bine plătit în domeniul consultanței pe fonduri europene. Alături de soțul ei, au pus mai întâi bazele unei afaceri cu lactate de capră aduse din import. Când au realizat că și în România pot fi fabricate brânzeturi cel puțin la fel de bune, dar...
Angel investor, Vice President Techangels Romania, Acceleration Expert Investment Ready Program Vienna Expert în accelerare și angel investor internațional, a primit premiul ,,Investitorul Anului în România” în 2018, din partea Central European Startup Awards.  A îndrumat peste 100 de startupuri din întreaga lume și a investit în peste 20 de proiecte în  Europa și Statele...
Managing Partner, Tremend Ioan Cocan este antreprenor în zona tehnologiei, cu o experiență de peste 20 de ani în inginerie software și management. După o carieră de consultant software, inspirat de un startup din Silicon Valley, a co-fondat Tremend, în 2005 Ca Managing Partner, a ajutat la creșterea business-ului Tremend de la o mică firmă...
Managing Partner, PIATRAONLINE Are 33 de ani și a arătat că poate face profit și din piatră, mai ales dacă știi să-i descoperi personalitatea și să i-o pui în valoare, lucru pe care îl face prin intermediul business-ului său. Mariana Constantinescu-Brădescu a intrat în urmă cu 12 ani, alături de soțul ei Sergiu Constantinescu-Brădescu, pe...
Manager, Lăptăria cu Caimac Adrian a absolvit Facultatea de Comunicare și Relații Publice (SNSPA) și și-a început cariera în publicitate cu un internship la Saatchi&Saatchi. După 15 de ani de marketing în cadrul unor companii precum FCB sau BGS, Adrian a pus bazele celui mai nou business de lactate de pe piața din România, alături...
Director, People Advisory Services, EY România Stela este Director în cadrul echipei de People Advisory Services a EY România, având o experiență de peste 12 ani în consultanța fiscală oferită persoanelor fizice rezidente și nerezidente, societăților domestice, cât și celor multinaționale din domeniile automotive, petrolier, bancar, financiar, farmaceutic, cosmetic și altele. Stela este specializată în...
Fondator & Manager General, Agenția de Print Călin Pascu este Fondator și Manager General Agenția de Print – prima companie românească de print management. Încă din 2012, Călin a introdus pe piața din România conceptul de print management, creat pe baza unei înțelegeri aprofundate a mediului de afaceri, dobândită de-a lungul celor 8 ani de...
Business Coach @ HUMANISTIC Mihai ZÂNT este antreprenor, trainer, coach și mentor in comunitatea HUMANISTIC (www.humanistic.ro). Având o experiență de peste 10 ani în conducerea echipelor și comunităților, și-a concentrat activitatea pentru a creea organizații care învață și care comunică axat pe valori. Acum, el construiește experiențe de învățare pentru corporații utilizând sisteme de practică integrate. În...
Mihaela Mitroi
Tax & Law Leader CESA South Cluster, EY România   Mihaela este liderul departamentului de asistență fiscală și juridică pentru clusterul CESA South în cadrul Ernst & Young România, având biroul în București. Este absolventă a Academiei de Studii Economice București, membru al Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România (CECCAR), membru al Consiliului...
428 lei +TVA
Buy Ticket

Discount de grup
10% - 2 participanti
15% - 3 participanti
20% - 4+ participanti

  • CAUGHT BETWEEN FAST AND FAST GROWING. Totul pare să se miște rapid – tehnologia, modelele de lucru, ritmul de dezvoltare. Ce faci când business-ul tău nu prinde aceeși viteză? În ritmul accelerat ce caracterizează mediul de business și societatea, cum privim companiile mici și mijlocii, precum și start-up-urile? A devenit ”fast growing” o condiție a succesului?
  • THE RIGHT TIME. Noile generații sunt tot mai deschise spre companiile mici, către afacerile locale, responsabile, autentice. Cum pot acestea profita de contextul favorabil creat de ”noul consumator”? Ce condiții trebuie să îndeplinească pentru a îi câștiga încrederea și loialitatea?
  • SMALL BUT SMART. Lupta în business nu este mereu egală. Ce arme au companiile mici în lupta pe piață și cum le pot folosi în mod eficient?
  • ONE EYE ON THE MONEY. ”Small budget” este un context dificil de gestionat ce de multe ori caracterizează companiile la început de drum, dar și IMM-urile. Ce instrumente avem la dispoziție pentru a optimiza costurile și a pune bazele unei dezvoltări sustenabile?
  • THE LONELY ENTREPRENEUR. Să conduci o companie mică poate fi epuizant, inclusiv din punct de vedere emoțional. Profilul antreprenorului nu se potrivește prea bine cu ideea izolării. De la motivație la disciplină- ce definește viața unui antreprenor?
  • CREATIVITY IS NOT JUST FOR CREATIVE INDUSTRIES. Creativitatea nu este rezervată doar anumitor business-uri. Creativitatea pragmatică, eficientă poate și trebuie să definească orice business în căutarea de soluții pentru dezvoltare și afirmare. Unde stă ascunsă creativitatea, dincolo de ”glam”? Cum o putem face parte din abordarea noastră zilnică?
  • MINDFUL RISK-TAKING. Asumarea de riscuri duce, într-adevăr la succes? Este aborarea asumării de riscuri productivă? În ce condiții succesul și riscul se corelează în mod pozitiv? Ce strategii de risk management putem pune în aplicare drept antreprenori sau manageri în companii mici și medii?
  • ENTREPRENEUR PROFILE. Este antreprenorul un vizionar? Sau un bun manager? Este el mai degrabă cel ce poate aduce ideile salvatoare sau cel ce poate gestiona business-plan-ul eficient? Prins între cifre și idei, cum arată profilul antrepenorului de succes?
  • TECH UP. Cum investim inteligent în tehnologie pentru optimizare operațională, inovare și poziționare pe piețe locale și internaționale?
  • INVEST. Care sunt modalitățile de finanțare pentru proiectele antreprenoriale și pentru IMM-uri? Între programele guvernamentale și soluțiile private.
  • FROM LOCAL TO INTERNATIONAL. Ce provocări aduce extinderea afacerilor peste hotare, dar și ce oportunități? De la aspectele culturale la cele economice, ce presupune o analiză corectă a factorilor?
  • TO THE RESCUE. Când planurile în business se prăbușesc, cum reușim să creăm un ”crisis management plan” eficient ce să susțină restabilizarea? Cum se poate transforma o provocare în oportunitate?
  • SUCCESS MANAGEMENT. Cum gestionăm eficient succesul? Cum facem trecerea de la abordarea ”hard” de intrare pe piață și poziționare la cea de dezvoltare și extindere? Ce complicații poate produce o dezvoltare de tip ”fast growing” și cum putem veni în întâmpinarea lor?
  • SMART EXIT. Cum poți face un exit inteligent, la momentul potrivit și în circumstanțele potrivite? La ce ne putem aștepta când luăm în calcul vinderea unei afaceri?
CU SUSȚINEREA:
 
BUSINESSMARK SUSȚINE:
RADIO-UL OFICIAL:
PARTENERI MEDIA:
Debizz  Jurnalul de afaceri ziare.combusiness24 administratie logo  globalmanager_logo                  Live PR
Detaliile Evenimentului
Parteneri