Încarc Evenimente
  • Acest eveniment a trecut.

Business Challenge 2021 (eveniment online)

Criza generată de pandemia de COVID-19 a redefinit contextul de funcționare pentru mediul de business la multe nivele. Tehnologizare, reorganizare organizațională, repoziționare, felxibilitate, telemuncă, toate sunt aspecte ce au definit perioada ultimilor aproape doi ani. Pandemia este prin excelență un element ”disruptiv” ce, dincolo de efectele îngrijorătoare pe care le are la nivel de societate, a pus companiile  într-un context de restricții foarte dificil. Acesta a fost dificil de depășit pentru cele mai multe dintre companii, cu atât mai mult pentru companiile mici și mijlocii. A fost sprijinul oferit IMM-urilor în această perioadă suficient? A fost solidarizarea oamenilor cu antreprenorii locali, de exemplu, suficientă? Cine a reușit să depășească această perioadă? Care au fost elementele ce au stat la baza reușitei? Odată depășită această perioadă, cu ce rămânem? Ce schimbări a adus pandemia și vor rămâne cu noi și în viitor? Cum trecem de la modul ”supraviețuire” la cel de ”dezvoltare” ținând cont de lecțiile trecutului, dar nerămânând blocați într-o abordare excesiv de precaută?

Discutăm despre acestea și multe altele online, pe 19 noiembrie 2021,  la o nouă ediție Business Challenge, eveniment dedicat mediului antreprenorial și IMM-urilor.

Eveniment Tags:
,

Detaliile evenimentului

  • Ora și data începerii: 19.11.2021 - 09:30
  • Ora și data final: 19.11.2021 - 14:30
  • Locatie:
  • Tip eveniment: Virtual
  • Domeniu: IMM & Antreprenoriat
  • Adresă eveniment:

Audiență

  • Antreprenori
  • Fondatori și acționari
  • General Managers
  • Executive Managers
  • Business Development Managers
  • Regional Managers
  • Marketing Managers
  • HR Managers
  • Commercial Managers

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți

When in crisis,

Cum arată lumea companiilor mici și mijlocii după aproape doi ani de pandemie? Care au fost efectele rapide ale crizei generate de pandemia de COVID-19 și la ce efecte pe termen mediu și lung ne așteptăm?

sometimes it’ s all about the money,

Soluții de finanțare pentru companiile mici și mijlocii, pentru start-up-uri și companiile antreprenoriale. Opțiunile ce există la nivel de investiții, atât local, cât și internațional. Oportunitățile disponibile în timpul pandemiei. Sprijinul acordat de stat în timpul pandemiei- implementare și utilitate.

but not money alone.

Dincolo de supraviețuirea financiară, care sunt trăsăturile companiilor mici și mijlocii ce le pot transforma în branduri mari, ce le ajută să treacă prin crize și la final să fie mai puternice?

It’s also about agility,

De la supply&chain și costurile logistice asociate, la producție, resurse umane, tehnologizare, marketing și poziționarea față de concurență, agilitatea este esențială pentru companiile de orice dimensiuni, dar pentru IMM-uri poate deveni condiție de supraviețuire. Îmbrățișarea schimbării, adaptarea procedurilor, ascultarea clienților, viteza de reacție – definesc acestea ADN-ul companiilor mici și mijlocii de succes?

opportunities,

Ce oportunități există ascunse în spatele provocărilor aduse de pandemie? Dincolo de efectele negative pe care restricțiile le-au avut asupra majorității companiilor mici și mijlocii, au existat și noi oportunități pentru cei rămași în luptă? De la finanțări și subvenții, la orientarea spre noi segmente de piață sau noi canale de vânzare și distribuție, la schimbarea preferințelor consumatorilor sau modificarea dinamicii competiționale de pe piață, ce noi șanse au apărut și care au fost jucătorii ce au profitat de ele?

creativity,

Forțate să găsească soluții pentru a supraviețui, ce modele au găsit companiile ce s-au dovedit profitabile, eficiente și vor rămâne active și după perioada dificilă și incertă a pandemiei? Cum poate fi creativitatea mai pragmatică decât un plan de business și ”mai” salvatoare ca un buget generos?

talent,

Care sunt avantajele și dezavantajele pe care un IMM le are în fața anagajaților prin comparație cu companiile mari? Cum pot acestea atrage și păstra talente? Care este specificul unui business mic și care este profilul anagajatului compatibil? Ce alte soluții de colaborare și muncă pot companiile mici integra mai ușor decât cele mari?

short and long term solutions,

Reducerea costurilor, optimizarea procedurilor, digitalizare și automatizare, creșterea vânzărilor, lansarea de noi produse, exploatarea unor noi segmente de piață – soluțiile de business sunt nenumărate, însă aplicarea lor în mod eficient și cu rezultate pozitive este de multe ori dificilă. Ce putem face ”aici și acum” versus ”cândva, curând” în termeni de planificare felxibilă?

pragmatism.

Care este kit-ul de supraviețuire al antreprenorului român? La ce soluții concrete apelează companiile mici și mijlocii pentru a depăși perioadele de criză? Care au fost măsurile pragmatice luate în perioada pandemiei?

But also vision and

Cum poate fi adoptată la nivel de companie o atitudine vizionară prin intermediul leadership-ului? Cum poate fi împărtășită abilitatea de a vedea dincolo de ”furtună”, dincolo de criză? Pot liderii influența în asemenea măsură echipe întregi, mai ales în momente dificile? Cum creezi o cultură a intrapreneurship-ului în cadrul companiilor mici și mijlocii?

the ability to make it happen.

Cum creezi echipe puternice, pregătite să preia viziuni și să le transforme în realitate? Cum îmbini abordarea vizionară cu cea factuală, ce ține de proceduri și implementare?

In the end it’s about the power within.

Ce definește o companie puternică? Cum identifici super-puterea unei companii și cum o fructifici? Ține puterea interioară a unei companii de mărimea acesteia?

 

Sponsori & parteneri

Parteneri

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.