Business Challenge, ediția a III-a

Care sunt principalele dificultăți pe care le întâlnesc IMM-urile în procesul de dezvoltare ? Ce beneficii au în comparație cu concurența și cum le pot exploata?

Cum trecem de la business challenge la fast growing în cadrul companiilor antreprenoriale și cum echilibrăm creșterea rapidă cu sustenabilitatea?

Discutăm despre toate acestea în cadrul celei de a III-a ediții a evenimentului BUSINESS CHALLENGE, ce va avea loc pe 16 noiembrie 2016, la București, Hotel Radisson Blu.

TARGET

  • Manageri de companii
  • Antreprenori
  • Investitori
  • Bănci
  • Fonduri de investiții
  • Companii de leasing
  • Furnizori de soluții IT
  • Companii de consultanță
  • Companii de asigurări
Demis are o experienta de peste 15 ani in marketing si advertising. Este unul dintre fondatorii agentiei de publicitate MARKS din Bucuresti. In portofoliul agentiei se afla clienti precum Groupama Asigurari, FAN Courier, Regina Maria, Unicredit, Arabesque, Genpact si altii. Din anul 2015 este si co-founder al primei companii de car sharing din Romania, Pony...
Sales background of 16 years, out of which 13 for Central European Media Enterprises, the largest TV operator in Eastern Europe. VicePresident for sales across 6 countries. Agriculture ventures investor since 2009, focused on organic agriculture. Vegetables and fruit production projects are being financed and managed. Since 2013 I established a research center for ancient...
Cu o experiență de peste 15 ani în piața de retail și servicii „after sales”, Adrian Antohi conduce Depanero, cea mai mare firmă de service din România. Sub deviza “reparăm ce bagi în priză” și cu o puternică orientare spre obținerea unei experiențe plăcute clienților companiei pe care o conduce, Adrian a creat în piața...
Cu o experienta antreprenoriala de peste 10 ani, timp in care a initiat 3 companii, Mihai Rotaru este acum co-fondator si CEO al CleverTaxi, prima si cea mai mare aplicatie de transport din Romania. Dorind sa rezolve o problema evidenta a transportului urban, Mihai a lansat in 2012 prima aplicatie care isi propunea sa ajute...
Dupa 11 de activitate ca inginer de aviatie, Alexandru a obtinut MBA in USA, Pittsburgh in 1992 si din 1993 a intrat in business management: intai intr-o companie multinationala din sectorul agricol, incepind in domeniul financiar in Romania si Austria; mai apoi in general management. A lucrat ca project manager (ERP, business controlling) si in...

* Care sunt principalele provocări cu care se întâlnesc IMM-urile pe piața locală și ce programe guvernamentale vin în sprijinul lor?
* Agilitatea companiilor mici și mijlocii ca avantaj în relația cu partenerii, clienții, furnizorii și concurența
* Importanța inovației pentru dezvoltare la nivelul IMM-urilor. Poziționarea față de concurență și avantajele competitive
* IMM-urile în contextul globalizării. Oportunități și provocări. Strategii
* Oportunitățile de internaționalizare a afacerilor, scalarea modelului de business și prospectarea de noi piețe
* Resursele Umane la nivel de IMM. Ce beneficii specifice aduc companiile mici și mijlocii pentru angajați? Strategii de motivare și dezvoltare a talentelor specifice acestui segment de companii
* Linii de finanțare guvernamentale și europene pentru segmentul IMM-urilor
* Accesarea fondurilor europene și a creditelor pentru cofinanțare. Criterii de bancabilitate vs. criterii de eligibilitate, convergența criteriilor
* Parteneriatul public-privat. Care sunt neajunsurile legii din România și ce putem spera de la o astfel de relație de colaborare?
Optimizarea fiscală. Soluții operaționale și privind externalizarea ce ne pot ajuta în optimizarea bugetară

* De la provocarea antreprenorială la fast growing company. Cum reușim să definim o strategie business care să determine o creștere constantă?
* Creșterea rapidă în cazul Start-up–urilor. Susține România dezvoltarea start-up-urilor? Ce strategii avem la dispoziție în România?
* Provocările antreprenoriatului, obiectivele de business și creșterea rapidă
* Dezvoltare rapidă vs. dezvoltare sustenabilă. Cum identificăm și ne păstrăm în zona de intersecție a celor două?
* Factorii determinanți ai creșterii: piață, model de monetizare, piață de desfacere, strategie de distribuție. Importanța acestora în crearea unei strategii de creștere rapidă
* Între piața locală și piețele externe. Modele de succes pentru o dezvoltare rapidă
* Industrii atractive ce fac posibilă creșterea rapidă. În ce sectoare economice ar trebui să investim?
* Între creșterea profitabilității și investiția în dezvoltare. Se exclud cele două? Strategii pe termen scurt și lung
* Susținerea creșterii. Dificultăți. Până în ce punct susții creșterea pentru a rămâne profitabil?
* Strategic Management. Cum putem transforma idei îndrăznețe în strategii de succes? Alinierea acțiunilor pe termen scurt la o creștere pe termen lung
* Workplace și importanța sa pentru fast growing companies. Ce soluții găsim pentru echipele în creștere?

Detaliile Evenimentului
Parteneri