Loading Events
  • This event has passed.

CFO Conference București 2023

Impactul evenimentelor din ultimii ani asupra mediului economic și asupra business-urilor nu este ușor de gestionat. Blocajele de la nivel de supply chain, costurile ridicate, inflația, creșterea dobânzilor – toate sunt aspecte pe care un CFO trebuie să le gestioneze, fără a uita, însă, obiectivele de creștere pe termen lung ale companiei, nevoile business-ului, evoluția pieței, schimbarea așteptărilor clienților și angajaților. Cum reușesc directorii financiari să crească reziliența companiilor, să navigheze într-un mediu volatil, păstrându-și ochii la viitor și la ce reprezintă acesta pentru departamentele financiare și business: tehnologii noi, decizii data-driven, schimbarea setului de skill-uri necesar pentru angajați, conformarea la normele ESG, etc.?

Aflat deja la a 9-a ediție, evenimentul CFO Conference va aduce împreună lideri financiari pentru discuții, schimb de idei și studii de caz. Vă așteptăm pe 20 septembrie 2023, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Detaliile evenimentului

Audiență

  • Directori financiari
  • Directori generali
  • Consultanți fiscali
  • Controlleri financiari
  • Directori economici
  • Directori contabili
  • Financial Business Partners
  • Contabili
  • Auditori
  • Analiști financiari
  • Antreprenori

Oră
Sesiune
Speaker
08:45 Conferință
WELCOME COFFEE
09:15 Conferință
SESIUNEA I
  • Prezentări
11:30 Conferință
COFFEE BREAK
12:00 Conferință
SESIUNEA A II-A
  • Panel
13:15 Conferință
BUSINESS LUNCH

Bilete

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Biletele nu mai sunt disponibile

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • RESILIENCE & GROWTH. Într-un mediu de business volatil și un context economic dificil, cum își propun liderii financiari să crească reziliența companiilor și să atingă obiectivele de creștere pe termen lung? Care va fi evoluția investițiilor în perioada următoare? Ce măsuri pot fi luate în acest sens?
  • RISK & SCENARIO PLANS. Cum pot fi gestionate scenariile de risc ce se raportează la aspecte precum: inflație, recesiune, dificultățile la nivel de supply chain, contextul geopolitic, cybersecurity? Planificare agilă.
  • FINANCE ORGANIZATION STRUCTURE. Care este structura unui departament financiar modern? Putem spune că digitalizarea a dus la ierarhii și structuri mai plate? Cum devin echipele financiare mai agile prin autonomie? Cum este colaborarea încurajată în cazul unor structuri de echipe mai puțin rigide?
  • SUSTAINABILITY. Care este rolul CFO-ului în a conduce compania în direcția abordării sustenabile? Cum poți integra măsuri de “compliance” în acest sens, susținând un plan financiar deja dificil? Conformarea la ESG și scorul de investiție – abordare financiară strategică.
  •  CUSTOMER EXPERIENCE. Cum se reflectă activitatea departamentului financiar la nivel de customer experience? Care sunt așteptările consumatorilor moderni și care este rolul directorilor financiari în a prelua cerințele pieții și ale clienților și a le integra unui plan de investiții adaptat nevoilor business-ului?
  • ANTICIPATING TRENDS. Cum poate tehnologia să ne ajute în reimaginarea companiei și a modului de a face business? Rolul CFO-ului în anticiparea trendurilor, alegerea direcțiilor de investiție și influențarea deciziilor strategice.
  • IN TECH WE TRUST. Cum arată analizele cost-beneficii pentru investițiile în tehnologii precum: AI, automatizare, data analytics? Cum întărește tehnologia departamentele financiare și ce beneficii aduce la nivel operațional, dar și decizional?
  • DATA&INSIGHTS. Volumul de date colectate este tot mai ridicat, însă cât de dificil este să navighezi prin aceste date? Data analytics și soluții de gestionare. Rolul CFO-ului și departamentului financiar în transformarea datelor în insight valoros și dificultățile întâmpinate la acest nivel.
  • DATA-DRIVEN CULTURE & COLLABORATION. Planificarea și luarea de decizii pe baza datelor este esențială pentru viitor și pentru obținerea de avantaj competitiv. Procesarea și analiza lor aduce, însă, și multe provocări. Cum susții o cultură a datelor, în calitate de CFO,  prin colaborare la nivel de lidership, prin integrarea datelor la nivel holistic prin parteneriat cu ceilalți excutivi?
  • AUTONOMOUS FINANCE. Tehnologizarea dincolo de automatizare și digitalizare. Autonomie, decizii luate în timp real, auto-corectare și auto-îmbunătățire. Cum arată departamentul financiar al viitorului și cât de departe este acest viitor?
  • TAX UPDATE. Tendințe și politici fiscale la nivel internațional. Strategia fiscală a României și armonizarea legislației românești cu cea globală. Principalele modificări și reglementări ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală.
  • TRANSFORMATION. În timp ce multe companii investesc în tehnologie și instrumente digitale, resursele umane care să opereze cu aceste noi sisteme sunt la fel de importante. Cât de dezvoltate sunt aptitudinile digitale, de analiză și interpretare a datelor în cadrul departamentelor financiare? Upskilling și mentorat pentru tranformare digitală.
  • BLOCKCHAIN. Viitorul tehnologiei blockchain în zona financiară și de procesare a tranzacțiilor. Avantajele pe care le aduce la nivel de transparență a operațiunilor, securitate. Aducând beneficii de cost și de control, putem spune că va revoluționa modul în care procesele sunt definite în departamentele financiare?

Sponsori & parteneri

Parteneri:

Partener de monitorizare:

Parteneri media:

Galerie

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.