CFO CONFERENCE (eveniment online)

CFO Conference definește un bun context de discuție asupra rolului CFO-ului în organizație și va dezbate teme legate de: Finance în lumea 4.0, CFO Leadership, provocările directorilor financiari în contextul economic actual, evoluția departamentului financiar într-un mediu economic global într-o continuă transformare, impactul introducerii RPA și a inteligenței artificiale în departamentul financiar, care sunt job-urile viitorului în financiar, rolul CFO-ului în Client Centricity, construirea și consolidarea unui departament financiar performant, gestionarea investițiilor strategice, provocările financiare ale business-urilor internaționale etc.

De asemenea, vor fi abordate noutăți legislative și fiscale, principalele provocări pentru contribuabilii români și soluții de adaptare la noile prevederi și la contextul actual.

Evenimentul online CFO Conference va avea loc pe 4 martie 2021, reprezintă o platformă importantă pentru a obține insights de la companii de top și de a afla bune practici de la profesioniști din domeniu.

*Participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali

AUDIENȚĂ:

  • Directori financiari
  • Directori generali
  • Consultanți fiscali
  • Controlleri financiari
  • Directori economici
  • Directori contabili
  • Contabili
  • Auditori
  • Analiști financiari
  • Antreprenori
Senior Tax Consultant, PKF Finconta Daniel este în prezent Senior Tax Consultant în PKF Finconta și are experiență de peste 12 ani în domeniul financiar – contabil, profesând atât în societăți de consultanță, cât și în departamente specializate ale societăților din industrie. Licențiat în economie la Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune din cadrul...
Tax Manager, PKF Finconta Narcisa are o experiență de 15 ani în domeniul financiar-contabil. Licențiată în economie, membru CECCAR și CCF, Narcisa reușeste să facă față tuturor provocărilor și nelămuririlor din acest domeniu. Reușeste să vina în întâmpinarea clienților cu cele mai bune sfaturi și lămuriri asupra tratamentului fiscal și contabil corect și ii acompaniază...
Sales Manager, Allevo Cu peste 14 ani de experienta in vanzari in industria bancara, de telecomunicatii si software (cu accent pe: automatizarea fluxurilor financiare, managementul trezoreriei, managementul riscurilor si solutii software de prevenire a fraudei), Bogdan Avramescu este Sales Manager al companiei Allevo. In cadrul Allevo promoveaza solutii software care ajuta bancile, institutiile financiare si...
Chief Financial Officer, Generali România Bogdan Bichineț s-a alăturat Generali România în anul 2011, iar începand cu 2016, a preluat o poziție de supervizare a regiunii Austria, CEE și Rusia în divizia financiară a Grupului Generali, în cadrul sediului central din Trieste. În martie 2019, a fost desemnat în funcția de Chief Financial Officer al...
CFO, Atos România Diana Sipos face parte din echipa Atos încă de la intrarea companiei pe piața din România, în 2010. Din biroul său de la București, Diana construiește strategia financiară locală și coordonează operațiunile financiare ale subsidiarelor românești ce fac parte din grupul Atos, lider european în servicii și soluții digitale. În același timp,...
Director General Adjunct & CFO, E.ON România Dragoș s-a alăturat E.ON în iulie 2007, cu obiectivul de a contribui la transformarea şi eficientizarea societăţii preluate de grupul german. Rolul său a fost centrat pe transformarea, integrarea şi optimizarea ariilor de servicii suport (de exemplu, financiar, facturare, managementul creantelor, achiziţii, logistică, IT), iniţial din poziţia de...
Group CFO, Vivre Deco Cătălin are o experiență profesională confirmată în industria retail, atât online, cât și offline/tradițional. Bun profesionist în domeniul financiar, specializat în Management, Raportare Financiară, Contabilitate Financiară, Trezorerie, Audit Extern. Cătălin conduce Departamentul Financiar al Vivre Deco, retailer din eCommerce cu o creștere rapidă  (CAGR >50%), listat la Bursa de Valori București,...
Head of Accounting and Tax, Baker Tilly România Coordonator Prețuri de Transfer pe Europa de Sud-Est din august 2017, activează în această profesie de peste 19 ani, atât în sectorul privat, cât și în cel public, din România. La Baker Tilly România, Cristina coordonează și dezvoltă oferta de servicii de contabilitate și servicii M&A din...
Regional Finance Director–Healthcare & Diagnostic Services, Medicover România & Diagnostic Services, Medicover SEE Ca director financiar al grupului Medicover România și Synevo Europa de Sud Est, Adrian este responsabil de implementarea strategiei financiare a companiei, de procesele de bugetare și de stabilirea unui sistem de măsurare a performanței, managementul riscului, gestionarea lichiditații și gestionarea eficientă...
Director Financiar și Membru al Comitetului Executiv, OMV Petrom Alina Popa a absolvit Academia de Studii Economice din București, Facultatea de Contabilitate și Sisteme Informaționale și este membră a ACCA (Asociația Expertilor Contabili Autorizați). Și-a început cariera la Deloitte Audit România. Alina Popa face parte din echipa OMV Petrom încă din 2006 și a ocupat...
Managing Partner, Inulta Consulting Anton Niculescu a făcut parte din peisajul CPM/EPM la scurt timp după ce a părăsit Ernst&Young, pentru a se alătura Clarity Systems în anul 2000. Cariera sa a evoluat ca Sr VP Professional Services la Clarity Systems, apoi a ocupat poziții precum Lab Director / EMEA Executive la IBM Cognos Group,...
Partner, Head of Financial & State Aid Department, Noerr Iulian Sorescu este partener în cadrul Noerr şi coordonează departamentul financiar si de ajutoare de stat. Domnul Sorescu este membru ACCA UK, CECCAR, CAFR si AMCOR. Prin grupul de practică financiară se oferă clienţilor consultanţă extinsă în toate problemele de afaceri şi financiare, precum consultanţă financiară,...
Partener, Cabot Transfer Pricing Alina Andrei este partener în cadrul societății Cabot Transfer Pricing. Alina are experiență în pregătirea dosarului de prețuri de transfer din anul 2008, anul publicării Ordinului 222 / 2008 privind prețurile de transfer. Până în prezent, Alina a asistat mai mult de 100 de societăți locale și din Uniunea Europeană în...
BI-CPM Developer, Senior Software Octav este membru al echipei de dezvoltare Business Intelligence/Corporate Performance Management din cadrul Senior Software. El este specializat în dezvoltarea de soluții BI/CPM. Acesta deține o diplomă de licență în Economie de la Academia de Studii Economice din București, Facultatea de Contabilitate și Informatică de Gestiune, și o diplomă de masterat...
  • Finance în lumea 4.0. Construirea unei companii inteligente și adaptate la schimbările rapide ale mediului de business
  • CFO Leadership. Management financiar strategic, rol de catalizator pentru creșterea performanței organizației
  • CFO-ul modern. Cum să excelezi ca un lider în strategie?
  • Provocările unui director financiar în contextul economic actual
  • Cum se vede business-ul din biroul CFO-ului în era digitală?
  • Construirea și consolidarea unui departament financiar performant. Impactul introducerii RPA și a inteligenței artificiale în departamentul financiar
  • Schimbarea responsabilităților, schimbarea percepțiilor: evoluția departamentului financiar în contextul unui mediu economic global într-o continuă transformare. Care sunt job-urile viitorului în financiar? Care sunt principalele caracteristici ale acestora și cum putem anticipa nevoile viitoare are organizației?
  • Provocările financiare ale business-urilor internaționale
  • CFO Leadership în vremuri de criză
  • Ce trebuie să știe un director financiar despre prețurile de transfer și DAC6 în 2021?
  • TVA – noutăți legislative începând cu 2021
  • Proiect Whizzer: automatizare fluxuri financiare pentru companii. Facilitarea unui proces de decizie eficient cu informații financiare relevante
  • Transferul listei de clienți între două jurisdicții din perspectiva impozitului pe profit
  • Dezvoltarea afacerii prin ajutoare de stat
  • Rolul managerului de taxe în organizație și relația cu principalele părți din companie
  • Care sunt modalitățile de finanțare pentru mediul de business? Între programele guvernamentale și soluțiile private
  • Bugetare și Previzionare eficiente
  • Provocări în întocmirea rapoartelor financiare de grup
  • Rolul CFO-ului în Client Centricity
  • Gestionarea investițiilor strategice
  • Planificare: Transformarea teoriei în acțiuni

Participarea la conferință este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă, AICI.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro

Detaliile Evenimentului
Parteneri