Loading Events
  • This event has passed.

CIRCULAR BUSINESS (eveniment online)

Companiile au trecut în ultimii ani și încă trec prin schimbări la diverse paliere, toate punând presiune pe schimbarea modelelor de funcționare. De la boom-ul tehnologic la adaptarea la trendurile la nivel de sustenabilitate și impact asupra mediului și societății. În acest context, costurile par mult prea mari, în raport cu beneficiile. Dar când ne uităm mai atent la efectele pe care modul clasic de a face business le are, la așteptările și valorile consumatorilor, rămâne întrebarea profitabilității abordării sustenabile una validă? Sunt companiile pregătite pentru integrarea unei viziuni precum cea a economiei circulare?

Aflăm mai multe de la specialiști, pe 31 martie 2021, la “CIRCULAR BUSINESS. A glance into the future –  business sustainability and circular economy”.

Detaliile evenimentului

  • Ora și data începerii: 31.03.2021 - 09:30
  • Ora și data final: 31.03.2021 - 14:30
  • Locatie:
  • Tip eveniment: Virtual
  • Domeniu: Sustenabilitate & CSR
  • Adresă eveniment:

Audiență

  • CEOs
  • Directori Generali & Executivi
  • CSR Managers
  • Sustainability Managers
  • Marketing Managers
  • PR Managers
  • Corporate Affairs Managers
  • HR Managers
  • Supply Chain Managers
  • Business Development Managers
  • Antreprenori

Discount de grup:

  • 10% – 2 participanți
  • 15% – 3 participanți
  • 20% – 4+ participanți
  • The new way. Este viitorul definit de economia circulară? Este aceasta condiția sustenabilității pe termen lung?
  • Business-as-usual. Care sunt riscurile abordării liniare asupra economiei și întârzierii schimbării perspectivei? Care sunt efectele pe termen lung asupra resurselor, mediului, societății și cum vor influența acestea profitabilitatea și buna funcționare a companiilor?
  • Opportunity or threat? Este abordarea sustenabilă la nivel de business o oportunitatea sau o amenințare? Cum privesc companiile trecerea la o viziune și un comportament sustenabile?
  • The world goes round. Economia circulară și efectele asupra companiilor – de la resursele utilizate în producție, la supply chain și designul de produs, sunt toate aceste schimbări pe care mediul de business este dispus să le facă acum? Care sunt câștigătorii de moment și care cei pe termen lung?
  • Less is more. Poate fi trecerea de la economia liniară, bazată pe consum la cea circulară, bazată pe longevitatea produselor, atenția la exploatarea resurselor și reciclare profitabilă pentru companii? Cum?
  • First things first. Principiile de bază în construirea unui plan de business bazat pe circularitate și sustenabilitate. Cum cuantifici impactul companiei asupra mediului și societății și setezi obiective realizabile.
  • Eyes on the future. Care sunt condițiile de bază pentru succesul unei companii pe termen lung, construind strategia pe principiile sustenabilității?
  • Step by step. De la resurse la producție și supply chain – care sunt etapele schimbării și adaptării la principiile economiei circulare și sutenabilității?
  • Loveable brands. Trendurile în preferințele și comportamentul consumatorilor arată că brandurile sustenabile, responsabile, care își asumă schimbarea sunt tot mai des printre primele alegeri ale consumatorilor tot mai atenți la valorile de brand. Cum vor câștiga companiile ce vor alege mai devreme mai degrabă decât mai târziu această abordare?
  • Tell your story. Cum să implici consumatorul în povestea brandului tău? Cum pot fi ei parte din parcursul acestuia către sustenabilitate? Cum poate această implicare prin transparență și bună comunicare să ajute la câștigarea loialității consumatorilor?
  • You’ re the one for me. Cum conectezi obiectivele și valorile angajaților cu cele ale brandului tău pentru un grad mare de implicare, loialitate și productivitate? Cum atragi și recrutezi persoanele potrivite pentru compania ta, prin prisma afilierii la viziunea în privința sustenabilității
  • A look in the mirror. Ce presupune o abordare sustenabilă la nivelul mediului de lucru pe care o companie îl creează?
  • Foster innovation. Provocarea de a atinge standardele de mediu și nevoile sociale la nivelul produselor și serviciilor oferite poate fi o bună oportunitate de inovare. Cum integrăm această perspectivă în procesele de inovație?

Sponsori & parteneri

Parteneri

Articole care te-ar putea interesa

Copyright BusinessMark. Toate drepturile rezervate.