CIRCULAR BUSINESS (eveniment online)

Companiile au trecut în ultimii ani și încă trec prin schimbări la diverse paliere, toate punând presiune pe schimbarea modelelor de funcționare. De la boom-ul tehnologic la adaptarea la trendurile la nivel de sustenabilitate și impact asupra mediului și societății. În acest context, costurile par mult prea mari, în raport cu beneficiile. Dar când ne uităm mai atent la efectele pe care modul clasic de a face business le are, la așteptările și valorile consumatorilor, rămâne întrebarea profitabilității abordării sustenabile una validă? Sunt companiile pregătite pentru integrarea unei viziuni precum cea a economiei circulare?

Aflăm mai multe de la specialiști, pe 31 martie 2021, la “CIRCULAR BUSINESS. A glance into the future –  business sustainability and circular economy”.

AUDIENȚĂ:

  • CEOs
  • Directori Generali & Executivi
  • CSR Managers
  • Sustainability Managers
  • Marketing Managers
  • PR Managers
  • Corporate Affairs Managers
  • HR Managers
  • Supply Chain Managers
  • Business Development Managers
  • Antreprenori
Corporate Affairs Manager, Nestlé Romania Irina Siminenco are o experiență de peste 10 ani în lumea comunicării corporative și de 3 ani este Manager Afaceri Corporative la Nestlé România. A absolvit Universitatea București, completându-și studiile cu un masterat în Politică Publică Europeană, la King’s College London, care se numără printre primele 10 universități din Regatul...
Head of Communications, Continental Romania Roxana Deteșan este Head of Communications Continental în Romania din 2019, având o experiență de peste 10 ani în domeniu în cadrul aceleiași companii. Responsabilitățile sale actuale vizează coordonarea activităților de comunicare, printre care și cele de CSR, la nivelul celor x locații din țară În perioada 1999-2020, Continental a...
Director Executiv, Coaliția Pentru Economia Circulară – CERC Alexandru Laibăr este un profesionist cu experiență, concentrat pe afaceri durabile din sectorul economiei sociale și circulare, care își foloște cunoștințele și experiența acumulată din sectorul corporativ și non-profit pentru a dezvolta în cadrul Coaliției pentru Economia Circulară – CERC o comunitate formată din specialiști și companii...
Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România Economist de profesie, pasionat de cifre și un orator plin de carismă, Valer Hancaș are o experiență de peste 17 ani în companii internaționale de retail. De-a lungul timpului, Valer a deținut diferite poziții de management în compania Kaufland România, acumulând numeroase niveluri de expertiză în cadrul Departamentelor...
Director comunicare, sustenabilitate și afaceri publice, L’Oréal  România Cu o experiență de 8 ani în presă și 13 în relații publice, Simona Fîrtat are o vastă expertiză în comunicare, managementul crizelor, relații publice și CSR. Simona a gestioant strategii de comunicare și dezvoltare durabilă pentru importante companii din domenii de activitate ca servicii financiar-bancare, producție,...
Communication Manager, FrieslandCampina Romania Anca Roman este Communication Manager FrieslandCampina România de peste 5 ani. S-a alăturat companiei în urmă cu 8 ani, ocupând anterior poziția de marketing manager DBB. Are o experiență de peste 15 ani în companii internaționale, lucrând pentru brand-uri precum Lay’s, Krax, Star, Bref, Clin,Tom&Jerry, Scooby Doo, Looney Tunes (Warner Bros, divizia...
Social Impact Sales Lead for Central Eastern Europe, Dell Technologies David își dedică aproape tot timpul conducerii Canalului afacerii la Dell Technologies, pentru regiunea Europei Centrale și de Est. Pe baza competențelor sale în domeniu, înțelege că suma Satisfacția Partenerilor + Satisfacția Echipei + Oportunitatea Pieței = rezultate Solide în Afaceri. Energia sa provine din...
Senior Advisor, EY Climate Change & Sustainability Services, EY ROMÂNIA Bazându-se pe o carieră de peste 30 de ani în domeniul consultanței în management, în care s-a concentrat asupra dezvoltării și livrării unor programe ample de transformare a afacerilor în cadrul unor organizații din sectorul privat și public, la nivel global, Gus lucrează astăzi cu...
Responsabil Comunicare Corporate, GROUPAMA ASIGURĂRI Oana este Responsabil Comunicare Corporate în echipa MarComm a Groupama Asigurări. Din acest rol, ea este responsabilă de comunicarea corporativă și de strategia de responsabilitate socială a Groupama Asigurări în România. De la intrarea în echipă, în 2018, Oana a dezvoltat și implementat proiecte în arii precum prevenirea și combaterea...
Corporate Social Responsibility Coordinator, ORANGE ROMÂNIA Mădălina și-a început parcursul profesional cu un stagiu de practică în Germania, la Institutul de Diplomație Culturală. Cu o experiență de peste 8 ani în managementul de proiecte CSR, sustenabilitate și comunicare, Mădălina se ocupă în prezent de planificarea și implementarea programelor de responsabilitate socială ale Orange România. A...
Managing Partner, The Azores Sustainability & CSR Services Alina este Fondator și Managing Partner al agenției The Azores Sustainability & CSR Services. Principalele proiecte ale agenției sunt Romania CSR Index și Community Index, două ranking-uri care au obiectivul de a încuraja companiile din România să își alinieze strategia de sustenabilitate și responsabilitate corporativă la standarde...
Senior Corporate Social Responsibility Specialist, ING Bank România Alexandra Maier s-a alăturat echipei ING Bank România în 2018 și coordonează activitatea de responsabilitate socială a ING Bank România, ce presupune dezvoltarea și implementarea de programe care contribuie la protecția mediului și sănătatea financiară a românilor, precum și sprijinirea societății civile sau a grupurilor vulnerabile. Cu...
Dana Dobrescu, Mondelez
Corporate & Government Affairs Manager, MONDELEZ ROMÂNIA. Dana Dobrescu este Corporate & Government Affairs Manager în cadrul Mondelez International, gestionând strategia de comunicare corporativă și activitățile de public affairs din regiunea South  Central Europe, care include 10 țări (Romania, Bulgaria și piețele adriatice de est). Anterior, Dana Dobrescu a coordonat activitatea de comunicare din cadrul...
Managing Partner, BusinessMark
  • The new way. Este viitorul definit de economia circulară? Este aceasta condiția sustenabilității pe termen lung?
  • Business-as-usual. Care sunt riscurile abordării liniare asupra economiei și întârzierii schimbării perspectivei? Care sunt efectele pe termen lung asupra resurselor, mediului, societății și cum vor influența acestea profitabilitatea și buna funcționare a companiilor?
  • Opportunity or threat? Este abordarea sustenabilă la nivel de business o oportunitatea sau o amenințare? Cum privesc companiile trecerea la o viziune și un comportament sustenabile?
  • The world goes round. Economia circulară și efectele asupra companiilor - de la resursele utilizate în producție, la supply chain și designul de produs, sunt toate aceste schimbări pe care mediul de business este dispus să le facă acum? Care sunt câștigătorii de moment și care cei pe termen lung?
  • Less is more. Poate fi trecerea de la economia liniară, bazată pe consum la cea circulară, bazată pe longevitatea produselor, atenția la exploatarea resurselor și reciclare profitabilă pentru companii? Cum?
  • First things first. Principiile de bază în construirea unui plan de business bazat pe circularitate și sustenabilitate. Cum cuantifici impactul companiei asupra mediului și societății și setezi obiective realizabile.
  • Eyes on the future. Care sunt condițiile de bază pentru succesul unei companii pe termen lung, construind strategia pe principiile sustenabilității?
  • Step by step. De la resurse la producție și supply chain – care sunt etapele schimbării și adaptării la principiile economiei circulare și sutenabilității?
  • Loveable brands. Trendurile în preferințele și comportamentul consumatorilor arată că brandurile sustenabile, responsabile, care își asumă schimbarea sunt tot mai des printre primele alegeri ale consumatorilor tot mai atenți la valorile de brand. Cum vor câștiga companiile ce vor alege mai devreme mai degrabă decât mai târziu această abordare?
  • Tell your story. Cum să implici consumatorul în povestea brandului tău? Cum pot fi ei parte din parcursul acestuia către sustenabilitate? Cum poate această implicare prin transparență și bună comunicare să ajute la câștigarea loialității consumatorilor?
  • You’ re the one for me. Cum conectezi obiectivele și valorile angajaților cu cele ale brandului tău pentru un grad mare de implicare, loialitate și productivitate? Cum atragi și recrutezi persoanele potrivite pentru compania ta, prin prisma afilierii la viziunea în privința sustenabilității
  • A look in the mirror. Ce presupune o abordare sustenabilă la nivelul mediului de lucru pe care o companie îl creează?
  • Foster innovation. Provocarea de a atinge standardele de mediu și nevoile sociale la nivelul produselor și serviciilor oferite poate fi o bună oportunitate de inovare. Cum integrăm această perspectivă în procesele de inovație?

Participarea la conferință este gratuită, dar este necesară înregistrarea prealabilă, AICI.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la office@business-mark.ro