CSR Overview 2017

Responsabilitatea socială devine pentru companii un element tot mai important în crearea strategiei de business. Valorile ce stau la baza unei abordări în sensul responsabilității și sustenabilității definesc poziționarea unei companii și influențează în mod direct consumatorii, angajații, clienții.

Pentru companiile viitorului, sustenabilitatea devine o a doua natură, iar atunci când abordarea în crearea planului este una strategică, efectele asupra business-ului sunt unele benefice  pe termen scurt, mediu și lung. ”Business mai bun, lume mai bună ” pare a fi deviza viitorului responasbilității sociale corporative.

În acest context, mai putem realmente spune că responsabilitatea socială și chiar sustenabilitatea sunt opționale ?

Vă invităm să discutăm despre toate acestea pe 6 decembrie 2017, la București, Hotel InterContinental, în cadrul celei de a V-a ediții a CSR OVERVIEW.

Evenimentul este dedicat specialiștilor în:

  • Sustenabilitate
  • Responsabilitate Socială Corporatistă
  • Public Affairs
  • HR & Occupational Health and Safety
  • Comunicare & PR
  • Marketing & Managementul Riscului
  • Mediu & Dezvoltare durabilă,

Precum și:

  • Antreprenorilor
  • Directorilor Generali
  • Middle și top managerilor
HR & CSR Manager, UP ROMANIA. Având o activitate profesională de peste 17 ani în companii private, multinaționale, dar și în instituții de stat și consultanță, precum și o formare solidă în psihologie, management, resurse umane, formarea adulților și intervenție socială, Oana Ciobanu a implementat și gestionat cu succes strategii, programe și proiecte din arii...
Adriana Preda este în prezent Director Executiv al Asociației The Social Incubator (www.asociatiasocialincubator.org) care a fost înființată în aprilie 2014 cu scopul de a-i susține pe tinerii care au părăsit – sau urmează să părăsească – sistemul de protecție a copilului, cu vârste cuprinse între 16 și 26 de ani, să facă tranziția către viața adultă...
Magda are o experiență de 16 ani în marketing atât ca director de marketing în companii mari, dar și prin propria firmă de marketing. Primul său job în anul 2000, a fost în ONG, o colaborare cu CENTRAS și de atunci a știut că la un moment dat o să se întoarcă în această zonă....
A terminat în 2002 Facultatea de Drept, între timp începuse deja să lucreze în presa centrală (domeniile social și eveniment/ 1999-2002). Apoi, timp de trei ani a continuat să lucreze în presă, de această dată, specializată, coordonand 6 publicații de nișă din Petrol& Rafinare, Energie, Agricultură, Comunicații, Sănătate și Învățământ. Din 2003, s-a implicat în...
Mircea Ilie are o experiență de peste 13 ani în proiecte de sustenabilitate, în care a lucrat ca voluntar, manager, consultant sau trainer. Din 2012 lucrează ca Sustainability Leader în IKEA România, cu responsabilități pe toate componentele sustenabilității unui retailer multinațional: sustenabilitate internă și consum eficient al resurselor, implicare în comunitate, educație, implicarea angajaților, produse și...
Cu o experienţă de 7 de ani în zona non-guvernamentală, Simona Camburu, coordonează echipa de fundrasing a inițiativei “Plantăm fapte bune în România”. Absolventă a facultăţii de Management Economic din cadrul Academiei de Studii Economice din București, unde a finalizat și un master în “Investiţii şi Dezvoltare Economică”, Simona, vine cu o experiență în standardizare (ISO)....
Cu peste 14 ani experiență în industria comunicării în România, Georgiana Miron conduce cu succes Divizia Marketing și Comunicare a Groupama Asigurări. Pe parcursul carierei sale în cadrul companiei, aceasta a creat și dezvoltat strategia de comunicare și marketing, plecând de la principiul orientării către client ca punct focus, și contibuind astfel la dezvoltarea unui...
Mona Nicolici este manager al Departamentului de Sustenabilitate din OMV Petrom, funcție în care a construit, timp de 11 ani, un departament de CSR de la zero și a creat cel mai amplu program de responsabilitate socială din România, Țara lui Andrei. Alături de echipa sa, Mona Nicolici a implementat zeci de campanii locale și...
Oana este specialist în comunicare corporativă şi coordonează activitatea de CSR a EY România. Are peste 8 ani de experienţă în domeniul comunicării, lucrând în diverse industrii din România. Este pasionată de nutriţie, consum responsabil şi fare trade. De aceea, anul trecut a infiinţat, împreună cu familia, o fermă de legume ecologice în satul bunicilor...
Dana Dobrescu este Communications Manager în cadrul Unilever South Central Europe si Media Relations Manager Unilever Central & Eastern Europe. Din aceasta pozitie, a dezvoltat si implementat, in ultimii cinci ani, strategia de comunicare corporativa si activitatile de public affairs, comunicand cu precadere activitatile desfasurate sub umbrela sustenabilitatii, ca parte a strategiei de business. A...
Cristina Bălan este Managing Partner al CSR Boot IQ și GRI Nominated Trainer, având la activ peste 100 de ore de predare și formând 40 de specialiști în utilizarea cadrului de raportare GRI. CSR BootIQ colaborează cu două dintre cele mai mari organizații din lume care se ocupă de sustenabilitate: Global Reporting Initiative (CSR BootIQ fiind primul...
  • Conceptul de sustenabilitate și modul în care acesta se reflectă la nivel de business strategy
  • Analiza CSR-ului românesc. Importanța unei comunicări corporate sustenabile și principii de dezvoltare durabilă care conduc la schimbarea modelelor de business;
  • Sustenabilitatea și inovația. Odată sustenabilitatea fiind parte din modul în care realizăm strategia de business, inovația devine un efect benefic. Necesitatea de a face schimbări aduce cu sine oportunitatea creării de noi metode și modele ce pot determina dezvoltare business-urilor.
  • Sustenabilitatea și efectele asupra viziunii de marketing. Strategia de preț devine esențială atunci când discutăm despre produse sustenabile și presiune consumatorilor asupra prețurilor mici
  • Preferințele consumatorilor și oportunitățile de business. Tot mai apreciate, produsele sustenabile pot reprezenta noi linii de producție ce pot contribui la dezvoltarea de business. Care sunt tendințele la acest nivel și care este ritmul de creștere al interesului consumatorilor pentru brandurile sustenabile?

 

  • CSR- ul ca abordare la nivel de board. Pentru a realiza și a implementa strategia de CSR, este nevoie de o viziune comuna a boardului executiv. În ce măsură suntem pregătiți să schimbăm vechea viziune și să facem CSR-ul parte din strategia de business?
  • CSR și employer branding. Ajută programele de CSR în poziționarea companiilor la nivel de employer branding? Efectele la nivel de atragere de talente, retenție, loialitate și performanță.
  • Raportarea non-financiară. Cum a influențat obligativitatea raportării activitățile companiilor in 2017? Suntem companiile pregătite pentru raportare?
  • Tips&tricks privind raportarea non-financiară
  • CSR și business strategy. Cum alegem cele mai potrivite cauze pentru a produce rezultate benefice în cadrul comaniilor noastre. CSR-ul ca sprijin în business development.
  • Eficiența și eficacitatea programelor de CSR. Corelarea obiectivelor ambițioase cu planul de implementare. Importanța parteneriatelor strategice.
  • Antreprenoriatul social – modele de business și impactul asupra comunității și asupra mediului de afaceri
CU SUSȚINEREA:

    


PARTENER DE MOBILITATE:    

BUSINESSMARK SUSȚINE:

        


PARTENERI MEDIA:

         NewMoney                                           Jurnalul de afaceri      business24     ziare.com                                  Debizz       pr box_logo     rbe LOGO           globalmanager_logo           logo finzoom nou (002)         roportal      Calendar Evenimente       voxcapital                   Valoarea               MLM mic        administratie logo        Rabbit pozitiv           

Detaliile Evenimentului
  • De la
    06/12/2017 09:00
  • Până la
    06/12/2017 15:00
  • In
  • Loc
  • Organizator
    BusinessMark
  • Categorie
  • Adresa
    Calea Victoriei 63-81, București 010065
Parteneri